52°57'52.62"Nquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kun je me voor de wiki de exacte locatie (coordinaten, straat oid) geven?
Had je toch niet hoeven doen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:37 schreef gedoes het volgende:
Speciaal voor nattekat ook daar geplaatst eigenlijk.... Niet dat anderen niet mogen zoeken natuurlijk
Dit kan niet waar zijn. Borger is gewoon een plaatsje in Drenthe, niet eens de kleinste. Google toch...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
Als ik zoek op Borger, stuurt goole maps mij naar Börger, in Duitsland.
Idem...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
Als ik zoek op Borger, stuurt goole maps mij naar Börger, in Duitsland.
denk dat je het niet moet aankondigen....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Godver
Valt ook niet op te plannen zo
Tsja. Ik gun Nattekat zijn verzetje dus nu ik weet dat hij zowaar bereid is weer eens de tocht naar het Noorden te gaan maken, laat ik de stok maar liggen, ook al ligt 'ie dicht bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat je het niet moet aankondigen....
Jij snaptquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Friesland of Groningen? Groningen is the place to be, natuurlijk.
Volgens mij ben ik er wel eens geweest, zelfs. Maar google duidelijk niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn. Borger is gewoon een plaatsje in Drenthe, niet eens de kleinste. Google toch...
Toevallig langs dezelfde lijn die ik in eerste instantie van plan was te nemen naar Stadskanaal, bus 24 richting Stadskanaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:19 schreef gedoes het volgende:
Borger ligt in drenthe en ik heb hem heeeeeeel bewust ongeveer in de bus geparkeerd. Gun die beste nattekat zn ritje.
dan kom je dwars door alle kleine dorpjes vanuit assen. hihiquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toevallig langs dezelfde lijn die ik in eerste instantie van plan was te nemen naar Stadskanaal, bus 24 richting Stadskanaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |