Precies.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jammer
Gooi dat voetbal lekker op een andere kanaal
Ohh nicequote:
vindt ie leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
waarom zegt hij tegen alle paaltjes, paarden etc Heil Hitler
Nou iddquote:
Dit.quote:
Zit weinig achter want ik geloof niet dat ze ook maar enig historisch besef hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:01 schreef Palomar het volgende:
wat is met die lui die aldoor heil hitler en arbeit macht frei roepen??
Sierd in dit programma zou wel goud zijnquote:
deze gast?????????????quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:13 schreef OProg het volgende:
Losse handjes in een dronken bui. Je verwacht het niet.
De liefheid zelve, deze man.quote:
Tot het avondeten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:14 schreef OProg het volgende:
Hoeveel uur zou het stoppen met drinken duren?
quote:
mark is de heil hitler gozerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
issie weer gaan drinken?
Dat is iemand anders droplul.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
issie weer gaan drinken?
Dat is Robert, Mark gaat gewoon wegquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
issie weer gaan drinken?
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
''We hebben samen kinderen en dat is het '' - Iris op nationale TV
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
Leuke aflevering.
Welk hardcorenummer was dat?![]()
![]()
Iedereen verandert als je de tijd met andere mensen door brengt. Je bent het gemiddelde van de 3 personen die het dichtst bij je staan. Aangezien zij alleen bij Mark thuis op de bank zit wordt ze niet geheel onlogisch meegezogen in zijn onkunde..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef Alec690 het volgende:
Die Iris is verziekt door Mark, maar zou in potentie best een leuke vrouw kunnen zijn denk ik. Ze heeft ook gewerkt voor dat ze de kinderen kreeg en je merkt in alles dat zij Mark napraat en volgt. Ze heeft totaal geen eigenwaarde of initiatief en vind het ook wel 'makkelijk' om haar kop in het zand te steken, maar bij een andere man denk ik dat ze best een beetje zou kunnen 'opbloeien'. Die Mark is de grootste idioot die ik ooit op de TV heb gezien.
Verder heb ik vooral medelijden met de zoon van die ontslagen fietsenmaker en nog meer met de kinderen van Mark en Iris. Ik hoop dat het goed komt...
Ik denk ook dat dit voor Iris erg goed kan uitpakken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef Alec690 het volgende:
Die Iris is verziekt door Mark, maar zou in potentie best een leuke vrouw kunnen zijn denk ik. Ze heeft ook gewerkt voor dat ze de kinderen kreeg en je merkt in alles dat zij Mark napraat en volgt. Ze heeft totaal geen eigenwaarde of initiatief en vind het ook wel 'makkelijk' om haar kop in het zand te steken, maar bij een andere man denk ik dat ze best een beetje zou kunnen 'opbloeien'. Die Mark is de grootste idioot die ik ooit op de TV heb gezien.
Verder heb ik vooral medelijden met de zoon van die ontslagen fietsenmaker en nog meer met de kinderen van Mark en Iris. Ik hoop dat het goed komt...
Die screensquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:36 schreef Flitskikker het volgende:
Hier de nieuwste aflevering:
En wat caps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien ooit volledig afgekeurd in een periode dat herkeuringen geen prio hadden? Ik heb ook geen idee, maar ik hoop wel dat ze na deze show lekker aan de bak mogen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Craptacular het volgende:
En daar gaan dan de belastingcenten naartoe... Hoe is het mogelijk dat bv Mark en Iris die echt prima kunnen werken niet werken? Zij zullen toch verplichtingen moeten hebben om de uitkering te behouden?
Er zijn momenteel 800000 werklozen en zo halve gare neemt niemand aan in deze tijd ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Craptacular het volgende:
Treurig beeld van mensen aan de onderkant van de samenleving. Geven iedereen behalve zichzelf de schuld.
En daar gaan dan de belastingcenten naartoe... Hoe is het mogelijk dat bv Mark en Iris die echt prima kunnen werken niet werken? Zij zullen toch verplichtingen moeten hebben om de uitkering te behouden?
Herkeuringen waren al "prio" toen dat stel nog in de puberteit zat (qua leeftijd dan, want ze lijken er wel nog steeds in te zitten, al is dat bijna een belediging voor pubers).quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Misschien ooit volledig afgekeurd in een periode dat herkeuringen geen prio hadden? Ik heb ook geen idee, maar ik hoop wel dat ze na deze show lekker aan de bak mogen.
Overigens denk ik dat Iris thuis gaan komen in een compleet getrashed huis.. wat een enorme lamlul die Mark, die is echt niet in orde.
En dat new-age-boomknuffel stel.. Wat een dramavolk.
De enige die ik wel cool vind is die Turkse vent. Gewoon lekker je ding doen, praatje maken, werken.
Bijstand zo laag maken dat je wel moet gaan werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Er zijn momenteel 800000 werklozen en zo halve gare neemt niemand aan in deze tijd ?
Mark prima werken zeg je? Geen gek die hem wil aannemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Er zijn momenteel 800000 werklozen en zo halve gare neemt niemand aan in deze tijd ?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mark prima werken zeg je? Geen gek die hem wil aannemen.
Ja er is ook zoveel werk momenteel ....kortzinnige PVV denkmodus?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Bijstand zo laag maken dat je wel moet gaan werken.
Want de banen liggen natuurlijk voor het oprapen en iedereen in de bijstand zit daar omdat ze lui zijn. Hou je populistisch geneuzel voor je, je bent duidelijk zo'n over het paard getild type die nergens iets van begrijpt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Bijstand zo laag maken dat je wel moet gaan werken.
Lekker stokbrood soppen in bierquote:
Ja, maar hij had toch echt om zachte gevraagdquote:
Zelfde als mensen die al 4x zijn gestopt met rokenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoe kan je nou opeens definitief gestopt zijn met drinken
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die al 4x zijn gestopt met roken
neequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit moet toch eigenlijk wel in scene zijn gezet allemaal.. toch?
Toch?
Maar je komt niet hameren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:56 schreef alpeko het volgende:
Ik kom iedere dag ook altijd even op kantoor kijken.
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit moet toch eigenlijk wel in scene zijn gezet allemaal.. toch?
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |