Waarschijnlijk niet. Maar op zich hebben ze daar al iets op gevonden dat mannen kunnen doen he? Dat heet condooms.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Maar serieus, zou jij het heel erg vinden om iedere dag een anti-conceptiepil te moeten slikken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Als ik dat in 1 keer ga doen neemt haar estimated chance of survival af met 73%. Deze is te speciaal, dus ik pas het toe in lage doses. Kost misschien wat meer tijd, maar hogere kans op lange termijn succesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou dat je er direct op af gingen wat van je bondmagic ging toepassen
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar op zich hebben ze daar al iets op gevonden dat mannen kunnen doen he? Dat heet condooms.Ik weet dat er condooms bestaan. Doet niks aan mijn vraagstelling af, zou je een pil slikken.. Ik bedoel ook dat het best wel eigenaardig is dat van vrouwen verwacht wordt dat ze maar de pil slikken of een spiraal laten zetten, terwijl wanneer mannen wordt gevraagd of ze eenzelfde iets willen doen, de boot vrijwel meteen afgehouden wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Vrouwen die slikkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:06 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik slik die anticonceptiepil al 10 jaar en altijd 3 maanden door (soms meer, soms minder). Ik vind het een ideaal ding.
Als die pil er zou zijn zou ik er geen probleem mee hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat er condooms bestaan. Doet niks aan mijn vraagstelling af, zou je een pil slikken.. Ik bedoel ook dat het best wel eigenaardig is dat van vrouwen verwacht wordt dat ze maar de pil slikken of een spiraal laten zetten, terwijl wanneer mannen wordt gevraagd of ze eenzelfde iets willen doen, de boot vrijwel meteen afgehouden wordt.
Klopt ook wel als je een toekomst met zo'n persoon ziet, dan lijkt me het ook wel beter als jullie elkaar wat beter leren kennen. Is ook wel handig kom je niet voor eventuele verrassingen te staan. Ik geloof best dat ze wel voor je gaat vallen hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dat in 1 keer ga doen neemt haar estimated chance of survival af met 73%. Deze is te speciaal, dus ik pas het toe in lage doses. Kost misschien wat meer tijd, maar hogere kans op lange termijn succes
Echt niet? Tof! Jij bent de tweede die zegt er geen probleem mee te hebben (ik heb zo'n 50 mannen gevraagd inmiddelsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als die pil er zou zijn zou ik er geen probleem mee hebben
Een spiraal is als man wat lastig denk ik. Maar een pil, tja, ik zou het wellicht nog best overwegen als dat de enige optie zou zijn om geen condoom te hoeven gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat er condooms bestaan. Doet niks aan mijn vraagstelling af, zou je een pil slikken.. Ik bedoel ook dat het best wel eigenaardig is dat van vrouwen verwacht wordt dat ze maar de pil slikken of een spiraal laten zetten, terwijl wanneer mannen wordt gevraagd of ze eenzelfde iets willen doen, de boot vrijwel meteen afgehouden wordt.
Helemaal als ie in kostuum voor haar staat, gok ik zoquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:08 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klopt ook wel als je een toekomst met zo'n persoon ziet, dan lijkt me het ook wel beter als jullie elkaar wat beter leren kennen. Is ook wel handig kom je niet voor eventuele verrassingen te staan. Ik geloof best dat ze wel voor je gaat vallen hoor.
Mannen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld, hé. Ik hoop dat je snapt wat ik probeer te zeggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Een spiraal is als man wat lastig denk ik. Maar een pil, tja, ik zou het wellicht nog best overwegen als dat de enige optie zou zijn om geen condoom te hoeven gebruiken.
Ik zou het wel doen. Ik slik al elke dag een pilquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan mij gaat het in ieder geval niet liggenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:08 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klopt ook wel als je een toekomst met zo'n persoon ziet, dan lijkt me het ook wel beter als jullie elkaar wat beter leren kennen. Is ook wel handig kom je niet voor eventuele verrassingen te staan. Ik geloof best dat ze wel voor je gaat vallen hoor.
Ik vind dat ook niet fijn. Laatst probeerde ik het en werd ik alsnog ongesteld.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik denk er wel eens over om gewoon door te slikken maar meh... dat lijkt me ook niet goed.
Ik wil geen jengelende kinders laterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet? Tof! Jij bent de tweede die zegt er geen probleem mee te hebben (ik heb zo'n 50 mannen gevraagd inmiddels).
Als ik " de pil" kon slikken zou ik dat zeker doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nummer 3, yayquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen. Ik slik al elke dag een pilen die is groter dan de anticonceptiepil.
Ik zou er ook geen problemen mee hebben hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet? Tof! Jij bent de tweede die zegt er geen probleem mee te hebben (ik heb zo'n 50 mannen gevraagd inmiddels).
Ja, dat snap ik. Maar wat ik al zei, ik zou hem ook wel slikken denk ik. Al ben ik wat chaotisch sóchtends, dus kan ik hem weleens vergetenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld, hé. Ik hoop dat je snapt wat ik probeer te zeggen.
Kinderenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil geen jengelende kinders later
Liefje, je weet dat die bloeding kunstmatig gegenereerd wordtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet fijn. Laatst probeerde ik het en werd ik alsnog ongesteld.
En sowieso vind ik het altijd wel een fijne check of er niets fout is gegaan.
Moet je ze goed opvoeden!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil geen jengelende kinders later
En uiteraard zitten hier net de mannen die er geen probleem mee hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Overigens best makkelijk om te zeggen dat je er geen problemen mee zou hebben. Maar het heeft soms best vervelende gevolgen, los van het feit dat het gewoon fucking irritant is om dat ding nooit te vergeten.
Ik weet het wel, maar toch stelt het me gerust.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefje, je weet dat die bloeding kunstmatig gegenereerd wordt? En het dus helemaal geen bewijs is dat je niet toch zwanger bent en dat het ook nog eens regelmatig voorkomt dat zwangere vrouwen gewoon ongesteld worden?
Daarnaast, je moet wel een tijdje doorslikken voor je echt helemaal niet meer 'ongesteld' wordt. Duurt wel een paar maanden.
Oh, dan is het goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar toch stelt het me gerust.Mijn fobie voor zwangerschap is altijd wat apart geweest, die had ik al voordat ik voor het eerst seks had.
Hoezo? geen minder risico op een ongewenste zwangerschap en wel voluit genieten.... Waarom zou ik dat niet willen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En uiteraard zitten hier net de mannen die er geen probleem mee hebben.
Al geloof ik ze wel. Enkel is het inderdaad, denk ik, wel makkelijk praten...
Das waar. Maar als je hetzelfde vraagt van een vrouw vind ik ook dat je er zelf als man ook wel eens doorheen mag gaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Overigens best makkelijk om te zeggen dat je er geen problemen mee zou hebben. Maar het heeft soms best vervelende gevolgen, los van het feit dat het gewoon fucking irritant is om dat ding nooit te vergeten.
Het vergeten zou een probleem kunnen zijn, maar over het algemeen ben ik het gewend om standaard 's ochtends een pil te slikken. Welke andere ongemakken ondervinden jullie aan de pil?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En uiteraard zitten hier net de mannen die er geen probleem mee hebben.
Al geloof ik ze wel. Enkel is het inderdaad, denk ik, wel makkelijk praten...
Tja hij moet er niet van gaan krimpen ofzoquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Pff nog kleinerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hij moet er niet van gaan krimpen ofzo
Ik ondervind zelf geen zichtbare/merkbare ongemakken van de pil, echter is het natuurlijk wel hormonale troepquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het vergeten zou een probleem kunnen zijn, maar over het algemeen ben ik het gewend om standaard 's ochtends een pil te slikken. Welke andere ongemakken ondervinden jullie aan de pil?
Ik zou het niet weten, vertel het mequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo? geen minder risico op een ongewenste zwangerschap en wel voluit genieten.... Waarom zou ik dat niet willen?
Ehh, ik geen? Bestaan er ongemakken dan? Ligt aan de soort pil, denk ik. En ben hem nog nooit vergeten in die 10 jaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het vergeten zou een probleem kunnen zijn, maar over het algemeen ben ik het gewend om standaard 's ochtends een pil te slikken. Welke andere ongemakken ondervinden jullie aan de pil?
Ze moeten het combineren met serotonine. Dat zou voor mij en voor m'n partner een uitkomst zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ondervind zelf geen zichtbare/merkbare ongemakken van de pil, echter is het natuurlijk wel hormonale troep.
Kan dat nog?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als er verder dus geen vreemde bijwerkingen zijn... zou ik het graag willen zelfs....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, vertel het me.
Je mag mijn overschot wel hebben. Ik heb die 'bijwerking' juist andersomquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze moeten het combineren met serotonine. Dat zou voor mij en voor m'n partner een uitkomst zijn.
Erm, als het goed is zit er een bijsluiter bij? Lees die eens?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ehh, ik geen? Bestaan er ongemakken dan? Ligt aan de soort pil, denk ik. En ben hem nog nooit vergeten in die 10 jaar.
Ik hoor over libidodaling en gewichtstoename bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ehh, ik geen? Bestaan er ongemakken dan? Ligt aan de soort pil, denk ik. En ben hem nog nooit vergeten in die 10 jaar.
Serieusquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, tenzij je het alleen over het verband met seks /libido hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Je mag mijn overschot wel hebben. Ik heb die 'bijwerking' juist andersom
Potentiele nymfomane gespot.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
Zou ik zonder pil een hoger libido hebben? Dat zou niet best zijn.
Kleine twi'tjes en Myr'tjesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens vergeet ik mijn pil best wel eens.De laatste tijd minder omdat ik best wel in een ritme zit nu. Dat scheelt.
depressies in sommige gevallenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor over libidodaling en gewichtstoename bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? Iedere zaterdagavond seks, om 10 uur, vaste prik?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
Overigens vergeet ik mijn pil best wel eens.De laatste tijd minder omdat ik best wel in een ritme zit nu. Dat scheelt.
Pinkdwarf kennende heeft ze van beide geen last.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor over libidodaling en gewichtstoename bijvoorbeeld.
Eh, dat laatstequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, tenzij je het alleen over het verband met seks /libido hebt.
Wat niet eens met haar verjaardag?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja? Iedere zaterdagavond seks, om 10 uur, vaste prik?En met kerst en moederdag natuurlijk
Een ritme qua slapen, niet qua seks.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja? Iedere zaterdagavond seks, om 10 uur, vaste prik?En met kerst en moederdag natuurlijk
Er zijn dan ook meerdere bijwerkingen bekend. Maar om alles op te gaan noemen is een beetje loos, hé.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pinkdwarf kennende heeft ze van beide geen last.
Dan is mijn buik te opgezwollen van alle taart.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat niet eens met haar verjaardag?
Gelukkig voor twi is daar een pil voor, schijnt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een nymfomane 'hebben' als je een laag libido hebt is niet fijn
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:23 schreef Pinkdwarf het volgende:
Libidodaling? Oh noes, maar goed dat ik die pil slik dan. Mijn vriend wordt nu al gek van hoe vaak ik seks wilen dat verhaal van gewichtstoename ken ik, maar zelf nooit last van gehad.
Allicht, onbegonnen zaak.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn dan ook meerdere bijwerkingen bekend. Maar om alles op te gaan noemen is een beetje loos, hé.
Nou, dat niet per se. Ik weet ze niet allemaalquote:
He, ik drink met je mee. Ik zit door die zenuwen al aan mijn tweede glas. Proost!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:
Pour me another glass Arti.
- Here you go Arti
Thanks!
En zijn verjaardag?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is mijn buik te opgezwollen van alle taart.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Schatjes, we hebben een paar verdwaalde autisten in het sex topic, ik denk dat ze verdwaald zijn. Kunnen jullie die even oppikken.
Om wie gaat het? Dan weten we of we de honden moeten loslaten of de reddingsbrigade.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Schatjes, we hebben een paar verdwaalde autisten in het sex topic, ik denk dat ze verdwaald zijn. Kunnen jullie die even oppikken.
Nee, want dan gaat onze routine kapot en dat kan niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Welke autisten? Magnetronkoffie? Complicate?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat niet per se. Ik weet ze niet allemaal.
Gewoon bij Tamashii zeuren, dan zit er voor je het weet een slotje op.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn whisky is opquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
He, ik drink met je mee. Ik zit door die zenuwen al aan mijn tweede glas. Proost!
Complicate is een gecompliceerde zaak. Magentronkoffie weet ik niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Welke autisten? Magnetronkoffie? Complicate?
Oude huizen hebben soms bepaalde voordelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha ja, zo werkt datMet hele mooie balken..
Admiraal_Anaal wil misschien ook wel even langskomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon bij Tamashii zeuren, dan zit er voor je het weet een slotje op.
Tijd voor een Martini. Shaken, not stirred.quote:
Verdwaalde autisten waarvan je denkt dat ze verdwaald zijn. Goede zin, dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Goed plan, ik ga dit even noteren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen mag daar posten. Beetje gastvrij zijn, Sedan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Hier mag ook iedereen posten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen mag daar posten. Beetje gastvrij zijn, Sedan.
Dan moet ik eerst weer een pak aantrekken en naar de cocktailbar. Teveel moeitequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd voor een Martini. Shaken, not stirred.
Griekse tragedie is een goed iets?quote:
Je hebt je weg naar ons gevondenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
En ik dan? Ik ben autist ben ik nu ook verdwaald?
Wanneer je overkomt als een alcoholist lijkt het me een goed iets dat de whisky op isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer een pak aantrekken en naar de cocktailbar. Teveel moeite
[..]
Griekse tragedie is een goed iets?
Neequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit je nou echt elke dag aan de whisky of wat?
zijn die twee flessen nu al opquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeSterker nog, ik heb zelden whisky in huis. Maar gisteravond kwam een maat langs met twee flessen
Dat doe ik datquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:32 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je hebt je weg naar ons gevonden. Blijf maar hier gewoon verdwaalt. Iedereen is wel een beetje een autist hoor
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer je overkomt als een alcoholist lijkt het me een goed iets dat de whisky op is.
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:33 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
zijn die twee flessen nu al op.
Doe normaal man, vrouw, het is geen democratie daar, en verandering enzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen mag daar posten. Beetje gastvrij zijn, Sedan.
Ze waren niet volquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:33 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
zijn die twee flessen nu al op.
Ik krijg altijd de neiging om te knuffelen als ik zo'n gezichtje ziequote:
quote:
quote:
Ja, kom eens doen dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om te knuffelen als ik zo'n gezichtje zie.
Ik denk niet dat je toekomstige vriendin het leuk vindt wanneer ik je kom knuffelenquote:
Ja, maar het is niet alsof we op een avond een fles per man op hebben gezopenquote:
Ik heb het ook gemist.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
He wat is er met deze tt? Wat heb ik gemist?
Halve fles is nog steeds veelquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alsof we op een avond een fles per man op hebben gezopen
Heul nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:32 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je hebt je weg naar ons gevonden. Blijf maar hier gewoon verdwaalt. Iedereen is wel een beetje een autist hoor
.
O art verloor zn mancrushquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
He wat is er met deze tt? Wat heb ik gemist?
Allemaal voor de goede zaak!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer een pak aantrekken en naar de cocktailbar. Teveel moeite
Ik dacht al even dat er achter mijn rug om over me werd gepraat. Zo walgelijk altijd.quote:
Haar kennende vast wel, het is slechts een knuffel, maar ik zal het haar vragenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je toekomstige vriendin het leuk vindt wanneer ik je kom knuffelen.
Oh, de niet jaloerse types zijn wel fijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haar kennende vast wel, het is slechts een knuffel, maar ik zal het haar vragen
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat er achter mijn rug om over me werd gepraat. Zo walgelijk altijd.
Een beetje jaloezie is niet erg. Dat ziekelijke daarentegen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de niet jaloerse types zijn wel fijn.
Nee, een beetje jaloezie is gezond. Maar jaloers worden om een knuffel is een beetje onnodigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje jaloezie is niet erg. Dat ziekelijke daarentegen...
Als ik zaterdag Indisch ga koken, maar ik nasi, sayoer boontjes, en rendang denk ik.quote:
"DE MANIER WAAROP JE NAAR HAAR KEEK, JULLIE NEUKEN ZEKER HE?!?! JE DENKT ER OP Z'N MINST OVER NA!!"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje jaloezie is niet erg. Dat ziekelijke daarentegen...
Dat gaat totaal niet ver joh, tevens supergezond voor de relatiequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"DE MANIER WAAROP JE NAAR HAAR KEEK, JULLIE NEUKEN ZEKER HE?!?! JE DENKT ER OP Z'N MINST OVER NA!!"
"Nou, als je het zo gaat verwoorden......."
Dat ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"DE MANIER WAAROP JE NAAR HAAR KEEK, JULLIE NEUKEN ZEKER HE?!?! JE DENKT ER OP Z'N MINST OVER NA!!"
"Nou, als je het zo gaat verwoorden......."
Precies. And they lived happily ever after. Met plastic campingbordjes als serviesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:46 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat gaat totaal niet ver joh, tevens supergezond voor de relatie![]()
.
Maar met je vrienden naar de kroeg was geen probleem zeker? Of volgende er dan ook een verhoor?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik heb eens bij een goede vriendin van me film gekeken en daarna met haar en haar familie gezellig gepraat. Toen ik de volgende dag mijn toenmalige vriendin zag was het net een verhoor
ja nu ben ik jaloersquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik zaterdag Indisch ga koken, maar ik nasi, sayoer boontjes, en rendang denk ik.
Jaloers?
Ik zal wel foto's voor je maken.quote:
Nee, dat was geen probleem. Want mannen. Alsof we dan niet naar vrouwen zaten te kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar met je vrienden naar de kroeg was geen probleem zeker? Of volgende er dan ook een verhoor?
Nice!!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wel foto's voor je maken.
Nouja, ik maak ze voor mijn grote vriend johannes_vermeer, maar dan post ik ze ook hier.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat was geen probleem. Want mannen. Alsof we dan niet naar vrouwen zaten te kijken
Ik had vorige maand ook nasi voor ze gemaakt. Even kijken of daar nog een fototje van is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice!!ben benieuwd. Laat maar weten of het goed smaakt
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice!!ben benieuwd. Laat maar weten of het goed smaakt
Myra bbyquote:
Het was enorm tof! Naar zo'n man luisteren die echt met enthousiasme over zijn vak praat is sowieso awesome.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra bby
Hoe was je workshop en boekpresentatie?
Als we weer eens samen eten, zal ik het wel eens proberen. Maar mijn signature gerecht is maissoep met quesadillas.
Waarom is die behoefte er eigenlijk? Is dat een soort oerinstinct dat mannen drijft te blijven zoeken naar het perfecte vrouwtje?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat was geen probleem. Want mannen. Alsof we dan niet naar vrouwen zaten te kijken
Heb je er nog wat van geleerd?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was enorm tof! Naar zo'n man luisteren die echt met enthousiasme over zijn vak praat is sowieso awesome.
En dat klinkt ook wel erg lekker, ik ben gek op quesadillas
De omelet was een beetje mislukt, helaas.quote:
Euhm...gewoon, omdat mooi? Tis niet dat je haar direct je bed in wilt trekken. Jij kijkt toch ook naar mooie mannen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is die behoefte er eigenlijk? Is dat een soort oerinstinct dat mannen drijft te blijven zoeken naar het perfecte vrouwtje?
Ik weet niet. Het klinkt logischer voor mij.quote:
Niet zo heel vaak, eigenlijk. Ik zeg ook niet dat het niet mag of zo, puur uit interesse.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...gewoon, omdat mooi? Tis niet dat je haar direct je bed in wilt trekken. Jij kijkt toch ook naar mooie mannen?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het omelet was een beetje mislukt, helaas.
En de pindasaus moest iets dunner zijn, maar hij was smaakvol.
Ik dacht al...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het klinkt logischer voor mij.
Maar ik heb het opgezocht, het moet inderdaad "de" zijn. Weer wat geleerd.
Zit er ham door die nasi?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorryquote:
Ja vooral kleine simpele tips. Hoe je bijvoorbeeld je deeg het beste kunt laten rijzen. En dat gist gewoon met zout samen kan. En hoe je het meeste suiker aan je bolussen krijg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je er nog wat van geleerd?
Ja, dat is ontzettend lekker.Duurt ook echt maar 20 minuten om te maken. Ideaal.
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er ham door die nasi?
Zelf gemaakt?
[..]
Sorry
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:13 schreef twi het volgende:
En dan mogen deze niet ontbreken
[ afbeelding ]
Kansloos dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Nodig je ook proef-personen uitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:17 schreef Myraela het volgende:
Een goede rijsttafel maken wil ik ook nog eens doen. Misschien een keer een blog-week van maken.
Kunnen we best doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nodig je ook proef-personen uit? Ik kan vanaf 8 november.
Dus je baksels zijn vanaf vandaag nog lekkerder?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja vooral kleine simpele tips. Hoe je bijvoorbeeld je deeg het beste kunt laten rijzen. En dat gist gewoon met zout samen kan. En hoe je het meeste suiker aan je bolussen krijg.
En dat een deeg veel vocht nodig heeft en eigenlijk 20 minuten gekneed moet worden.
Ziet er goed uit hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jaen zelf gemaakt. Soto ajam en nasi goreng. Met de ei er al doorheen
zoals ik het heb geleerd.
Het hoeft ook niet grootsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen we best doen.
Al is hier niet echt ruimte om met meer dan 4 mensen uitgebreid te eten.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus je baksels zijn vanaf vandaag nog lekkerder?
Kan je het recept voor mengsel nasi en bami goreng wel sturen als je wilt. Ham/kip hoeft niet. Kan ook kleine garnalen. Of helemaal niets dierlijks. Het mooie aan zoiets dat je er een eigen draai aan kunt geven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je baksels zijn vanaf vandaag nog lekkerder?
[..]
Ziet er goed uit hoor.
Zou er zelf nooit ham doorheen doen, maar ik hou niet van vlees. En ei er doorheen, klinkt goed opzich. Ga ik ook eens proberen dan.
Zo hey, zuiperd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Slaap lekker! Ik heb zin in wijn, maar de fles is leegit's a hard knock life
Stuur maar, kan geen kwaad me dunkt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan je het recept voor mengsel nasi en bami goreng wel sturen als je wilt. Ham/kip hoeft niet. Kan ook kleine garnalen. Of helemaal niets dierlijks. Het mooie aan zoiets dat je er een eigen draai aan kunt geven.
sentquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur maar, kan geen kwaad me dunkt.
Maar ben nu even douchen dus lees het straks wel
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje. Ik ga lekker zitten onder mijn dekentje, gooi ik mijn glas water om. Overal glas en water
En er zat ook al een spin in de douche die me in mijn piemel wilde bijten.
Wat voor spinnen wonen er in jouw huis?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje. Ik ga lekker zitten onder mijn dekentje, gooi ik mijn glas water om. Overal glas en water
Maar heeft hij/zij ook in je piemel gebeten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Och gutquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank je.quote:
Grote.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Wat voor spinnen wonen er in jouw huis?
Het scheelde niet veelquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar heeft hij/zij ook in je piemel gebeten?
Ik zet ze altijd buiten, al is de kat me soms voor en heeft hij ze al opgegetenquote:
wat een topbeestquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd buiten, al is de kat me soms voor en heeft hij ze al opgegeten
"Meneer, er is bloed in uw alcohol aangetroffen."quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:06 schreef yats het volgende:
Zo, na 2,5 glas wijn vind ik het wel goed geweest. Ik wil morgen niet ladderzat bij de huisarts aan komen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Meneer, er is bloed in uw alcohol aangetroffen."
Great minds think alikequote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:20 schreef qwerty789 het volgende:
[..]Ik wou precies dezelfde opmerking maken bijna eng gewoon
Dat zou best kunnen aangezien er ook bloed afgenomen gaat worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Meneer, er is bloed in uw alcohol aangetroffen."
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen aangezien er ook bloed afgenomen gaat worden.
Voor bloedtesten. Ik ga voor meerdere dingen naar de huisarts. Het hoe of wat hou ik liever voor me.quote:
Succes in ieder geval manquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Voor bloedtesten. Ik ga voor meerdere dingen naar de huisarts. Het hoe of wat hou ik liever voor me.
Is het meer of minder gênant dan een gewonde anus door anale seks?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Voor bloedtesten. Ik ga voor meerdere dingen naar de huisarts. Het hoe of wat hou ik liever voor me.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het meer of minder gênant dan een gewonde anus door anale seks?
Thxsquote:
Goede vraag, objectief gezien minder gênant, maar persoonlijk gezien vergelijkbaar. Gelukkig ga ik een gewonde anus door anale seks nooit mee maken. Heb jij daar ervaring mee?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goed verhaal. Mijn dm is open.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever jouw DM open dan mijn aarswond.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goed verhaal. Mijn dm is open.
Oh gaat het over jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever jouw DM open dan mijn aarswond. [ afbeelding ]
Ah, sterkte dan maar. Dat lijkt me echt niets (als ontvanger).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever jouw DM open dan mijn aarswond. [ afbeelding ]
Haha ja hequote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat netjes dat je jezelf kan bedwingen.
Niet eens hoeven tellenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je tot 10 moeten tellen?
En zijn je wonden inmiddels alweer een beetje geheeld?
Dat mag je zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nja als je er geen last meer van hebt is dat een goed teken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet eens hoeven tellen
En welke wonden? M'n lip? Geen idee eigenlijk. Zal nog wel blauwig zijn, maar geen last meer van ofzo.
En hoe'st met u?
Ga slapen danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als je er geen last meer van hebt is dat een goed teken.
Mij mij alles wel redelijk okay, behalve dan dat ik nog niet slaap.
Ik ben haar type nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:56 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet samen slapen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh sh*t, ik verpest dingen.
Tijd om idd te gaan slapen.
Die heb ik elke ochtend.quote:
hihi je noemde me boefje.quote:
Succes fax!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, en ik weet niet echt waarom.
Ik krijg puisten in de stopweek.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:05 schreef Fera het volgende:
Mensen die geen nadelen hebben aan de pil. Lucky fucks.
Ik zie de link ja, na een beetje geluisterd te hebbenquote:
Geen pil slikkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:05 schreef Fera het volgende:
Mensen die geen nadelen hebben aan de pil. Lucky fucks.
Ik kon het niet laten deze te delen met julliequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie de link ja, na een beetje geluisterd te hebben
Een heel klein beetjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten deze te delen met jullie
Ben je niet dankbaar voor deze dag nu je het gezien hebt?
Zwanger wordenquote:
Want?quote:
Wat???????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer maak jij je vriendin zwanger?
Wat een tamme reactie, dat had ik niet van je verwachtquote:
Hij had 't niet tegen mijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tamme reactie, dat had ik niet van je verwacht
Jeetjemineetje.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet kabelgoten gaan halen maar geen zin
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
D'awwww.![]()
Gelukkig is twi wel kei gezellig.
Ja, struggles zegquote:
Tsja, dan maar blijven neuken...quote:
Goed man!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:42 schreef Faxie het volgende:
Examinator mocht niks officieel zeggen, maar hij zei dat het wel snor zat
Het ging ook gewoon erg goed enzo
Waarvoor was dat examen dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:42 schreef Faxie het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_action_role-playing_game
Dit.
Jij lijkt me wel een typje wat zich om de zoveel tijd helemaal uitdost en dan met andere mensen in een vreemd bos gaat hangen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_action_role-playing_game
Dit.
Nee, worden mn schoenen vies.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een typje wat zich om de zoveel tijd helemaal uitdost en dan met andere mensen in een vreemd bos gaat hangen.
Geen geitenwollen laarsjes?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, worden mn schoenen vies.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, dan maar blijven neuken...
Goed voor de conditie ook.quote:
Vandaar dat ik totaal geen conditie meer hebquote:
Meer trainen danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat ik totaal geen conditie meer heb
I feel you broquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat ik totaal geen conditie meer heb
Spannendquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef yats het volgende:
Zo...Dat zit erop...Ik ben nog wat aan het shaken. Gelukkig was het een vriendelijke rechter die volgens mij wel door had dat het mijn eerste keer pleiten was.En nu maar afwachten of ik het niet verprutst heb.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:42 schreef Faxie het volgende:
Klinkt beide goed/positief!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef yats het volgende:
Zo...Dat zit erop...Ik ben nog wat aan het shaken. Gelukkig was het een vriendelijke rechter die volgens mij wel door had dat het mijn eerste keer pleiten was.En nu maar afwachten of ik het niet verprutst heb.
En een rechterarm waar mening spierbundel jaloers op is zeker?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh daarom heb ik zo'n enorme conditie
Viel het zo op bij de meet?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een rechterarm waar mening spierbundel jaloers op is zeker?
Dat scheelt. Erger dan wat ik bij mijn eerste keer alleen in de rechtszaal meemaakte kun je het volgens mij niet krijgen. Dat ik daarmee nooit overdreven heb bleek twee jaar later wel, toen duidelijk werd dat de collega's van de beste man ook de slingers ophingen omdat zijn pensioen zich eindelijk aandiende.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef yats het volgende:
Ik had hem breder verwacht.quote:
Was het zo erg ja?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat scheelt. Erger dan wat ik bij mijn eerste keer alleen in de rechtszaal meemaakte kun je het volgens mij niet krijgen. Dat ik daarmee nooit overdreven heb bleek twee jaar later wel, toen duidelijk werd dat de collega's van de beste man ook de slingers ophingen omdat zijn pensioen zich eindelijk aandiende.
Goedemiddag! En ja. Nu lach ik erom, maar zo'n start wens ik niemand toequote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had hem breder verwacht.
[..]
Was het zo erg ja?
En hallo Cap
Aan de andere kant: het kan dan alleen maar meevallen daarnaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goedemiddag! En ja. Nu lach ik erom, maar zo'n start wens ik niemand toe
Ja, sindsdien heb ik nog genoeg 'interessante' zittingen meegemaakt, maar die vielen grotendeels wel in het niet bij de vuurdoopquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het kan dan alleen maar meevallen daarna
Dat geloof ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, sindsdien heb ik nog genoeg 'interessante' zittingen meegemaakt, maar die vielen grotendeels wel in het niet bij de vuurdoop
Wat voor type hardware?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geloof ik
On a side note: ik ben op zoek naar een tool waarmee je hardware uit kan lezen en kan controleren op fouten. Heeft er iemand een suggestie (behalve memtest)?
Je hebt wel een tool voor elk stukje hardware, wat zoek je? (kan altijd via DM/PM/Steam als het te off-topic gaat)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geloof ik
On a side note: ik ben op zoek naar een tool waarmee je hardware uit kan lezen en kan controleren op fouten. Heeft er iemand een suggestie (behalve memtest)?
In mijn hoofd wel. Kom binnen, plaats genoeg.quote:
DM.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt wel een tool voor elk stukje hardware, wat zoek je? (kan altijd via DM/PM/Steam als het te off-topic gaat)
yayquote:
Er loopt hier wel ergens een single vrouw geloof ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zeg, valt hier nog wat te neuken?
of een jongedame?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er loopt hier wel ergens een single vrouw geloof ik.
Ze is al ouder dan 21, dus ik weet niet of je dan nog een jongedame bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |