Jij niet? Slecht hoorquote:
In shaa allah broeder. Ik stuur je mijn nummer 2.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dm verstuurd.
Jij vindt eentje voor me?
DM gestuurd, PM, email, Fax, postduif, geschreven brief, Sms, WA, ping, gebeld, rooksignalen, politie gebeld, brandweer, AIVD, FBI en de C&A.quote:
Dat is sowieso het ultieme nadeel van een woning/badkamer moeten delen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
Als ik 1 nadeel kan noemen aan even terug naar ouderlijk huis:
Badkamer delen. Wachten tot mensen zijn uitgescheten.
met welke hotels heb jij (positieve) ervaringen in Istanbul?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is sowieso het ultieme nadeel van een woning/badkamer moeten delen.
Ga je alleen, of met je gezin? Niet alle hotels waar ik ben verbleven zijn geschikt om met je gezin naartoe te gaan (omgeving, rust e.d.).quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
met welke hotels heb jij (positieve) ervaringen in Istanbul?
CIA bedoel je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
DM gestuurd, PM, email, Fax, postduif, geschreven brief, Sms, WA, ping, gebeld, rooksignalen, politie gebeld, brandweer, AIVD, FBI en de C&A.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, de kledingwinkel. Pak kopen toch.
Dan rent je bruid weg gekkie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, de kledingwinkel. Pak kopen toch.
jij kijkt naar foto's van naakte mannen met behaarde crotchquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent vies. Jij kickt op okselhaar.
Jij nr wijven met okselhaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij kijkt naar foto's van naakte mannen met behaarde crotch
is dat raar dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee ik kijk dat niet. maar jij geilt op plaatjes v naakte mannen
nee ik kijk naar vrouwtjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:02 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
kijk jij ook naar naakte mannen etc.
bahbah
Als k wil geilen doe ik dat op mn geliefde ipv plaatjes, jij loser.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:57 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee ik kijk dat niet. maar jij geilt op plaatjes v naakte mannen
Geen française voor mij dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:02 schreef AMAR420 het volgende:
is gwn normaal in france etc. overigens:
[ afbeelding ]
OOKquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:02 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
kijk jij ook naar naakte mannen etc.
bahbah
Je bent een vrouw. Gebruik je charmequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben vergeten in te checken.
Maar ik heb een dagkaartje met datum dus ze zullen mij wel vergeven, toch? Toooooch?
In Amerika is het daarom standaard om meerdere badkamers inc toilet te hebben, hadden wij dat ook maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is sowieso het ultieme nadeel van een woning/badkamer moeten delen.
Ik zie er vandaag niet uit. Haren 4 dagen niet gewassen, in staart. Afgetrapte sportschoenen van jaren oud en een oude lelijke sportjas gibi ceket. Dit is een van die dagen dat ik bid dat ik niemand tegenkom die ik ken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Gebruik je charme
Je woont in Limburg(toch?), iedereen loopt daar zo bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie er vandaag niet uit. Haren 4 dagen niet gewassen, in staart. Afgetrapte sportschoenen van jaren oud en een oude lelijke sportjas gibi ceket. Dit is een van die dagen dat ik bid dat ik niemand tegenkom die ik ken.
Ik ga zo naar Brabant.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je woont in Limburg(toch?), iedereen loopt daar zo bij.
Heb je paspoort mee voor de grens controle?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Brabant.
En hjb over Limburg.
Waarom ga je zo weg kiz.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie er vandaag niet uit. Haren 4 dagen niet gewassen, in staart. Afgetrapte sportschoenen van jaren oud en een oude lelijke sportjas gibi ceket. Dit is een van die dagen dat ik bid dat ik niemand tegenkom die ik ken.
Nou..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom ga je zo weg kiz.
Altijd er goed uitzien als je weggaat. Geeft vertrouwen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom ga je zo weg kiz.
Altijd er goed uitzien als je weggaat. Geeft vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |