Niet normaal. Ik moet er echt (nog) niet aandenken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Aangezien iedereen dit nu doet is het juist niet normaal om het niet te doen dus doe normaalquote:
Ebola is ook populair nu, ga je er ook aan mee doen dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Aangezien iedereen dit nu doet is het juist niet normaal om het niet te doen dus doe normaal
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ebola is ook populair nu, ga je er ook aan mee doen dan?
ja hoef ik niet te werkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ebola is ook populair nu, ga je er ook aan mee doen dan?
quote:
oneplus one kopen. Die overleeft dat makkelijk. Doe al sinds gisterochtend met een batterij en ben nu op 40% pasquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oneplus one kopen. Die overleeft dat makkelijk. Doe al sinds gisterochtend met een batterij en ben nu op 40% pas
Geen idee. Langquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:19 schreef DrNick het volgende:
Hoe lang doe je met scherm aan? Ik iets van 4 uur
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
Sowieso gewoon brightness laag, alle overbodige shit sluiten en uitzetten.
Preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
Doe ik ook standaard in de bios.. zou echt iedereen moeten doen, brightness omlaag. Nou kijk ik sowieso niet snel op mijn telefoon in de bios maar het kan misschien voorkomen dat je dat moet of wil.. maar flikker dan je brightness omlaag zodat ik niet afgeleid raak.
In mijn hoofd die ik mij dan altijd die telefoon afpakken en door de bios gooien en die dude/chicks een bitchslap geven..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PreciesDaar heb ik ook zo'n schijthekel aan, mensen die rustig een paar minuten lang met hun telefoon bezig zijn waardoor je in je ooghoeken constant opgelichte stoelen ziet.
Oh, nee, dat heb ik niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In mijn hoofd die ik mij dan altijd die telefoon afpakken en door de bios gooien en die dude/chicks een bitchslap geven..
Gelukkig heb ik zelfbeheersing
Wat moet ik dan, leren?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Minder op je telefoon zitten klooien
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Minder op je telefoon zitten klooien
Vast een iphone, die droppen opeens kei hard.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om 11% in een half uurtje te verbruiken?
Batterij is redelijk bagger.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om 11% in een half uurtje te verbruiken?
Over een aantal maanden piep je wel andersquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oneplus one kopen. Die overleeft dat makkelijk. Doe al sinds gisterochtend met een batterij en ben nu op 40% pas
Accented English.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heb jij voor breezerslet letters
Tot je hem moet gebruiken waarvor hij bedoeld is.. bellen.. noodsituaties..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:59 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die zeiken dat hun batterij leeg gaat van hun mobiel je kan toch wel een paar uur zonder
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tot je hem moet gebruiken waarvor hij bedoeld is.. bellen.. noodsituaties..dan ben je de lul maar hey, heb je wel op je laatste dag lekker kunnen FOK!ken
Nope.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben de tinder matches nog gereageerd?
Ja vind je het gek dat ze niks zeggen, ze zijn het met je eens want ze weten dat ze het zwakkere geslacht zijn maar daardoor zijn ze hun stem kwijt en kunnen ze dus niet praten met jequote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik zei vrouwen mogen geen stemrecht hebben.
Nee, gewoon normaal.
quote:
Weet ik veel.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al mijn gifjes wachten op het moment
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor toen je batterij leeg was.
Volgens mij wel ja..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ergens kan het goed zijn dat ik dat was ja
Beter doe je deze keer langer..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik ooit red alert 2 speelde en dan online idd, maar verder geen idee lol
My niggaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga nu XWIS account resetten. Wachtende op mail.
hey oyyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey boii i am a hotmale wat is jouw msn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotmail staat ook zo akelig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Je wss haat gewoon omdat het microsoft is en niet gmail
André van Duinquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit met dat pizzalied van André van duin in m'n kop.
Nice G.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb kip met rijst en zoetzure saus nog over van gister
Ik dacht al, zoveel mensen zaten nu ook weer niet op je sitequote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, server is niks gewend ofzo.
Neuh.. En betaal er toch behoorlijk voor, geen idee wat er aan de hand is.. Kan de FTP ook niet meer op.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik dacht al, zoveel mensen zaten nu ook weer niet op je site
quote:
quote:
MS comic sansquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb m'n meetrapporten eindelijk af
Oquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:19 schreef LittleBrownie het volgende:
http://bbqode.com/LittleBrownie
Gaat lekker vandaagquote:
ctrl+f5quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:19 schreef LittleBrownie het volgende:
http://bbqode.com/LittleBrownie
AL C2C - TETRA GELUISTERD?quote:
quote:
Al aan het doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ik als jij mijn filmpje kijkt
Vergroot gewoon zo'n gifquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje witjes nog, maar dat komt door die smileys. Zo lelijk als ze een andere achtergrondkleur hebben.
.gif.
Bij min username komt emo.gif.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje witjes nog, maar dat komt door die smileys. Zo lelijk als ze een andere achtergrondkleur hebben.
.gif.
flipsbbyquote:
Ikheb vaak wat beters te doen dan FOK!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je te weinig op FOK! bent.
De heer Nickquote:
l4d2 en gw2?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ikheb vaak wat beters te doen dan FOK!
[..]
De heer Nick
Dat vind ik oprecht leuk voor. Maarja dan mis ik je nog welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ikheb vaak wat beters te doen dan FOK!
Issie echt? Je ziet vaak genoeg dat het magie is enzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:31 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)39213&type=2&theater
wotfok
Waar was jij gisteren?quote:
Ach gossie. Niets aan te doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht leuk voor. Maarja dan mis ik je nog wel
Ik was half bezig met schoolquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar was jij gisteren?
Maar L4D2 hebben we nu vorige week en deze week even gespeeld en toen een tijdje niet aangeraakt. Voor gw2 geldt hetzelfde ook al even niet aangeraakt.
Zo erg ben ik ook weer niet.En ook geen binge watchen met een serie
Dan haal je die toch even een ..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was half bezig met school
Ik heb trouwens geen muis meer dus dat is ook kut
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan haal je die toch even een ..
quote:
Wat ga je halen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil naar Game Mania maar geen zin ook
Pokemon demo voor de 3dsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ga je halen?
Zeker vragen of ze nog Ra2 hebben?
squashenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, hij staat open voor straks.. zometeen squashen
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb na pokemon blue nooit meer ene pokemon gedaan
Phillips Fidelio L1quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke
Ik ga de mijne terug sturen.. vind hem niet goed genoeg
Nah ik DM je wel het verhaalquote:
Oke, ben benieuwdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah ik DM je wel het verhaal
Mij stuurde ze nietsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah ik DM je wel het verhaal
nawhquote:
Correct.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Lr heeft je ingehaald hoorde ik
Is gewoon hun fout maar goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja een telefoontje, met de melding dat wat ik deed wellicht strafbaar was
OOOOOOh snapquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Geen Ra2 installeren en jij bent left 4 dead
kan nog steeds niet in mijn mail. ander email adres werkt wel wtfquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Geen Ra2 installeren en jij bent left 4 dead
Komt goed schatjequote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kan nog steeds niet in mijn mail. ander email adres werkt wel wtf
Jij spreekt niet voor iedereenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh met mensen die vlak voor het einde afhaken spelen we niet meer.
Ja nog ff kijken dan. Dan ben ik nog net aan het eten of aan het opruimen .quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Om 8 uur wil ik best een potje doen hoor.
Wow. Krijg je een tweede kans, wijs je die af. En halverwege het potje is het "o ik moet nog huiswerk doen."quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja nog ff kijken dan. Dan ben ik nog net aan het eten of aan het opruimen .
Ik verzin het niet om zo laat te etenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow. Krijg je een tweede kans, wijs je die af. En halverwege het potje is het "o ik moet nog huiswerk doen."
Onbrabantse tijden dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik verzin het niet om zo laat te eten
Ach bij ons is het de ene keer half 6. Dan 7 uur of dan half 8quote:
Slechtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog steeds goed hoor, met je boy?
Hier hebben we ook zulke tijden. Tenzij iedereen zo raar arriveert dan kook ik ook voor mezelf.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach bij ons is het de ene keer half 6. Dan 7 uur of dan half 8![]()
Wel mega irritant thoughmja gelukkig heb ik maandag. Dan kook ik voor mijn eigen
Dikke RT dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier hebben we ook zulke tijden. Tenzij iedereen zo raar arriveert dan kook ik ook voor mezelf.
Het is idd chill om voor jezelf te koken. Kan niet wachten tot ik het huis uit ga.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil BBQ na apen maar dan veel fancier met WebGL en draaiende tekst maar dit gaat 'm niet worden
Dat onthouden we.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet voor iedereen een uitzondering maken.
Maar ik ben niet iedereen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet voor iedereen een uitzondering maken.
Ik ook, ik zou vanavond gaan naar Armin, een vriend kon (goedkope) tickets regelen maar die bleken uitverkocht ineens. Alleen duurdere kaartjes waren er nog en dat vond ie te duurquote:
Ik denk toch dat alles al bijna uitverkocht is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dat ik alleen gaan zo skeer vind.Anders had ik ook naar ADE gegaan.
Dit herken ik ook. Naar een ander goedkoper feest is dan in ene niet goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou vanavond gaan naar Armin, een vriend kon (goedkope) tickets regelen maar die bleken uitverkocht ineens. Alleen duurdere kaartjes waren er nog en dat vond ie te duurik stelde voor om naar een ander feest te gaan maar daar had 'ie ineens geen zin meer in
Ga met je FOK!vriendenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dat ik alleen gaan zo skeer vind.Anders had ik ook naar ADE gegaan.
Rare vriend.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou vanavond gaan naar Armin, een vriend kon (goedkope) tickets regelen maar die bleken uitverkocht ineens. Alleen duurdere kaartjes waren er nog en dat vond ie te duurik stelde voor om naar een ander feest te gaan maar daar had 'ie ineens geen zin meer in
Nu wel ja. Ik kocht kaartjes meestal al in augustus/september.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik denk toch dat alles al bijna uitverkocht is.
Ja je moet wel op tijd zijn inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu wel ja. Ik kocht kaartjes meestal al in augustus/september.
Ja idd. Dat andere feest dat ik voorstelde was 12,- en nog goedkoper dan die goedkope (uitverkochte) kaartjes van Armin die eerst 16,50 waren en nu dus 29,50quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit herken ik ook. Naar een ander goedkoper feest is dan in ene niet goed.Alsof ie een smoes nodig had om niet meer naar iets toe te hoeven te gaan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:08 schreef Ro-ald het volgende:
"Nederlandse motorbende neemt het op tegen IS." Internationale media schrijven uitgebreid over de leden van motorclub No Surrender die in Irak vechten tegen IS.
quote:
Dat die zo om z'n as draait?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig ook met CSS3 hé
Da's net iets leuker inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef d4v1d het volgende:
http://davidwalsh.name/demo/css-cube.php holy shit
Smoesjes met CSS kun je genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil BBQ na apen maar dan veel fancier met WebGL en draaiende tekst maar dit gaat 'm niet worden
maar 29.50?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja idd. Dat andere feest dat ik voorstelde was 12,- en nog goedkoper dan die goedkope (uitverkochte) kaartjes van Armin die eerst 16,50 waren en nu dus 29,50
GIng hem niet worden omdat ik er niks van snaptequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smoesjes met CSS kun je genoeg
ah, je hebt ze al gevonden maar hbe nog wel wat tofs hold on
GAMEN IS SLECHT JAquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
https://developer.cdn.moz(...)o_package/index.html
mooi hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
https://developer.cdn.moz(...)o_package/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |