ik vind naakt nou niet echt het juiste voorbeeld als je het over normen en waarden hebt. Wat onschuld betreft dan misschien weer wel, hoewel naakt ook heel erg onschuldig kan zijn imo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende: [..] Nou, in deze maatschappij staan in de libelle al mannen en vrouwen meer naakt dat je sociaal wenselijk zou verwachten van een maatschappij met nog wat normen en waarden om maar even een voorbeeld te geven.
Ja, ik doelde ook op de onschuld. Mja aangezien mijn post toch al wat CD-achtig begon te klinken dacht ik, ik kan die normen en waarden er ook nog wel even in gooien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind naakt nou niet echt het juiste voorbeeld als je het over noemen en waarden hebt. Wat onschuld betreft dan misschien weer wel, hoewel naakt ook heel erg onschuldig kan zijn imo.
nou ja, wmb kan naakt ook heel onschuldig zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik doelde ook op de onschuld. Mja aangezien mijn post toch al wat CD-achtig begon te klinken dacht ik, ik kan die normen en waarden er ook nog wel even in gooien.
Owquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik leef als een non, ben er geen. Hele gedoe met God enzo.. schiet niet op.
Iets voor fas?;)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
Nonnen zijn constant aan het scharen
Tof.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Speciaal voor Samzz: http://www.nsmbl.nl/ongel(...)een-zwart-wit-fotos/
Waar?quote:
Vlinderquote:
Ik heb veel betere artiesten gezienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Ik heb het ook opstaanquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook opstaan. Alleen is hier Phineas and Ferb op.
Alleen als ze in je buik rond vliegen.quote:
en fistfuckenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
Nonnen zijn constant aan het scharen
Nee hoor, ik ben nog in de sportschool.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
Ik zeg altijd tegen Hep: "Wat doeeeeeeee je?" op dat toontje.
Dat is mijn deuntje voor berichtenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
Nu Woezel en Pip.quote:
Cool.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn deuntje voor berichten(in Engels). En mijn ringtone is gitchee gitchee goo
.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
serieusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn deuntje voor berichten(in Engels). En mijn ringtone is gitchee gitchee goo
.
Ik vind die slechterik wel colquote:
Daddy cool van boney m hierquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Je hebt de schaamsmiley wel helemaal ontdekt, he.quote:
ik heb t afgezet.quote:
Des te meer val ik op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb t afgezet.
Jij moet je ook storen aan die reclame die ik net noemde!
Haha jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen als ze in je buik rond vliegen.
Zou jij je niet voor die ringtone schamen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt de schaamsmiley wel helemaal ontdekt, he.
Als je je er echt voor zou schamen zou je wel iets anders kiezenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zou jij je niet voor die ringtone schamen?
Neuh, dat zou ik alleen voor metal doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zou jij je niet voor die ringtone schamen?
Dit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je je er echt voor zou schamen zou je wel iets anders kiezen
Vooral ze eruit laten is vervelend. Ik heb ze tijden uit proberen te schijten, maar die stomme dingen wilden er niet uit vliegen om iemand anders lastig te vallen.quote:
Wow! Dat is klote ja. Onbeantwoorde liefde?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral ze eruit laten is vervelend. Ik heb ze tijden uit proberen te schijten, maar die stomme dingen wilden er niet uit vliegen om iemand anders lastig te vallen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, dat zou ik alleen voor metal doen.
Je bent wel een beetje dramaqueen nu.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral ze eruit laten is vervelend. Ik heb ze tijden uit proberen te schijten, maar die stomme dingen wilden er niet uit vliegen om iemand anders lastig te vallen.
een 80s carphone ringtone is sowieso de enige juiste ringtone.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, dat zou ik alleen voor metal doen.
Agreed...Al hoef ik de reden aan jou als voetbalfan niet uit te leggen natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je je er echt voor zou schamen zou je wel iets anders kiezen
Jep. Shit happensquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow! Dat is klote ja. Onbeantwoorde liefde?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje dramaqueen nu.
Yup.quote:
Welke kleur?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, lekker chillen, nageltjes lakken, fijn.
Heel vet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Wow! Je ziet echt geen verschil.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Zou toch kunnenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was je zo lang weg dat we je zouden moeten missen dan?
Nou, ik heb toevallig even iemand in de DM jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef aeque het volgende:
Het is wel opvallend stil ineens. Allemaal zeker weer via andere kanalen met elkaar te chatten.![]()
Omdat het misschien zo kan zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Sinds wanneer gaan dat soort dingen toevallig?
Alles kanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat het misschien zo kan zijn?
Zo spannend was het niet hoor. Kreeg antwoord op een vraag die ik eerder steldequote:
Koffiekan, theekan...quote:
En nog veel meer.... zoetermeer...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo spannend was het niet hoor. Kreeg antwoord op een vraag die ik eerder stelde
[..]
Koffiekan, theekan...
Veerse meer, IJsselmeer...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nog veel meer.... zoetermeer...
Nee, rustig een film aan het kijken en een beetje moequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef aeque het volgende:
Het is wel opvallend stil ineens. Allemaal zeker weer via andere kanalen met elkaar te chatten.![]()
Welke film is het geworden?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, rustig een film aan het kijken en een beetje moe
Nah, ik had gewoon een terugval. Vanwege die traumatische herinneringenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef aeque het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nah, ik had gewoon een terugval. Vanwege die traumatische herinneringen
Ted...quote:
Need therapy bro? The alcohol kind?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nah, ik had gewoon een terugval. Vanwege die traumatische herinneringen
Gezien, maar vond hem meh.quote:
Dat is echt mijn type humorquote:
quote:
Heb je Bad Neighbors ook gezien toevallig?quote:
Nee, dat niet. Waar gaat die over?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je Bad Neighbors ook gezien toevallig?
Ho HO HO! Dat is echt TOTAAAL NIET te vergelijken. Foei Thijs!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je Bad Neighbors ook gezien toevallig?
quote:
Briljante filmquote:
Gisteren nog gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]Stiekem doet die beer wat wij allemaal graag ook zouden doen maar niet durven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, laat maar. Ik vond het een kutfilm eerlijk gezegd maar er zat ook van die platvloerse humor in.quote:
Too late lady.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho HO HO! Dat is echt TOTAAAL NIET te vergelijken. Foei Thijs!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaanIk wilde het vandaag doen, maar er was geen zeep op kantoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Thee toch zeker, hè...geen koffiequote:
Roosvicee is ook goed, hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need therapy bro? The alcohol kind?
Ik heb alleen dubbeldrank sinaasappel/abrikoos.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Thee toch zeker, hè...geen koffie
[..]
Roosvicee is ook goed, hoor
Tuurlijk theequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Thee toch zeker, hè...geen koffie
[..]
Roosvicee is ook goed, hoor
We doen het er maar meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb alleen dubbeldrank sinaasappel/abrikoos.
Engelse melange, of anders niet, hoorquote:
Heb ik, no problem.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
We doen het er maar mee
[..]
Engelse melange, of anders niet, hoor
Damn right jaquote:
Zet maar vast ergens klaar voor morgenochtend dan. Meer dan één kop sterke thee trekken mijn tanden niet, volgens de tandartsquote:
Niet te vroeg toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zet maar vast ergens klaar voor morgenochtend dan. Meer dan één kop sterke thee trekken mijn tanden niet, volgens de tandarts
Sorry.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Helaas, dan moet ik mijn eigen voorraad aanspreken
Ik kan de sleutel wel onder de mat leggen als dat nog helpt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na zo'n dag van traumatische herinneringen kan dat er ook nog wel bij, hè
Het zit je niet mee hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zit je niet mee vandaag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is de druppel zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die het theeglas liet overlopen!quote:
Dat was ook zo makkelijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Zit mij lekker een schuldgevoel aan te praten![]()
Ik zet mijn wekker wel om 6uur hoor
Thee kan tenslotte altijd!
Wees daar voorzichtig mee...ik neem al je thee ineens, mee hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan de sleutel wel onder de mat leggen als dat nog helpt.
quote:
quote:
Nou, overdrijven is ook een vakquote:
Ja, en samen is toch leuker, en zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Zit mij lekker een schuldgevoel aan te praten![]()
Ik zet mijn wekker wel om 6uur hoor
Thee kan tenslotte altijd!
Dan kan je beter gewoon de thee brengen gok ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was ook zo makkelijk.
Moet ik de sleutel anders komen halen anders, weet je huis te vinden.
Zal ik alleen moeten doorgeven dat ik wat later op werk ben.
Is ook een optie inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon de thee brengen gok ik
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen!
Zwemmen was lekker, alleen kwam Tineke Tientonner, Willeke Walrus en Olga Olifant de pret verstoren. Het was dan ook de eerste keer dat ik een zwembad zag overlopen.
Ja zoiets wel jaquote:
Waarom post je dan zo vroeg?quote:
Ach, je staat op en moet toch wat he?quote:
Ik ben er ook helemaal niet blij mee, dat is wel duidelijk. Er hangen inmiddels zoveel hengels in de vijver dat je het water niet meer ziet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, het is maar net waar je blij mee bent![]()
Hoe is het eigenlijk met je moeder?
Dat lijkt me niks eerlijk gezegdquote:
Sinds eind juni. En het begint me eerlijk gezegd wel de keel uit te hangen. Helpt ook niet mee dat reacties soms zo traag als dikke stront zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks eerlijk gezegdHoe lang zit je nu eigenlijk zonder werk als ik vragen mag?
Dat kan ik me voorstellen ja, ik hoop dat je snel wat vind. De arbeidsmarkt is een beetje verrot atm helaas...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinds eind juni. En het begint me eerlijk gezegd wel de keel uit te hangen. Helpt ook niet mee dat reacties soms zo traag als dikke stront zijn.
Behoorlijk heb ik de indruk. Maar ik blijf stug volhouden. Ik heb me overal doorheen geslagen en dit overwin ik ook. Punt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja, ik hoop dat je snel wat vind. De arbeidsmarkt is een beetje verrot atm helaas...
Altijd zo geweest, aan al die negativiteit heeft niemand wat. Soms moet er wat harder geduwd worden voor je bij de kern bentquote:
Ik moest is zijn, mijn telefoon heeft soms kuren en verandert woorden of haalt ze volledig wegquote:
Veel plezier Thijsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:56 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor een leukere afspraak vandaag. De groeten luiten
Succes en veel plezierquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:56 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor een leukere afspraak vandaag. De groeten luiten
Dan had je het nodig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:03 schreef Faxie het volgende:
Ik sliep om 9 uur ofzo al gisteren, wekker niet gezet, en werd 12 uur wakker
Ik wou dat ik dat had gedaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:03 schreef Faxie het volgende:
Jezus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:03 schreef Faxie het volgende:
Wel lekker af en toequote:
Ik kan tegenwoordig niet meer zo goed uitslapen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel lekker af en toe![]()
Ergste is wel dat ik een snipperdag heb om te kiten, en niet eens geweest ben
Aren't we allquote:
kramp in je klauwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Myraela het volgende:
Twi is wel een genie. "Je mag wel mee stoofperen meenemen hoor"
En wie zit er vervolgens een uur peren te schillen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Myraela het volgende:
black widow.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is een leuk (vrouwelijk) filmpersonage als wat ik verkleed kan gaan? Ideas?
Voor fright night?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Evil genius.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:10 schreef Myraela het volgende:
tombraiderquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Jessica Rabbitquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Nein, wat anders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Voor fright night?
Ow, en middag by the way. Gelukkig bijna weekend
quote:
quote:
Dat zijn de mannelijke aanwezige vast niet met je eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Personage leuk, maar verder een beetje saai.
Nice inderdaadquote:
Ik vond mijn optie leuker.quote:
Waarom zou ik pakjes in de kast hebben hangen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]Wil ik weten waarom jij strip-fan bent en of je bepaalde pakjes in je kast hebt hangen?
Omdat naakt de misdaad bestrijden niet zo'n goed idee is natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond mijn optie leuker.
[..]
Waarom zou ik pakjes in de kast hebben hangen?
Ik heb als het goed is wel gewone t-shirts met een Punisher logo, een Batman logo en een met een Superman logo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat naakt de misdaad bestrijden niet zo'n goed idee is natuurlijk
Ja dat weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Past ook wel een beetje bij straw der gezichtje volgens mij.
rawrquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:49 schreef Royco1 het volgende:
En anders gewoon als catwoman Straw.
[ afbeelding ]
Dat is me een beetje te strak voor de activiteiten die we gaan doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[ afbeelding ]
Gianna Michaels.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is gewoon een SM pakquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n outfit nou afgezaagd zijn?
Michelle Pfeiffer's versie was veel beterquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel makkelijk. En goedkoop.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gianna Michaels.
Hoef je ook niks aan
Makkelijk en goedkoop. Zo zou je niet te boek willen staan dunkt me.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijk en goedkoop. Zo zou je niet te boek willen staan dunkt me.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijk en goedkoop. Zo zou je niet te boek willen staan dunkt me.
De beste is nog steeds Tim Sale's creatie. Selina Kylequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Michelle Pfeiffer's versie was veel beter
Zolang je dan maar niet de sportwagen van fax leentquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:26 schreef artelligence het volgende:
Ik wil als James Deen naar een feestje.
Art bedoelt een andere.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:28 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang je dan maar niet de sportwagen van fax leent
Op tekeningen geilenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De beste is nog steeds Tim Sale's creatie. Selina Kyle![]()
[ afbeelding ]
Net zo zinvol als geilen op een karakter uit een film of TV-serie.quote:
O die heeft wel sex appeal ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:26 schreef artelligence het volgende:
Ik wil als James Deen naar een feestje.
Ohquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O die heeft wel sex appeal ja.
Ah, ik dacht al. Ik ken alleen de versie met als achternaam Dean.quote:
Zijn naam, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohik niet? Ik ga zijn films even bestuderen dan. Wie weet steek ik wat op
Die fout maakte ik ook al. Maar ik ben ook totaal niet thuis in de huidige 'sterren' .quote:
Ik had ook de verkeerde in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ohik niet? Ik ga zijn films even bestuderen dan. Wie weet steek ik wat op
Godshand had het over Gianna Michaels als kostuumvoorstel. In het verlengde daarvan (huehuehue) zei ik dat ik wel als James Deen ging. Had ook Ron Jeremy kunnen noemen, past wellicht beter bij mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Die fout maakte ik ook al. Maar ik ben ook totaal niet thuis in de huidige 'sterren' .
Jij bent ook zo lenig dat je jezelf een blowjob kunt geven? Maar zoals ik zei, ik ben slecht in 'sterren'quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godshand had het over Gianna Michaels als kostuumvoorstel. In het verlengde daarvan (huehuehue) zei ik dat ik wel als James Deen ging. Had ook Ron Jeremy kunnen noemen, past wellicht beter bij mij.
Ik lust wel een stukjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Voor de kinderhaters en taartliefhebbers onder ons:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
Haha zo waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voorspelbaar.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
Zulke vrouwen lijken me inderdaad vermoeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sadisten zijn we.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:46 schreef artelligence het volgende:
Vrouwen doen je alleen maar pijnik voel je fax. Boks ouwe!
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:46 schreef artelligence het volgende:
Vrouwen doen je alleen maar pijnik voel je fax. Boks ouwe!
Jaquote:
Dudequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat een jankwijven zijn jullie zeg, art en fax
In een kooi. Uitgemergeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Datingsites
Ik voorzie een vrouw aan de ketting.
Hoe durft ze ook gewoon actief te blijven, de bitch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Datingsites
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dudeik moet er voortaan een knipoog bijzetten geloof ik
. Of tags gebruiken <sarcasme></sarcasme>
Holy shitquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Datingsites
Als ik met een leuke meid date chat ik ook niet met andere vrouwen. Maar er zijn genoeg mensen die meerdere personen tegelijk daten. Ieder zijn/haar meug.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat ik zou stoppen met mijn profiel updaten als ik al van plan ben met iemand te daten.
Meer omdat ik dan met één iemand aan het praten ben en dan ook geen zin heb om hetzelfde riedeltje met andere ondertussen ook te beginnen. Maar ik heb dan ook nooit gedate via datingssites.Ben er niet goed in.
http://forum.fok.nl/user/history/383001quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Datingsites
Noem me niet zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat een jankwijven zijn jullie zeg, art en fax
Yikes, ik vond al dat er veel van dat soort topics langskwamen, blijkt het allemaal van dezelfde user.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/383001
Mwah voor je de ander hebt ontmoet zou ik er weinig moeite mee hebben in meerdere contacten te investeren. Anders zit je juist na een tegenvallende date dat je weer opnieuw moet beginnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat ik zou stoppen met mijn profiel updaten als ik al van plan ben met iemand te daten.
Meer omdat ik dan met één iemand aan het praten ben en dan ook geen zin heb om hetzelfde riedeltje met andere ondertussen ook te beginnen. Maar ik heb dan ook nooit gedate via datingssites.Ben er niet goed in.
Ook niet mijn voorkeur eigenlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:16 schreef Fera het volgende:
Ik kan niet eens met meerdere personen tegelijk bezig zijn. Dat vind ik echt zwaar kut zelfs.
Maar ja, ik heb nooit actief gedate. Het overvalt me altijd.
Extreme sadisten zelfs. Zomaar een beetje mannen gek maken enzo.quote:
Dat dus...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dudeik moet er voortaan een knipoog bijzetten geloof ik
. Of tags gebruiken <sarcasme></sarcasme>
Als ik met een leuke vrouw date ga ik ook niet op zoek naar een andere vrouw. Maar om meteen je profiel te verwijderen zodra je een keer een date hebt gaat wat ver. Dan blijf je bezig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:00 schreef Myraela het volgende:
Jij vroeg je elke keer weer af hoe je in godsnaam op die date bent beland?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:16 schreef Fera het volgende:
Ik kan niet eens met meerdere personen tegelijk bezig zijn. Dat vind ik echt zwaar kut zelfs.
Maar ja, ik heb nooit actief gedate. Het overvalt me altijd.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/383001
Het zijn nooit echt dates. Begint vaak vriendschappelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij vroeg je elke keer weer af hoe je in godsnaam op die date bent beland?
Het was maar ene garpjequote:
Dorpen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:21 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, fuck you Domino's pizza![]()
Moet minimaal voor 30 euro bestellen anders bezorgen ze niet.
Ik ga ook mooi naar arnhem verhuizen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dorpen.
In Arnhem is dat 7,95. Precies één pizza.
Gezellig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga ook mooi naar arnhem verhuizen.
Verstandige keus. Wel graag even wachten tot ik net die ene betaalbare woning gevonden heb he?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga ook mooi naar arnhem verhuizen.
Wat egoïstisch van je.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
Verstandige keus. Wel graag even wachten tot ik net die ene betaalbare woning gevonden heb he?
Ik kom in Arnhem nog wel betaalbare dingen tegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
Verstandige keus. Wel graag even wachten tot ik net die ene betaalbare woning gevonden heb he?
Zo ben ik, maar niemand gelooft mij ooitquote:
Beter toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zo ben ik, maar niemand gelooft mij ooit
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik neem jou als user zeer serieus. Wil je niet weer zo met mijn gevoelens spelen?
Zeg dat wel. Ik heb ze volgens mij ook nooit meer gegeten sins mijn oma dood is...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow... Sentimentele cq emotionele herinneringen aan de stoofpeertjes van mijn oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |