quote:
Tirokafteri, dat zeg ik toch?quote:
dat klinkt Idd erg goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tirokafteri, dat zeg ik toch?.
griekse feta+pepersdip, echt heel erg lekker.
Ze woont voortaan in Brabant he, dat soort dingen kennen we hier nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke maaltijd bestelde ik het er gewoon bij, is overal lekker op ookquote:
Oeh! Maken we daar de huwelijkstaart van?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Egwelquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze woont voortaan in Brabant he, dat soort dingen kennen we hier niet![]()
haha dat zou ik ook doen denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke maaltijd bestelde ik het er gewoon bij, is overal lekker op ook.
Lastig te krijgen in japan denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Maken we daar de huwelijkstaart van?
De Veluwe heeft ook alleen maar geitenkaasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze woont voortaan in Brabant he, dat soort dingen kennen we hier niet![]()
quote:
O jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lastig te krijgen in japan denk ik.
De veluwe heeft niks.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Veluwe heeft ook alleen maar geitenkaas
Echt nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moest laatst koken voor iemand die geen kaas lustBijna onmogelijk
Hoe de fuck is dat onmogelijk?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Want? Je kan geen tosti maken en geen kaassaus. Blijft er zat over hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Idd, gewoon biefstuk en patat, klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want? Je kan geen tosti maken en geen kaassaus. Blijft er zat over hoor.
Ik kook iedere woensdag voor/met iemand die geen kaas lust, dus t is goed mogelijk. Irritant, dat wel. Maar makkelijk mogelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Niet!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dat onmogelijk?
Kom je niet verder dan een pizza?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon biefstuk en patat, klaar.
Spareribs zijn trouwens erg lekker bij Molly'squote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks zuurkool met rookworst, ook
Veel van die pre-fab pasta's hebben kaas er in. Tortellini carne... je denkt vlees... lees de verpakking: Bevat kaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet toch geen vlees? Ik wilde wel graag iets maken dat wij beide lekker zouden vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dat onmogelijk?
Kom je niet verder dan een pizza?
1 november weer, paar grote schalenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spareribs zijn trouwens erg lekker bij Molly's.
Spareribs, hmmmmm!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spareribs zijn trouwens erg lekker bij Molly's.
Sowieso, misschien even van te voren aankondigenquote:
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjesquote:
Ik ook nietquote:
ja ik bel ze van tevoren wel evenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, misschien even van te voren aankondigen.
En dan je hele bek onder, zo gay!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjes
Ik eet liever geen vlees dat nog aan botten zit, maar voor spareribs met een goede marinade maak ik graag een uitzondering
watquote:
quote:
Ik at wel ooit vleesquote:
Maak. Me. Gek.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan je hele bek onder, zo gay!
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjes![]()
Ik eet liever geen vlees dat nog aan botten zit, maar voor spareribs met een goede marinade maak ik graag een uitzondering
Echt niet, wij ontwrichten onze pijpkaakjes en schuiven die stokkies zo naar binnenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is juist super mannelijk om lekker barbaars vlees met je blote klauwen van het bot te scheuren. Homo's eten spareribs met mes en vork.
Ja helemaal als er knoflooksaus bij zitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjes
Je bent wel een vreemde homo. Je hebt zeker ook geen glitterjas in de kast hangen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet, wij ontwrichten onze pijpkaakjes en schuiven die stokkies zo naar binnen
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet, wij ontwrichten onze pijpkaakjes en schuiven die stokkies zo naar binnen
Nee maar hij heeft wel een boner voodoo hoedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent wel een vreemde homo. Je hebt zeker ook geen glitterjas in de kast hangen?
Ik kook echt niets, maar dan ook echt niets uit pakjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel van die pre-fab pasta's hebben kaas er in. Tortellini carne... je denkt vlees... lees de verpakking: Bevat kaas.
Maar ik ben gewend op verpakkingen te kijken, want de beste vriendin is echt dodelijk allergisch voor noten. Als in: eepi-pen en dan fucking snel naar t ziekenhuis dodelijk. Nou dan leer je wel verpakkingen lezenMaar dat doe ik dus met kaas ook. Chips, sausjes, toetjes, overal op letten als je met diegene eet.
Blijkbaar kan hetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe kun je nou nog nooit spare-ribs gegeten hebben
Ik gebruik het soms als basis voor iets. Ik heb echt niet elke dag de tijd om alles zelf te maken. En ook geen zin. met een beetje extra kan het prima hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kook echt niets, maar dan ook echt niets uit pakjes.
Nee, dat was al gevraagdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent wel een vreemde homo. Je hebt zeker ook geen glitterjas in de kast hangen?
Duurt me te lang als ik dat niet doe. Ik heb een druk leven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kook echt niets, maar dan ook echt niets uit pakjes.
Jij rolt niet man, geen vlees aan je spare ribsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat was al gevraagdIk heb 1 glitter vest, maar dat zit in de theaterkoffer want dat was voor een show. Geen eigen keuze. Iets roze heb ik overigens ook niet echt.
Dat is nl niet hoe ik rol.
Ik ben godnondeju weer aangekomen hoor!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij rolt niet man, geen vlees aan je spare ribs.
Dan is het toch nog steeds aangekomen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben godnondeju weer aangekomen hoor!
Of is dat spier?Van t fitnessen?
Dat inderdaad, erg handig als je niet veel tijd hebt. Gewoon zelf lekker van alles toevoegenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik het soms als basis voor iets. Ik heb echt niet elke dag de tijd om alles zelf te maken. En ook geen zin. met een beetje extra kan het prima hoor.
Ik eet t ook nooit hoor. Ik ben te netjes opgevoed qua etiquette om me op mijn gemak te voelen bij dat gekluif van botjes.quote:
Ik moet ook nog beslissen wat ik (kaasloos) maak vanavond... spareribs klinken als goede optie!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, fuck, ik wilde vanavond voor Oosterse tapas, maar spareribs... Damn.
Het nooit eten is nog wat anders dan het nooit gegeten hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet t ook nooit hoor. Ik ben te netjes opgevoed qua etiquette om me op mijn gemak te voelen bij dat gekluif van botjes.
Ja maar nieet op een rollerige manierquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds aangekomen?
Hoeveel windkracht kan je inmiddels hebben?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben godnondeju weer aangekomen hoor!
Of is dat spier?Van t fitnessen?
Het is gelul dat t meer tijd kost.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duurt me te lang als ik dat niet doe. Ik heb een druk leven.
Maar jij rolt je pasta's zelf dus?
Blow me and find outquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeveel windkracht kan je inmiddels hebben?
Oh ja joh?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het nooit eten is nog wat anders dan het nooit gegeten hebben.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet t ook nooit hoor. Ik ben te netjes opgevoed qua etiquette om me op mijn gemak te voelen bij dat gekluif van botjes.
Nee dat is t niet. Dat is t echt niet. Tenzij jij echt super fucking basic kookt niet nee. Maar alles vanaf scratch kost normaliter meer tijd dan sommige dingen kant en klaar uit pakjes koken hoor.quote:
Nou, aangezien ik t dus over PASTA had uit een pakje/zakjequote:En ik wist dat die vraag ging komen maar dat dan weer net niet.
Ok, dat inkoppertje had ik moeten zien aankomenquote:
Ik eet mijn brood nog met mes en vork.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Sommige dingen moet je nou eenmaal met je handen eten.
Precies!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dat inkoppertje had ik moeten zien aankomen
Het is voornamelijk meer snijwerk. Sommige gerechten ben ik zo een halfuurtje tot 3 kwartier aan het snijdenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is t niet. Dat is t echt niet. Tenzij jij echt super fucking basic kookt niet nee. Maar alles vanaf scratch kost normaliter meer tijd dan sommige dingen kant en klaar uit pakjes koken hoor.
[..]
Nou, aangezien ik t dus over PASTA had uit een pakje/zakje
Ja precies, nou dan kost t toch meer tijd?!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is voornamelijk meer snijwerk. Sommige gerechten ben ik zo een halfuurtje tot 3 kwartier aan het snijden
Creme fraiche!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies!
Net zoals het volgende inkoppertje:
Het thema voor t koken van vanavond moet worden: iets met eiwitten en iets yoghurt achtigs.
Nou, trap maar in die deur
Nou niet dus. En ik vind koken leuk dus ik vind t niet erg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is t niet. Dat is t echt niet. Tenzij jij echt super fucking basic kookt niet nee. Maar alles vanaf scratch kost normaliter meer tijd dan sommige dingen kant en klaar uit pakjes koken hoor.
[..]
Nou, aangezien ik t dus over PASTA had uit een pakje/zakje
Ja ok maar het heeft niks met etiquette te maken hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet mijn brood nog met mes en vork.
quote:
Wat maak je in godsnaam dan of snij je zo traag?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is voornamelijk meer snijwerk. Sommige gerechten ben ik zo een halfuurtje tot 3 kwartier aan het snijden
Uhm, een curry ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies!
Net zoals het volgende inkoppertje:
Het thema voor t koken van vanavond moet worden: iets met eiwitten en iets yoghurt achtigs.
Nou, trap maar in die deur
Dat je t niet erg vindt dat t meer tijd kost is iets anders dan dat t ook daadwerkelijk meer tijd kost. Alleen t al snijden, t hakken van de kruiden etc en dan t koken van bv een saus ipv het opwarmen van een zakje/potje saus. Meer tijd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou niet dus. En ik vind koken leuk dus ik vind t niet erg.
Oke oke, maar als ik gevulde pasta zou eten zou ik t wel zelf maken.
Oesters eet je ook niet met je vork.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok maar het heeft niks met etiquette te maken hoor.
Sommige super luxe dingen van de "high society" eet je met ja handen. Kaviaar hoor je ook van je hand af te eten bijvoorbeeld.
Dan koop je voorgesneden groenten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know, maar t voelt gewoon onnatuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok maar het heeft niks met etiquette te maken hoor.
Sommige super luxe dingen van de "high society" eet je met ja handen. Kaviaar hoor je ook van je hand af te eten bijvoorbeeld.
Boeuf Bourguignon is veel snijwerk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat maak je in godsnaam dan of snij je zo traag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |