Sexsletje013 is normaler?quote:
Ja, maar bels welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:09 schreef Kluts het volgende:
Oh en HW ik lust toch geen spareribs.
Steak daarentegen.
Bels, ik ruik n herkansing!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar bels wel.
Er zit ook een Braziliaan om de hoek trouwens, zo'n rodiziotent.
Is dat voor jou van belang?quote:
Kijk, dat is nou nog eens aan elkaar denken Klutsjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar bels wel.
Er zit ook een Braziliaan om de hoek trouwens, zo'n rodiziotent.
Nope.quote:
Alsof ik zo'n egotripper ben!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou nog eens aan elkaar denken Klutsje
Dooie mus dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Website van die tent is wel uit de lucht, dus geen idee of hij nog open is.
Nou ja, iens vermeldt hem nog wel gewoon.quote:
Je ging toch naar Deventer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
Nog niet echt leuke huizen gezien in Enschede waarbij ik dat Wow gevoel heb
Je boort mij spareribs door de neus!quote:
Lekker blijven zoekenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
Nog niet echt leuke huizen gezien in Enschede waarbij ik dat Wow gevoel heb
Iens vermeldt tenten in Utrecht die al 5 jaar geleden gesloopt zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, iens vermeldt hem nog wel gewoon.
Tripadvisor laatste review is van 27 sept.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Iens vermeldt tenten in Utrecht die al 5 jaar geleden gesloopt zijn.
Dan is het meestal wel over, ook als ik de laatste slechte reviews zie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, iens vermeldt hem nog wel gewoon.
Hoezo, die kan je toch ook voor t bier eten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je boort mij spareribs door de neus!
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, ik vond het wel ok eigenlijk. Ook weer niet zo enorm werelds, maar ik ben verwend en het was ook niet echt duur verder.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan is het meestal wel over, ook als ik de laatste slechte reviews zie.
Kom jij ook weer eens een keer ergens opdagen, 1 nov?quote:
Misschien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom jij ook weer eens een keer ergens opdagen, 1 nov?
Je hebt gewoon maar weer eens te komenquote:
Mogelijk een date op die dag dus dat gaat voor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt gewoon maar weer eens te komen.
OK.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mogelijk een date op die dag dus dat gaat voor.
Moet je de bijna-Randstad maar niet verlaten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)rstappen-caiway.html
Geen Ziggo meer voor mij dus
Zorg gewoon dat ik er wat beters voor terug krijgquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:33 schreef Q. het volgende:
Moet je de bijna-Randstad maar niet verlaten.
Jaja, je wilt gewoon steakquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, die kan je toch ook voor t bier eten?
Ik neem je tegen jezelf on bescherming!
Meer bier?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat ik er wat beters voor terug krijg
Wijn heeft ook een hoger percentage.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Afgelopen borrel ook aan de wijn omdat die sjappies het bier niet koud hadden gezet, opzich niet erg, prima wijn verder. Maar daar word ik toch echt sneller dronken door.
Ja, dat weet ik uiteraard, maar ik drink het dan op biertempoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wijn heeft ook een hoger percentage.
Gister gehad, met balsamico, gember en honing.quote:
Jadamoettewedanniedoenhe!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik uiteraard, maar ik drink het dan op biertempo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |