SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 47% gewijzigd door MaJo op 16-10-2014 20:07:00 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
daar had ik wel op gehoopt maar blijkbaar niet (mobiel) nee.quote:
Te laat, ben er al uitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:54 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Blijf lekker in bad!
Als ik in de OP erbij mag: mijn NOD mag naar 24 oktober. En baby #1!
Jap! Dankje!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Te laat, ben er al uit
Bezig sinds oktober toch? Ik zet je erin!
Donequote:
done!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:21 schreef gestreeptestoel het volgende:
NOD naar 14 nov graag. (ik had er nog geen nod staan) Ik geloof dat de cyclus steeds regelmatiger aan t worden is, maar wel gemiddeld in de 30 dagen. (op een vage cyclus na)
wow wat lijkt me dat onzekerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:30 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ja ik heb ook 107 dagen op de teller gehad. En vanalles vanaf 24 - 107 dagen ofzo. Het varieerd nu wel v 29-39 ofzo, maar wel allemaal ongeveer in de 30 nu.
Nu de anderen nog waarbij t zo onregelmatig is!
Toen het echt zooo onregelmatig was, heb ik idd tig testen versleten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
wow wat lijkt me dat onzekerblijf je dan testen of laat je het op een gegeven moment wel los?
Ik deed het net als Stoel, vaak testen (vooral voor etentjes en weekends weg), niet dat ik echt geloofde dat er twee strepen kwamen te staan maar ik wilde af en toe even weten of ik een wijntje kon drinken. Als je dipsticks gebruikt valt het qua kosten mee. (Ergens rond dag 90 testte ik positief)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
wow wat lijkt me dat onzekerblijf je dan testen of laat je het op een gegeven moment wel los?
Jupquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedemorgen! Jeetje gestreeptestoel, 107 dagen is wel echt bizar lang! Ben je naar de huisarts gegaan, of doen die niks?
Minarosa, op dag 90 van je cyclus testte je positief?!
Ik weet niet ptecies meer wanneer, masr ik had de dokter gebeld bij 90 dagen ofzo. Die zei dat ik mocht terug komen als er een half jaar had tussen gezeten in totaal. (eerst wilden ze me doorverwihzen naar de gyn voor een echo). Uiteindelijk ben ik dus nooit bij de ha geweest. De eerstvolgende cyclus na dievan 107 was ik zwanger :-) Dus alles kan! (en die cyclus was weer redelijk normaal)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:14 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Goedemorgen! Jeetje gestreeptestoel, 107 dagen is wel echt bizar lang! Ben je naar de huisarts gegaan, of doen die niks?
Minarosa, op dag 90 van je cyclus testte je positief?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |