Dan wonen er blijkbaar meer moslims in mijn directe omgeving dan ik dacht. Best wel eng, die gedachte. Ik overweeg inmiddels om de volgende keer PVV te stemmen, het begint namelijk echt op een tsunami te lijken!quote:
Islamitische staat in Zitterd ja togg. je weet nog niets.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan wonen er blijkbaar meer moslims in mijn directe omgeving dan ik dacht. Best wel eng, die gedachte. Ik overweeg inmiddels om de volgende keer PVV te stemmen, het begint namelijk echt op een tsunami te lijken!
Nou niet hier ook nog mot gaan veroorzaken he stokert!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef Weissman het volgende:
Sinds crip en deuce weer posten is het nivo wel gedaalt.
Als jij post in een topic is het niveau altijd al gedaalD tot het dieptepunt. Valt helaas niets niet te overtreffen. Helaas pindakaas wies. ;cquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef Weissman het volgende:
Ken jij een flinke moslima die zich met behulp van een (waarschijnlijk gestolen) fiets door de stad heen voortbeweegt? Ik vertrouw het namelijk niet helemaal. Mijn hont raakte ook al helemaal overstuur. Gelukkig woon ik niet ver van het pliesie buro.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Islamitische staat in Zitterd ja togg. je weet nog niets.
Dat zal ik wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ken jij een flinke moslima die zich met behulp van een (waarschijnlijk gestolen) fiets door de stad heen voortbeweegt? Ik vertrouw het namelijk niet helemaal. Mijn hont raakte ook al helemaal overstuur. Gelukkig woon ik niet ver van het pliesie buro.
Pff nee, te erg voor woorden dit hoor. Als ik jou was zou ik de politie op de hoogte stellen van deze verschijning.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ken jij een flinke moslima die zich met behulp van een (waarschijnlijk gestolen) fiets door de stad heen voortbeweegt? Ik vertrouw het namelijk niet helemaal. Mijn hont raakte ook al helemaal overstuur. Gelukkig woon ik niet ver van het pliesie buro.
Is het niveau hier wel eens hoog geweest dan? Of bedoel je alleen maar nóg lager?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef Weissman het volgende:
Wat ben jij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is het niveau hier wel eens hoog geweest dan? Of bedoel je alleen maar nóg lager?
Silk. Aangenaam.quote:
Ik kan je niet beloven dat je aan het einde van de rit droog bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Keer samen in de achtbaan dan?
Ik lees altijd vrij selectief, excuus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je kan toch hoop ik wel lezen
Ik snap dat mensen opgewonden van me raken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik kan je niet beloven dat je aan het einde van de rit droog bent
Is dit even dubbelzinnig bedoeld als dat ik het lees?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik kan je niet beloven dat je aan het einde van de rit droog bent
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen opgewonden van me raken.
Maar om me nu onder te squirten in een openbare plek gaat me te ver
Ik wilde mijn comment veranderen maar het was te laatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is dit even dubbelzinnig bedoeld als dat ik het lees?
Als je vrouw bent of je voordoet als mag je blijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik lees altijd vrij selectief, excuus.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je vrouw bent of je voordoet als mag je blijven.
If not, doei mannen genoeg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |