ik vind naakt nou niet echt het juiste voorbeeld als je het over normen en waarden hebt. Wat onschuld betreft dan misschien weer wel, hoewel naakt ook heel erg onschuldig kan zijn imo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende: [..] Nou, in deze maatschappij staan in de libelle al mannen en vrouwen meer naakt dat je sociaal wenselijk zou verwachten van een maatschappij met nog wat normen en waarden om maar even een voorbeeld te geven.
Ja, ik doelde ook op de onschuld. Mja aangezien mijn post toch al wat CD-achtig begon te klinken dacht ik, ik kan die normen en waarden er ook nog wel even in gooien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind naakt nou niet echt het juiste voorbeeld als je het over noemen en waarden hebt. Wat onschuld betreft dan misschien weer wel, hoewel naakt ook heel erg onschuldig kan zijn imo.
nou ja, wmb kan naakt ook heel onschuldig zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik doelde ook op de onschuld. Mja aangezien mijn post toch al wat CD-achtig begon te klinken dacht ik, ik kan die normen en waarden er ook nog wel even in gooien.
Owquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik leef als een non, ben er geen. Hele gedoe met God enzo.. schiet niet op.
Iets voor fas?;)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
Nonnen zijn constant aan het scharen
Tof.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Speciaal voor Samzz: http://www.nsmbl.nl/ongel(...)een-zwart-wit-fotos/
Waar?quote:
Vlinderquote:
Ik heb veel betere artiesten gezienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Ik heb het ook opstaanquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook opstaan. Alleen is hier Phineas and Ferb op.
Alleen als ze in je buik rond vliegen.quote:
en fistfuckenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
Nonnen zijn constant aan het scharen
Nee hoor, ik ben nog in de sportschool.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
Ik zeg altijd tegen Hep: "Wat doeeeeeeee je?" op dat toontje.
Dat is mijn deuntje voor berichtenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
Nu Woezel en Pip.quote:
Cool.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn deuntje voor berichten(in Engels). En mijn ringtone is gitchee gitchee goo
.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
serieusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn deuntje voor berichten(in Engels). En mijn ringtone is gitchee gitchee goo
.
Ik vind die slechterik wel colquote:
Daddy cool van boney m hierquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Je hebt de schaamsmiley wel helemaal ontdekt, he.quote:
ik heb t afgezet.quote:
Des te meer val ik op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb t afgezet.
Jij moet je ook storen aan die reclame die ik net noemde!
Haha jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen als ze in je buik rond vliegen.
Zou jij je niet voor die ringtone schamen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt de schaamsmiley wel helemaal ontdekt, he.
Als je je er echt voor zou schamen zou je wel iets anders kiezenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zou jij je niet voor die ringtone schamen?
Neuh, dat zou ik alleen voor metal doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zou jij je niet voor die ringtone schamen?
Dit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je je er echt voor zou schamen zou je wel iets anders kiezen
Vooral ze eruit laten is vervelend. Ik heb ze tijden uit proberen te schijten, maar die stomme dingen wilden er niet uit vliegen om iemand anders lastig te vallen.quote:
Wow! Dat is klote ja. Onbeantwoorde liefde?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral ze eruit laten is vervelend. Ik heb ze tijden uit proberen te schijten, maar die stomme dingen wilden er niet uit vliegen om iemand anders lastig te vallen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, dat zou ik alleen voor metal doen.
Je bent wel een beetje dramaqueen nu.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral ze eruit laten is vervelend. Ik heb ze tijden uit proberen te schijten, maar die stomme dingen wilden er niet uit vliegen om iemand anders lastig te vallen.
een 80s carphone ringtone is sowieso de enige juiste ringtone.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, dat zou ik alleen voor metal doen.
Agreed...Al hoef ik de reden aan jou als voetbalfan niet uit te leggen natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je je er echt voor zou schamen zou je wel iets anders kiezen
Jep. Shit happensquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow! Dat is klote ja. Onbeantwoorde liefde?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje dramaqueen nu.
Yup.quote:
Welke kleur?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, lekker chillen, nageltjes lakken, fijn.
Heel vet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Wow! Je ziet echt geen verschil.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Zou toch kunnenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was je zo lang weg dat we je zouden moeten missen dan?
Nou, ik heb toevallig even iemand in de DM jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef aeque het volgende:
Het is wel opvallend stil ineens. Allemaal zeker weer via andere kanalen met elkaar te chatten.![]()
Omdat het misschien zo kan zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Sinds wanneer gaan dat soort dingen toevallig?
Alles kanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat het misschien zo kan zijn?
Zo spannend was het niet hoor. Kreeg antwoord op een vraag die ik eerder steldequote:
Koffiekan, theekan...quote:
En nog veel meer.... zoetermeer...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo spannend was het niet hoor. Kreeg antwoord op een vraag die ik eerder stelde
[..]
Koffiekan, theekan...
Veerse meer, IJsselmeer...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nog veel meer.... zoetermeer...
Nee, rustig een film aan het kijken en een beetje moequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef aeque het volgende:
Het is wel opvallend stil ineens. Allemaal zeker weer via andere kanalen met elkaar te chatten.![]()
Welke film is het geworden?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, rustig een film aan het kijken en een beetje moe
Nah, ik had gewoon een terugval. Vanwege die traumatische herinneringenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:28 schreef aeque het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nah, ik had gewoon een terugval. Vanwege die traumatische herinneringen
Ted...quote:
Need therapy bro? The alcohol kind?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nah, ik had gewoon een terugval. Vanwege die traumatische herinneringen
Gezien, maar vond hem meh.quote:
Dat is echt mijn type humorquote:
quote:
Heb je Bad Neighbors ook gezien toevallig?quote:
Nee, dat niet. Waar gaat die over?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je Bad Neighbors ook gezien toevallig?
Ho HO HO! Dat is echt TOTAAAL NIET te vergelijken. Foei Thijs!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je Bad Neighbors ook gezien toevallig?
quote:
Briljante filmquote:
Gisteren nog gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]Stiekem doet die beer wat wij allemaal graag ook zouden doen maar niet durven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, laat maar. Ik vond het een kutfilm eerlijk gezegd maar er zat ook van die platvloerse humor in.quote:
Too late lady.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho HO HO! Dat is echt TOTAAAL NIET te vergelijken. Foei Thijs!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaanIk wilde het vandaag doen, maar er was geen zeep op kantoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Thee toch zeker, hè...geen koffiequote:
Roosvicee is ook goed, hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Need therapy bro? The alcohol kind?
Ik heb alleen dubbeldrank sinaasappel/abrikoos.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Thee toch zeker, hè...geen koffie
[..]
Roosvicee is ook goed, hoor
Tuurlijk theequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Thee toch zeker, hè...geen koffie
[..]
Roosvicee is ook goed, hoor
We doen het er maar meequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb alleen dubbeldrank sinaasappel/abrikoos.
Engelse melange, of anders niet, hoorquote:
Heb ik, no problem.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
We doen het er maar mee
[..]
Engelse melange, of anders niet, hoor
Damn right jaquote:
Zet maar vast ergens klaar voor morgenochtend dan. Meer dan één kop sterke thee trekken mijn tanden niet, volgens de tandartsquote:
Niet te vroeg toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zet maar vast ergens klaar voor morgenochtend dan. Meer dan één kop sterke thee trekken mijn tanden niet, volgens de tandarts
Sorry.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Helaas, dan moet ik mijn eigen voorraad aanspreken
Ik kan de sleutel wel onder de mat leggen als dat nog helpt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na zo'n dag van traumatische herinneringen kan dat er ook nog wel bij, hè
Het zit je niet mee hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zit je niet mee vandaag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is de druppel zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die het theeglas liet overlopen!quote:
Dat was ook zo makkelijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Zit mij lekker een schuldgevoel aan te praten![]()
Ik zet mijn wekker wel om 6uur hoor
Thee kan tenslotte altijd!
Wees daar voorzichtig mee...ik neem al je thee ineens, mee hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan de sleutel wel onder de mat leggen als dat nog helpt.
quote:
quote:
Nou, overdrijven is ook een vakquote:
Ja, en samen is toch leuker, en zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Zit mij lekker een schuldgevoel aan te praten![]()
Ik zet mijn wekker wel om 6uur hoor
Thee kan tenslotte altijd!
Dan kan je beter gewoon de thee brengen gok ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was ook zo makkelijk.
Moet ik de sleutel anders komen halen anders, weet je huis te vinden.
Zal ik alleen moeten doorgeven dat ik wat later op werk ben.
Is ook een optie inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon de thee brengen gok ik
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:35 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen!
Zwemmen was lekker, alleen kwam Tineke Tientonner, Willeke Walrus en Olga Olifant de pret verstoren. Het was dan ook de eerste keer dat ik een zwembad zag overlopen.
Ja zoiets wel jaquote:
Waarom post je dan zo vroeg?quote:
Ach, je staat op en moet toch wat he?quote:
Ik ben er ook helemaal niet blij mee, dat is wel duidelijk. Er hangen inmiddels zoveel hengels in de vijver dat je het water niet meer ziet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, het is maar net waar je blij mee bent![]()
Hoe is het eigenlijk met je moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |