Helaas wel.quote:
Dus vrouw zijn en me voordoen als man mag wel?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je vrouw bent of je voordoet als mag je blijven.
If not, doei mannen genoeg hier
Geeft niet babe hou wel vrouwen die er niet omheen draaienquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde mijn comment veranderen maar het was te laat
Neen dat doen er ook al genoeg hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Dus vrouw zijn en me voordoen als man mag wel?
Ik zou niet eens weten hoe ik het anders zou moeten opvattenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde mijn comment veranderen maar het was te laat
Alsof er vrouwen op het internet zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Neen dat doen er ook al genoeg hier
Ook! Die heb ik zelfs gemeet.quote:
Vraag maar aan dima die kijkt er 24/7 naarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof er vrouwen op het internet zijn
Alright, niet boos worden als je je moet verschonenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Geeft niet babe hou wel vrouwen die er niet omheen draaien
Ik word vaak misselijk tijdens/na achtbaanritjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik het anders zou moeten opvatten
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Samen de wc's inquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alright, niet boos worden als je je moet verschonen
[..]
Ik word vaak misselijk tijdens/na achtbaanritjes
Zo ver had ik nog niet gezocht, ga dan niet in de achtbaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alright, niet boos worden als je je moet verschonen
[..]
Ik word vaak misselijk tijdens/na achtbaanritjes
Had ik jou maar 'gemeet'quote:
Er zijn nog plaatsen voor de eerstkomende kettlebellmeetquote:
Ik wil alleen naar squatmeets..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zijn nog plaatsen voor de eerstkomende kettlebellmeet
Ik ook niet, dus dat komt goed uit. Kunnen we tenminste wat leuks gaan doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hij squat niet driekwart squat hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |