quote:
Tirokafteri, dat zeg ik toch?quote:
dat klinkt Idd erg goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tirokafteri, dat zeg ik toch?.
griekse feta+pepersdip, echt heel erg lekker.
Ze woont voortaan in Brabant he, dat soort dingen kennen we hier nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke maaltijd bestelde ik het er gewoon bij, is overal lekker op ookquote:
Oeh! Maken we daar de huwelijkstaart van?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Egwelquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze woont voortaan in Brabant he, dat soort dingen kennen we hier niet![]()
haha dat zou ik ook doen denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke maaltijd bestelde ik het er gewoon bij, is overal lekker op ook.
Lastig te krijgen in japan denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Maken we daar de huwelijkstaart van?
De Veluwe heeft ook alleen maar geitenkaasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze woont voortaan in Brabant he, dat soort dingen kennen we hier niet![]()
quote:
O jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lastig te krijgen in japan denk ik.
De veluwe heeft niks.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Veluwe heeft ook alleen maar geitenkaas
Echt nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moest laatst koken voor iemand die geen kaas lustBijna onmogelijk
Hoe de fuck is dat onmogelijk?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Want? Je kan geen tosti maken en geen kaassaus. Blijft er zat over hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Idd, gewoon biefstuk en patat, klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want? Je kan geen tosti maken en geen kaassaus. Blijft er zat over hoor.
Ik kook iedere woensdag voor/met iemand die geen kaas lust, dus t is goed mogelijk. Irritant, dat wel. Maar makkelijk mogelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Niet!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dat onmogelijk?
Kom je niet verder dan een pizza?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon biefstuk en patat, klaar.
Spareribs zijn trouwens erg lekker bij Molly'squote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks zuurkool met rookworst, ook
Veel van die pre-fab pasta's hebben kaas er in. Tortellini carne... je denkt vlees... lees de verpakking: Bevat kaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet toch geen vlees? Ik wilde wel graag iets maken dat wij beide lekker zouden vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dat onmogelijk?
Kom je niet verder dan een pizza?
1 november weer, paar grote schalenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spareribs zijn trouwens erg lekker bij Molly's.
Spareribs, hmmmmm!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spareribs zijn trouwens erg lekker bij Molly's.
Sowieso, misschien even van te voren aankondigenquote:
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjesquote:
Ik ook nietquote:
ja ik bel ze van tevoren wel evenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, misschien even van te voren aankondigen.
En dan je hele bek onder, zo gay!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjes
Ik eet liever geen vlees dat nog aan botten zit, maar voor spareribs met een goede marinade maak ik graag een uitzondering
watquote:
quote:
Ik at wel ooit vleesquote:
Maak. Me. Gek.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan je hele bek onder, zo gay!
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjes![]()
Ik eet liever geen vlees dat nog aan botten zit, maar voor spareribs met een goede marinade maak ik graag een uitzondering
Echt niet, wij ontwrichten onze pijpkaakjes en schuiven die stokkies zo naar binnenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is juist super mannelijk om lekker barbaars vlees met je blote klauwen van het bot te scheuren. Homo's eten spareribs met mes en vork.
Ja helemaal als er knoflooksaus bij zitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjes
Je bent wel een vreemde homo. Je hebt zeker ook geen glitterjas in de kast hangen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet, wij ontwrichten onze pijpkaakjes en schuiven die stokkies zo naar binnen
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet, wij ontwrichten onze pijpkaakjes en schuiven die stokkies zo naar binnen
Nee maar hij heeft wel een boner voodoo hoedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent wel een vreemde homo. Je hebt zeker ook geen glitterjas in de kast hangen?
Ik kook echt niets, maar dan ook echt niets uit pakjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel van die pre-fab pasta's hebben kaas er in. Tortellini carne... je denkt vlees... lees de verpakking: Bevat kaas.
Maar ik ben gewend op verpakkingen te kijken, want de beste vriendin is echt dodelijk allergisch voor noten. Als in: eepi-pen en dan fucking snel naar t ziekenhuis dodelijk. Nou dan leer je wel verpakkingen lezenMaar dat doe ik dus met kaas ook. Chips, sausjes, toetjes, overal op letten als je met diegene eet.
Blijkbaar kan hetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe kun je nou nog nooit spare-ribs gegeten hebben
Ik gebruik het soms als basis voor iets. Ik heb echt niet elke dag de tijd om alles zelf te maken. En ook geen zin. met een beetje extra kan het prima hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kook echt niets, maar dan ook echt niets uit pakjes.
Nee, dat was al gevraagdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent wel een vreemde homo. Je hebt zeker ook geen glitterjas in de kast hangen?
Duurt me te lang als ik dat niet doe. Ik heb een druk leven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kook echt niets, maar dan ook echt niets uit pakjes.
Jij rolt niet man, geen vlees aan je spare ribsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat was al gevraagdIk heb 1 glitter vest, maar dat zit in de theaterkoffer want dat was voor een show. Geen eigen keuze. Iets roze heb ik overigens ook niet echt.
Dat is nl niet hoe ik rol.
Ik ben godnondeju weer aangekomen hoor!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij rolt niet man, geen vlees aan je spare ribs.
Dan is het toch nog steeds aangekomen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben godnondeju weer aangekomen hoor!
Of is dat spier?Van t fitnessen?
Dat inderdaad, erg handig als je niet veel tijd hebt. Gewoon zelf lekker van alles toevoegenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik het soms als basis voor iets. Ik heb echt niet elke dag de tijd om alles zelf te maken. En ook geen zin. met een beetje extra kan het prima hoor.
Ik eet t ook nooit hoor. Ik ben te netjes opgevoed qua etiquette om me op mijn gemak te voelen bij dat gekluif van botjes.quote:
Ik moet ook nog beslissen wat ik (kaasloos) maak vanavond... spareribs klinken als goede optie!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, fuck, ik wilde vanavond voor Oosterse tapas, maar spareribs... Damn.
Het nooit eten is nog wat anders dan het nooit gegeten hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet t ook nooit hoor. Ik ben te netjes opgevoed qua etiquette om me op mijn gemak te voelen bij dat gekluif van botjes.
Ja maar nieet op een rollerige manierquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds aangekomen?
Hoeveel windkracht kan je inmiddels hebben?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben godnondeju weer aangekomen hoor!
Of is dat spier?Van t fitnessen?
Het is gelul dat t meer tijd kost.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duurt me te lang als ik dat niet doe. Ik heb een druk leven.
Maar jij rolt je pasta's zelf dus?
Blow me and find outquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeveel windkracht kan je inmiddels hebben?
Oh ja joh?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het nooit eten is nog wat anders dan het nooit gegeten hebben.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet t ook nooit hoor. Ik ben te netjes opgevoed qua etiquette om me op mijn gemak te voelen bij dat gekluif van botjes.
Nee dat is t niet. Dat is t echt niet. Tenzij jij echt super fucking basic kookt niet nee. Maar alles vanaf scratch kost normaliter meer tijd dan sommige dingen kant en klaar uit pakjes koken hoor.quote:
Nou, aangezien ik t dus over PASTA had uit een pakje/zakjequote:En ik wist dat die vraag ging komen maar dat dan weer net niet.
Ok, dat inkoppertje had ik moeten zien aankomenquote:
Ik eet mijn brood nog met mes en vork.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Sommige dingen moet je nou eenmaal met je handen eten.
Precies!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dat inkoppertje had ik moeten zien aankomen
Het is voornamelijk meer snijwerk. Sommige gerechten ben ik zo een halfuurtje tot 3 kwartier aan het snijdenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is t niet. Dat is t echt niet. Tenzij jij echt super fucking basic kookt niet nee. Maar alles vanaf scratch kost normaliter meer tijd dan sommige dingen kant en klaar uit pakjes koken hoor.
[..]
Nou, aangezien ik t dus over PASTA had uit een pakje/zakje
Ja precies, nou dan kost t toch meer tijd?!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is voornamelijk meer snijwerk. Sommige gerechten ben ik zo een halfuurtje tot 3 kwartier aan het snijden
Creme fraiche!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies!
Net zoals het volgende inkoppertje:
Het thema voor t koken van vanavond moet worden: iets met eiwitten en iets yoghurt achtigs.
Nou, trap maar in die deur
Nou niet dus. En ik vind koken leuk dus ik vind t niet erg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is t niet. Dat is t echt niet. Tenzij jij echt super fucking basic kookt niet nee. Maar alles vanaf scratch kost normaliter meer tijd dan sommige dingen kant en klaar uit pakjes koken hoor.
[..]
Nou, aangezien ik t dus over PASTA had uit een pakje/zakje
Ja ok maar het heeft niks met etiquette te maken hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet mijn brood nog met mes en vork.
quote:
Wat maak je in godsnaam dan of snij je zo traag?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is voornamelijk meer snijwerk. Sommige gerechten ben ik zo een halfuurtje tot 3 kwartier aan het snijden
Uhm, een curry ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies!
Net zoals het volgende inkoppertje:
Het thema voor t koken van vanavond moet worden: iets met eiwitten en iets yoghurt achtigs.
Nou, trap maar in die deur
Dat je t niet erg vindt dat t meer tijd kost is iets anders dan dat t ook daadwerkelijk meer tijd kost. Alleen t al snijden, t hakken van de kruiden etc en dan t koken van bv een saus ipv het opwarmen van een zakje/potje saus. Meer tijd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou niet dus. En ik vind koken leuk dus ik vind t niet erg.
Oke oke, maar als ik gevulde pasta zou eten zou ik t wel zelf maken.
Oesters eet je ook niet met je vork.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok maar het heeft niks met etiquette te maken hoor.
Sommige super luxe dingen van de "high society" eet je met ja handen. Kaviaar hoor je ook van je hand af te eten bijvoorbeeld.
Dan koop je voorgesneden groenten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know, maar t voelt gewoon onnatuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok maar het heeft niks met etiquette te maken hoor.
Sommige super luxe dingen van de "high society" eet je met ja handen. Kaviaar hoor je ook van je hand af te eten bijvoorbeeld.
Boeuf Bourguignon is veel snijwerk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat maak je in godsnaam dan of snij je zo traag?
Ik denk dat t steak wordt (eiwitten) en die yoghurt dat wordt dan maar dressing bij de salade of zoquote:
quote:
Zucht. Het ging er nou juist om dat het "from scratch" maken was! Dus dwz ook geen voorgesneden groenten!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan koop je voorgesneden groenten?
Meer tijd natuurlijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met gaylord of met meer tijd?
Want ik zit vandaag extra op de mor(an)aalridder stoel
Ja ok. Maar alsnog kan ik meestal binnen een half uur aan tafel. En ik kook voor twee dagen dus in the end kost t per dag minder tijd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je t niet erg vindt dat t meer tijd kost is iets anders dan dat t ook daadwerkelijk meer tijd kost. Alleen t al snijden, t hakken van de kruiden etc en dan t koken van bv een saus ipv het opwarmen van een zakje/potje saus. Meer tijd.
Wat is er mis met het uitbesteden van het snijwerk? Anders kun je nog wel even verder gaan, dan moet je ook de groenten zelf gezaaid hebben in je moestuin voor het "from scratch" mag heten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zucht. Het ging er nou juist om dat het "from scratch" maken was! Dus dwz ook geen voorgesneden groenten!
Ja dan noem je er ook een idd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Boeuf Bourguignon is veel snijwerk.
Dat is dan ook wel meteen de meest tijdrovende
Nah, dat vind ik dan weer te ver gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan koop je voorgesneden groenten?
Dat is wat anders idd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
I know, maar t voelt gewoon onnatuurlijk.
Doe mij maar n lekkere steak. Met mes en vork.
Chimichurriquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik dan weer te ver gaan
[..]
Dat is wat anders idd.
Steak hmmm.
Al moet ik nog HW's advies opvolgen en dat argentijnse sausje er eens op doen.
Maakt me niet uit hoe snel jij chopt en bakt, maar from scratch is meer tijd dan from pakje!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja ok. Maar alsnog kan ik meestal binnen een half uur aan tafel. En ik kook voor twee dagen dus in the end kost t per dag minder tijd.
Welk Argentijns sausje, zo'n sort of chutney?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik dan weer te ver gaan
[..]
Dat is wat anders idd.
Steak hmmm.
Al moet ik nog HW's advies opvolgen en dat argentijnse sausje er eens op doen.
Ik hoef niet op het geld te letten, maar voorgesneden is zo 25% duurder. Beetje zonde.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is er mis met het uitbesteden van het snijwerk? Anders kun je nog wel even verder gaan, dan moet je ook de groenten zelf gezaaid hebben in je moestuin voor het "from scratch" mag heten.
Alleen als je t de volgende dag opwarmtquote:
Maar wel 1 van de gerechten waarvan ik de 4 uur die het duurt om te maken ik het ook absoluut waard vindquote:
Heb je nog een bepaald recept, misschien dat ik het van het weekend eens ga doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat t steak wordt (eiwitten) en die yoghurt dat wordt dan maar dressing bij de salade of zo
Ik ben gewoon beschadigd door een moeder die alleen van die knorr wereldgerechten maakt. ; (quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe snel jij chopt en bakt, maar from scratch is meer tijd dan from pakje!![]()
En nee, want ook potjes/pakjes zijn vaak voor 2 dagen als je single bent
Ja ik doe t ook meestal zelf, net als kip en zo. Ik hoef er ook niet op te letten, maar ik vind t wel gewoon zonde idd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef niet op het geld te letten, maar voorgesneden is zo 25% duurder. Beetje zonde.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welk Argentijns sausje, zo'n sort of chutney?
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beschadigd door een moeder die alleen van die knorr wereldgerechten maakt. ; (
Als het je een half uur snijwerk scheelt heb je dat allang terugverdiend.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef niet op het geld te letten, maar voorgesneden is zo 25% duurder. Beetje zonde.
Gister nog opquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beschadigd door een moeder die alleen van die knorr wereldgerechten maakt. ; (
4 uur maar? Ik doe een dag over mijn stoofschotel. Qua wachttijd dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar wel 1 van de gerechten waarvan ik de 4 uur die het duurt om te maken ik het ook absoluut waard vind
Ja, maar dat is ook wel heel erg "uit een pakje" en nog niet niet "kant en klaar"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, soms moet er nog peper en zout op, of een sausje extra, keiharde kookstrugglesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als je t de volgende dag opwarmt
Doeiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou poesjes, de ridder gaat naar huis!
Doehoeiii!
Wat hou ik soms toch van jequote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, soms moet er nog peper en zout op, of een sausje extra, keiharde kookstruggles.
Ik had laatst die maggi noodles ding gemaakt wat je regelmatig in de reclames langs ziet komen. Was best lekker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Veel ingewikkelder dan dat kook ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoute meuk is t!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel heel erg "uit een pakje" en nog niet niet "kant en klaar"
Al vind ik t soms best lekker hoor.
Ja, is ook beter maar mijn geduld is een keer op. Zeker als het hele huis naar lekker eten ruiktquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
4 uur maar? Ik doe een dag over mijn stoofschotel. Qua wachttijd dan.
Same. Goed genoeg voor mijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Veel ingewikkelder dan dat kook ik eigenlijk nooit.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet er altijd wel genoeg (voorgesnedenquote:
Moet je gaan drinken, gaat de eetlust wel weg. Meen me n mislukt etentje te herinneren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, is ook beter maar mijn geduld is een keer op. Zeker als het hele huis naar lekker eten ruikt
Oh dat dan weer wel, ik vind koken heel leuk. Alleen niet als het alleen voor mezelf isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die zijn van de onbekende merken veel lekkerer, ik heb ze wel eens voor brakke zondagen, 60 cent per pakje ofzo, ook echt uit Thailand etc.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had laatst die maggi noodles ding gemaakt wat je regelmatig in de reclames langs ziet komen. Was best lekker.
Al heb ik er wel legio dingen aan toegevoegd
Neen, dat gebeurt mij geen tweede keerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je gaan drinken, gaat de eetlust wel weg. Meen me n mislukt etentje te herinneren.
Geen idee of ik koken leuker ga vinden als t niet meer voor enkel mezelf is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat dan weer wel, ik vind koken heel leuk. Alleen niet als het alleen voor mezelf is
Als ik van de week in het centrum ben zal ik eens een toko in lopen!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn van de onbekende merken veel lekkerer, ik heb ze wel eens voor brakke zondagen, 60 cent per pakje ofzo, ook echt uit Thailand etc.
Idd, stukje vlees erbij in blokjes bakken, ui eroverheen en het is gewoon een prima noodle soup.
Ik ben er niet zo'n ster in. Althans ik kan prima gevarieerd koken enzo, maar hele bijzondere dingen maken is niet mijn ding.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat dan weer wel, ik vind koken heel leuk. Alleen niet als het alleen voor mezelf is
Jumbo/C1000 heeft ze ook hoor, Beef is echt lekker pittig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik van de week in het centrum ben zal ik eens een toko in lopen!
Maar weer eens proberen dusquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee of ik koken leuker ga vinden als t niet meer voor enkel mezelf is.
Volgens mij wel ietsje. Maar das al te lang geleden
Voor meer mensen is sowieso leuker (en efficiënter). Als ik alleen eet is het 4 van de 5 keer K&K.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee of ik koken leuker ga vinden als t niet meer voor enkel mezelf is.
Volgens mij wel ietsje. Maar das al te lang geleden
Gewoon proberen, zo heb ik het ook geleerd. 15 jaar geleden kwam ik ook niet verder dan een eitje bakken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo'n ster in. Althans ik kan prima gevarieerd koken enzo, maar hele bijzondere dingen maken is niet mijn ding.
Vind het wel leuk om af-en-toe voor een wat grotere groep te koken. Dan maak ik ook gewoon pasta of nasi ofzo, maar dan loont het wel om echt "from scratch" te werken en zelf groenten te snijden enzo.
Ik zal er eens naar kijken als ik in de c1000 loop.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jumbo/C1000 heeft ze ook hoor, Beef is echt lekker pittig.
Sommige K&K is ook best lekker. Soepblikken van Unox zijn erg goed te doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor meer mensen is sowieso leuker (en efficiënter). Als ik alleen eet is het 4 van de 5 keer K&K.
Die soep uit zak is wel handig voor als je weinig tijd hebt. En er dan nog tig dingen bijflikkeren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sommige K&K is ook best lekker. Soepblikken van Unox zijn erg goed te doen
Ik hou van vies eten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb net de boodschappen voor de komende zes dagen gedaan en daar zit dan in:
1x een etentje met vrienden, 1x uit eten, 2 nieuwe recepten
Ik ben gek op lekker eten
Meh, moet je het ook nog interessant vinden he. Ik ben prima tevreden met mijn eetniveau, geen behoefte om daar verandering in te brengen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon proberen, zo heb ik het ook geleerd. 15 jaar geleden kwam ik ook niet verder dan een eitje bakken.
Nadat je verhuisd bent zal dat toch wel goed komen?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nadat je verhuisd bent zal dat toch wel goed komen?
Die luxe kreeftensoep van de AHquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die soep uit zak is wel handig voor als je weinig tijd hebt. En er dan nog tig dingen bijflikkeren.
Watvoor boodschappen doe je om uit eten te gaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb net de boodschappen voor de komende zes dagen gedaan en daar zit dan in:
1x een etentje met vrienden, 1x uit eten, 2 nieuwe recepten
Ik ben gek op lekker eten
Daar ken je toch mensen?quote:
Rhutje kennende?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Watvoor boodschappen doe je om uit eten te gaan?
Geen, dat is het puntquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Watvoor boodschappen doe je om uit eten te gaan?
Je snapt wel wat ik bedoelquote:
Die zijn niet goed wijs.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel
Maar er zijn serieus mensen die liever vies eten dan moeite doen hoor....
Vies denk ik niet zo zeer. Acceptabel welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
O ja, ik pleur zo ook chili con carne van vorige week (uit de vriezer) in de magnetron hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er van moeten kokhalzen nee maar ik heb vaak genoeg mensen gezien/hoort die eten zo van 'tja het is voer he, je moet iets'quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vies denk ik niet zo zeer. Acceptabel wel
Ja dat zeg ik ook zo vaak. Maar dan nog is t meer dan acceptabel eten voor me.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er van moeten kokhalzen nee maar ik heb vaak genoeg mensen gezien/hoort die eten zo van 'tja het is voer he, je moet iets'
Ik vries het nooit in omdat ik er later niet meer aan denk en het dan anderhalf jaar later nog steeds in de vriezer ligtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vries eigenlijk nooit eten in. Vind het vaak ook minder lekker daarna.
het gaat niet om de naam maar om de smaakquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook zo vaak. Maar dan nog is t meer dan acceptabel eten voor me.
Tis ook maar net hoeveel belang je eraan geeft als in hoe je t omschrijft.
Aardappelen vlees en saus kan je ook een luxe benaming geven (ik kan zo snel niets bedenken, denk aan "op een bedje van blabla met een saus van blabla") en dan komt t al heel anders over.
Tis maar net wat je lekker vind natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat niet om de naam maar om de smaak
Wij eten zo ook gewoon een AVGtje, maar wel met goede producten, waar tijd in gestoken word en met een twist
Niet gewoon gekookte aardappels met jus en vlees en plat gekookte groenten.
Tuurlijk, ik bedoel alleen maar dat ik echt probeer te vermijden om 'meh' voer op tafel te zettenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis maar net wat je lekker vind natuurlijk.
Juist niets ivm onderbroken slaap van vannacht, maar als ik nu zou gaan slapen word ik weer om 3:00 wakker ofzoquote:
Ja dat snap ik dan weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:17 schreef Cue_ het volgende:
Snap ik. Dat is me duidelijk
Wat ik meer bedoel is dat t voor hen niet persen meh voer isdat zij dat niet zo ervaren.
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan weermaar ik bedoelde dus dat er ook mensen zijn die voedsel dat ook zij echt 'meh' vinden eten
AH zoquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist niets ivm onderbroken slaap van vannacht, maar als ik nu zou gaan slapen word ik weer om 3:00 wakker ofzo.
Dat vind ik soms ook best lekker. Maar dat moet je niet iedere dag eten inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet gewoon gekookte aardappels met jus en vlees en plat gekookte groenten.
Om ws om twaalf uur klaarwakker te zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist niets ivm onderbroken slaap van vannacht, maar als ik nu zou gaan slapen word ik weer om 3:00 wakker ofzo.
Daarom altijd zeggen een medium menu X aub. Dan vragen ze nog wel altijd of je large wilt voor X extra, maar ze schepen je niet meer af met een large tegen je wil in.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja wat me afzeikt bij de burgerking: Als je er niet zelf over begint krijg je gewoon ongevraagd een large menu. Wtf moet ik met een halve liter frisdrank of 10 slappe frietjes extraDoe mij gewoon medium
Dat ben ik nu.....quote:
ik geloof nooit dat ik zo creatief met taal ben dat ik dat zelf verzonnen hebquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:27 schreef Cue_ het volgende:
"Wat me afzeikt bij" is dat nieuw Nederlands ofzo?
Gefeliciteerd! Je bent opa!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ben ik nu.....
4u slaap is te weinig voor opa op een werkdag
Ik laat me er ook niet mee afschepen maar ik vind het gewoon irritant dat ze het standaard invoeren zonder te vragen. Wat is dat voor guerilla-verkoopmethode.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom altijd zeggen een medium menu X aub. Dan vragen ze nog wel altijd of je large wilt voor X extra, maar ze schepen je niet meer af met een large tegen je wil in.
Je kan ook gewoon gezond gaan eten en er niet meer komen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik laat me er ook niet mee afschepen maar ik vind het gewoon irritant dat ze het standaard invoeren zonder te vragen. Wat is dat voor guerilla-verkoopmethode.
Ik zat gisteren tot half 9 op mijn werk. Dan heb ik honger.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezond gaan eten en er niet meer komen.
Executeren dus!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik laat me er ook niet mee afschepen maar ik vind het gewoon irritant dat ze het standaard invoeren zonder te vragen. Wat is dat voor guerilla-verkoopmethode.
De kleine is nu bijna 12 uurquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je bent opa!Hoe oud is de kleine? Heb je ook een opa dag?
quote:
Ik ook. heb wallen waar Amsterdam jaloers op zou zijn. Nee maar echt. Hang er de overgebleven lampjes van de lichtjesroute in en ik spaar m'n 13e maand bij elkaar.quote:
Pff, echt wel. De wekker was echt een vijand vandaag.quote:
Een kwakkie in je hand maakt je nog geen opa.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kleine is nu bijna 12 uur
En nee, die opa dag heb ik nog niet geregeld.
Kun je daar opaverlof voor aanvragen?
Wat heb je uitgespookt dan? En ik heb gelukkig zelden wallen. Wel blauwe kringen, maar die zijn wat makkelijker te camoufleren...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. heb wallen waar Amsterdam jaloers op zou zijn. Nee maar echt. Hang er de overgebleven lampjes van de lichtjesroute in en ik spaar m'n 13e maand bij elkaar.
Same. Ben dan ook een uur blij en liggenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pff, echt wel. De wekker was echt een vijand vandaag.
In m'n hand?!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een kwakkie in je hand maakt je nog geen opa.
Ouwe cougar dat je bentquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik vandaag wat langer doorwerk zodat ik morgen lekker kan uitslapen (als pup me dat gunt, that is)
Kon ik niet doen, moest voor 9 uur aanwezig zijn vandaag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same. Ben dan ook een uur blij en liggen
Morgen thuiswerken, voor 10 uur gaat er weinig tot niks gebeurenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik vandaag wat langer doorwerk zodat ik morgen lekker kan uitslapen (als pup me dat gunt, that is)
De Joodse ster had gisteravond zijn laatste avond in NL, dus hij kwam afscheid nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dan? En ik heb gelukkig zelden wallen. Wel blauwe kringen, maar die zijn wat makkelijker te camoufleren...
quote:
Aaah, op die manier. Maar dan vind ik dat je eigenlijk niet mag zeurenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Joodse ster had gisteravond zijn laatste avond in NL, dus hij kwam afscheid nemen
Agreed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aaah, op die manier. Maar dan vind ik dat je eigenlijk niet mag zeuren
Precies! Ik ben tenminste gewoon ziek, dus ik mag wel klagenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Agreed.
Snu snu = no complaining.
Je hebt hem even uitgeroeid, uitgewoond, uitgezwaaid?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Joodse ster had gisteravond zijn laatste avond in NL, dus hij kwam afscheid nemen
Ziek? Terug je bed in jij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies! Ik ben tenminste gewoon ziek, dus ik mag wel klagen
Beterschap!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit braaf achter mijn bureautje! Bikkel ben ikquote:
Daar begin ik ook tegenaan te hangen. Collega is al vier dagen thuis met keelontsteking (mietje) en mijn keel is nu ook schuurpapier.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I gave him a Dutch goodbyequote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt hem even uitgeroeid, uitgewoond, uitgezwaaid?
Die komt dus nooit meer terugquote:
Beterschapquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit braaf achter mijn bureautje! Bikkel ben ik
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar begin ik ook tegenaan te hangen. Collega is al vier dagen thuis met keelontsteking (mietje) en mijn keel is nu ook schuurpapier.
Dat vertelt allesquote:
Echt welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die komt dus nooit meer terug.
Ja zou denken dat ie dan gesmeerd was ipv schuurquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beterschap
[..]
[..]
Dat vertelt alles
Wel vervelend dat je je collega mietje noemt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar begin ik ook tegenaan te hangen. Collega is al vier dagen thuis met keelontsteking (mietje) en mijn keel is nu ook schuurpapier.
Ja dat dus!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat joodse spul he, al dat woestijn zandquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zou denken dat ie dan gesmeerd was ipv schuur
T is een meisje. Gaylord was dus net zo raar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je je collega mietje noemt.
Dankjewel mopquote:
Oke komt ie:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus!Slikken doet al pijn, laat staan hoesten. En pijn in mijn nek, en mijn rug...
I need some TLC maar dat wordt pas morgenavond. Stomme ge-LAT
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke komt ie:
Don't go chasing waterfalls, please stick to the rivers and the lakes that you're used to!
Same here. En dat ondanks mijn levensstijl.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:58 schreef Belsezar het volgende:
Klopt op hout.
Wat ben ik toch blij dat ik nooit ziek ben
Kinderen nemen vanalles mee naar huisquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:58 schreef Belsezar het volgende:
Klopt op hout.
Wat ben ik toch blij dat ik nooit ziek ben
Balenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:39 schreef Belsezar het volgende:
Kon ik niet doen, moest voor 9 uur aanwezig zijn vandaag.
Laatste keer dat ik ziek/verkouden/grieperig was was op de basisschool, ik ben nu 34. Goede reden om niet aan kids te beginnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kinderen nemen vanalles mee naar huis
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat joodse spul he, al dat woestijn zand
Ik stel mensen altijd voor die van mij eens uit te proberen, zijn ze snel genezenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ziek/verkouden/grieperig was was op de basisschool, ik ben nu 34. Goede reden om niet aan kids te beginnen.
Al begint moeders nu toch wel te zeuren om kleinkinderen
Ik gaf je TLC!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en hij werd daarna boos toen ik riep "For Palestinaaaaa!" toen ik hem bereed. Weird.
Zeg maar dat ik niet zwanger kan worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ziek/verkouden/grieperig was was op de basisschool, ik ben nu 34. Goede reden om niet aan kids te beginnen.
quote:
Zeg dat ze dan eerst maar moet zeuren om een vriendin voor je en dat je daarna wel weer verder zietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Met een vlaggetje en zo?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoezo mag ik geen watervallen, nou??
Rook en alcohol werden eeuwen lang gebruikt om te voorkomen dat bacteriën zich in voedsel voortplanttequote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. En dat ondanks mijn levensstijl.
Waarom heb je een vriendin nodig?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat ze dan eerst maar moet zeuren om een vriendin voor je en dat je daarna wel weer verder ziet
Dat is waar. Gewoon een kind jatten van een anderquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom heb je een vriendin nodig?
Als ik een ei wil hoef ik ook niet de fabriek te huren!
Als ik een brood wil, dan hoef ik de oven er niet bij!
Ik wist wel dat ik goed bezig was.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rook en alcohol werden eeuwen lang gebruikt om te voorkomen dat bacteriën zich in voedsel voortplantte
Dude...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en hij werd daarna boos toen ik riep "For Palestinaaaaa!" toen ik hem bereed. Weird.
Zo erg?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik stel mensen altijd voor die van mij eens uit te proberen, zijn ze snel genezen
Je blijft het proberen he?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik niet zwanger kan worden.
Alsof haar dat wat boeitquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat ze dan eerst maar moet zeuren om een vriendin voor je en dat je daarna wel weer verder ziet
Ik heb niet voor niets een autist gebaardquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ze de tekst letterlijk nemen.
teveel van jezelf er in gestoken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een autist gebaard
Somsquote:
Alles, ALLES! En krijg ik de waardering die ik verdien? Neeen!quote:
Naast beterschap, sterktequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SomsHet is een puber inmiddels he, die zijn sowieso niet te harden...
Don;t stop..... belieeeeviiiing!quote:
Je krijgt er zoveel voor terug!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alles, ALLES! En krijg ik de waardering die ik verdien? Neeen!
Net Drack the Destroyer!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets een autist gebaard
dat wat we verdienen krijgt niemand.. stank voor dank.. *zucht*quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alles, ALLES! En krijg ik de waardering die ik verdien? Neeen!
Hahaha ja. Hij vond de film ook geniaalquote:
Waar heb je Barb verstopt? Hmmm?quote:
Wie?!?!quote:
Drax! Bedoel ik. Met een X.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar heb je Barb verstopt? Hmmm?
[..]
Wie?!?!
Snap ikquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja. Hij vond de film ook geniaal
quote:
Dat dus, ken ik nie...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Dan zegt het me nog niets, en ik google niets van jou dat ik niet ken.
Oh dat geloof ik wel ja. Hoewel die van mij zichzelf dingen als sarcasme wel heeft aangeleerd, hij neemt niet alles letterlijk enzoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik
Daar was zo'n stukje over ergens, over een jongen met autisme. Die was helemaal overdonderd toen ie Drax zag. "Zo ben ik ook!"
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
http://uproxx.com/prowres(...)oyer-as-autism-hero/
Ik dacht dat jij van Marvel was?quote:
Marvel, DC, Image.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van Marvel was?
Of was dat Barb?
Ik vond t 1 van de beste Marvel filmsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Marvel, DC, Image.
Mijn comic interesse is nogal breed
Maar die guardians of the galaxy film lijkt me een beetje mwah
Die is echtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Marvel, DC, Image.
Mijn comic interesse is nogal breed
Maar die guardians of the galaxy film lijkt me een beetje mwah
Zoonlief en vriendje vonden 'm allebei geweldig! Hadden er een mannen-avondje van gemaaktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t 1 van de beste Marvel films
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoonlief en vriendje vonden 'm allebei geweldig! Hadden er een mannen-avondje van gemaaktNo moms allowed
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Moms ruin it all.
"Wie is die groene hoer?!"
"dat kan toch helemaal niet?!" "wat ongeloofwaardig zeg"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Moms ruin it all.
"Wie is die groene hoer?!"
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t 1 van de beste Marvel films
Hij kwam over als een beetje infantiel in vergelijking met bijvoorbeeld wolverine.quote:
Wel luchtiger, minder serieus zeg maar, maar zo enorm cool.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Hij kwam over als een beetje infantiel in vergelijking met bijvoorbeeld wolverine.
Dus ik zag dat mis?
Ik denk totaal niet slecht over jequote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Zeg wat denken jullie slecht over me
Het heeft meer en andere humor, maar ik vond 'm niet kinderlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Hij kwam over als een beetje infantiel in vergelijking met bijvoorbeeld wolverine.
Dus ik zag dat mis?
Niet slechter dan over de rest van de mensheidquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Neh. Ik denk dat jij kei zou genieten van die filmquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Incl leuke soundtrackquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel luchtiger, minder serieus zeg maar, maar zo enorm cool.
Ja best lullig dat ik geweerd benquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik denk dat jij kei zou genieten van die film
Ik zal utorrent aanzwengelenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel luchtiger, minder serieus zeg maar, maar zo enorm cool.
IMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best lullig dat ik geweerd benEn ze gingen ook nog eens naar zo'n bios met van dat geweldige geluid enzo.
Maar die Selena Kyle lijkt me stomquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal utorrent aanzwengelen
Oh, trouwens Gotham is echt aan te raden, al is het alleen al om de perfecte cast van the penguin
Jij praat slecht over wolvie?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft meer en andere humor, maar ik vond 'm niet kinderlijk.
Wolverine is sowieso gewoon een stomme overrated overhyped superdodo, dus alles is beter.
Al was die in Japan best te pruimen.
You won't regret it!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal utorrent aanzwengelen
Oh, trouwens Gotham is echt aan te raden, al is het alleen al om de perfecte cast van the penguin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |