Heb je ook gekeken of los toestel plus een abonnement goedkoper is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zit volgens mij standaard 4G in als je tel dat ondersteunt, maar weet niet zeker.
2GB zou misschien ook nog kunnen, zit je ongeveer aan 47p/m, maar betaal je 150 toestelkosten.
Ik had 1GB en dat was te weinig.
Wat zeg je nou, eigenlijk?quote:
Ik weet het, zG.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel mooi/prachtig.
Gevalletje 'oorspoet stortjoek'. Hij maakt 'cokzel' van 'ok gzel'.
gezinquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga je alleen, of met je gezin? Niet alle hotels waar ik ben verbleven zijn geschikt om met je gezin naartoe te gaan (omgeving, rust e.d.).
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb bijv. deze gevonden:
59,50 p/m
8GB
19,00 voor toestel
2 jaar
aansluitkosten: 29,95
400 minuten
Als je vooral de toerist wil uithangen, dan kan ik je de hotels rond Sultan Ahmet (om precies te zijn: rond Kk Ayasofya Camii) aanraden.quote:
ow wacht, verkeerde topic, hier zitten tere zieltjequote:
Ik kan niet eens op hakken lopen, laat staan dansen.quote:
wil het je best leren, dansen danquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op hakken lopen, laat staan dansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
wil het je best leren, dansen dan
Kan jij dansen? Ik ben wel van plan om lessen te nemen voor stijldansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
normaal ben ik een rustige jongen, maar in het weekend....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan jij dansen? Ik ben wel van plan om lessen te nemen voor stijldansen.
Ik ken de omgeving vrij goed (besiktas, kabatas, karakoy, eminonu, sultanahmet). Gaat mij meer om hotelnamen en je ervaringenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je vooral de toerist wil uithangen, dan kan ik je de hotels rond Sultan Ahmet (om precies te zijn: rond Kk Ayasofya Camii) aanraden.
Weet gelijk wie dit is. Dat assquote:
Entertainersquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
normaal ben ik een rustige jongen, maar in het weekend....
cirpmak?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |