http://track-chinapost.com/quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN
Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
Laatste status is Beijing international airport. Zou nu wel in Nederland moeten zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN
Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
Ik ben echt benieuwd naar de performance van dat ding. Ziet er wel interessant uit voor die prijs. Heb 2 keer een goedkope chinese android tablet gekocht en vielen beide behoorlijk tegen, vooral de performance en stabiliteit. Hoe bevalt het scherm?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:39 schreef RobertNL het volgende:
Preview PIPO W2
blablalbalablalblablab
En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ook gezien, PIPO W2 was iets minder duur (voor mij) en heeft een grotere batterij
Kon het gratis doen, maar goed waren 6 contacturen per weekquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef Dromer het volgende:
Wellicht is dit interessant voor de grootste freaks hier?
http://www.han.nl/opleidingen/cursus/chinees-voor-beginners-a1/
Hij zat eerst in het assortiment bij Buyincoins maar daar is hij nu niet meer. Komt waarschijnlijk omdat hij tijdelijk uitverkocht is geweest bij Pipo zelf. Maar hij is nu weer terug in stock op de Tmall van Pipo dus shops kunnen hem vast ook weer bestellen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?
Soort, beetje newbie vraag, maar dat ben ik danook.
Koop de xiaomi's bij banggood.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Op een schaal van kut naar klote, hoe denken jullie dat een in-ear van deze prijs eigenlijk klinkt? Die reviews met 'sounds like a $300 headset ' etc etc kan ik denk ik niet erg serieus nemen.
Ben wel geïnteresseerd in een goedkoop in-ear dingetje, maar geen pure crap. Graag advies..
Het gaat over deze:
http://eud.dx.com/product(...)one-silver-844105642
Ik ben ook bereid meer uit te geven voor deze:
http://eud.dx.com/product(...)fee-golden-844320154
Maar dan wil ik wel weten of deze goed is of niet.
Zijn die Xiaomi's goed, ja?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.
http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.quote:
Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.
Ik heb nog een krabbertje gehaald voor de collectie bij fasttech.
Sanrenmu 7056LUP-SK met titanium coating en flipper![]()
[ afbeelding ]
Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?
Trouwens, hoe lang duurt het voordat ik iets van banggood binnenkrijg?
Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dankquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Met de Directe Nederlandse post optie binnen 2 weken ofzo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
Trouwens, hoe lang duurt het voordat ik iets van banggood binnenkrijg?
DX eu warehouse klopt nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank!
exact mijn ervaringen met Aliexpress. Inderdaad goed opletten en vooral selecteren op #orders en feedback. zit nu nog met een dispute waar de chinees iedere keer maar weer tzelfde herhaalt: friend I give u 5 USD of 2 dagen later: please return goods i give you full refund. Dikke faal van de verkoper een XL (huge label!!!) in doorzichtig plastic over t hoofd zien....Ik blijf volhouden voor de 10 euroquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef P4tje het volgende:
De Aliexpress problemen komen mij bekend voor... Na jarenlang een trouwe Ebay klant te zijn geweest, afgelopen maanden voor het eerst bij Aliexpress besteld. Als je niet oplet wordt je bedrogen waar je bij staat, lange verwerkingstijden.
Bij een probleem ben je afhankelijk van de verkoper. In drie gevallen (van de 8 bestellingen) een product ontvangen dat geheel afwijkt van de beschrijving. Één verkoper had niet gereageerd op de dispute, waardoor ik mijn geld terug kreeg, een andere gaf direct mijn geld terug. Heb nu nog steeds een escalated dispute lopen bij een verkoper die telkens 4 dagen wachtte met het geven van een nutteloze reactie, waardoor het dispute maar bleef doorlopen. Ik verwacht niet dat er ooit nog een reactie van Aliexpress gaat komen.
In vergelijking hiermee is de klantenbescherming van Ebay top! Bij Aliexpress moet je niet kijken naar de prijs, maar het aantal goede beoordelingen. Mijn ervaring is dat een advertentie met veel goede beoordelingen redelijk betrouwbaar is en de kans op oplichting bij een advertentie zonder beoordeling een stuk groter is.
Wel logisch natuurlijk, maar als Ebay ganger hou je daar weinig rekening mee.
Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadgetquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.
[ afbeelding ]
Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden.Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
Dit trouwens wat? http://www.voelkner.de/pr(...)genlaenge-85-mm.htmlquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.
Ik heb nog een krabbertje gehaald voor de collectie bij fasttech.
Sanrenmu 7056LUP-SK met titanium coating en flipper![]()
[ afbeelding ]
Ik las een review van een chinees, die mw3 erop kon spelen. Misschien is het leuk een paar bekende games te proberen en op te nemen in je review?quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:
China Post SAL (surface, geen airmail dus) vermijden. Hong Kong Post liever niet. China Post Air Mail is de standaard met 2 á 3 weken (of iets sneller, of stuk langzamer, cheapo methoden zijn nu eenmaal onberekenbaar). Echter geen dingen met accu's daarmee laten verzenden. Swiss post... zelf ok ervaringen mee eigenlijk, maar is geloof ik bij anderen weleens anders gelopen. Als het ff kan gebruikmaken van NLDirect en anders Singapore Post.
[..]
Dit trouwens wat? http://www.voelkner.de/pr(...)genlaenge-85-mm.html
ik ga toch voor china post airmail.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:28 schreef P4tje het volgende:
De laatste twee bestellingen die ik met Swiss Post binnen heb gehad, zijn in 8 dagen bezorgd. Maar ik heb ook verhalen van 30 dagen gehoord.
Wel even opletten, er staat bij die seller op aliexpress '18 business days processing' of iets, dus dat kan kneiter lang duren voordat ze het eens opsturenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadget
Lijkt op zo'n $8 Chinees en hij is erg lelijk!quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom niet HK post als ik vragen mag? Heb ik persoonlijk wel goede ervaringen mee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:
China Post SAL (surface, geen airmail dus) vermijden. Hong Kong Post liever niet. China Post Air Mail is de standaard met 2 á 3 weken (of iets sneller, of stuk langzamer, cheapo methoden zijn nu eenmaal onberekenbaar). Echter geen dingen met accu's daarmee laten verzenden. Swiss post... zelf ok ervaringen mee eigenlijk, maar is geloof ik bij anderen weleens anders gelopen. Als het ff kan gebruikmaken van NLDirect en anders Singapore Post.
[..]
Conrad?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Peeps,
http://www.aliexpress.com(...)cord/2000050271.html
Ik zoek zoiets maar dan hier in Nederland verkrijgbaar? Waar kan ik het beste op zoeken?
In nederland zal het altijd duur/overpriced zijn, ebay.co.uk al gechecked?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Had al gekeken maar zie alleen maar overpriced meuk of half fabrikaten.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:18 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik las een review van een chinees, die mw3 erop kon spelen. Misschien is het leuk een paar bekende games te proberen en op te nemen in je review?
Hiermee zet je een wifi netwerk op vanaf een pc met een internetverbindingquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:24 schreef Miniem het volgende:
Is dit een wifi usb stick?
http://www.tinydeal.com/d(...)x2hrzd-p-119341.html
Je kan met de juiste drivers dit dingetje ook gebruiken als WIFI stickquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hiermee zet je een wifi netwerk op vanaf een pc met een internetverbinding
http://www.allekabels.nl/(...)stone-behuizing.htmlquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Peeps,
http://www.aliexpress.com(...)cord/2000050271.html
Ik zoek zoiets maar dan hier in Nederland verkrijgbaar? Waar kan ik het beste op zoeken?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef P4tje het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/(...)stone-behuizing.html
Zoiets?
Ja, kan je gewoon UTP kabel op aansluiten. In een muur aansluiting gebruik je vaak ook keystones.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]vet! En die behuizing samen met zo`n keystone cat6 wat eronder staat is genoeg om een soort netwerkaansluiting te hebben toch?
En daarom wil ik een tablet die groter is. Maar helaas zijn die (vanwege de licentiekosten) een stuk duurder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een beetje lomp.
Maar goed MW2 werkt wel aardig
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:34 schreef tokko1 het volgende:
Bij Lightake new arrivals sectie zag ik een leuke muts voorbij komen met ingebouwde bluetooth speakers
Best leuk nu de winter er weer aan komt..
Ingebouwde knopjes zijn ook handig want dan hoef je niet meer met je koude handen of handschoenhanden je telefoon uit je zak te halen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ja, kan je gewoon UTP kabel op aansluiten. In een muur aansluiting gebruik je vaak ook keystones.
Of die erin:
http://www.allekabels.nl/(...)lstuk-cat6-rj45.html
Kan je aan beide kanten een netwerkstekker prikken, denk ik (staat geen pdf of iets bij...).
niemand hier zal je adviseren om die kaartjes in China te halen. Helemaal omdat ze in Nederland ook gewoon goedkoop te krijgen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...
Sd kaartjes moet je gewoon niet uit china halen. Gewoon lekker in Nederland kopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...
Goed, dit werkt dus wel met 2GB RAMquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En daarom wil ik een tablet die groter is. Maar helaas zijn die (vanwege de licentiekosten) een stuk duurder.
Oh, en zo bizar weinig werkgeheugen...
Als ik ooit nog een tablet zou kopen (wat ik betwijfel) gaat het wel een Windows tablet worden; is toch een stuk productiever dan een Android tablet. Wel een toetsenbord erbij dan.
Ja, Elephone verkoopt hem ook, heeft allerlei opties ook met de camera (die als o.a als IP cam kan dienen).quote:En New Arrivalls zijn interessant; je komt wat tegen zeg. Zoals deze Android speler met IP camera.![]()
[ afbeelding ]
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
niemand hier zal je adviseren om die kaartjes in China te halen. Helemaal omdat ze in Nederland ook gewoon goedkoop te krijgen zijn.
62 cent per gig is toch goedkoop :pquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...
Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft een beetje lomp.
Maar goed MW2 werkt wel aardig
Goedkoop krengquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.
Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.quote:
Dataio heeft wel goedkope.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...
Goed, mening komt wellicht omdat ik de rest van de tijd op betere toetsenborden typquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.
Aanraders op dit vlak:quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Markos. het volgende:
Wij hebben een hoog energieverbruik vergeleken met de rest in de straat, verbruikt veel meer elektriciteit. En dit terwijl wij maar 1 inwoner hebben (ja woon niet thuis dus..) en de rest gemiddeld 3 a 4. Verder staat er ook vrijwel niets aan. Hebben jullie goede ideeën om uit te vogelen waar dit verbruik vandaan komt?
Is de enige oplossing overal een meter tussen te stoppen?
Als dat zo is, zijn er ook gebruiksvriendelijke meters die je eventueel kunt aflezen op de computer bijvoorbeeld om zo makkelijk een overzicht te maken van het verbruik op verschillende tijden/dagen/etc.
En ook goedkoop, dus uit china ofzo haha. Hoeft niet mega precies te zijn, indicatief is voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide review bij aankomst in Nederland
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ja. Geen idee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:
Een vraagje over me IPCam..
[ afbeelding ]
Betekend dit dat 'ie maar 1 foto per 30 sec MAX kan?
Snap namelijk niet waarom je 1 foto per 30 sec of überhaupt 1 uur zou willen.
In welk algemeen menu staat diequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:
Een vraagje over me IPCam..
[ afbeelding ]
Betekend dit dat 'ie maar 1 foto per 30 sec MAX kan?
Snap namelijk niet waarom je 1 foto per 30 sec of überhaupt 1 uur zou willen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:27 schreef tokko1 het volgende:
Yeaah, weer een mooi pakketje bij m'n taobao agent aangekomen (en inmiddels verzonden naar Nederland!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer plaatjes in de spoiler..Ziet er goed uit. Zarmark , euh cheapagency?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide review bij aankomst in NederlandJa, natuurlijk is daar een topic overquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie een leuke tablet?
Of is daar nog een topic over?!
DIG / Android tablet discussie topic #43: Dromer ligt te slapen
Even je eisen op een rijtje en er komt wel een tip naar boven.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Gewoon, FTP Uploadquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In welk algemeen menu staat die? Om het even in perspectief te plaatsen
Nja hij upload geen enkele foto dus het heeft toch geen nut.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:42 schreef remcosw het volgende:
[..]
Lijkt mij eens per 30 seconde de opgeslagen foto's uploaden?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:44 schreef Dromer het volgende:
Aardlekschakelaar omzetten en kijken of bij de buren ook het licht uitgaat.
Ah thanks,quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Goed, mening komt wellicht omdat ik de rest van de tijd op betere toetsenborden typ. En wellicht daardoor deze niet vaak genoeg gebruik. Maar inderdaad het kan nog (veel) slechter inderdaad.
[..]
Aanraders op dit vlak:
Voltcraft Energy Monitor 4000 Pro D om individuele verbruikers te meten
Youless <3 grafiekjes![]()
En natuurlijk lampen vervangen voor LED etc.
Cube talk 9xquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie een leuke tablet?
Of is daar nog een topic over?
Komt mij iig niet bekend voor. Zowel met BT als aux?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef relativity het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen mijn Earson speaker binnen, maar hij kraakt best erg, iemand hetzelfde probleem?
Ik had het ook, kreeg toen een halve refund van BG.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef relativity het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen mijn Earson speaker binnen, maar hij kraakt best erg, iemand hetzelfde probleem?
Ik had een soortgelijk probleem. Lag er bij mij aan dat het wifi signaal van m'n telefoon het bluetooth signaal stoorde. Wifi uit en niks aan de hand.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef relativity het volgende:
Dat was geen groot succes bij sommige mensen. Dat betrof zo'n lange cognac kleur jas van BG.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef l0lownkill het volgende:
Hoe zit het ook alweer met kleren?
Ik wil zo'n wollen winterjas kopen, die in nederland vanaf de 120 euro te koop staan; op BG precies dezelfde voor 30. Het gaat me niet echt om kwaliteit maar meer om de stijl; voor echt winterweer heb ik wel een normale warme jas.
Waarschijnlijk dus gewoon alles zelf opmeten ivm de maten?
EDIT: Is er een uitlegje hoe je dit precies moet meten? De maattabel en het instructieplaatje van BG komen niet overeen.
Er woont 1 persoon maar je zegt telkens wij... Misschien dat je schizofrene kant heel graag de droogtrommel aanzet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah thanks,
beide besteld; aangezien wij hier 500 (!) euro per maand aan energie kwijt zijn, toch wel erg goed om te kunnen kijken wat nou zoveel verbruikt.
Hoeveel KWh verbruik je dan wel niet per jaar?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ah thanks,
beide besteld; aangezien wij hier 500 (!) euro per maand aan energie kwijt zijn, toch wel erg goed om te kunnen kijken wat nou zoveel verbruikt.
Wellicht zit gas daar ook nog bij in van een slecht geïsoleerd huisquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef P4tje het volgende:
[..]
Hoeveel KWh verbruik je dan wel niet per jaar?![]()
Toevallig plasma televisies in huisquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef l0lownkill het volgende:
8 personen in het huis
Maar dan is het nog asociaal veel, isolatie zit trouwens wel goed en het gaat over de energie ook dus
Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
Toevallig plasma televisies in huis? Die zuipen.
Ik weet het wel zeker als die 60 inch isquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijn
Tja, ik gebruik op dit moment al 4+ GB werkgeheugen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:51 schreef RobertNL het volgende:
Goed, dit werkt dus wel met 2GB RAM. Heb er nu nog weinig van gemerkt wellicht komt er straks met de core-M processors wat meer uit in die 10'' sector die betaalbaar is.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
En over earphones gesproken; m'n Awei ES800M zijn wéér 'ns kapot;
moet dus weer nieuwe halen.![]()
De Awei's zijn zo'n $7 (?); maar hier worden ook de Xiaomi Pistons veel besproken à $20.99 bij Banggood.
Nou ben ik de remote en microphone van de Pistons niet nodig; maar hoe verhouden deze qua geluid/kwaliteit t.o.v. van de Awei's?
Iedereen staat een half uur per dag onder de douche?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef l0lownkill het volgende:
8 personen in het huis
Maar dan is het nog asociaal veel, isolatie zit trouwens wel goed en het gaat over de energie ook dus
maar kreeg tijdens de paypal checkout "this discount code has expired". In het winkelmandje zelf haalde hij er wel 5% vanaf..quote:b185f7
Ja inderdaad. Al als ik hem aanzet begint het te kraken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Komt mij iig niet bekend voor. Zowel met BT als aux?
Dan is ie kaduuk denk ik.
Misschien maar even contact op nemen ja. Want voor dat geld vind ik het wel zondequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik had het ook, kreeg toen een halve refund van BG.
Ga ik eens proberen, thanks!quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijk probleem. Lag er bij mij aan dat het wifi signaal van m'n telefoon het bluetooth signaal stoorde. Wifi uit en niks aan de hand.
Ik kan me dat wel voorstellen hoor: als je 4x600 watt op je zolder/kelder hebt staanquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat was geen groot succes bij sommige mensen. Dat betrof zo'n lange cognac kleur jas van BG.
Als je goedkoop wilt zijn dan kun je op de kalender de uitverkoop datum noteren in Nederland
[..]
Er woont 1 persoon maar je zegt telkens wij... Misschien dat je schizofrene kant heel graag de droogtrommel aanzet?Bezoekje aan de huisarts zal wellicht meer helpen dan een metertje
![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je serieus bent. Als je 500 euro aan elektriciteit in het niets laat verdwijnen dan ruk je gelijk alles uit het stopcontactMeneer gaat een maand wachten op een pakje uit China, weer 500 euro aftikken
off-topic: kijk eens hier ]bv.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |