Hij bleek op batterijen te werken, zodat ik niet gekeken heb of hij lokaal aanwezig is.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:19 schreef Anosmie het volgende:
Wie weet waar de Strala led-lantaarn is gebleven. Hij was nergens op voorraad en is nu zelfs van de site verdwenen?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:33 schreef JohnB52 het volgende:
Ik kwam deze advertentie tegen:
http://www.zeelandnet.nl/(...)_metaal_stevig_.html
Dat is toch duurder dan nieuw?
En uitpak en monteerservice.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:19 schreef Adelante het volgende:
Er is natuurlijk geen IKEA in Zeeland, dus incl. transport waarschijnlijk
meestal zijn ze daar niet zo moeilijker mee. wanneer jij het terug brengt geeft dat een hoop extra werk en kunnen ze het product niet meer voor de volle prijs verkopen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:25 schreef Nixxor het volgende:
Weet iemand (Bartjebart?) hoe IKEA omgaat met de situatie dat je een artikel heb gekocht, en het twee weken daarna in de aanbieding is?
Heb net een serie keukenapparatuur gekocht, en nu zit er 20% korting op... Moet ik alles weer uitbouwen en terugbrengen en opnieuw kopen, of gaan ze daar toevallig soepeler mee om dat iemand weet?
Ik heb nog niet eens alles ingebouwd dus ik kan echt dreigenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:10 schreef Elleska het volgende:
[..]
bij de klantenservice vooral niet zeggen dat je alles al hebt ingebouwd. dan kan je altijd nog 'dreigen' alles terug te brengen en met de actieprijs te kopen.
Je hoeft niet in te rijden, er is ook een stukje parkeerplaats direct links als je het terrein oprijdt, helemaal buiten, dus geen last van hoogtebeperkingen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 03:33 schreef NoBody122 het volgende:
Donderdag een zooi laminaat + ondervloer ophalen in Amersfoort, maar de aanhanger die ik ervoor wil gebruiken is vrij hoog (die gaat normaliter door het leven als paardentrailer).
Iemand enig idee hoe hoog de inrijhoogte is bij die Ikea daar? Dit kan ik nergens vinden.
Alvast bedankt voor de info.
Volgens mij is er geen prijsverschil meer, en zitten de andere filialen op het prijsniveau van Delft.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:51 schreef Klare het volgende:
Paar jaar geleden was de Tundra laminaatvloer in Delft goedkoper dan in andere Ikea's,. Weet iemand of dit nu nog steeds zo is? Want dan is een ritje naar Delft wel de moeite waard, er moeten een hele bovenverdieping van nieuwe vloer voorzien worden.
Ik ben er met een hoge gehuurde bus geweest, klopt inderdaad dat er een stuk parkeerterrein is zonder hoogtebeperking.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:16 schreef Leandra het volgende:
Je hoeft niet in te rijden, er is ook een stukje parkeerplaats direct links als je het terrein oprijdt, helemaal buiten, dus geen last van hoogtebeperkingen.
Ik hoor steeds vaker dat ze zeggen "jammer dan". Dan is het heel simpel...quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:25 schreef Nixxor het volgende:
Weet iemand (Bartjebart?) hoe IKEA omgaat met de situatie dat je een artikel heb gekocht, en het twee weken daarna in de aanbieding is?
Heb net een serie keukenapparatuur gekocht, en nu zit er 20% korting op... Moet ik alles weer uitbouwen en terugbrengen en opnieuw kopen, of gaan ze daar toevallig soepeler mee om dat iemand weet?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft niet in te rijden, er is ook een stukje parkeerplaats direct links als je het terrein oprijdt, helemaal buiten, dus geen last van hoogtebeperkingen.
Top. Dank voor de infoquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:19 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik ben er met een hoge gehuurde bus geweest, klopt inderdaad dat er een stuk parkeerterrein is zonder hoogtebeperking.
Ik heb ze destijds (precies twee weken geleden) met mijn family kaart gekocht inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
Ik hoor steeds vaker dat ze zeggen "jammer dan". Dan is het heel simpel...
Alle producten opnieuw kopen, met korting en dan vervolgens bij de klantenservice met de oude bon terugbrengen. Dit kun je ook van te voren natuurlijk aangeven bij de klantenservice, wellicht dat ze dan een uitzondering maken. Heb je destijds bij aankoop je Family card laten scannen?
Ik heb die tactiek al vaker (bij andere winkelketens) gebruikt... Je moet die gezichten dan soms zienquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik heb ze destijds (precies twee weken geleden) met mijn family kaart gekocht inderdaad.
Thuis heb ik ze nog in de doos staan en ik werk bij de IKEA in de buurt, dus alles terugbrengen is geen probleem maar wel weer een hoop gedoe. Toch maar is langs de klantenservice en kijken wat ze zeggen...
Edit: Ik lees je post nu pas goed, die tactiek kan ook nog werken. Goeie!
Ik kan er ook nog even een aantal extra kopen en die dan ook allemaal gaan terugbrengenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef Elleska het volgende:
ik zou dan ook nog heel gemeen de verpakking netjes open maken zodat ze het product niet meer terug in de winkel kunnen leggen.
Hou je er dan wel rekening mee dat je ze eerst moet betalen (vaak met je bankpas?) en contant terug krijgt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog even een aantal extra kopen en die dan ook allemaal gaan terugbrengen
Als het niet goedschiks kan dan...
Helemaal leuk is dat ik ze bij Amsterdam dus bij het externe magazijn moet ophalen, en vervolgens bij de vestiging retour brengen. Over water naar zee dragen gesproken
Retourpinnen is actief hequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hou je er dan wel rekening mee dat je ze eerst moet betalen (vaak met je bankpas?) en contant terug krijgt?
maar nog niet voor alle banken toch?quote:
Jazeker wel, ING de huisbank van IKEA support de techniek en dus is het voor iedereen mogelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
maar nog niet voor alle banken toch?
Ach ja, zo ben ik wel eens aan geld uit mijn bouwdepot gekomen. Duurste inductiekookplaat kopen, bonnetje kopiëren, kookplaat terugbrengen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef Nixxor het volgende:
Ik weet dat ik ze dan even moet voorschieten ja, dat is geen probleem
Retourpinnen was de enige optie toen ik in IKEA Duitsland was, die gaven geen contant geld retour.
Geen idee hoe dit in Nederland zit tegenwoordig.
Anders word het gewoon een hele inefficiënte manier van geld pinnen
Ah, Jammer! Dank je wel voor het antwoord.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen prijsverschil meer, en zitten de andere filialen op het prijsniveau van Delft.
quote:IKEA kerstbomenactie voor behoud Nederlandse natuur van start
• Kerstbomen milieuvriendelijk gekweekt volgens richtlijnen voor verantwoord bosbeheer
• Woonwarenhuis schenkt voor iedere verkochte kerstboom één euro aan Natuurmonumenten
• Elke winkel spaart voor een ander natuurgebied in de regio
Nederlanders kunnen traditiegetrouw in december weer profiteren van de ‘Kerstboom voor één piek’-actie bij IKEA. Klanten krijgen bij aankoop van een Nordmann boom van 20 euro een IKEA cadeaupas* ter waarde van 19 euro. Zo kost een kerstboom dus maar één piek. Deze euro schenkt het woonwarenhuis vervolgens aan Natuurmonumenten. Het geld wordt besteed aan het onderhoud en herstel van 12 lokale natuurprojecten door heel Nederland. Vorig jaar heeft de actie een totaalbedrag van 64.236 euro opgebracht.
12 lokale natuurprojecten
Alle winkels van IKEA doen mee aan de actie. Elke winkel spaart voor een ander natuurgebied in de regio. De Abies Nordmanniana (Nordmann) bomen die IKEA verkoopt, groeien op plantages en worden milieuvriendelijk gekweekt volgens de richtlijnen voor verantwoord bosbeheer. Het duurt 10 jaar voor een zaadje is uitgegroeid tot een volwassen boom.
IKEA winkel Looptijd actie Natuurproject
Amersfoort 5 dec - 17 dec Weidevogelboulevard in Eemland
Amsterdam 5 dec - 17 dec Rietgroei voor de purperreiger
Barendrecht 5 dec - 17 dec Schuilplek voor de Idahoeve
Breda 2 dec - 17 dec Poelen en knotwilgen in de Oranjepolder
Delft 6 dec - 17 dec Informatieborden voor Midden-Delfland
Duiven 5 dec - 17 dec Vlonder op het uitzichtpunt de Kale Jacob
Eindhoven 2 dec - 17 dec Bezoekerscentrum Groot Speijck
Groningen 29 nov - 17 dec Verhard pad in dal van de Ruiten A
Haarlem 5 dec - 17 dec Onderhoud kruidentuin Beeckestijn
Heerlen 27 nov - 22 dec Wandelroute landgoed Terworm
Hengelo 5 dec - 17 dec Heide voor de heivlinder
Utrecht 6 dec - 17 dec Droomplek langs de Haarrijnse plas
* Klanten kunnen de cadeaupas op een gewenst moment tussen 5 en 31 januari 2015 bij IKEA verzilveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |