origineelquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kloptik heb 4 nummers gesaved.
Wat hebben ze dan gekoppeld?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb spotify gemaild. Of ze nu eindelijk m'n facebook account willen loskoppelen van m'n spotify account. Terwijl ik die dus nooit gekoppeld heb.Ik gebruik geen facebook.
Je kan toch ook gewoon random@bbqode.com doen, dan komt hij in jouw normale info@ mailbox teterecht toch? Maar kun je je wel aanmelden met een nieuwe email?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb spotify gemaild. Of ze nu eindelijk m'n facebook account willen loskoppelen van m'n spotify account. Terwijl ik die dus nooit gekoppeld heb.Ik gebruik geen facebook.
Ik heb wel een account op facebook, maar die gebruik ik niet, is ook leeg, dood, inactief, nooit aangeraakt, etc. Maar die was blijkbaar opeens gekoppeld aan spotify.. Vraag me niet hoe..quote:
Ik wil m'n eigen prive-mail gebruiken, niet een omweg. Dan moet ik straks via 10 verschillende mails shit gaan bijhouden.. En kan ik nooit zomaar een domeinnaampje opzeggen oid.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon random@bbqode.com doen, dan komt hij in jouw normale info@ mailbox teterecht toch? Maar kun je je wel aanmelden met een nieuwe email?
Ah okquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel een account op facebook, maar die gebruik ik niet, is ook leeg, dood, inactief, nooit aangeraakt, etc. Maar die was blijkbaar opeens gekoppeld aan spotify.. Vraag me niet hoe..
Die heb ik toen handmatig moeten loskoppelen, maar nu is hij ergens in het systeem van spotify alsnog gekoppeld blijkbaar..
Mja.. oke.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil m'n eigen prive-mail gebruiken, niet een omweg. Dan moet ik straks via 10 verschillende mails shit gaan bijhouden.. En kan ik nooit zomaar een domeinnaampje opzeggen oid.
Heb ze al gemaild, kreeg eerst de vraag wat m'n accountnaam is, want ze konden hem niet vinden op basis van m'n mail..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:51 schreef DrNick het volgende:
Met Gmail kan je wel een alias doen met <accountnaam>+<iets>@gmail.com, maar sommige websites pakken dat niet.
Dan had ik bier van je gehad?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... had dat even in Rotterdam gezegd dan.
Meerdere. Al had ik je tegen het einde van de avond wel volledig indoctrineert in de black metal.quote:
Das stimmt.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meerdere. Al had ik je tegen het einde van de avond wel volledig indoctrineert in de black metal.
Als ik een keer kom moet je mij ook maar al je Burzum-verhaaltjes vertellen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... had dat even in Rotterdam gezegd dan.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
Zometeen maar 's slapen. Anders verslaap ik me weer.
Of ga niet slapen, kan je je ook niet verslapenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
Zometeen maar 's slapen. Anders verslaap ik me weer.
Lr is een baasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik een keer kom moet je mij ook maar al je Burzum-verhaaltjes vertellen.
Zat hij nu links of rechts?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lr is een baasHeeft gewoon mooier haar dan ik
Wanneer?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of ga niet slapen, kan je je ook niet verslapen
ja ik kon niet vorige week woensdagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt wat gemistquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik kon niet vorige week woensdag
Relegie is kut. Maar dat plaatje gaat gewoon veels te ver.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat ding mag wel kapot. Religie sowieso.
Ik ben blij dat je het toegeeft. Ik zal nooit een relatie aankunnen gaan al verliefd zijnde op mijn eigen haarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou normaal zeggen "NOOIT" maar Jimbo en de afgelopen keer ook LB haalt mij toch wel weer overquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik een keer kom moet je mij ook maar al je Burzum-verhaaltjes vertellen.
Ja wanneerquote:
Ik las het jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik kon niet vorige week woensdag
Ik heb er niet veel moeite mee, maar het hoort niet natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Relegie is kut. Maar dat plaatje gaat gewoon veels te ver.
Weg van R49. Ik heb 'n nieuwe ondertitel nodig maar kan niks bedenken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel moeite mee, maar het hoort niet natuurlijk.
Waar is Kally heen?
Ja, hoezo eigenlijk?quote:
Wie ik? Geen idee meer. Ik weet wel dat ik jullie spel onmogelijk aan het maken wasquote:
#BringBackHeehaaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weg van R49. Ik heb 'n nieuwe ondertitel nodig maar kan niks bedenken.
Wat een mooi potje Set moest zijn, werd luisteren naar jullie interessante verhaalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie ik? Geen idee meer. Ik weet wel dat ik jullie spel onmogelijk aan het maken was.
En dan te bedenken dat ik aankwam met het idee paar biertjes te drinken.
Totaal nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vroeg ik me af.
Leken Jimbo en LR niet veel op elkander?
Neequote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vroeg ik me af.
Leken Jimbo en LR niet veel op elkander?
Mooi omschrevenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Jimbo ziet eruit als een verlepte junk en ik ben een jonge god.
Is lekker manquote:
Haha, ik probeerde dat wel weer goed te maken overigens. Ik ben nou eenmaal vrij direct, sorry hoorquote:
Maar jij luistert dit soort muziek dus serieus? En dan stellen mensen al dat ze het niet achter mij zoeken.quote:
Dit is wel serieus een goede plaat.quote:
Ook gewoon bijna een half uur langquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel serieus een goede plaat.
Ik vond het wel schattigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, ik probeerde dat wel weer goed te maken overigens. Ik ben nou eenmaal vrij direct, sorry hoor
[..]
Maar jij luistert dit soort muziek dus serieus? En dan stellen mensen al dat ze het niet achter mij zoeken.
Leuk slaapnummer ditquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah. Dit komt al wel uit zijn volledige ambient tijd. Ik verkeek mij even op de albumcover.
Dat waardeer ik muzikaal het meest.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah. Dit komt al wel uit zijn volledige ambient tijd. Ik verkeek mij even op de albumcover.
Ik luister echt vanallesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij luistert dit soort muziek dus serieus? En dan stellen mensen al dat ze het niet achter mij zoeken.
"Oh hee, dit is best leuke muziek!"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat waardeer ik muzikaal het meest.
Achter mij zoekt ook niemand het. Zou hier eens mee bij m'n date thuis moeten komen
Wanneer is het nou "m'n vriendin"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat waardeer ik muzikaal het meest.
Achter mij zoekt ook niemand het. Zou hier eens mee bij m'n date thuis moeten komen
Normaal ageer ik tegen "schattig" maar in deze accepteer ik het en bedank ik je. Toch was ik wel erg blij dat ik achter iemand aan kon lopen na 4 shotjes achterover te hebben geslagen voor vertrekquote:
Terustenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal ageer ik tegen "schattig" maar in deze accepteer ik het en bedank ik je. Toch was ik wel erg blij dat ik achter iemand aan kon lopen na 4 shotjes achterover te hebben geslagen voor vertrek
Dat gezegd hebbende. Ik ga slapen. Ajuuu
Als de vraag is gesteld en het officieel is gemaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer is het nou "m'n vriendin"
Picsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als de vraag is gesteld en het officieel is gemaakt.
-Hopelijk- volgende week.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer is het nou "m'n vriendin"
Gvd. Over dit soort muziek zat ik die in Noorwegen wonende gozer dus lastig te vallen. Had meegeholpen dan.quote:
Ik ben helegaar geen import. Geboren en getogen ja.quote:
Ja, die ouders zijn nogal strikt in de leerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Oh hee, dit is best leuke muziek!"
Houden dan
Ik wist niet eens dat het daarover gingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gvd. Over dit soort muziek zat ik die in Noorwegen wonende gozer dus lastig te vallen. Had meegeholpen dan.
Gewoon shotjes achterover slaan alsof het niks isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal ageer ik tegen "schattig" maar in deze accepteer ik het en bedank ik je. Toch was ik wel erg blij dat ik achter iemand aan kon lopen na 4 shotjes achterover te hebben geslagen voor vertrek
Dat gezegd hebbende. Ik ga slapen. Ajuuu
Bohhhhquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
-Hopelijk- volgende week.
fok noor*quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
fok noor*
bij mij stond er misha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |