Waarom ga je zo weg kiz.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie er vandaag niet uit. Haren 4 dagen niet gewassen, in staart. Afgetrapte sportschoenen van jaren oud en een oude lelijke sportjas gibi ceket. Dit is een van die dagen dat ik bid dat ik niemand tegenkom die ik ken.
Nou..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom ga je zo weg kiz.
Altijd er goed uitzien als je weggaat. Geeft vertrouwen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom ga je zo weg kiz.
Altijd er goed uitzien als je weggaat. Geeft vertrouwen.
Foto?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie er vandaag niet uit. Haren 4 dagen niet gewassen, in staart. Afgetrapte sportschoenen van jaren oud en een oude lelijke sportjas gibi ceket. Dit is een van die dagen dat ik bid dat ik niemand tegenkom die ik ken.
Duitse Turkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:48 schreef AMAR420 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.milliyet.com.t(...)/1446323/default.htm
Türk kızı Aylin ‘Geleceğin 100 Almanı’ listesinde
Alman Bild Gazetesi, “Gelecek bu 100 Alman’a ait” listesinde Türk gençlerine yönelik çalışmalar yapan Alman-Türk Kuşağı (Deukische Generation) adlı derneğin başkanı Aylin Selçuk’a (22) da yer verdi
Heb nu Voda en had KPN, merk geen verschil.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Che_ het volgende:
Zijn Vodafone of T-Mobile netwerken goed? Ik wil een nieuwe abbo+toestel nemen en zat bij KPN.
welk toestel ga je nemen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Che_ het volgende:
Zijn Vodafone of T-Mobile netwerken goed? Ik wil een nieuwe abbo+toestel nemen en zat bij KPN.
Ligt aan je locatie...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Che_ het volgende:
Voda wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef Che_ het volgende:
Even de prijzen checken. Hi zit ook op netwerk van KPN.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb nu Voda en had KPN, merk geen verschil.
Note 4.quote:
Randstadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt aan je locatie...
Ik blijf in ieder geval ver weg van T-Mobile.
Ik heb bijv. deze gevonden:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:49 schreef zarGon het volgende:
Wat betaal je per maand? Wat zijn de aansluitkosten? Wat betaal je voor het toestel? En wat is de duur van je abo?
Best duurquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb bijv. deze gevonden:
¤59,50 p/m
8GB
¤19,00 voor toestel
2 jaar
aansluitkosten: ¤29,95
8 GB aan data/internet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb bijv. deze gevonden:
¤59,50 p/m
8GB
¤19,00 voor toestel
2 jaar
aansluitkosten: ¤29,95
400 minuten
Als ik bijv de 4GB met 300min neem dan betaal ik 53. Over 2 jaar scheelt het 80-90 euro. Niet echt iets wat je merkt over een periode van 2 jaar.quote:
Ik denk eigenlijk dat 3-4GB genoeg is. Maar je bundel schijnt sneller op te gaan met 4G volgens veel mensenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
8 GB aan data/internet?
Zo ja, hoeveel denk je nodig te hebben?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar heb je 4G voor nodig?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik bijv de 4GB met 300min neem dan betaal ik 53. Over 2 jaar scheelt het 80-90 euro. Niet echt iets wat je merkt over een periode van 2 jaar.
Suggesties zijn welkom (vanaf 4GB)
[..]
Ik denk eigenlijk dat 3-4GB genoeg is. Maar je bundel schijnt sneller op te gaan met 4G volgens veel mensen
Nog steeds een knappe vrouwquote:
Er zit volgens mij standaard 4G in als je tel dat ondersteunt, maar weet niet zeker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar heb je 4G voor nodig?
Wat voor bundel heb je nu dan? 3/4 GB is veeel (!). Of je moet graag naar YouTube-films kijken buitenshuis...
Maar goed, met die eisen zal je inderdaad rond de 60 euro per maand zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |