Haha, dat zou dan 100 km fietsen zijn. Nee, ik pak ff de auto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Niet lang meer... Je had je kans moeten pakken.quote:Op zondag 2 november 2014 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
harrie1 had hem verplaatst![]()
En hij is weer meer in de buurt.
Ik zat in de VS.quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet lang meer... Je had je kans moeten pakken.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:11 schreef Molurus het volgende:
Zo, weer veilig thuis, met fok!stok.![]()
Vanavond / morgen even een nieuw plekje ervoor zoeken. Nu eerst koffie.Held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
Niet meer aanwezig in dit forum.
En ik maar denken dat ik het nog een beetje lastig heb gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2014 10:23 schreef Maringo het volgende:
Dammit, dat is tien minuten rijden! Ik weet ook precies waar het is zonder op streetview te kijken.
Ja, dat was 2x 106 km.quote:Op maandag 3 november 2014 10:33 schreef G-NiLES het volgende:
Mooie verplaatsing hoor, flink wat kilometers.
Ik kan hem niet vinden hoorquote:Op maandag 3 november 2014 10:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik het nog een beetje lastig heb gemaakt.![]()
Nou ja, dan verplaatst ie lekker snel, ook leuk.
En dat voor een doorgewinterde fokstokker. Dan ben ik toch goed bezig.quote:
Het is een tikkie lastiger op mobielquote:Op maandag 3 november 2014 11:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dat voor een doorgewinterde fokstokker. Dan ben ik toch goed bezig.![]()
Het is denk ik makkelijker voor mensen die in of dicht in de buurt van Delft wonen.
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |