Sexsletje013 is normaler?quote:
Ja, maar bels welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Kluts het volgende:
Oh en HW ik lust toch geen spareribs.
Steak daarentegen.
Bels, ik ruik n herkansing!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar bels wel.
Er zit ook een Braziliaan om de hoek trouwens, zo'n rodiziotent.
Is dat voor jou van belang?quote:
Kijk, dat is nou nog eens aan elkaar denken Klutsjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar bels wel.
Er zit ook een Braziliaan om de hoek trouwens, zo'n rodiziotent.
Nope.quote:
Alsof ik zo'n egotripper ben!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou nog eens aan elkaar denken Klutsje
Dooie mus dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Website van die tent is wel uit de lucht, dus geen idee of hij nog open is.
Nou ja, iens vermeldt hem nog wel gewoon.quote:
Je ging toch naar Deventer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
Nog niet echt leuke huizen gezien in Enschede waarbij ik dat Wow gevoel heb
Je boort mij spareribs door de neus!quote:
Lekker blijven zoekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
Nog niet echt leuke huizen gezien in Enschede waarbij ik dat Wow gevoel heb
Iens vermeldt tenten in Utrecht die al 5 jaar geleden gesloopt zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, iens vermeldt hem nog wel gewoon.
Tripadvisor laatste review is van 27 sept.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Iens vermeldt tenten in Utrecht die al 5 jaar geleden gesloopt zijn.
Dan is het meestal wel over, ook als ik de laatste slechte reviews zie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, iens vermeldt hem nog wel gewoon.
Hoezo, die kan je toch ook voor t bier eten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je boort mij spareribs door de neus!
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, ik vond het wel ok eigenlijk. Ook weer niet zo enorm werelds, maar ik ben verwend en het was ook niet echt duur verder.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan is het meestal wel over, ook als ik de laatste slechte reviews zie.
Kom jij ook weer eens een keer ergens opdagen, 1 nov?quote:
Misschien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom jij ook weer eens een keer ergens opdagen, 1 nov?
Je hebt gewoon maar weer eens te komenquote:
Mogelijk een date op die dag dus dat gaat voor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt gewoon maar weer eens te komen.
OK.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mogelijk een date op die dag dus dat gaat voor.
Moet je de bijna-Randstad maar niet verlaten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)rstappen-caiway.html
Geen Ziggo meer voor mij dus
Zorg gewoon dat ik er wat beters voor terug krijgquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:33 schreef Q. het volgende:
Moet je de bijna-Randstad maar niet verlaten.
Jaja, je wilt gewoon steakquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, die kan je toch ook voor t bier eten?
Ik neem je tegen jezelf on bescherming!
Meer bier?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat ik er wat beters voor terug krijg
Wijn heeft ook een hoger percentage.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Afgelopen borrel ook aan de wijn omdat die sjappies het bier niet koud hadden gezet, opzich niet erg, prima wijn verder. Maar daar word ik toch echt sneller dronken door.
Ja, dat weet ik uiteraard, maar ik drink het dan op biertempoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijn heeft ook een hoger percentage.
Gister gehad, met balsamico, gember en honing.quote:
Jadamoettewedanniedoenhe!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik uiteraard, maar ik drink het dan op biertempo.
En je hoeft er minder van te zeiken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Afgelopen borrel ook aan de wijn omdat die sjappies het bier niet koud hadden gezet, opzich niet erg, prima wijn verder. Maar daar word ik toch echt sneller dronken door.
Minder drank voor jouquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zat gisteren te borderlanden, klok aan de muur leek wel erg langzaam te gaan, nu nog pas kwart over 8, ik heb het idee dat ik al uren aan het spelen ben!
Stond ie stil, het was al bijna half 11.
Och doosjemoosje toch!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zat gisteren te borderlanden, klok aan de muur leek wel erg langzaam te gaan, nu nog pas kwart over 8, ik heb het idee dat ik al uren aan het spelen ben!
Stond ie stil, het was al bijna half 11.
Ik vind sowieso dat je je best wle kan verliezen in games. Voor je t weet is de middag om en denk je "Ruk, dat was niet de bedoelingquote:
Ja, vaak zat gehad hoor, maar ik was echt even verbaasdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je je best wle kan verliezen in games. Voor je t weet is de middag om en denk je "Ruk, dat was niet de bedoeling"
"RETTETETETETTETETETTETTTTTT DIE BASTARDS!!! O nee, slapen"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vaak zat gehad hoor, maar ik was echt even verbaasd.
Ik probeer altijd wel om 22:00 te nokken met gamen omdat je anders wat minder makkelijk in slaap komt, voor mijn gevoel dan.
Zoiets jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"RETTETETETETTETETETTETTTTTT DIE BASTARDS!!! O nee, slapen"
Hoeveel dagen ik wel niet heb doorgebracht met gamen om rond 20.00 te denken: fuck, ik zit nog steeds in mn ochtendjas.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je je best wle kan verliezen in games. Voor je t weet is de middag om en denk je "Ruk, dat was niet de bedoeling"
Ik lust geen drank.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar iemand zin om een drankje te doen na het werk?
Heerlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoeveel dagen ik wel niet heb doorgebracht met gamen om rond 20.00 te denken: fuck, ik zit nog steeds in mn ochtendjas.
De enige meet waarop ik jou gezien heb dronk je idd niet.quote:
Waar was dat? Dat was ik niet!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
De enige meet waarop ik jou gezien heb dronk je idd niet.
Wat n deceptie was dat zeg!
Dat kan Q niet geweest zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
De enige meet waarop ik jou gezien heb dronk je idd niet.
Wat n deceptie was dat zeg!
Kluts in ochtendjas?quote:
Met je jodenster?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil naar bed.......................
Ja godver, ik ook. Honger!!quote:
Nee, maar er zit bij jou toch ook wel iets in de buurt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben toch niet in de buurt HW'tje...
Mijn ochtendjas is verre van sexy.quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar er zit bij jou toch ook wel iets in de buurt?
Daltons.quote:
Dan moet ie maar uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ochtendjas is verre van sexy.
Wie?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daltons.
Zit dat er nog eigenlijk?
Zat n beetje op t einde van die rij van Fred en Douwe, bij de Murphy's in de buurt.quote:
Ging daar n keer met beetman eten en die vond t een vd lekkerste steaks ooit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Gaucho's is toch ook altijd wel erg goed vlees hoor.
Damn girl, wij moeten echt een keer uit eten!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zat n beetje op t einde van die rij van Fred en Douwe, bij de Murphy's in de buurt.
Dat ken ik dan weer niet!
De knollen op? Wasda?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Ga denk ik eerder naar huis.. neem wel wat vakantieuren op. Heb de knollen op
Hij is 27quote:
Ja, wel prijzig, 4 ons ossehaas, 39 euro, maar damn wat een goeie lap koe heb je dan zegquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ging daar n keer met beetman eten en die vond t een vd lekkerste steaks ooit.
Goed eten daar.
Gister al geweest. Maar nu is t klaar en over en uit want hij gata vandaag weg.quote:
Van die restaurants dat je dan per gewicht besteld.... en verder niks erbij. Gewoon alleen puur vlees!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ga dan steak eten, wat is het probleem, er zitten hier zo 10 steakhouses op loopafstand.
Ik ook niet hoorquote:
Deal.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn girl, wij moeten echt een keer uit eten!
Zo hoort het ook in een steakhouse, meerdere soorten rund en dan idd per gewicht. Ze hebben ook wel menu's en surf and turn etc,maar het gaat om 1 ding, goeie steak.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die restaurants dat je dan per gewicht besteld.... en verder niks erbij. Gewoon alleen puur vlees!![]()
Da's lang gelee.
Oh in Parijs zulke hemelse ossenhaas gegetenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die restaurants dat je dan per gewicht besteld.... en verder niks erbij. Gewoon alleen puur vlees!![]()
Da's lang gelee.
Ik ga je niet vertellen wat ik zeiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar komt de breezer .......... doe maar open ......
Meat is all you need.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's lang gelee.
Als in 'op jouw leeftijd'?quote:
Ossenhaas en knetterharde metal is dan ook een gelauwerde combi jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh in Parijs zulke hemelse ossenhaas gegetenOnder het genot van knetterharde metal
, echt super
Ja. Dat bedoelde ze. Ze noemde je duidelijk oud. En dik, dik noemde ze je ook.quote:
Het was echt tofquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ossenhaas en knetterharde metal is dan ook een gelauwerde combi ja
Ogen dicht en denk aan een lolly ik ben zo klaar?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga je niet vertellen wat ik zei
Ik wist het wel!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat bedoelde ze. Ze noemde je duidelijk oud. En dik, dik noemde ze je ook.
Dat jij nog ouder bent, zegt niets over haar oudheidquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Alsof jullie zo oud zijn, toverdozen.
t gaat toch sowieso meer om de volwassenheidquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat jij nog ouder bent, zegt niets over haar oudheid
Nee, z'n neus dichtknijpen, onderkaak naar beneden trekken, stoten en dan bij t tranen wegvegen zeggen "Who's your daddy?". Zo gaat dat.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ogen dicht en denk aan een lolly ik ben zo klaar?
Ik ben nog niet eens oud, laat staan julliequote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat jij nog ouder bent, zegt niets over haar oudheid
Zo is ze, zij van Cue.quote:
*hap*quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, z'n neus dichtknijpen, onderkaak naar beneden trekken, stoten en dan bij t tranen wegvegen zeggen "Who's your daddy?". Zo gaat dat.
Doen we mop!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef missbehavin het volgende:
En goed idee kluts! Doen we het een keer als lief hier is, kan hij mooi oppassen
Kan je 1 nov niet gewoon een oppas regelen dan, kan alles in 1 keerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:40 schreef missbehavin het volgende:
En goed idee kluts! Doen we het een keer als lief hier is, kan hij mooi oppassen
Dat zeggen alle oudjesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens oud, laat staan jullie.
Tenminste, ik gedraag me niet oud en ben niet te beroerd om door te feesten tot laat.
Dan heb ik al een date in Den Haagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je 1 nov niet gewoon een oppas regelen dan, kan alles in 1 keer.
Sloeriequote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb ik al een date in Den Haag
Ik vat het maar op als compliment, alsof ik een kostbaar stuk antiek benquote:
quote:
Dat is ook weer beetje overdreven hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vat het maar op als compliment, alsof ik een kostbaar stuk antiek ben
Ja, dat is het hele probleemquote:
Shush! Laat me!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook weer beetje overdreven hoor
Who's your daddy is wel heel erg P Diddy 1995 toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, z'n neus dichtknijpen, onderkaak naar beneden trekken, stoten en dan bij t tranen wegvegen zeggen "Who's your daddy?". Zo gaat dat.
Focus jij je nu maar op kluts haar boobsquote:
In een coltruiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Focus jij je nu maar op kluts haar boobs
Het is 1 stap verwijderd van een burqaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:45 schreef missbehavin het volgende:
Niks mis met een coltrui. Happen to wear one as we speak...
Trek jij chaps aan, dan praten we wel verder...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is 1 stap verwijderd van een burqa.
Ben je terug verhuisd naar Siberiė?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:45 schreef missbehavin het volgende:
Niks mis met een coltrui. Happen to wear one as we speak...
Die liggen bij de leer-reparatieshop.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trek jij chaps aan, dan praten we wel verder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Oh ja, vandaag doorgewerkt, dus idd, weekend! *dansje doet*quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die liggen bij de leer-reparatieshop.valt me dan weer tegen van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik ben een teer poppetje, dat weet je tochquote:
Ik heb er niet eens een bedenk ik me nu.quote:
Dat is een pluspuntquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens een bedenk ik me nu.
Niet helemaal mijn scenequote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
valt me dan weer tegen van je
Link doorgestuurdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:45 schreef Cue_ het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)ch-op-elkaar-lijken/
Hele dikke heb ik gehoordquote:
Vroegah had je van die coltruitjes zonder mouwen. Die waren best hot.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroegah had je van die coltruitjes zonder mouwen. Die waren best hot.
Het zijn ook weer geen memmen he.quote:
Ja ok,maar platgedrukt vaak en geen decollete, toch minder.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
In een coltrui komen die dingen toch vaak juist nog groter uit?
Nee niks, ik verwacht memmen, begrepen?quote:
Ja maar je kan wel gewoon zitten zonder het gevoel te hebben dat je alles in de etalage legt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
In een coltrui komen die dingen toch vaak juist nog groter uit?
Het is toch zeker geen uitverkoop. Dat moet je niet in de etalage leggenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja maar je kan wel gewoon zitten zonder het gevoel te hebben dat je alles in de etalage legt.
Platgedrukt? Nee hoor, niet meer dan je bh doet lijkt me zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok,maar platgedrukt vaak en geen decollete, toch minder.
Daarom!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch zeker geen uitverkoop. Dat moet je niet in de etalage leggen
Waarom zou je het risico lopen dat je pluspunten in minpunten gaan veranderen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom!
Alsnog maar n coltrui kopen.
Hihi. Barst ik eruit idd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Eentje van mij lenen kluts? Oh nee, die pas je nooit met die memmen van je
Heeft Kluts zulke klotsers?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Eentje van mij lenen kluts? Oh nee, die pas je nooit met die memmen van je
En wat wil jij?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
De joodse ster zit in de trein naar schiphol, en nou willen m'n vrienden dat ik er erg Ross&Rachel-dramatisch achteraan ga reizen
So I've heard...quote:
Zoals ik al zei, het zijn nog wel tieten, niet van die uitgezakte memmen he.quote:
Moet ik 'm tegen houden voor je?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
De joodse ster zit in de trein naar schiphol, en nou willen m'n vrienden dat ik er erg Ross&Rachel-dramatisch achteraan ga reizen
Onder het mom aan mij denkenquote:
Morgen steak etenquote:
Big Mac.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:11 schreef Kluts het volgende:
Nog bedenken wat ik vanavond in godsnaam ga koken.
Geen idee, ik wou het gewoon even melden. Flinke entrecote in de grillpanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:11 schreef missbehavin het volgende:
En waarom zou ik dat willen weten bels?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, ik wou het gewoon even melden. Flinke entrecote in de grillpan
quote:
Ik moet mijn jaarlijkse whopper nog doen dit jaarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Kan ik ook wel weer eens doen, mijn jaarlijkse Big Mac.
Daar gaat mijn hart niet echt veel harder van kloppenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Ik maak het zeker niet goed door te zeggen dat ik zondag een beef wellington ga maken?
Opzich de betere burger, en toch vind ik de Big Mac lekkerderquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet mijn jaarlijkse whopper nog doen dit jaar
Zozo, 1 hele muis, in 1 van de 8745398 fillialen, 1 keer. Nou , ik ben omquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)offie-mcdonalds.html
Wel droge reactie van die ventquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zozo, 1 hele muis, in 1 van de 8745398 fillialen, 1 keer. Nou , ik ben om.
Gelukkig dan maarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar gaat mijn hart niet echt veel harder van kloppen
Big Mac bah want kaas.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich de betere burger, en toch vind ik de Big Mac lekkerder.
Sja, ik hou van kaasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar
[..]
Big Mac bah want kaas.
Haha, hij heeft de avond vlucht naar Londenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet ik 'm tegen houden voor je?
De chili cheese bitesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik hou van kaas.
Het zou ook een dubbele whopper bacon cheese worden voor mij bij de BK.
Oh, dat snap ik helemaal hoor. Er zijn minder kaas haters dan liefhebbers, dat besef ik wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik hou van kaas.
Het zou ook een dubbele whopper bacon cheese worden voor mij bij de BK.
Japan zou wel iets voor jou zijn danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik helemaal hoor. Er zijn minder kaas haters dan liefhebbers, dat besef ik wel.
Klinkt als broodje aap. Die bekers zitten ondersteboven opgestapeld, hoe kan daar ooit een dode muis tussen komen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)offie-mcdonalds.html
I love kaas. Eet zelden wat anders op brood.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik helemaal hoor. Er zijn minder kaas haters dan liefhebbers, dat besef ik wel.
Sushi en sakequote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Japan zou wel iets voor jou zijn dan.
Dat tikt wel lekker aan in de calorieen danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
I love kaas. Eet zelden wat anders op brood.
En als ik zaterdag op de markt n kilo haal is t eind vh weekend wel op meestal.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
I love kaas. Eet zelden wat anders op brood.
En als ik zaterdag op de markt n kilo haal is t eind vh weekend wel op meestal.
Ja, maar je moet er wel ff op wachten denk ik, die dingen kosten hier ook niets meer, en 4GB is echt erg weinigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, even een n00bvraag, dit is gewoon een USB-stick van 4GB he, er staat zoveel shit nog achter.
http://www.buyincoins.com/item/48548.html#.VD_Y4vnkcrU
Duh. Waar denk je dat die tieten vandaan komen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat tikt wel lekker aan in de calorieen dan.
Ik heb geen idee waar tieten vandaan komen eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duh. Waar denk je dat die tieten vandaan komen.
Filet americain vd slager, niet die gore korrelige meuk vd super.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Ik eet vrijwel allleen vleeswaren op brood, lekker broodje osseworst of filet americain![]()
Rauwe tartaar met een uitje![]()
Vanavond lekker simpel, stokbrood met kruidenboter en gebakken lapjes rosbief
4GB is genoeg voor wat ik ermee van plan ben. Hier kosten ze het dubbele geloof ik. Het heeft ook geen haast.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er wel ff op wachten denk ik, die dingen kosten hier ook niets meer, en 4GB is echt erg weinig.
jup.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, even een n00bvraag, dit is gewoon een USB-stick van 4GB he, er staat zoveel shit nog achter.
http://www.buyincoins.com/item/48548.html#.VD_Y4vnkcrU
Als ik zelf USB-sticks koop kijk ik voornamelijk naar sneldheids-benchmarks, niet naar de prijs. Er zit zoveel verschil in snelheid en zo weinig in prijs tegenwoordig...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er wel ff op wachten denk ik, die dingen kosten hier ook niets meer, en 4GB is echt erg weinig.
Er zit sinds kort een slager als buurman in de straat, iedereen van de straat kreeg een leuk pakketje toen hij verhuisd wasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Filet americain vd slager, niet die gore korrelige meuk vd super.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
4GB is genoeg voor wat ik ermee van plan ben. Hier kosten ze het dubbele geloof ik. Het heeft ook geen haast.
http://tweakers.net/categ(...)FiempwZlVqUpWhgYGtQAquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
4GB is genoeg voor wat ik ermee van plan ben. Hier kosten ze het dubbele geloof ik. Het heeft ook geen haast.
Ik koop meestal bij DealExtreme maar ik zoek opvallende USB-sticks die ik makkelijk uit elkaar kan houdenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
jup.
Prima shop ook, BIC. Behalve dat de website soms erg traag is.
[..]
Als ik zelf USB-sticks koop kijk ik voornamelijk naar sneldheids-benchmarks, niet naar de prijs. Er zit zoveel verschil in snelheid en zo weinig in prijs tegenwoordig...
Zou je niet gewoon één grote kopen dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop meestal bij DealExtreme maar ik zoek opvallende USB-sticks die ik makkelijk uit elkaar kan houdenSnelheid enzo vind ik vooral bij geheugenkaartjes voor de camera belangrijk.
Die is wel opvallend jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/price(...)y-doo-8gb-bruin.html
Opvallend genoeg?.
[ afbeelding ]
Nee, het is om foto's uit te wisselen als ik met iemand op vakantie ben geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon één grote kopen dan?
Cloudstoragequote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het is om foto's uit te wisselen als ik met iemand op vakantie ben geweestOp de een of andere manier blijven die dingen dan ergens slingeren en vind je ze nooit terug. of na een jaar pas.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/price(...)y-doo-8gb-bruin.html
Opvallend genoeg?.
[ afbeelding ]
You winquote:
quote:
Die wil ik!quote:
Dat kunnen m'n ouders wel waarderen hoor. Dat ding gaat waarschijnlijk de hele familie langs.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooral leuk om aan je familie te geven om je foto's te delen
RASSIESME!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt ook nog rassen
Husky's, dalmatiers, etc
Je neemt het stokje over van Ang3l als moraal ridder?quote:
Ik ben enorm politiek correct volgens Klutsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je neemt het stokje over van Ang3l als moraal ridder?
Oftewel saai.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben enorm politiek correct volgens Kluts.
Dat kan niet joh. We zijn single, we hebben nog zat tijd om saai te wordenquote:
Bedankt, nu heb ik ene nieuw toetsenbord nodig.....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben enorm politiek correct volgens Kluts.
Aanvraag indienen bij Klutsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik ene nieuw toetsenbord nodig.....
Ik ben het ook niet met dr eens uiteraardquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kan niet joh. We zijn single, we hebben nog zat tijd om saai te worden
Dan is het goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet met dr eens uiteraard.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/THUMBS-UP-USB-Humping-Beagle/dp/B000LA8ZBA
Bummerquote:It doesn't contain memory, just start "moving" after connection to usb.
Stom...quote:
Idd, zonder praktisch nut is het een waardeloze gag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stom...
Als iemand het wel werkend krijgt met geheugen loopt binnen
Lijkt me niet heel moeilijk om werkend te krijgen eigenlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Idd, zonder praktisch nut is het een waardeloze gag.
Of je moet er 200 kunnen kopen voor een tientje ofzo en ze letterlijk overal waar je een USB-poort ziet in steken en achterlaten.
Om er zelf een USB-stick in te bouwen bedoel je? Als je het ding open kunt krijgen en fatsoenlijk weer dicht kunt maken niet nee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel moeilijk om werkend te krijgen eigenlijk.
En de stroom toevoer voor het motortje en zo te regelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Om er zelf een USB-stick in te bouwen bedoel je? Als je het ding open kunt krijgen en fatsoenlijk weer dicht kunt maken niet nee.
Ik wil een husky-beagle mixquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt ook nog rassen
Husky's, dalmatiers, etc
Die hebben ze niet. Maar misschien kan je eerst de husky en dan de beagle in je usb doen en kijken wat eruit komt?quote:
Die pup is op de foto's al cute!quote:
Wacht maar tot je haar hebt meegemaakt, ze is in het echt nog leuker!quote:
Ben binnenkort wel n keer n Demtah, app ik je wel ff.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar hebt meegemaakt, ze is in het echt nog leuker!
Ja leuk!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben binnenkort wel n keer n Demtah, app ik je wel ff.
Ik weet hoe t is, maak je niet druk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja leuk!Ben echt vreselijk atm, kutdepressie word ik niet socialer van, sorry
Ja dat weet ik wel. Maar ja, doe ik toch hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet hoe t is, maak je niet druk.
quote:
Kan niet, is dichtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
![]()
Waar kan ik een extra week kopen?
Vind je 52 niet genoeg?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
![]()
Waar kan ik een extra week kopen?
Jammer dat ze in je eigen stad een hele week van geen muziek hebben. Het is zelfs de grootste week ter wereld van geen muziek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Zapte gisteren weer eens langs Humberto, wat eigenlijk best ok achtergrond is. Nou heb ik niet veel met dance (echt niet, HW? We wisten het niet!) maar die David Guetta is wel een grappig ventje zeg, ADHD als de pest, maar wel op een leuke manier.
Jammer dat ie geen muziek maakt.
Ja, het is nogal een opgave om het te vermijden op het momentquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer dat ze in je eigen stad een hele week van geen muziek hebben. Het is zelfs de grootste week ter wereld van geen muziek.
David Guetta.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Zapte gisteren weer eens langs Humberto, wat eigenlijk best ok achtergrond is. Nou heb ik niet veel met dance (echt niet, HW? We wisten het niet!) maar die David Guetta is wel een grappig ventje zeg, ADHD als de pest, maar wel op een leuke manier.
Jammer dat ie geen muziek maakt.
Toch nog best knap dat er zoveel mensen zijn die niet van muziek houden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer dat ze in je eigen stad een hele week van geen muziek hebben. Het is zelfs de grootste week ter wereld van geen muziek.
Een week van later dit jaar naar nu verplaatsen mag ook.quote:
Idd, want we weten allemaal dat populaire dingen automagisch de beste dingen zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch nog best knap dat er zoveel mensen zijn die niet van muziek houden.
Ik denk dat ik 80% van wat er draait op ADE niks aan vind.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch nog best knap dat er zoveel mensen zijn die niet van muziek houden.
Ja, al die mensen die van dance (in welke vorm dan) houden, domme tokkies. Dens is geen muziek, neppe zooi.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, want we weten allemaal dat populaire dingen automagisch de beste dingen zijn.
Je begint het al aardig te leren zie ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, al die mensen die van dance (in welke vorm dan) houden, domme tokkies. Dens is geen muziek, neppe zooi.
Hoe kan dat nou? Is toch allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 80% van wat er draait op ADE niks aan vind.
Ik word oud.
Er is wel n wezenlijk verschil tussen dance van vroegah en die commerciėle EDM kutmeuk van nu.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, al die mensen die van dance (in welke vorm dan) houden, domme tokkies. Dens is geen muziek, neppe zooi.
Oeeh spannend!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een week van later dit jaar naar nu verplaatsen mag ook.
Volgende week vrijdag deadlines van mijn werk en zaterdag praktijkexamen vliegonderricht. Ik heb in beiden gewoon nog niet zo Veel vertrouwen.
Niet waarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is wel n wezenlijk verschil tussen dance van vroegah en die commerciėle EDM kutmeuk van nu.
Ik ben nog mild want ik heb geen een dj voorbij zien komen waar ik blij van word.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Is toch allemaal hetzelfde.
Pap? Ben jij het?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet waarVerschillen in elektronisch muziek. Het idee.
Die heeft wel dezelfde naam als mn pa ja.quote:
Mja, ik ben nog steeds van mening dat techno langzame kutmuziek zonder hoogtepunten is, puur ende alleen voor junkies.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog mild want ik heb geen een dj voorbij zien komen waar ik blij van word.
Maar met n beetje lekkere techno ben ik wel in mijn nopjes.
Langzaam?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik ben nog steeds van mening dat techno langzame kutmuziek zonder hoogtepunten is, puur ende alleen voor junkies.
Maar dat ben ik
Mja, ik vind het traag. Maar dat komt voornamelijk omdat er geen opbouw, geen knal in zit. Dan duurt een avond lang.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Langzaam?![]()
Maar ik doe al jaren geen harddrugs meer en nog is t dan wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |