quote:
Tirokafteri, dat zeg ik toch?quote:
dat klinkt Idd erg goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tirokafteri, dat zeg ik toch?.
griekse feta+pepersdip, echt heel erg lekker.
Ze woont voortaan in Brabant he, dat soort dingen kennen we hier nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke maaltijd bestelde ik het er gewoon bij, is overal lekker op ookquote:
Oeh! Maken we daar de huwelijkstaart van?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Egwelquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze woont voortaan in Brabant he, dat soort dingen kennen we hier niet![]()
haha dat zou ik ook doen denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt elke maaltijd bestelde ik het er gewoon bij, is overal lekker op ook.
Lastig te krijgen in japan denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Maken we daar de huwelijkstaart van?
De Veluwe heeft ook alleen maar geitenkaasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze woont voortaan in Brabant he, dat soort dingen kennen we hier niet![]()
quote:
O jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lastig te krijgen in japan denk ik.
De veluwe heeft niks.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Veluwe heeft ook alleen maar geitenkaas
Echt nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moest laatst koken voor iemand die geen kaas lustBijna onmogelijk
Hoe de fuck is dat onmogelijk?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Want? Je kan geen tosti maken en geen kaassaus. Blijft er zat over hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Idd, gewoon biefstuk en patat, klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want? Je kan geen tosti maken en geen kaassaus. Blijft er zat over hoor.
Ik kook iedere woensdag voor/met iemand die geen kaas lust, dus t is goed mogelijk. Irritant, dat wel. Maar makkelijk mogelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Niet!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dat onmogelijk?
Kom je niet verder dan een pizza?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gewoon biefstuk en patat, klaar.
Spareribs zijn trouwens erg lekker bij Molly'squote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks zuurkool met rookworst, ook
Veel van die pre-fab pasta's hebben kaas er in. Tortellini carne... je denkt vlees... lees de verpakking: Bevat kaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet toch geen vlees? Ik wilde wel graag iets maken dat wij beide lekker zouden vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dat onmogelijk?
Kom je niet verder dan een pizza?
1 november weer, paar grote schalenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spareribs zijn trouwens erg lekker bij Molly's.
Spareribs, hmmmmm!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spareribs zijn trouwens erg lekker bij Molly's.
Sowieso, misschien even van te voren aankondigenquote:
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjesquote:
Ik ook nietquote:
ja ik bel ze van tevoren wel evenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, misschien even van te voren aankondigen.
En dan je hele bek onder, zo gay!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spareribs zijn zo gaylord. Beetje liggen slobberen aan van die stokjes
Ik eet liever geen vlees dat nog aan botten zit, maar voor spareribs met een goede marinade maak ik graag een uitzondering
watquote:
quote:
Ik at wel ooit vleesquote:
Maak. Me. Gek.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan je hele bek onder, zo gay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |