abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145692393
Ik zoek 'n gekrulde micro USB kabel die goed kan laden, maar geen idee waar ik op moet zoeken.

Ik bedoel zoiets, maar dan zonder de 12v adapter:

Ik vind zo'n kabel handiger voor in de auto dan 'n rechte die overal slingert.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_145695916
RO601803756CN

Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:16:40 #203
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_145696812
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN

Kut Ali expres. Iemand die me iets zinnigs kan zeggen over deze tracking? Heb de confirmation met 10 dagen uitgesteld.
http://track-chinapost.com/
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:17:33 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145696846
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
RO601803756CN

Laatste status is Beijing international airport. Zou nu wel in Nederland moeten zijn.
Is het iets met een hogere waarde?

Probeer morgen PostNL even te bellen en vragen om omnummering dan kan je uitsluiten dat hij niet bij de douane is. Daarnaast kan je http://parcels-uk.tntpost.com/ ook proberen (code + pc invullen) als hij dan aan je adres gekoppeld is zie je hem daar wel staan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_145699119
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:39 schreef RobertNL het volgende:
Preview PIPO W2
blablalbalablalblablab
Ik ben echt benieuwd naar de performance van dat ding. Ziet er wel interessant uit voor die prijs. Heb 2 keer een goedkope chinese android tablet gekocht en vielen beide behoorlijk tegen, vooral de performance en stabiliteit. Hoe bevalt het scherm?

Lijkt me erg handig voor school zo'n ding!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2014 14:26:01 ]
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:39:35 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145699488
Resolutie is niet super natuurlijk vooral op desktop apps te zien. Kan ook wat priegelig zijn soms, maar goed wel te doen hoor :Y. Verder wel een tof ding en echt onder de indruk van de kwaliteit van de hardware voor die prijs.

Lijkt mij snel genoeg voor wat office / internet tot zo ver (office nog niet getest, moet even wachten tot ik weer kan downloaden via surfspot). Nog geen crashes etc gehad, alleen het talenpakket lijkt niet alles 100% te vertalen. Bij het updaten blijf je Chinees zien _O-. Maar goed verder werkt het allemaal (nog) steeds prima.

Grootste minpunt zal de batterij wellicht zijn, maar ik denk dat een dagje wel moet lukken op een batterij. m.a.w beter dan menig goedkope laptop, slechter dan de meeste Apple/Samsung/Sony/WinRT tablets ;).

Heb ondertussen even een 64GB micro SD kaartje toegevoegd en via wat creativiteit gemount:

Nu dus ook genoeg gehuegen :D
pi_145699962
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ook gezien, PIPO W2 was iets minder duur (voor mij) en heeft een grotere batterij :P
En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?

Soort, beetje newbie vraag, maar dat ben ik danook.
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:35:12 #208
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145701039
Wellicht is dit interessant voor de grootste freaks hier? :P

http://www.han.nl/opleidingen/cursus/chinees-voor-beginners-a1/
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 19 oktober 2014 @ 15:52:09 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145701446
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:35 schreef Dromer het volgende:
Wellicht is dit interessant voor de grootste freaks hier? :P

http://www.han.nl/opleidingen/cursus/chinees-voor-beginners-a1/
Kon het gratis doen, maar goed waren 6 contacturen per week _O- Iets te gortig naar mijn mening :P
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:56 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

En waar kopen jullie deze dan? Bij Pipo zelf?

Soort, beetje newbie vraag, maar dat ben ik danook.
Hij zat eerst in het assortiment bij Buyincoins maar daar is hij nu niet meer. Komt waarschijnlijk omdat hij tijdelijk uitverkocht is geweest bij Pipo zelf. Maar hij is nu weer terug in stock op de Tmall van Pipo dus shops kunnen hem vast ook weer bestellen.

Hier kan je hem bijvoorbeeld nog krijgen:
- Aliexpess: seller 1, seller 2, seller 3
- Op Tmall, daar moet je bestellen met een agent zoals: MisterTao, Cheapagentcy, etc, etc. Staat wel uitgelegd in de startpost van het topic. En je mag natuurlijk altijd vragen stellen ;)!

Daarnaast zijn er verschillende andere fabrikanten die de zelfde behuizing, processor etc lijken te gebruiken:

M840 W8 tablet
Cube U80GT
Stouch W801
Pipo W2
Voyo A1 mini

Dus 1 van die versies is ook een optie. Overigens kwam die van mij netjes in het Engels maar dat lijkt niet overal zo te zijn (zie Banggood). Maar op het forum van Banggood staat dat er een nieuwe versie van windows voor Pipo W1 is uitgebracht (HK-EN) die wel werkt.
Goed op die van mij kan ik gewoon language packs installeren en die is dan netjes 80-90% in het Nederlands. Plekken waar ik tot nu toe chinees tegen ben gekomen boeien mij weinig :+

[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 19-10-2014 16:16:37 ]
pi_145705921
Op een schaal van kut naar klote, hoe denken jullie dat een in-ear van deze prijs eigenlijk klinkt? Die reviews met 'sounds like a $300 headset ' etc etc kan ik denk ik niet erg serieus nemen.

Ben wel geïnteresseerd in een goedkoop in-ear dingetje, maar geen pure crap. Graag advies. :) .

Het gaat over deze:
http://eud.dx.com/product(...)one-silver-844105642

Ik ben ook bereid meer uit te geven voor deze:
http://eud.dx.com/product(...)fee-golden-844320154
Maar dan wil ik wel weten of deze goed is of niet.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:22:55 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706080
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Op een schaal van kut naar klote, hoe denken jullie dat een in-ear van deze prijs eigenlijk klinkt? Die reviews met 'sounds like a $300 headset ' etc etc kan ik denk ik niet erg serieus nemen.

Ben wel geïnteresseerd in een goedkoop in-ear dingetje, maar geen pure crap. Graag advies. :) .

Het gaat over deze:
http://eud.dx.com/product(...)one-silver-844105642

Ik ben ook bereid meer uit te geven voor deze:
http://eud.dx.com/product(...)fee-golden-844320154
Maar dan wil ik wel weten of deze goed is of niet.
Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.

http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
pi_145706150
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Koop de xiaomi's bij banggood.
Hier een code, $18 geloof ik.
Nederlandse verzendoptie aantikken tijdens het afrekenen.

http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
Zijn die Xiaomi's goed, ja?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:26:44 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706216
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Zijn die Xiaomi's goed, ja?
Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.

Ik heb nog een krabbertje gehaald voor de collectie bij fasttech.
Sanrenmu 7056LUP-SK met titanium coating en flipper :7

[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 19-10-2014 18:32:13 ]
pi_145706502
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan alle "geweldig!!" oordoppen kut reviews op het internet maar deze zijn echt waanzinnig voor het geld.

[ afbeelding ]
Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?

Trouwens, hoe lang duurt het voordat ik iets van banggood binnenkrijg?
-Don Draper
pi_145706599
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ehehe, is dat niet illegaal hier in NL?

Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_145706841
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Lees even de openingspost om levertijden en dergelijke te vinden.
Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank ;) !
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:46:38 #217
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145706926
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef SherlockHolmes het volgende:

Met de Directe Nederlandse post optie binnen 2 weken ofzo.
pi_145707370
quote:
11s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:43 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Phew, da's me te lang. Ik koop ze voor ¤5 duurder wel bij het DX EU warenhuis. Dank ;) !
DX eu warehouse klopt niet :'), ze hebben geen EU warehouse de vorige keer dat ik het vroeg. Ze sturen het simpelweg met NL direct post, wat banggood dus ook doet (wel voor kiezen in je mandje). Snelste optie is banggood in vrijwel alle gevallen.
Top 5 China producten
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:08:23 #219
128384 mcwops
gat in je glas
pi_145707652
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef P4tje het volgende:
De Aliexpress problemen komen mij bekend voor :(... Na jarenlang een trouwe Ebay klant te zijn geweest, afgelopen maanden voor het eerst bij Aliexpress besteld. Als je niet oplet wordt je bedrogen waar je bij staat, lange verwerkingstijden.

Bij een probleem ben je afhankelijk van de verkoper. In drie gevallen (van de 8 bestellingen) een product ontvangen dat geheel afwijkt van de beschrijving. Één verkoper had niet gereageerd op de dispute, waardoor ik mijn geld terug kreeg, een andere gaf direct mijn geld terug. Heb nu nog steeds een escalated dispute lopen bij een verkoper die telkens 4 dagen wachtte met het geven van een nutteloze reactie, waardoor het dispute maar bleef doorlopen. Ik verwacht niet dat er ooit nog een reactie van Aliexpress gaat komen.

In vergelijking hiermee is de klantenbescherming van Ebay top! Bij Aliexpress moet je niet kijken naar de prijs, maar het aantal goede beoordelingen. Mijn ervaring is dat een advertentie met veel goede beoordelingen redelijk betrouwbaar is en de kans op oplichting bij een advertentie zonder beoordeling een stuk groter is.

Wel logisch natuurlijk, maar als Ebay ganger hou je daar weinig rekening mee.
exact mijn ervaringen met Aliexpress. Inderdaad goed opletten en vooral selecteren op #orders en feedback. zit nu nog met een dispute waar de chinees iedere keer maar weer tzelfde herhaalt: friend I give u 5 USD of 2 dagen later: please return goods i give you full refund. Dikke faal van de verkoper een XL (huge label!!!) in doorzichtig plastic over t hoofd zien....Ik blijf volhouden voor de 10 euro :Y
Alle andere 15 deals perfect gegaan.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:23:26 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145708194
Was eens uitgegaan van de maten uit een tabel. Die bleken niet te kloppen, dus kreeg tegen verzendkosten een nieuwe opgestuurd gekregen, vond ik wel schappelijk genoeg in principe.

Verder inderdaad wel vaak dat dingen al aangemeld worden, maar ondertussen pas drie weken later ofzo daadwerkelijk eens bij de postservice in het systeem rollen... :{

Of... dat er helemaal niks gebeurd tijdenlang en je eens gaat navragen, ze dan doodleuk zeggen dat je maar moet cancellen, want hij is niet op voorraad... oh, nog leuker, na weken/maanden ga je nog eens op zoek naar het product, ziet het gelist en is het weer die shop, vraag je of het nu wel op voorraad is dan... en dan 'nee' als antwoord krijgen. LIST DAT EFFIN DING DAN OOK NIET, DIKKE.

Maar over het algemeen ben ik fan van alle aankoopkanalen. Huis uit en naar een winkelstraat/shopping mall. :Y Amazon.co.uk / .de / Geizhals.eu aangesloten winkels . :Y eBay. :Y Chinese webshops. :Y AliExpress. :Y Taobao/Tmall met een agent. :Y The more choices the merrier. Het is gewoon een kwestie van je gezond verstand blijven gebruiken en een beetje inschattingsvermogen hebben. En een beetje communicatievaardigheden hebben en voor hun begrijpbaar chinglish kunnen helpt natuurlijk ook wel.

Heb bij honderden, misschien wel een digit meer dan dat, :P bestellingen eigenlijk maar een handjevol echte conflicten gehad die zonder tussenkomst van bescherming niet op te lossen waren. Voornamelijk deals die te goed waren om waar te zijn (en er een 'maar hey: ik ben toch beschermd'-mentaliteit aan overhouden). Dus eigenlijk no harm done. The benefits outweigh the negatives.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145708551
Met Aliexpress heb ik ook de meeste problemen. Vaak klopt er geen snars van, zo kreeg ik laatst ipv een jas een bodywarmer en de verkoper bleef stug volhouden dat die geen bodywarmers verkocht en wel degelijk de jas erin had gedaan. 8)7

Edit:

Had een dispute geopend en Aliexpress geeft me nu ongelijk? 8)7
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:35:06 #222
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145708668
http://www.china-gadgets.(...)ifi-zugriff-ab-294e/
Is dit niet verdomd handig? Denk bijvoorbeeld aan scholen, hotels etc. zonder wifi netwerk maar met lan pc's
You can't be late if you don't show up.
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:55:00 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145709524
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.

Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden. :Y Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:02:23 #224
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145709866
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Daar heb ik m'n Yoobao YB-628 voor.
[ afbeelding ]
Al meermaals uitkomst geboden in het buitenland met alleen LAN-mogelijkheden. :Y Gewoon vanuit je bed een beetje lui surfen, op je twitter posten dat je net zit te kakken op het toilet, alles omdat je de vrijheid geniet van je eigen opgezette hotspot.
Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadget
pi_145709957
welke van de onderstaande post services is redelijk snel?

Swiss post
Hong Kong Post
China Post SAL
China Post Air Mail
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:06:52 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145710059
China Post SAL (surface, geen airmail dus) vermijden. Hong Kong Post liever niet. China Post Air Mail is de standaard met 2 á 3 weken (of iets sneller, of stuk langzamer, cheapo methoden zijn nu eenmaal onberekenbaar). Echter geen dingen met accu's daarmee laten verzenden. Swiss post... zelf ok ervaringen mee eigenlijk, maar is geloof ik bij anderen weleens anders gelopen. Als het ff kan gebruikmaken van NLDirect en anders Singapore Post.
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit trouwens wat? http://www.voelkner.de/pr(...)genlaenge-85-mm.html

[ Bericht 23% gewijzigd door shiz op 19-10-2014 20:26:20 ]
pi_145711089
De laatste twee bestellingen die ik met Swiss Post binnen heb gehad, zijn in 8 dagen bezorgd. Maar ik heb ook verhalen van 30 dagen gehoord.
pi_145711783
Pfft, ik heb niet met creditcard bij Banggood kunnen betalen, en m'n PayPal weigert overal te betalen, dus nu maar bij DealExtreme besteld met Credit Card. Krijg ik wel een e-mail, maar in mijn order tracking staat niks. Enig idee?

Echter zie ik het wel bij de directe link in de mail zelf. Daar staat nu PaymentConfirmed.
-Don Draper
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:18:20 #229
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145714002
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:52 schreef RobertNL het volgende:

Bla bla, zus zo, klets klets

Ik las een review van een chinees, die mw3 erop kon spelen. Misschien is het leuk een paar bekende games te proberen en op te nemen in je review?
pi_145715917
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:
China Post SAL (surface, geen airmail dus) vermijden. Hong Kong Post liever niet. China Post Air Mail is de standaard met 2 á 3 weken (of iets sneller, of stuk langzamer, cheapo methoden zijn nu eenmaal onberekenbaar). Echter geen dingen met accu's daarmee laten verzenden. Swiss post... zelf ok ervaringen mee eigenlijk, maar is geloof ik bij anderen weleens anders gelopen. Als het ff kan gebruikmaken van NLDirect en anders Singapore Post.

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:28 schreef P4tje het volgende:
De laatste twee bestellingen die ik met Swiss Post binnen heb gehad, zijn in 8 dagen bezorgd. Maar ik heb ook verhalen van 30 dagen gehoord.
ik ga toch voor china post airmail.
bedankt
pi_145717590
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ja maar voor die paar euro die de xiaomi kost is het natuurlijk wel een leuke gadget
Wel even opletten, er staat bij die seller op aliexpress '18 business days processing' of iets, dus dat kan kneiter lang duren voordat ze het eens opsturen :'). Wat ik altijd doe is even in de chat met die mensen om te vragen of ze voorraad hebben en hoe snel het wordt verstuurd.
Top 5 China producten
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:09:27 #232
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145717868
quote:
Lijkt op zo'n $8 Chinees en hij is erg lelijk! :P Dat gekartelde stuk ziet er stoer uit maar in de praktijk onpraktisch tenzij je touw wilt gaan doorzagen :) Het zwarte lemmet is na 1 keer snijden ook bekrast.

Liever een Sanrenmu of Ganzo voor dat geld :Y Dat is meer gericht op hard gebruik ipv goedkope show.

In Duitsland zijn de regels wel een stuk strenger, daar mag je geen thumb stud hebben om hem open te klappen :') Dus even uitkijken in Oostenrijk.
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:00:08 #233
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_145725399
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Waarom niet HK post als ik vragen mag? Heb ik persoonlijk wel goede ervaringen mee.
pi_145725458
Peeps,

http://www.aliexpress.com(...)cord/2000050271.html

Ik zoek zoiets maar dan hier in Nederland verkrijgbaar? Waar kan ik het beste op zoeken?
pi_145726091
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Peeps,

Ik zoek zoiets maar dan hier in Nederland verkrijgbaar? Waar kan ik het beste op zoeken?
Conrad?
Top 5 China producten
pi_145726560
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Conrad?
Had al gekeken maar zie alleen maar overpriced meuk of half fabrikaten. -O-
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:57:58 #237
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145726665
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Had al gekeken maar zie alleen maar overpriced meuk of half fabrikaten. -O-
In nederland zal het altijd duur/overpriced zijn, ebay.co.uk al gechecked?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:30:17 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145727584
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:18 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik las een review van een chinees, die mw3 erop kon spelen. Misschien is het leuk een paar bekende games te proberen en op te nemen in je review?

Blijft een beetje lomp :+.
Maar goed MW2 werkt wel aardig :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:03:54 #239
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_145728717
M'n contact met Banggood verloopt wat langzaam via de mail, maar ze gaan nu een nieuwe camera opsturen. Jeej. Ik hoefde niks terug te sturen.
pi_145729360
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:31:41 #241
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145729585
quote:
Hiermee zet je een wifi netwerk op vanaf een pc met een internetverbinding
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:30:23 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145731356
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hiermee zet je een wifi netwerk op vanaf een pc met een internetverbinding
Je kan met de juiste drivers dit dingetje ook gebruiken als WIFI stick :Y
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:34:12 #243
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145731474
Bij Lightake new arrivals sectie zag ik een leuke muts voorbij komen met ingebouwde bluetooth speakers :P
Best leuk nu de winter er weer aan komt..
Ingebouwde knopjes zijn ook handig want dan hoef je niet meer met je koude handen of handschoenhanden je telefoon uit je zak te halen :P

Linkje
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_145733618
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Peeps,

http://www.allekabels.nl/(...)stone-behuizing.html

Zoiets?
pi_145733692
quote:
:D vet! En die behuizing samen met zo`n keystone cat6 wat eronder staat is genoeg om een soort netwerkaansluiting te hebben toch?
pi_145733781
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:D vet! En die behuizing samen met zo`n keystone cat6 wat eronder staat is genoeg om een soort netwerkaansluiting te hebben toch?
Ja, kan je gewoon UTP kabel op aansluiten. In een muur aansluiting gebruik je vaak ook keystones.

Of die erin:
http://www.allekabels.nl/(...)lstuk-cat6-rj45.html

Kan je aan beide kanten een netwerkstekker prikken, denk ik (staat geen pdf of iets bij...).
pi_145733963
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom wil ik een tablet die groter is. Maar helaas zijn die (vanwege de licentiekosten) een stuk duurder.
Oh, en zo bizar weinig werkgeheugen...

Als ik ooit nog een tablet zou kopen (wat ik betwijfel) gaat het wel een Windows tablet worden; is toch een stuk productiever dan een Android tablet. Wel een toetsenbord erbij dan.
quote:
16s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:34 schreef tokko1 het volgende:
Bij Lightake new arrivals sectie zag ik een leuke muts voorbij komen met ingebouwde bluetooth speakers :P
Best leuk nu de winter er weer aan komt..
Ingebouwde knopjes zijn ook handig want dan hoef je niet meer met je koude handen of handschoenhanden je telefoon uit je zak te halen :P
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje

Ben je voor minder dan $22 klaar i.p.v. $37. Zit je wel met een kabel.
Maar klinkt waarschijnlijk wel beter.

En handschoenen zijn wel irritant met touchscreens inderdaad. Gelukkig heb ik leren handschoenen met speciaal profiel op de vingertoppen. :9

En over earphones gesproken; m'n Awei ES800M zijn wéér 'ns kapot; moet dus weer nieuwe halen. }:|
De Awei's zijn zo'n $7 (?); maar hier worden ook de Xiaomi Pistons veel besproken à $20.99 bij Banggood.
Nou ben ik de remote en microphone van de Pistons niet nodig; maar hoe verhouden deze qua geluid/kwaliteit t.o.v. van de Awei's?

En New Arrivalls zijn interessant; je komt wat tegen zeg. Zoals deze Android speler met IP camera. _O-

Of hier voor de Fokkers met kerst

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 20-10-2014 14:48:09 ]
pi_145734148
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:37 schreef P4tje het volgende:

[..]

Ja, kan je gewoon UTP kabel op aansluiten. In een muur aansluiting gebruik je vaak ook keystones.

Of die erin:
http://www.allekabels.nl/(...)lstuk-cat6-rj45.html

Kan je aan beide kanten een netwerkstekker prikken, denk ik (staat geen pdf of iets bij...).
Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...
pi_145734239
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Thanks, ga gelijk bestellen! Heeft iemand trouwens ervaring met *echte* micro sdhc kaartjes uit china? Heb er nu 2 besteld die beiden bij meer dan 300MB leesfouten geven en dus niet *echt* 32gb zijn zoals geadverteerd...
niemand hier zal je adviseren om die kaartjes in China te halen. Helemaal omdat ze in Nederland ook gewoon goedkoop te krijgen zijn.
Top 5 China producten
pi_145734250
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sd kaartjes moet je gewoon niet uit china halen. Gewoon lekker in Nederland kopen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:51:14 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145734305
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En daarom wil ik een tablet die groter is. Maar helaas zijn die (vanwege de licentiekosten) een stuk duurder.
Oh, en zo bizar weinig werkgeheugen...

Als ik ooit nog een tablet zou kopen (wat ik betwijfel) gaat het wel een Windows tablet worden; is toch een stuk productiever dan een Android tablet. Wel een toetsenbord erbij dan.
Goed, dit werkt dus wel met 2GB RAM ;). Heb er nu nog weinig van gemerkt wellicht komt er straks met de core-M processors wat meer uit in die 10'' sector die betaalbaar is.

Toetsenbordje is onderweg :Y
quote:
En New Arrivalls zijn interessant; je komt wat tegen zeg. Zoals deze Android speler met IP camera. _O-

[ afbeelding ]

Ja, Elephone verkoopt hem ook, heeft allerlei opties ook met de camera (die als o.a als IP cam kan dienen). _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 20-10-2014 15:08:00 ]
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:51:41 #252
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145734320
Vandaag een onverwacht pakketje binnengekregen, eentje dat al 2 maanden geleden als vermist was opgegeven :

ordered : 29/06, shipped 30/06, arrived 20/10 :D

Wel met werkende tracking!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_145734375
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef rene90 het volgende:

[..]

niemand hier zal je adviseren om die kaartjes in China te halen. Helemaal omdat ze in Nederland ook gewoon goedkoop te krijgen zijn.
Goedkoop? Ik zie ze 32gb pas vanaf 20 euro staan...
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:54:47 #254
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145734411
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

62 cent per gig is toch goedkoop :p
pi_145734413
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:07:38 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145734851
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde toetsenbord.
Goedkoop kreng ;). Ach goed voor dit soort dingetjes pak ik hem er altijd even bij :D.
pi_145735219
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Goedkoop kreng ;)
Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.
pi_145735433
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dataio heeft wel goedkope.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_145735500
Vandaag ook eindelijk mijnXiaomi Powerbank van Banggood binnen gekregen.
Besteld op 10 september. Best lang onderweg geweest opnieuw...
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:37:43 #260
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_145735936
Ik ben op zoek naar een stabiele 3g/4g pocket router en weet dat vroeger huawei die stickies maakte, maar weet niet wat er tegenwoordig goed spul uit china is voor zulk soort dingen :) Dus iets met zn eigen accu, een sim slot en wifi-accesspoint! En hoe kleiner hoe beter, tenzij de accuduur super veel beter is op een grotere.

Tips, trucs, advies? :D

(p.s. @ridsel Mijn Xiaomi powerbank had ik de 20e besteld bij banggood, heb ik nu 1,5 week binnen, china post :') )
Koekje d'r bij?
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:38:24 #261
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145735966
Wij hebben een hoog energieverbruik vergeleken met de rest in de straat, verbruikt veel meer elektriciteit. En dit terwijl wij maar 1 inwoner hebben (ja woon niet thuis dus..) en de rest gemiddeld 3 a 4. Verder staat er ook vrijwel niets aan. Hebben jullie goede ideeën om uit te vogelen waar dit verbruik vandaan komt?
Is de enige oplossing overal een meter tussen te stoppen?
Als dat zo is, zijn er ook gebruiksvriendelijke meters die je eventueel kunt aflezen op de computer bijvoorbeeld om zo makkelijk een overzicht te maken van het verbruik op verschillende tijden/dagen/etc.
En ook goedkoop, dus uit china ofzo haha. Hoeft niet mega precies te zijn, indicatief is voldoende.
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:41:08 #262
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_145736096
Heeft een van je buren toevallig een wietplantage?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:44:24 #263
45722 Dromer
pi_145736250
Aardlekschakelaar omzetten en kijken of bij de buren ook het licht uitgaat. :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:11:07 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145737490
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef Dimens het volgende:

[..]

Een van de betere toetsenborden zonder poespas. Heeft niets met goedkoop te maken. Dan had ik wel Sweex gekocht.
Goed, mening komt wellicht omdat ik de rest van de tijd op betere toetsenborden typ ;). En wellicht daardoor deze niet vaak genoeg gebruik. Maar inderdaad het kan nog (veel) slechter inderdaad.

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Markos. het volgende:
Wij hebben een hoog energieverbruik vergeleken met de rest in de straat, verbruikt veel meer elektriciteit. En dit terwijl wij maar 1 inwoner hebben (ja woon niet thuis dus..) en de rest gemiddeld 3 a 4. Verder staat er ook vrijwel niets aan. Hebben jullie goede ideeën om uit te vogelen waar dit verbruik vandaan komt?
Is de enige oplossing overal een meter tussen te stoppen?
Als dat zo is, zijn er ook gebruiksvriendelijke meters die je eventueel kunt aflezen op de computer bijvoorbeeld om zo makkelijk een overzicht te maken van het verbruik op verschillende tijden/dagen/etc.
En ook goedkoop, dus uit china ofzo haha. Hoeft niet mega precies te zijn, indicatief is voldoende.
Aanraders op dit vlak:

Voltcraft Energy Monitor 4000 Pro D om individuele verbruikers te meten
Youless <3 grafiekjes *O*

En natuurlijk lampen vervangen voor LED etc.
pi_145737716
Een vraagje over me IPCam..

Betekend dit dat 'ie maar 1 foto per 30 sec MAX kan?

Snap namelijk niet waarom je 1 foto per 30 sec of überhaupt 1 uur zou willen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:27:56 #266
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145738273
Yeaah, weer een mooi pakketje bij m'n taobao agent aangekomen (en inmiddels verzonden naar Nederland!)

En meer plaatjes in de spoiler..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgebreide review bij aankomst in Nederland ^O^
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_145738440
Weten jullie een leuke tablet?

Of is daar nog een topic over?
Groot fan van User Wotte
pi_145738470
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:

[ afbeelding ]

Ja. Geen idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 16:33:52 ]
pi_145738563
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. Geen idee.
Nja hij upload al helemaal niet dus het maakt niks uit :')
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:39:19 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145738684
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef davedavy het volgende:

[ afbeelding ]

In welk algemeen menu staat die :)? Om het even in perspectief te plaatsen :)
quote:
16s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:27 schreef tokko1 het volgende:
Yeaah, weer een mooi pakketje bij m'n taobao agent aangekomen (en inmiddels verzonden naar Nederland!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En meer plaatjes in de spoiler..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgebreide review bij aankomst in Nederland ^O^
Ziet er goed uit. Zarmark , euh cheapagency?

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Tjacka het volgende:

Ja, natuurlijk is daar een topic over :D!
DIG / Android tablet discussie topic #43: Dromer ligt te slapen

Even je eisen op een rijtje en er komt wel een tip naar boven :Y.
pi_145738706
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

In welk algemeen menu staat die :)? Om het even in perspectief te plaatsen :)
Gewoon, FTP Upload :P
pi_145738784
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:39 schreef davedavy het volgende:

[..]

Gewoon, FTP Upload :P
Lijkt mij eens per 30 seconde de opgeslagen foto's uploaden?
pi_145738824
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:42 schreef remcosw het volgende:

[..]

Lijkt mij eens per 30 seconde de opgeslagen foto's uploaden?
Nja hij upload geen enkele foto dus het heeft toch geen nut.
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:31:28 #274
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145740757
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:44 schreef Dromer het volgende:
Aardlekschakelaar omzetten en kijken of bij de buren ook het licht uitgaat. :P
_O-
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_145741983
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Goed, mening komt wellicht omdat ik de rest van de tijd op betere toetsenborden typ ;). En wellicht daardoor deze niet vaak genoeg gebruik. Maar inderdaad het kan nog (veel) slechter inderdaad.

[..]

Aanraders op dit vlak:

Voltcraft Energy Monitor 4000 Pro D om individuele verbruikers te meten
Youless <3 grafiekjes *O*

En natuurlijk lampen vervangen voor LED etc.
Ah thanks,
beide besteld; aangezien wij hier 500 (!) euro per maand aan energie kwijt zijn, toch wel erg goed om te kunnen kijken wat nou zoveel verbruikt.
pi_145744843
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:32 schreef Tjacka het volgende:

Cube talk 9x :) als het een beetje meezit heb ik over anderhalve week zo'n ding :)
pi_145746766
Ik heb sinds vanmorgen mijn Earson speaker binnen, maar hij kraakt best erg, iemand hetzelfde probleem?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 20 oktober 2014 @ 19:55:03 #278
45722 Dromer
pi_145747026
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:50 schreef relativity het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen mijn Earson speaker binnen, maar hij kraakt best erg, iemand hetzelfde probleem?
Komt mij iig niet bekend voor. Zowel met BT als aux?
Dan is ie kaduuk denk ik.
pi_145747516
quote:
Ik had het ook, kreeg toen een halve refund van BG.
pi_145747746
Hoe zit het ook alweer met kleren?
Ik wil zo'n wollen winterjas kopen, die in nederland vanaf de 120 euro te koop staan; op BG precies dezelfde voor 30. Het gaat me niet echt om kwaliteit maar meer om de stijl; voor echt winterweer heb ik wel een normale warme jas.
Waarschijnlijk dus gewoon alles zelf opmeten ivm de maten?
EDIT: Is er een uitlegje hoe je dit precies moet meten? De maattabel en het instructieplaatje van BG komen niet overeen.

[ Bericht 15% gewijzigd door l0lownkill op 20-10-2014 20:22:56 ]
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:15:28 #281
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_145747996
quote:
Ik had een soortgelijk probleem. Lag er bij mij aan dat het wifi signaal van m'n telefoon het bluetooth signaal stoorde. Wifi uit en niks aan de hand.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:38:32 #282
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145749240
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef l0lownkill het volgende:
Hoe zit het ook alweer met kleren?
Ik wil zo'n wollen winterjas kopen, die in nederland vanaf de 120 euro te koop staan; op BG precies dezelfde voor 30. Het gaat me niet echt om kwaliteit maar meer om de stijl; voor echt winterweer heb ik wel een normale warme jas.
Waarschijnlijk dus gewoon alles zelf opmeten ivm de maten?
EDIT: Is er een uitlegje hoe je dit precies moet meten? De maattabel en het instructieplaatje van BG komen niet overeen.
Dat was geen groot succes bij sommige mensen. Dat betrof zo'n lange cognac kleur jas van BG.
Als je goedkoop wilt zijn dan kun je op de kalender de uitverkoop datum noteren in Nederland :)

quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah thanks,
beide besteld; aangezien wij hier 500 (!) euro per maand aan energie kwijt zijn, toch wel erg goed om te kunnen kijken wat nou zoveel verbruikt.
Er woont 1 persoon maar je zegt telkens wij... Misschien dat je schizofrene kant heel graag de droogtrommel aanzet? :D Bezoekje aan de huisarts zal wellicht meer helpen dan een metertje ^O^

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je serieus bent. Als je 500 euro aan elektriciteit in het niets laat verdwijnen dan ruk je gelijk alles uit het stopcontact ;) Meneer gaat een maand wachten op een pakje uit China, weer 500 euro aftikken _O-
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:42:29 #283
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145749496
Yeah! Weer zo 'n IC ledstrip + controller gescored! Kosten : ¤15,46 :)
Stond nog in m'n volglijst, weet eigenlijk niet wat ik ermee ga doen... Maar dat wist ik met de vorige ook niet...
pi_145749621
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ah thanks,
Hoeveel KWh verbruik je dan wel niet per jaar? :{
pi_145750092
Idd, haal je maand en jaar niet doorelkaar :p
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:02:46 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145750673
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef P4tje het volgende:

[..]

Hoeveel KWh verbruik je dan wel niet per jaar? :{
Wellicht zit gas daar ook nog bij in van een slecht geïsoleerd huis :P. Of ze betalen 50 cent voor een kwh :P
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:22:24 #287
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_145751869
De buren hebben een wiet plantage en tappen zijn stroom af . :D
Of je meter lekt dat kan ook nog. Dan loopt de stroom er zo langs. Even stukje verder aandraaien die aansluiting. :Y

:')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_145752521
8 personen in het huis :P
Maar dan is het nog asociaal veel, isolatie zit trouwens wel goed en het gaat over de energie ook dus
pi_145753399
miniinthebox code expired?

edit; ja dus.
te lui om terug te lezen, maar nu toch maar even gedaan ;)

[ Bericht 77% gewijzigd door G-NiLES op 20-10-2014 22:00:51 ]
pi_145754390
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef l0lownkill het volgende:
Maar dan is het nog asociaal veel, isolatie zit trouwens wel goed en het gaat over de energie ook dus
Toevallig plasma televisies in huis :)? Die zuipen.
pi_145755776
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef davedavy het volgende:

[..]

Toevallig plasma televisies in huis :)? Die zuipen.
Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijn
pi_145756556
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Wel een van samsung, 60" geloof ik dus dat zou weleens een zuipertje kunnen zijn
Ik weet het wel zeker als die 60 inch is :P
pi_145759243
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:51 schreef RobertNL het volgende:
Goed, dit werkt dus wel met 2GB RAM ;). Heb er nu nog weinig van gemerkt wellicht komt er straks met de core-M processors wat meer uit in die 10'' sector die betaalbaar is.
Tja, ik gebruik op dit moment al 4+ GB werkgeheugen. :P
Ik ga dan dus rap tegen z'n max lopen met zo'n ding.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
En over earphones gesproken; m'n Awei ES800M zijn wéér 'ns kapot;
moet dus weer nieuwe halen. }:|

De Awei's zijn zo'n $7 (?); maar hier worden ook de Xiaomi Pistons veel besproken à $20.99 bij Banggood.
Nou ben ik de remote en microphone van de Pistons niet nodig; maar hoe verhouden deze qua geluid/kwaliteit t.o.v. van de Awei's?
O-)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:31:24 #294
45722 Dromer
pi_145765638
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef l0lownkill het volgende:
Iedereen staat een half uur per dag onder de douche? :P
Is inderdaad erg veel. Ik woon in een oud, nauwelijks geisoleerd, herenhuisje uit 1900 en zat afgelopen jaar op 200 euro voorschot en kreeg nog wat terug oook. (nieuw voorschot is wel op 230 gezet omdat afgelopen winter erg slapjes was) Maar dan wel met maar 2,5 persoon.
Oh ja.. heb een 52" plasma. :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:42:21 #295
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_145766690
die halve persoon intrigeert me ;)
pi_145767187
Net deze unit besteld:
http://www.banggood.com/W(...)Comfort-p-63135.html

(Was al bij de Action geweest - kost daar ook 6.49 ofzo, maar echte bagger helaas. Zit voor geen meter :S)

Ik probeerde de discount code
quote:
b185f7
maar kreeg tijdens de paypal checkout "this discount code has expired". In het winkelmandje zelf haalde hij er wel 5% vanaf..
Vroeg me af of er meer mensen zijn die dit gemerkt hebben?
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:47:53 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_145768131
:') Eindelijk mn QI charger uit china binnen.

Hup, mn S5 in die strip en erop leggen..... Mijn god wat een brak ding :') Zonde van de 13 euro.

Nu maar een originele van samsung besteld, kost me dan maar 4 tientjes maar dan laad iig mn telefoon op, en hoef ik niet eerst een half uur dat ding goed te leggen op de plaat -O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_145768216
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef Dromer het volgende:

[..]

Komt mij iig niet bekend voor. Zowel met BT als aux?
Dan is ie kaduuk denk ik.
Ja inderdaad. Al als ik hem aanzet begint het te kraken.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik had het ook, kreeg toen een halve refund van BG.
Misschien maar even contact op nemen ja. Want voor dat geld vind ik het wel zonde :P
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik had een soortgelijk probleem. Lag er bij mij aan dat het wifi signaal van m'n telefoon het bluetooth signaal stoorde. Wifi uit en niks aan de hand.
Ga ik eens proberen, thanks!
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat was geen groot succes bij sommige mensen. Dat betrof zo'n lange cognac kleur jas van BG.
Als je goedkoop wilt zijn dan kun je op de kalender de uitverkoop datum noteren in Nederland :)

[..]

Er woont 1 persoon maar je zegt telkens wij... Misschien dat je schizofrene kant heel graag de droogtrommel aanzet? :D Bezoekje aan de huisarts zal wellicht meer helpen dan een metertje ^O^

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je serieus bent. Als je 500 euro aan elektriciteit in het niets laat verdwijnen dan ruk je gelijk alles uit het stopcontact ;) Meneer gaat een maand wachten op een pakje uit China, weer 500 euro aftikken _O-
Ik kan me dat wel voorstellen hoor: als je 4x600 watt op je zolder/kelder hebt staan :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:41:57 #299
45722 Dromer
pi_145769672
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

off-topic: kijk eens hier ]bv.
een goede energiemonitor (die je ook op de stroomingang in de meterkast zet) geeft je inzicht in je verbruik. Wanneer wordt wat verbruikt. Je kunt grafieken exporteren naar je computer. Is het verbruik constant hoog, of 's ochtends of juist 's avonds. Wat is het verbruik midden in de nacht of wanneer niemand thuis is?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:45:08 #300
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')