Is je lange pauze al voorbij?quote:
Ik knuffel nu ook met mn katertje hoor. Mn poesje heeft zich op zolder verstoptquote:
Awwquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:45 schreef muhahaha het volgende:
Mijn kat ging gisteren kotsen, dat was niet leuk
Geen hoofdpijn?quote:
Als mijne ooit dood gaat (wat pas over heeeeel veel jaar gaat zijn) neem ik er ook twee. Een kitten en een oudere kat. Niemand haalt immers een oudere kat uit het asiel en dat vind ik zielig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik knuffel nu ook met mn katertje hoor. Mn poesje heeft zich op zolder verstopt
Jaaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van die lange zwoele seks-sessies
Seks lost hoofdpijn op...Dat verklaart waarom ik geregeld hoofdpijn heb denk ik.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van die lange zwoele seks-sessies
Een dapper kapitein bevaart ook de rode zeequote:
Sommige rode zeeën willen niet bevaren wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een dapper kapitein bevaart ook de rode zee
logisch, logischquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige rode zeeën willen niet bevaren worden
Zelfs een rubber reddingsbootje werkt in zo'n geval niet tegen de golven van weerstand.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige rode zeeën willen niet bevaren worden
nou het is pretty heftig deze keer dus die 2 zware dagen vermijd ik even. Orgasme is meer last van buikkrampenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een dapper kapitein bevaart ook de rode zee
Have fun babequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Oh god ik heb weer een onderwerp aangesneden
Ik ga naar de boer. Bigshoppers vullen met appels
Oooh nicequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verse appelmoes en appeltaart
De zware dagen zie je mij ook niet daar beneden hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou het is pretty heftig deze keer dus die 2 zware dagen vermijd ik even. Orgasme is meer last van buikkrampen
Ik de dag ervoor al niet en de dag erna ook nog nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De zware dagen zie je mij ook niet daar beneden hoor
bah :$quote:
*Hug geeft en troostquote:
You are my sunshine, my only sunshine..quote:
You make me happy when skies are greyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
You are my sunshine, my only sunshine..
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
You make me happy when skies are grey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |