Die bol aan de onderkant is de kwak.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dronk ik 30 jaar geleden al vanuit het glas in standaard...
[ afbeelding ]
Een bierlaars leegdrinken is erger...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bol aan de onderkant is de kwak.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben best wel nieuwsgierig geworden naar Oma's Pruim...
STudentikoos Heineken brquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bierlaars leegdrinken is erger...
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bierlaars leegdrinken is erger...
Die dronk ik naast Pauwel's Kwak.quote:
Die lust ik welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dronk ik 30 jaar geleden al vanuit het glas in standaard...
[ afbeelding ]
Woonde tot 1986 15 km van België, dat was elke week de DS volladen daar en daarna rondje bruine Tilburgse kroegen om ze te verpatsen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dronk ik naast Pauwel's Kwak.
Was op de camping van Tedje, tegenover de kazerne in Hollandsche Rading. Daar worden nu de slachtoffers van de MH17 ramp geidentificeerd...
Ik zat er in de winter van 1986 en de camping zelf was gesloten.
Maar Tedje had, zeker voor die tijd, een behoorlijke biervoorraad en Jan Soldaat verzamelde er elke avond om de voorraad te plunderen.
Dubbel is ruk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
En 1x per jaar naar de open dag van de paters.
[ afbeelding ]
Denk dat omstanders er om moesten lachen omdat ze in dezelfde staat warenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die vijver ben ik eens in gaan liggen omdat het net een grasveld leek door het groene kroos.
Zo danquote:
Spaans bier vind ik niet zo geweldig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mannen toen gingen los met de trios..
Als ik bier drink doe ik het goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zo'n open dag probeer ik alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |