SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een mooie combi.quote:
Heb jij stiekem jungle fever?quote:
Nope. Wel chronisch slaapgebrek, stress en vreetbuien.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij stiekem jungle fever?
Hi5quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Wel chronisch slaapgebrek, stress en vreetbuien.
quote:
Lekker dikvreten en dan in bed kruipen. Goed idee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:43 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Bijna vakantie tho. Gewoon een korte winterslaap houden.
En dan in de lente weer lekker slank.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker dikvreten en dan in bed kruipen. Goed idee.
sup?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:45 schreef Dqod het volgende:
Vandaag haat ik mensen
Behalve jullie natuurlijk want veilig achter m'n schermpje
Tot zover mijn mededeling
Mensen die zeiken. No matter how hard you try to do things rightquote:
*knuf*quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die zeiken. No matter how hard you try to do things right
/Emo
Herkenbaar. Op je werk?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
/Emo
Dank.quote:
Ja dus. Mja bwarghquote:
Ik had dat ook altijd toen ik dat werk deed. Het was nooit goed.quote:
Weer een bikini body.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan in de lente weer lekker slank.
Komt goed meisje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
/Emo
Baarden zijn tof.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niemand die liever heeft dat ik mijn gezicht scheer dus schiiiijjjjttt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
iets met oplevering en daar 8736383 uur mee bezig zijn geweestquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had dat ook altijd toen ik dat werk deed. Het was nooit goed.
Kusje erop.
Kisses for luck.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
iets met oplevering en daar 8736383 uur mee bezig zijn geweest
Mgoed, de bazin is er. Wish me luck?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer een bikini body.
[..]
Komt goed meisje.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Baarden zijn tof.
Mannen op mijn verjaardag moeten allemaal een baard, anders komen ze er niet in.Ik ben trouwens bang dat ik de 25ste niet kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb dan al een feestje staan, dacht dat het op vrijdag was, maar nee. En die was eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben trouwens bang dat ik de 25ste niet kan![]()
![]()
Ik heb dan al een feestje staan, dacht dat het op vrijdag was, maar nee. En die was eerder.Tssk. Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Baarden zijn tof.
Mannen op mijn verjaardag moeten allemaal een baard, anders komen ze er niet in.Ik weet niet of ik het ga laten staan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat dusquote:
We gaan sowieso nog chillen, met mijn gingerbeardquote:
[..]
Baarden zijn tof.
Mannen op mijn verjaardag moeten allemaal een baard, anders komen ze er niet in.Hij mag wel wat testosteron van mij lenen. Ik gebruik het immers toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Jammer. Jouw baard staat wel in mijn top 3.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het ga laten staan hoor
[..]
Baarden zijn tof.
Mannen op mijn verjaardag moeten allemaal een baard, anders komen ze er niet in.Huh wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me vereerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Jouw baard staat wel in mijn top 3.
Als je hem nu scheert heb je op mijn verjaardag een tien dagen baard. Is goed genoeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Maar nu al een baard van meer dan een maand. Begin het wel een beetje zat te raken.
Mag een twee-dagen-baard ook?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je hem nu scheert heb je op mijn verjaardag een tien dagen baard. Is goed genoeg.
Ik zit op 7 volgens mij nu, get on my levelquote:
Nee.quote:
Hmm, dat kan ook. Maar dan moet ik weer door de jeukfase heen. Dilemma's dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je hem nu scheert heb je op mijn verjaardag een tien dagen baard. Is goed genoeg.
Deze week niet, misschien na het weekend.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit op 7 volgens mij nu, get on my level
Ook niet als ik het heel lief vraag?quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ook. Maar dan moet ik weer door de jeukfase heen. Dilemma's dit.
Ik heb hem maar wat bijknippen zodat het wat hanteerbaarder is.
Nee. Jouw gezicht heeft een baard nodig. Een goede baard.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:01 schreef yats het volgende:
[..]
Deze week niet, misschien na het weekend.
[..]
Ook niet als ik het heel lief vraag?
Ik weet niet of ik dat als compliment moet zien of juist niet. Er zijn overigens mensen die daar anders over denken (en daarom is hij er nu ook af).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:02 schreef Fera het volgende:
Nee. Jouw gezicht heeft een baard nodig. Een goede baard.
Misschien vraag ik hem ook wel ergens anders te kroelen. Rawr.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders vraag je Hep maar om je kin te kroelen.
Ja hoor. Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien vraag ik hem ook wel ergens anders te kroelen. Rawr.
Het is een compliment als je een baard hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat als compliment moet zien of juist niet. Er zijn overigens mensen die daar anders over denken (en daarom is hij er nu ook af).
Maar kusjes geven is niet leuk met een baard, dus misschien maar er af halen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor. Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand.
Wie ga je kusjes geven dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar kusjes geven is niet leuk met een baard, dus misschien maar er af halen.
Is dat zo? En het enige dat je ervoor hoeft te doen is niet te scheren. Zo makkelijk krijg ik zelden een complimentquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een compliment als je een baard hebt.
Waarom moeilijk doen? Het leven kan zo simpel zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:11 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo? En het enige dat je ervoor hoeft te doen is niet te scheren. Zo makkelijk krijg ik zelden een compliment
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen? Het leven kan zo simpel zijn.
quote:
Wat moet je met een paar miljard vrouwen? Waar laat je die?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:12 schreef yats het volgende:
[..]Nu alleen die paar miljard andere vrouwen op de wereld daarvan overtuigen feer. You can do it!
Ik denk mee met de rest van de mannelijke wereldbevolking. Ik gun hen dat ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je met een paar miljard vrouwen? Waar laat je die?
Geen idee, never seen. Misschien staat het jou wel fantastischquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:56 schreef Dqod het volgende:
Gekke jongons, da's toch heul nie sexy nie xd grgr :$
Jij weet niet wat ik sexy vindquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:56 schreef Dqod het volgende:
Een paar borstenquote:
Ach er zijn mensen met een voetfetisj en er zijn mensen met een handfetisj en er zijn mensen die geilen op harige vrouwen armen. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:56 schreef Dqod het volgende:
ik heb een rugfetishquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen met een voetfetisj en er zijn mensen met een handfetisj en er zijn mensen die geilen op harige vrouwen armen. Ik sta nergens meer van te kijken.
Ja gvdquote:
daar wil ik meer over wetenquote:
Een goed passend pak schijnt voor de vrouw te zijn wat lingerie is voor een manquote:
Niet over nagedacht.. heeft voor mij iets andere redenen denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een goed passend pak schijnt voor de vrouw te zijn wat lingerie is voor een man
Ben je een golddigger?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet over nagedacht.. heeft voor mij iets andere redenen denk ik.
Nooit begrepen wat er spannend is aan lingerie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een goed passend pak schijnt voor de vrouw te zijn wat lingerie is voor een man
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben je een golddigger?
Voor eventjes dan. Gaat om wat er onder zit natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat er spannend is aan lingerie.
Precies. De lingerie is alleen maar cadeau verpakkingquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor eventjes dan. Gaat om wat er onder zit natuurlijk
Probleem is dat ik de cadeauverpakking altijd kapot maak.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Precies. De lingerie is alleen maar cadeau verpakking
Nu weet ik ook de reden waarom ik de BH ook nooit los krijgquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Probleem is dat ik de cadeauverpakking altijd kapot maak.
Zware haat aan mensen die de plakbandjes losmaken en het langzaam openvouwen
You're not trained enoughquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:40 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Nu weet ik ook de reden waarom ik de BH ook nooit los krijg
Waarom heb jij dezelfde ondertitel als supersof?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:40 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Nu weet ik ook de reden waarom ik de BH ook nooit los krijg
Ik dacht heel orgineel te zijn maar blijkbaar heeft iemand dat al? omfg, ik haal het snel weg voordat ik copyright advocaten aan de deur krijgquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde ondertitel als supersof?
Ze heeft nogal een following aan kwijleballen die in haar broekje willen, dus pas maar opquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:45 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik dacht heel orgineel te zijn maar blijkbaar heeft iemand dat al? omfg, ik haal het snel weg voordat ik copyright advocaten aan de deur krijg
Misschien moet je het eens bij je vriendin proberen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:44 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
True that. Ik moet in training, maar ik kan geen opleidingscentrum vinden..
404 Girlfriend not foundquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens bij je vriendin proberen.
Juistem. lol. Weet je meer dan mijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens bij je vriendin proberen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
404 Girlfriend not found
Ow halloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Niet alle vrouwen hebben dat (helaas). Anders zat ik gebakken.quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ow halloNee nette mannen pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Carnaval ken ik niet zo goed dus ga ik niet over oordelen
Fera checklist.quote:
Hep heeft 0 baardgroei en geen pak. Zijn dus geen harde eisen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fera checklist.
Baard
Pak
Beetje chubby
In dat geval...hallo jijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nette mannen pakken
Waarom beschrijf je mij nu (ok, nu even baardeloos)?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fera checklist.
Baard
Pak
Beetje chubby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
In dat geval...hallo jij
[..]
Waarom beschrijf je mij nu (ok, nu even baardeloos)?HaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Chubby is geen harde eis. Gespierd zeg ik ook geen nee tegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fera checklist.
Baard
Pak
Beetje chubby
Het pak hoort bij de functie. Al vind ik het eigenlijk wel wat hebben.quote:
Ah, jij gaat voor de lumberjack bouwquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Chubby is geen harde eis. Gespierd zeg ik ook geen nee tegen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
In dat geval...hallo jij
[..]
Waarom beschrijf je mij nu (ok, nu even baardeloos)?Awesome persoonlijkheid telt het zwaarst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb iedere dag een pak aanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nette mannen pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis mee, maar zo specifiek hoeft het allemaal niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor de lumberjack bouw
quote:
Dat is waar.. genoeg functies waar mannen een pak voor dragen, sommige dragen ook pakken omdat ze het lekker vinden zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:59 schreef yats het volgende:
[..]
Het pak hoort bij de functie. Al vind ik het eigenlijk wel wat hebben.
Dat vind ik vreemd, ben altijd wel blij als ik thuis kom en wat gemakkelijkers aan kan trekkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar.. genoeg functies waar mannen een pak voor dragen, sommige dragen ook pakken omdat ze het lekker vinden zitten.
He kut, dat word dus eeuwig vrijgezel zijn voor mij. Die heb ik immers als enorme eikel nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Awesome persoonlijkheid telt het zwaarst.
Ik vond het vroeger niets,maar de laatste paar jaar draag ik het regelmatig en ben ik er fan van geworden. En ja,in de advocatuur hoort het er bij.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is waar.. genoeg functies waar mannen een pak voor dragen, sommige dragen ook pakken omdat ze het lekker vinden zitten.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
Voor feraRawr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben alleen geen fan van zonnebrillen. Ik wil ogen zien.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik voel me altijd geweldig in een pak.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd, ben altijd wel blij als ik thuis kom en wat gemakkelijkers aan kan trekken
Ja ik liever ook maar kon zo gauw niks leuks vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Rawr.
Ben alleen geen fan van zonnebrillen. Ik wil ogen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter?
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2014 12:06:36 ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
Voor feraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik liever ook maar kon zo gauw niks leuks vindenZonder lullig te willen doen, die mannen zijn gewoon ontzettend knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter?
Het pak is hier eigenlijk 0 toegevoegde waarde. Als ze een spijkerbroek en een t-shirt aan zouden hebben zouden ze er ook extreem goed uitzien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik liever ook maar kon zo gauw niks leuks vindenAwwww yeah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter?
Dat dus.Ik denk niet dat ze zonder pak afgewezen zouden worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zonder lullig te willen doen, die mannen zijn gewoon ontzettend knap.
Het pak is hier eigenlijk 0 toegevoegde waarde. Als ze een spijkerbroek en een t-shirt aan zouden hebben zouden ze er ook extreem goed uitzien.
Zonder pak: 8quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zonder lullig te willen doen, die mannen zijn gewoon ontzettend knap.
Het pak is hier eigenlijk 0 toegevoegde waarde. Als ze een spijkerbroek en een t-shirt aan zouden hebben zouden ze er ook extreem goed uitzien.
Alleen maar +1?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonder pak: 8
Met pak: 9
Het is altijd +1 imo.
+1quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is altijd +1 imo.
Ja. Het is een bonuspunt.quote:
Ohquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Het is een bonuspunt.
Andere dingen tellen veel zwaarder.
Jij dacht met een pak alle minpunten te compenseren?quote:
Ja in mijn geval hoopte ik toch op wat meer + punten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij dacht met een pak alle minpunten te compenseren?
Dat vind ik ook sexyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:15 schreef Godshand het volgende:
Pakken
Kutdingen...
Ben blij als ik ze weer in een hoek kan flikkeren en spijkerbroek met hoodie kan aantrekken
Nee. Het is geen gala.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:15 schreef yats het volgende:
Dus baard en pak verplicht op jouw verjaardag?
Een 6 is voldoende.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is altijd +1 imo.
Gelukkigquote:
Volgens mij vind je dat van veel dingenquote:
Nee,ik heb geen hoodies. Al draag ik in het weekend wel andere kleding dan doordeweeks (spijkerbroek en relaxt shirtje)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:16 schreef Godshand het volgende:
Ff wachten op de vrouwen die "Hoodies" doen en dan yats "Hoodies
, altijd in het weekend
"
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij vind je dat van veel dingen
juist baggy kleding maakt dik..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon lekker baggy kleding zodat men niet ziet hoe dik ik ben.
Goedzo. Zonde van je geld.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bel de limo en smoking wel weer af dan.
Niet wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon lekker baggy kleding zodat men niet ziet hoe dik ik ben.
Zal ik dat dan maar niet doen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef Fera het volgende:
Baggy maakt dik, strak maakt dik. Ik blijf wel naakt.
Vind je? Juist als ik strakkere kleding draag zie ik eruit alsof ik een fust heb ingeslikt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
juist baggy kleding maakt dik..
En het is comfortabelquote:
Wel de verwarming hoog, anders moeten we je reanimeren vanwege onderkoeling...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef Fera het volgende:
Zou mij een worst wezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik dat dan maar niet doen?
Ken op het moment niet echt iemand die er vrolijk van zou wordenquote:
Je zou maar een naakte, jonge godin moeten reanimeren. Wat een straf.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel de verwarming hoog, anders moeten we je reanimeren vanwege onderkoeling...
Naakt is goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef Fera het volgende:
Ik zou je nog steeds knuffelen. Zelfs met awkward boner.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken op het moment niet echt iemand die er vrolijk van zou worden
Jonge godin is natuurlijk makkelijk roepenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou maar een naakte, jonge godin moeten reanimeren. Wat een straf.
Leugensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds knuffelen. Zelfs met awkward boner.
Bij jou krijg ik vast geen bonerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:54 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Awww.. ik wou bijna zeggen "Wil je een knuffel" maar dat doe ik maar niet
Eens.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd geweldig in een pak.
Nee, lijkt me geen goed idee :pquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik vast geen boner
Last me de illusie in stand houden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jonge godin is natuurlijk makkelijk roepen
Doddie knuffelen met een awkward natte gleuf.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds knuffelen. Zelfs met awkward boner.
Gezien je daaropvolgende post, is dit nou een compliment?quote:
Dat mag je zelf bepalen!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hey, ik mag ook niet zo veel eisen hebben
Wat is deez wijsheid.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hey, ik mag ook niet zo veel eisen hebben
Moest hardop lachenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met mijn looks heb ik dat niet nodig
Wow wat :$quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doddie knuffelen met een awkward natte gleuf.
Hoorde je een soppend geluid? Dan zou het maar zo kunnenquote:
Ja wel, maar ik kan ook zeggen 3/10 zou raken, omdat ik weinig eisen mag hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien je daaropvolgende post, is dit nou een compliment?
Ja daarom 'kwam' ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoorde je een soppend geluid? Dan zou het maar zo kunnen
Kijk. Dat ik altijd een natte gleuf heb, dat weet iedereenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij Feer knuffelt toch? :$
Intrestring... let me grab my popcorn, or can I join in?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk. Dat ik altijd een natte gleuf heb, dat weet iedereen
Maar Fera van mij? :$
Ik weet het niet, pics ter beoordelingquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen idee hoe ze er uit ziet, feer welquote:
Ik geen van beide.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen idee hoe ze er uit ziet, feer wel
Ik had het ook over jouw gleuf he?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:29 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Intrestring... let me grab my popcorn, or can I join in?
Oh nee ok. Dan heb ik u verkeerd begrepen meneerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het ook over jouw gleuf he?
nicolas cagequote:
Die informatie is nieuw voor mij hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed. Ga maar weer verder met je huiswerk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee ok. Dan heb ik u verkeerd begrepen meneer
NEEquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed. Ga maar weer verder met je huiswerk.
Oké dat wordt nablijven mevrouwtje.quote:
We weten allemaal wat dat betekentquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké dat wordt nablijven mevrouwtje.
Ik zie je na het 8ste uur op mijn kantoor.
Ik poep op je bureau en ren hard wegquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké dat wordt nablijven mevrouwtje.
Ik zie je na het 8ste uur op mijn kantoor.
Ik moest daadwerkelijk lachenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik poep op je bureau en ren hard weg
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest daadwerkelijk lachen
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
I'm strangely aroused right nowquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik eens even lekker aan je oor lebberen
[ afbeelding ]
Relatieallergie? :$quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU vlekken in mijn nek *krabkrabkrab*
Ik ken het, maar wees gerust. Zoveel liefde kan ik niemand gevenquote:
Dat kan jij bestquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken het, maar wees gerust. Zoveel liefde kan ik niemand geven
Niet, ik ben een icequeen :$quote:
Kom mij even afkoelen dan?quote:
Kun je wel zijn, ja. *denkt aan het verledenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je wel zijn, ja. *denkt aan het verleden
Wat impliceer je nu weer? Dqod is mijn grote zus. :$ :$quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We weten allemaal wat dat betekent
Gatverdamme, ransaap dat je bent.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.quote:
Bwehehehequote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat impliceer je nu weer? Dqod is mijn grote zus. :$ :$![]()
[..]
Gatverdamme, ransaap dat je bent.
[..]
Ja.
Even wat ophalen voor Feertje.
incest is a fun family activityquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat impliceer je nu weer? Dqod is mijn grote zus. :$ :$![]()
[..]
Gatverdamme, ransaap dat je bent.
[..]
Ja.
Even wat ophalen voor Feertje.
Is het SFW? :$quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik je een foto sturen? :$
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
incest is a fun family activity
Alsof het jou uitmaakt of het SFW isquote:
Ik ben geen Katwijker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
incest is a fun family activity
Een smaakvol naaktschilderij van mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, ik voel het niet...Sorry. Nog steeds heet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dqod used ice beam
[ afbeelding ]
It was very effective
nice...quote:
Heb je een puntquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof het jou uitmaakt of het SFW is
Dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik voel het niet...Sorry. Nog steeds heet.
[..]
nice...
Had ik laatst ook opeens. Andere usb-kabel erin gedaan en toen deed 'ie weer. Heb er niets raars mee gedaan en hij is nog geen jaar oud.quote:
Ik ben een geval apartquote:
Dan ligt het dus aan de usb kabelquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ik laatst ook opeens. Andere usb-kabel erin gedaan en toen deed 'ie weer. Heb er niets raars mee gedaan en hij is nog geen jaar oud.
Correct. Snap alleen niet waarom 'ie dan niet meer doet opeens.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan de usb kabel
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over 1,5 week bij Feer mag je het wel zien.
Sla 'm in elkaarquote:
Geeft niks, ik ookquote:
Ik heb al een andere accu gekocht en dat dat ding was weer als nieuw, nu is zo baggertraag...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ik laatst ook opeens. Andere usb-kabel erin gedaan en toen deed 'ie weer. Heb er niets raars mee gedaan en hij is nog geen jaar oud.
In a good way?quote:
Uiteraardquote:
Goedemiddag buurquote:
Mooi weerquote:
vrolijkheid alomquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi weerZonnetje
Net lekker gewandeld
Doe maar gewoon 'middag' voor mij.quote:
Zit sowieso op mijn werk.quote:
Ohnohquote:
* TheGirlNextDoor liktquote:
* Dqod starts purringquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohnoh
[..]
* TheGirlNextDoor likt
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohnoh
[..]
* TheGirlNextDoor likt
zozoquote:
Kom erbijquote:
Ik ook, maar penisdrager zijn niet welkom in deze interactie merk ikquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:06 schreef Dqod het volgende:
Talking, laughing, loving, breathing, fighting, fucking, crying, drinking, riding, winning, losing, cheating, kissing, thinking, dreaming
* Dqod gasps for breath
Gauw weer eens samen kijken.quote:
Seizoen 3, aflevering waarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gauw weer eens samen kijken.
Hoever ben je ondertussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar even in spoiler, voor het geval iemand het nog wil zien en niet weet wat er gebeuren gaat
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Nergens voor nodig. Wij meeten zo af en toe al in mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:09 schreef aeque het volgende:
Zullen we voor jullie 2/3 anders een apart topic maken?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seizoen 3, aflevering waarIk krijg spontaan alweer de tranen in m'n ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar even in spoiler, voor het geval iemand het nog wil zien en niet weet wat er gebeuren gaat
KUTSEIZOEN GVD
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zeg, is daar ook beeldmateriaal van?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Wij meeten zo af en toe al in mijn slaapkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
tis ook niet voor niets SEXquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit wordt me te erotisch. Toedels.
Ja, gvdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan alweer de tranen in m'n ogen
KUTSEIZOEN GVD
Is dat zo?quote:
Ik ging er al vanuitquote:
Ik ga ook maar denk ik. Mannen zijn hier niet gewenst geloof ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar penisdrager zijn niet welkom in deze interactie merk ik
Integendeel, mannen zijn altijd welkomquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik ging er al vanuit
[..]
Ik ga ook maar denk ik. Mannen zijn hier niet gewenst geloof ik.
Tuurlijk zijn we wel gewenst.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik ging er al vanuit
[..]
Ik ga wel in een hoekje fappenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik ging er al vanuit
[..]
quote:
Ook in dit lichtelijk lesbische onderonsje?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Integendeel, mannen zijn altijd welkom
Bohquote:
come at me broquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:17 schreef Dqod het volgende:
En doe niet alsof jullie niet gewenst zijn. Ik bitchslap jullie allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |