Duidelijke zaakquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jij eet wel wat je vorogeschoteld wordt, dat blijkt maar.
Klopt. En peulvruchten, noten en zadenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jeminee, zoveel bananenMaar jij at sowieso bijna alleen maar groente en fruit toch?
We moeten de tram van 6.37 uur hebben, dus het zou best eens 5.30 uur kunnen worden jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En hoe vroeg gaan jullie opstaan zondag
Het lijkt mij wel beter om 3-4 uur voor de start al wakker te zijn, maar pfoe, 5.30 is toch echt te gek..
Yupquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jij eet wel wat je voorgeschoteld wordt, dat blijkt maar.
Om om 9.00 in het stadion te zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:28 schreef YUR het volgende:
[..]
We moeten de tram van 6.37 uur hebben, dus het zou best eens 5.30 uur kunnen worden ja
Ik wil altijd minimaal (!) een uur van tevoren aanwezig zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Om om 9.00 in het stadion te zijn?
Of ga je eerst nog omkleden in de Sporthallen Zuid?
Over dit deel van de marathon (hoe en hoe laat er te komen) heb ik nog niet zoveel nagedacht
Ja een uur van tevoren lijkt mij ook wel prima. Volgens mij is het stadion ook pas om 8.15 open. Maar daar kun je geen spullen achterlaten, in Sporthallen Zuid wel, dus ik twijfel nu of ik daar eerst langs ga of niet. Misschien als mijn vriend meegaat 's ochtends vroeg kan ik alles aan hem geven, maar dan wil ik niet langer dan een uur in alleen mijn hardloopkleding staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil altijd minimaal (!) een uur van tevoren aanwezig zijn
Natuurlijk gaat ie mee. Anders is ie een lapzwans eerste klassequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja een uur van tevoren lijkt mij ook wel prima. Volgens mij is het stadion ook pas om 8.15 open. Maar daar kun je geen spullen achterlaten, in Sporthallen Zuid wel, dus ik twijfel nu of ik daar eerst langs ga of niet. Misschien als mijn vriend meegaat 's ochtends vroeg kan ik alles aan hem geven, maar dan wil ik niet langer dan een uur in alleen mijn hardloopkleding staan.
Ik heb laatst wel een hele zooi 80's sportkleding van mijn opa gehad, dus dat kan ik ook nog aandoen en vlak voor de start aan het goede doel doneren
Zonde, hartstikke hip juist!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel een hele zooi 80's sportkleding van mijn opa gehad, dus dat kan ik ook nog aandoen en vlak voor de start aan het goede doel doneren
Vriend moet mee. Daar zijn vriendjes voor!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja een uur van tevoren lijkt mij ook wel prima. Volgens mij is het stadion ook pas om 8.15 open. Maar daar kun je geen spullen achterlaten, in Sporthallen Zuid wel, dus ik twijfel nu of ik daar eerst langs ga of niet. Misschien als mijn vriend meegaat 's ochtends vroeg kan ik alles aan hem geven, maar dan wil ik niet langer dan een uur in alleen mijn hardloopkleding staan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:25 schreef GotC het volgende:
[..]
% zuivel laat ik afhangen van de starttijd![]()
Als hij binnen 2 uur start=100% water.
2-4 uur: 50% melk, 50% water.
>4 uur, 100% melk.
Zat daar niet toevallig een 80's skipak bij?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
En ze wil niet eens niet mee!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Hij heeft zoveel mazzel met jou
Mwoah, snelle tijd .. ik wil 10KM binnen het uur lopen, dus zo'n extreem snelle tijd is dat niet volgens mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:35 schreef Murmeli het volgende:
Trouwens @trolley: je wil op ameland een snelle tijd lopen, toch? Realiseer je wel dat er 3 km strand in zit en wat heuveltjes. T is geen snel parcours.
Ik ga gewoon rustig sjokken daar.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Hij heeft zoveel mazzel met jou
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZekerVolgens mij was dit ooit een langlaufbroek of zo.
En mijn vriend gaat sowieso wel mee hoor, maar ik weet niet of hij al meteen 's ochtends vroeg meegaat. Maar misschien kan ik hem aan zijn boyfriendduties verplichten, al ga ik zaterdag ook niet mee naar zijn roeiwedstrijd vanwege benenrust
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Strand hakt wel hard in je tempo hoor. Vorig jaar scheelde het mij 30 seconden op de kilometer tussen de vredesloop en de duinstrandloopquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:38 schreef trolley het volgende:
[..]
Mwoah, snelle tijd .. ik wil 10KM binnen het uur lopen, dus zo'n extreem snelle tijd is dat niet volgens mij
Maar heeft de 10KM ook 3KM strand?Toen ik die loop in 2012 liep was het volgens mij echt maar iets van 500m meen ik mij te herinneren. De HM moest wel een langer stuk over het strand volgens mij, maar die loop ik dan ook nog niet
Hangt van de condities van het strand af. Egmond was prima dit jaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Strand hakt wel hard in je tempo hoor. Vorig jaar scheelde het mij 30 seconden op de kilometer tussen de vredesloop en de duinstrandloop
De Duinstrandloop heeft ook wat nare duintjes he. Dat verschil kwam echt niet alleen door het strandquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Strand hakt wel hard in je tempo hoor. Vorig jaar scheelde het mij 30 seconden op de kilometer tussen de vredesloop en de duinstrandloop
Ik weet niet wat jouw pr's zijn...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:38 schreef trolley het volgende:
[..]
Mwoah, snelle tijd .. ik wil 10KM binnen het uur lopen, dus zo'n extreem snelle tijd is dat niet volgens mij
Maar heeft de 10KM ook 3KM strand?Toen ik die loop in 2012 liep was het volgens mij echt maar iets van 500m meen ik mij te herinneren. De HM moest wel een langer stuk over het strand volgens mij, maar die loop ik dan ook nog niet
Hoog water... Dus mul zand waar wij lopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt van de condities van het strand af. Egmond was prima dit jaar.
Maar is ook 2km korter.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
De Duinstrandloop heeft ook wat nare duintjes he. Dat verschil kwam echt niet alleen door het strand
Ik heb één keer een 10 wedstrijdloop gedaan, toevallig in 2012 op Amelandquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw pr's zijn...
Ik verwacht hem zelf niet binnen t uur te lopen. Maar ben dan ook uit vorm.
Volgens mij heeft de 10 3 km strand en de HM 6.
Ergens wil ik nog steeds de HM doen... Mag niet foei!
De stand van de wind kan ook nog helpen/roet in het eten gooienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoog water... Dus mul zand waar wij lopen.
Ah ok. Hoe dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De stand van de wind kan ook nog helpen/roet in het eten gooien
Nou op het strand loop je meestal in de volle wind, dus met wind mee vlieg je, en met wind tegen sta je stil.quote:
snel kapselquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef YUR het volgende:
Ik ga me weer een marathoncoupe aan laten meten
Daar had ik het met TWC over, we zagen een banner tijdens ons loopje. Lijkt me inderdaad ook echt leuk!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef Angel-A het volgende:
Ik kwam een leuk loopje tegen: http://www.dehalvevandeha(...)7/pagina/welkom.html Veel verschillende afstanden en leuke omgeving zo te zien.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:47 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik heb één keer een 10 wedstrijdloop gedaan, toevallig in 2012 op AmelandToen liep ik, vrijwel ongetraind, een tijd van 1:09:44.
Oh dat bedoel jequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou op het strand loop je meestal in de volle wind, dus met wind mee vlieg je, en met wind tegen sta je stil.
Klopt inderdaad, heb het parcours even bekeken. Hetzelfde stuk als in 2012 overigens, voor mijn gevoel was het dus veel korter dan in werkelijkheid hahaquote:
Sowieso, havermoutquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:41 schreef Devv het volgende:
Wat zijn jullie allemaal bewust met voedsel bezig zeg. Mijn ontbijt voor de halve is waarschijnlijk een croissant en een tosti met ham en kaas.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:40 schreef La_Tramposa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZekerVolgens mij was dit ooit een langlaufbroek of zo.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
| 1 2 | [b]6-4-2015 - [url=http://www.dehalvevandehaar.nl/pg-28136-7-83557/pagina/welkom.html]De halve van de Haar (Haarzuilens)[/url][/b] [*] Angel-A - 10,5 km |
Ja, zoiets, maar dan wel 1 minuut boven je behaalde wedstrijdtempo. Niet boven je beoogde wedstrijd tempoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:11 schreef HDLed het volgende:
Goedemiddag, heb me ietsjes verslapen haha
Maar als ik het goed begrijp is het beste voor mijn lichaam om lange duurlopen 1 min boven mijn wedstrijd tempo te lopen, en korte afstanden afentoe best even mag versnellen?
Dat geeft hoopquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:55 schreef trolley het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, heb het parcours even bekeken. Hetzelfde stuk als in 2012 overigens, voor mijn gevoel was het dus veel korter dan in werkelijkheid haha
Ik heb geen idee wat mijn wedstrijdtempo is joh haha, dat tempo wat ik kan ligt alweer hoger dan een paar weken geledenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan wel 1 minuut boven je behaalde wedstrijdtempo. Niet boven je beoogde wedstrijd tempo
Die 1 minuut is ook gewoon een soort leidraad waar je je aan zou kunnen houden om niet toch te snel te gaan lopen. Maar tijdens je duurlopen gewoon je tempo wat omlaag schroeven en lekker ontspannen hobbelen is ook al prima. Waarschijnlijk is dat de eerste trainingen al onwennig genoeg. En daarnaast tijdens andere trainingen lekker snelheidswerk doen, en het komt vast allemaal helemaal goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn wedstrijdtempo is joh haha, dat tempo wat ik kan ligt alweer hoger dan een paar weken geleden
Gewoon je duurlopen op een relaxt tempo lopen, dat je nog lekker kunt praten/zingen en niet als een dolle aan het hijgen en naar adem aan het happen bent.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn wedstrijdtempo is joh haha, dat tempo wat ik kan ligt alweer hoger dan een paar weken geleden
Dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat geeft hoop
Ben benieuwd of we elkaar tegenkomen
Ik zou het proberen, maar ik denk dat ik me niet op kan brengen om onder de 11 te lopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef Murmeli het volgende:
Dat is 30 sec/km langzamer, das niet heel veel. Probeer eens rond de 10 km/u te lopen... En dan de laatste km op 11 of 12 kan wel, mits je jezelf daar niet stuk op loopt.
Dan doe je datquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:36 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik zou het proberen, maar ik denk dat ik me niet op kan brengen om onder de 11 te lopen
Tuurlijk wel, er zijn al heel veel posters hier die dat gezegd hebben ("ik kan niet langzaam lopen") incl ondergetekende, en het lukt iedereen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:36 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik zou het proberen, maar ik denk dat ik me niet op kan brengen om onder de 11 te lopen
Op Jero na dan, maargoed zijn rustig is nogsteeds retesnel voor de restquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er zijn al heel veel posters hier die dat gezegd hebben ("ik kan niet langzaam lopen") incl ondergetekende, en het lukt iedereen.
Jero kan dat ook, ik heb een keer op een VFF clinic samen met hem 5km op 6min/km gelopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Op Jero na dan, maargoed zijn rustig is nogsteeds retesnel voor de rest
Het kost idd wat moeite, maar het is ook wel fijn om 10km weg te tikken met het idee dat je vrij weinig gedaan hebt omdat het allemaal zo makkelijk ging.
Das voor mij wedstrijdtempo jonguh!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Jero kan dat ook, ik heb een keer op een VFF clinic samen met hem 5km op 6min/km gelopen
Maar voor Jero nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das voor mij wedstrijdtempo jonguh!
En dan nog een cadans van tegen de 200 hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Jero kan dat ook, ik heb een keer op een VFF clinic samen met hem 5km op 6min/km gelopen
Ja weet ikquote:
hij liep achteruit?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:42 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En dan nog een cadans van tegen de 200 hebben
Ja, jero, goede vraag. Als ik nou een ubersaaie slome trage duurloop wil doen. Op, zeg, 7+ min/km. Is het dan de bedoeling dat mijn cadans gelijk blijft of kan die omlaag?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En dan nog een cadans van tegen de 200 hebben
Dat zijn rustig voor ons snel is, betekent niet dat dat voor hem niet rustig is. Ik zie in zijn logs genoeg loopjes voorbij komen die toch significant langzamer zijn dan z'n wedstrijden. Waarschijnlijk bedoel je dat ook wel ergens, maar je lijkt jezelf hier tegen te spreken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Op Jero na dan, maargoed zijn rustig is nogsteeds retesnel voor de rest
Dat zou leuk zijn ja!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is pas cool als je beseft dat je op een duurlooptempo aan het lopen bent wat ooit je wedstrijdtempo was!
Ik snap niet veel van die calculator, waar moet je precies kijken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat zijn rustig voor ons snel is, betekent niet dat dat voor hem niet rustig is. Ik zie in zijn logs genoeg loopjes voorbij komen die toch significant langzamer zijn dan z'n wedstrijden. Waarschijnlijk bedoel je dat ook wel ergens, maar je lijkt jezelf hier tegen te spreken.
Overigens heeft het voor jero verder ook weinig nut om op 6min/km te gaan lopen. Daar heeft zijn training geen (of bijzonder weinig) baat bij. Maar dat betekent niet dat het niet soms leuk kan zijn om mee te lopen met mensen die significant minder snel zijn. Want leuk is soms net zo belangrijk als snel om de motivatie te behouden.
Overigens, deze is wel aardig om een grof idee te krijgen van je verschillende trainingssnelheden: http://fellrnr.com/wiki/VDOT_Calculator
Nee op zuid is het slingertje van de olympiaweg naar slinge verplaatst. Dat is het wel zo'n beetje volgens mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef YUR het volgende:
Zit net ff naar het nieuwe marathonparcours van Rotterdam te kijken, maar echt schokkend anders is het niet, toch?
Ik zet je erbijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:09 schreef Angel-A het volgende:
Quoi wil je me in de OP zetten?
[ code verwijderd ]
Thanks
Kennis van me roept aanpassingen bij Spinozaweg, Slinge, Oldegaarde en Boszom. Geen idee. Het zal allemaal. Het schijnt nu 42,195 km te zijn!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee op zuid is het slingertje van de olympiaweg naar slinge verplaatst. Dat is het wel zo'n beetje volgens mij.
Spinozaweg, Slinge (en olympiaweg) is dus inderdaad aanpassing op Zuid, maar dat is minimaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kennis van me roept aanpassingen bij Spinozaweg, Slinge, Oldegaarde en Boszom. Geen idee. Het zal allemaal. Het schijnt nu 42,195 km te zijn!
Ja, lekker handig in min/Milequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat zijn rustig voor ons snel is, betekent niet dat dat voor hem niet rustig is. Ik zie in zijn logs genoeg loopjes voorbij komen die toch significant langzamer zijn dan z'n wedstrijden. Waarschijnlijk bedoel je dat ook wel ergens, maar je lijkt jezelf hier tegen te spreken.
Overigens heeft het voor jero verder ook weinig nut om op 6min/km te gaan lopen. Daar heeft zijn training geen (of bijzonder weinig) baat bij. Maar dat betekent niet dat het niet soms leuk kan zijn om mee te lopen met mensen die significant minder snel zijn. Want leuk is soms net zo belangrijk als snel om de motivatie te behouden.
Overigens, deze is wel aardig om een grof idee te krijgen van je verschillende trainingssnelheden: http://fellrnr.com/wiki/VDOT_Calculator
Dat kun je aankruisenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, lekker handig in min/Mile
Oh, over het hoofd gezien dan denk ik. Teveel informatie op de site om makkelijk te zien wat belangrijk isquote:
Eerst vul je een afstand/tijd in van een recente wedstrijd (de rest van de velden is niet enorm boeiend).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap niet veel van die calculator, waar moet je precies kijken?
Nouja die stappen waren me allemaal wel gelukt, maar bij elke tabel staan er 10 paces ongeveer, dus ik snap niet helemaal welke dan je goede trainingszone zou moeten zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Eerst vul je een afstand/tijd in van een recente wedstrijd (de rest van de velden is niet enorm boeiend).
Daarna krijg je een overzicht met de verschillende tempos voor verschillende soorten workouts. Zoals de easy/long pace voor je LDLs, en je interval-snelheden voor je intervals en nog wat andere snelheden. Met name de tabel in paragraaf 1 is interessant.
Verder begrijp ik niet zo goed wat je niet begrijpt.
Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik het kan, dat ik er voor getraind heb maar na dat rondje Bergen ben ik een beetje bang geworden. Het is toch weer een stukje verder. Ik ga voor uitlopen en loop (net als bij de Damloop) van post naar post en neem daar iedere keer wat te drinken en evt. te eten. Aan de andere kant heb ik er wel onwijs zin in! Morgen eerst naar de expo (20 minuutjes fietsen) voor wat extra voorpret en misschien wel een shirtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zet je erbij
Ben je klaar voor zondag? Vertrouwen erin?
Leukquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:00 schreef S15 het volgende:
Ik zal nog wel even een verslagje posten van afgelopen zaterdag Down Under run in Nieuwegein.
[..]
Jaa, daar doe ik volgend jaar ook aan mee. Hoe was het?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Leuk. Ik had deze ook op de agenda staan, maar toen kwam ineens de Ajax Foundation Run om de hoek.
Onthoud vooral dat rondje Bergen een héél andere en veel zwaardere loop is dan A'dam. Komt vast goed!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:22 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik het kan, dat ik er voor getraind heb maar na dat rondje Bergen ben ik een beetje bang geworden. Het is toch weer een stukje verder. Ik ga voor uitlopen en loop (net als bij de Damloop) van post naar post en neem daar iedere keer wat te drinken en evt. te eten. Aan de andere kant heb ik er wel onwijs zin in! Morgen eerst naar de expo (20 minuutjes fietsen) voor wat extra voorpret en misschien wel een shirt
Maar natuurlijk kun je hetquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:22 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik het kan, dat ik er voor getraind heb maar na dat rondje Bergen ben ik een beetje bang geworden. Het is toch weer een stukje verder. Ik ga voor uitlopen en loop (net als bij de Damloop) van post naar post en neem daar iedere keer wat te drinken en evt. te eten. Aan de andere kant heb ik er wel onwijs zin in! Morgen eerst naar de expo (20 minuutjes fietsen) voor wat extra voorpret en misschien wel een shirt
Grappig. Nooit de wetenschap erachter gezien. Maar inderdaad. Melk drinken na het lopen is beter dan wat anders dan ook drinken na het hardlopen. Dat voel je gewoon bij elke slok.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:24 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)exercise%20nutrition
Mossel, je wordt gesterkt door de wetenschap..
Ik zou nog steeds erg graag de 8 km lopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:28 schreef hatsaflats het volgende:
In het Vondelpark is gelukkig ook wel het leukste publiek!
getverderriequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Grappig. Nooit de wetenschap erachter gezien. Maar inderdaad. Melk drinken na het lopen is beter dan wat anders dan ook drinken na het hardlopen. Dat voel je gewoon bij elke slok.
O, die lijkt mij ook wel leuk. Die kan ik dan nog even als opwarmer meenemen voor de marathon van Parijsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef Angel-A het volgende:
Ik kwam een leuk loopje tegen: http://www.dehalvevandeha(...)7/pagina/welkom.html Veel verschillende afstanden en leuke omgeving zo te zien.
Je weet dat op 6 april ook de 60 van Texel is hé? Is ook een leuke opwarmer voor je marathonquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:34 schreef Devv het volgende:
[..]
O, die lijkt mij ook wel leuk. Die kan ik dan nog even als opwarmer meenemen voor de marathon van Parijs.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je weet dat op 6 april ook de 60 van Texel is hé? Is ook een leuke opwarmer voor je marathon
Daar ben ik ook Zondagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
En het leukste publiek staat zondag aan de Zeeburgerdijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:45 schreef trolley het volgende:
Wie gaat er nou hardlopen op de dag dat de belangrijkste voetbalwedstrijd van het seizoen gespeeld wordt?
BoeruhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Ik vond het leuk. Maar ja, ik vind het al snel leuk als het in Amsterdam isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Jaa, daar doe ik volgend jaar ook aan mee. Hoe was het?
Nou inderdaad, dat was ik even vergeten mee te nemen, heuvels, mul zand, modderige stukjes, je reinste trail was dat!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Onthoud vooral dat rondje Bergen een héél andere en veel zwaardere loop is dan A'dam. Komt vast goed!
Yup.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:46 schreef YUR het volgende:
Zeeburgerdijk, is dat het stuk naar 35km toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |