http://zappen.blog.nl/bnn(...)ijke-liefdesavontuurquote:BNN begint vanavond aan een nieuwe datingshow: The Undateables. De camera volgt jonge mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, waardoor onschuldig flirten een stuk moeilijker is. Laat staan het echte daten. De jongerenomroep probeert deze mensen aan een partner te helpen, maar is dit avontuur succesvol in de ‘datingjungle’?
In de eerste aflevering van The Undateables worden Wouter, Birsen en Ilse gevolgd. De 23-jarige student Wouter heeft nog nooit een vriendin gehad. Vanwege zijn lichte vorm van spasme maakt zijn lichaam soms oncontroleerbare bewegingen en praat hij alsof hij dronken is. Hij eindigt met meisjes altijd in de vriendschapszone en is daar nu wel klaar mee. De 27-jarige autistische Birsen is op zoek naar een Turkse vent die autisme snapt. In een nauwkeurig bijgehouden boekje heeft ze de vele karaktereigenschappen opgeschreven waaraan haar toekomstige partner moet voldoen.
Ilse (21) is geboren met goedaardige gezwellen die over haar hele lichaam zitten. Haar rug is hierdoor flink scheef gegroeid en ze is nog maar 1,38 meter lang. Ilse is sneller vermoeid dan een ander, maar heeft energie voor tien als het gaat om het vinden van een leuke man. Alle drie de kandidaten kunnen niet wachten om hun eerste stappen op het liefdespad te zetten.
The Undateables wordt in opdracht van BNN geproduceerd door Zodiak Nederland, ook producent van Je Zal Het Maar Hebben.
The Undateables, 21.10 uur, BNN (NL3)
Of vriendinquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben der nu al beu met der stem.. kan je nagaan dat het je kind is
Dat werkt hier nietquote:
Dat heb ik ook altijd, dan ga ik ook slapen.. wat doe jij na een orgasme dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef donald_dick het volgende:
maar wel alle respect, ik heb nu 1 minuut spastische bewegingen gemaakt en ik ben moe
Ik ben ook verbaasd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef donald_dick het volgende:
godsamme, alsof je wat te willen hebt
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:44 schreef donald_dick het volgende:
godsamme, alsof je wat te willen hebt
Schrijf je inquote:
me sok in de was gooien, pissen en netflix aanzetten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, dan ga ik ook slapen.. wat doe jij na een orgasme dan?
zie het als een compliment, hij leert van jequote:
sowieso dat vragen op een eerste datequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef Silenus het volgende:
Wat stellen ze allemaal standaard-vragen op de dates. Wat zoek je in een relatie....gaap
Volgende week is patrick lodiers de date van dat kleine meisjequote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die gast lijkt op een Floris, met z'n bril en scheiding en tattoo's.
Werkt in een beachclub en moest van BNN een raar accent opzetten.
denk ik.
Ben jij niks voor die autist?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zou dit wel een leuk stel vinden hoor!
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:47 schreef AF_ het volgende:
Het dagelijks leven gaat hem wel heel gemakkelijk af
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:48 schreef luckass het volgende:
Ik geloof niet dat die gast maar 2% ziet
Zienswijze herzien.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:48 schreef luckass het volgende:
Ik geloof niet dat die gast maar 2% ziet
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Silenus het volgende:
Haha hij heeft stiekem wel leuke (matige) grapjes
Boh, in de zomer is een koud wijf best lekkerquote:
schilderijtje kapotstampen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Silenus het volgende:
Haha hij heeft stiekem wel leuke (matige) grapjes
en dan neukenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef tralalala het volgende:
Hij had dat schilderijtje voor 50 cent moeten kopen, en dan...
Tenzij die ander niet dezelfde problemen/lasten heeft en je dus elkaar aanvult. Net als bij 'gewone' mensen..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:48 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Lijkt me super ingewikkeld met twee autisten in een relatie.
Dan gaat het zo snel stinkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Boh, in de zomer is een koud wijf best lekker
walk-in-fridgequote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zit die minigolf stick een beetje af te trekken daar
polle en fleur erop laten springenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef tralalala het volgende:
Hij had dat schilderijtje voor 50 cent moeten kopen, en dan...
leuk...quote:
240fps camera erop !quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
polle en fleur erop laten springen
(weet je meteen of het toevallig fokkers zijn)
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:51 schreef luckass het volgende:
snel afgelopen. volgende week weer topsjow
Heeft weinig met durf te maken. Er zijn ook mensen met autisme die juist allemaal onbekenden aanspreken. Of zelfs een willekeurig iemand op straat knuffelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Vatta het volgende:
Welke autist durft dit verder? Daarom al een held
kutvoetbalquote:
Dan zal er iets gaan bloeien tussen die 3.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:51 schreef kawa4 het volgende:
[..]
polle en fleur erop laten springen
(weet je meteen of het toevallig fokkers zijn)
True.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tenzij die ander niet dezelfde problemen/lasten heeft en je dus elkaar aanvult. Net als bij 'gewone' mensen..
Ontmaagd worden door een trioquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zal er iets gaan bloeien tussen die 3.
Je hebt een stereotype beeld van autisme, er is meer dan Rain manquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Vatta het volgende:
Welke autist durft dit verder? Daarom al een held
Nou meld je aanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit even terug te kijken. Die Jeroen is echt leuk
Ik heb al een vriendje, en anders had ik het toch niet gedurfd.quote:
Ach ja wie weet misschien is hij wel leukerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje, en anders had ik het toch niet gedurfd.
Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ach ja wie weet misschien is hij wel leuker
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:07 schreef Meneerik2 het volgende:
Dat je een autist bent, dat je een verzameling VHS-banden hebt, allemaal op een rijtje in een kast, en dan EENTJE die boven de rest uitsteekt in het midden.
Nep autist
[ afbeelding ]
Hij heeft een punt. Ajax iedere keer zien verliezen in de CL is naar mijn mening geen belastinggeld waard.quote:
Mwah ik zie het niet op tv maar in het eggiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Ajax iedere keer zien verliezen in de CL is naar mijn mening geen belastinggeld waard.
Dat is knap dat je zo uit de keuken voetbal kan kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik zie het niet op tv maar in het eggie
Alsof ik in de keuken komquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is knap dat je zo uit de keuken voetbal kan kijken
Oei idd. Die hoort vooraan of achteraan te staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:07 schreef Meneerik2 het volgende:
Dat je een autist bent, dat je een verzameling VHS-banden hebt, allemaal op een rijtje in een kast, en dan EENTJE die boven de rest uitsteekt in het midden.
Nep autist
[ afbeelding ]
Nu al?quote:
Vast welquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:07 schreef Meneerik2 het volgende:
Nep autist
[ afbeelding ]
Dat kan je toch geen afwassen noemen. Bak in dat ding zetten en op een knopje klikken.quote:
Zou er niet aan moeten denken neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:12 schreef Disana het volgende:
Dat lijkt me toch lastig, een 'normale' jongen voor een Downmeisje.
Toen ze nog sterrenkindjes waren zochten ze natuurlijk geen klootzakken uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:13 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom hebben die downers altijd van die toffe ouders![]()
Moet hij een pak aan van Judith of gaat hij naar een begrafenis met dat pak?quote:
En het werkt nog ook.quote:
Omdat ze allemaal nog nooit een date gehad hebben. En blijkbaar denken dat dat een must is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom nemen al die mannen wat mee om te geven
Omdat dat moet van de programmaleiding?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom nemen al die mannen wat mee om te geven
Wil je met mij op date naar Auschwitz?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Leuk het Oorlogsmuseum:Lekker romantisch.
Met de trein?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wil je met mij op date naar Auschwitz?
Die zijn wel wereldvreemd dan, ik heb dat nog nooit meegemaakt. Ook niet handig, loop je de hele tijd met die zooi te sjouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Omdat dat moet van de programmaleiding?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wil je met mij op date naar Auschwitz?
Ziet er gewoon leuk uit op beeld denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn wel wereldvreemd dan, ik heb dat nog nooit meegemaakt. Ook niet handig, loop je de hele tijd met die zooi te sjouwen.
Overloon is leuk, lekker op knopjes drukken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Leuk het Oorlogsmuseum:Lekker romantisch.
Ze hebben toch een coach, zegt die dan niks ervan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal nog nooit een date gehad hebben. En blijkbaar denken dat dat een must is.
Dat was een ander.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:36 schreef Pandaplint het volgende:
Huh, dit was toch haar buurmeisje?
En je cupcakesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
En weer een bloemetje. Loop je op het strand met je bosje bloemen.
Bijna net zo goed als een blinde mee nemen naar een museum.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als een blinde mee nemen naar een museum.
Hij praat ook wel een beetje zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:40 schreef Pandaplint het volgende:
Hij is echt de zoon van:
[ afbeelding ]
Is makkelijker weggooien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
Lekker retro, telefoonnummer op een papiertje schrijven.
Ja daar neemt hij altijd zijn slachtoffers mee naartoe.quote:
Nee dat waren twee anderenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja daar neemt hij altijd zijn slachtoffers mee naartoe.
zij is nep joh.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat spreekt wel voor hem ja. Maar blijkbaar doet zij hetzelfde, dat wordt nog een gedoetje.
Hoeveel lijken zouden er al in dat meer liggen?quote:
echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Deze meid lijkt best intelligent voor een downer.
Ja ik heb wel eens ergere kwijlbakken meegemaakt.quote:
Ik krijg ook het idee dat veel dates eerder uit sympathie reageren of gewoon met hun gezicht op de buis willenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
Toch vind ik het nogal ongeloofwaardig allemaal
Geweldig tochquote:
Nee eerst: zullen we zoenenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon vragen hoe ie je zoen vindt
het is hem gewoonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Dit is gewoon de down versie van Lex Immers.
heel veel!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ja wel veel verdienen anders wordt er niet gezoend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |