Tuurlijk, als ze dat wil uiteraard. Eerst maar even een fatsoenlijke baan en een fatsoenlijk lichaam.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je vrouw het wel wil zou ik me er niet al te makkelijk van af maken, gewoon de portomonnee trekken vriend
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:51 schreef Weissman het volgende:
BLIJF MET JE VUILE POTEN VAN YURI AF JAAH
Weet je wel tegen wie je het hebt vriend? Wij van 'De GYM' hebben zijn back.quote:
ECHTE ALFAquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:55 schreef Weissman het volgende:
VALT ME TEGEN VAN JE AWESOME
DACHT DAT JE EGTE ALFA WAS
Zorg even voor een nieuwe kwaliteitsimpuls dan, stel je verkiesbaar als GYM/SPT-mod.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:58 schreef Awesome_ het volgende:
Oké ban me wel dan? /care
Maak mn eigen forum wel.
Klinkt gay man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt vriend? Wij van 'De GYM' hebben zijn back.
Ik ga hiermee akkoord.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:02 schreef Klokov het volgende:
Smegmanus, naar aanleiding van de recente gebeurtenis stel ik voor de OP aan te passen naar:
"[DE GYM #532] No, evil can happen", akkoord?
maat ze proberen hier "de kleine man' (nomanlet) dom en machteloos te houden. Als ik het hier voor het zeggen had dan hadden we alles in deze reeks, bitches, gains alles.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zorg even voor een nieuwe kwaliteitsimpuls dan, stel je verkiesbaar als GYM/SPT-mod.
Jij mag mij god noemen.quote:
Mijn stem heb je, kunnen we ergens een petitie indienen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maat ze proberen hier "de kleine man' (nomanlet) dom en machteloos te houden. Als ik het hier voor het zeggen had dan hadden we alles in deze reeks, bitches, gains alles.
In dit topic is al een god: RaymondK.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |