Nah, gaat al weer een stuk beterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de Griek ligt nog ziek op de bank?
Dat je het al weet, blijkbaar kun je zelf ook prima een verslag uitbrengenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:29 schreef Kingstown het volgende:
Albert Verlinde gaat scheiden.
Ik verwacht van Deisyy een uitgebreide achtergrondreportage met alle ins en outs over dit drama.
ik kom wel schoonmaken, heb jij alle tijd van de wereld voor je 3 aanbidders!quote:
Nieuwsgierig zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik kom wel schoonmaken, heb jij alle tijd van de wereld voor je 3 aanbidders!
Ik weet het, maar ik laat graag de kenners uitleggen hoe de vork niet meer in de steel zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:30 schreef chufi het volgende:
Dat je het al weet, blijkbaar kun je zelf ook prima een verslag uitbrengen
Is wel een beetje veel hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik kom wel schoonmaken, heb jij alle tijd van de wereld voor je 3 aanbidders!
Ik zat het net op Nu.nl staan, maar ik zat dit te lezen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik laat graag de kenners uitleggen hoe de vork niet meer in de steel zit.
Dat whiskey bestaat weet ik ook, maar als ik goede info wil, dan vraag ik het even aan MM.
Hij is nog niet helemaal opgeladen dus dat red ik niet zo verquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan DM Chuf toch?
Die pakt wel effe de fiets
ow... nah ik ga toch etenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal opgeladen dus dat red ik niet zo ver
eet ze, ik zit alweer aan de koffie!quote:
Zo vroeg ....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
eet ze, ik zit alweer aan de koffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |