Tegen Heracles scoort je oma nog wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen bij Polen? Ook bij Ajax scoort hij gewoon?
Komt voetballend zwaar te kort en dat zijn ze er in aan het rammen. Is ook al duidelijk sinds hij heeft getekend dus niks raars aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij wat ervaring op kan doen, zoals een jaar eredivisie spelen?.
Ook echt heel raar hoe ze met hem omgaan, jochies van Ajax zelf debuteren als ze 12 zijn, maar hij mag wegrotten in de jupiler league.
'Kwartje gevallen bij Zivkovic':quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij wat ervaring op kan doen, zoals een jaar eredivisie spelen?.
Ook echt heel raar hoe ze met hem omgaan, jochies van Ajax zelf debuteren als ze 12 zijn, maar hij mag wegrotten in de jupiler league.
Sigthórsson nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Heracles scoort je oma nog wel.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
'Kwartje gevallen bij Zivkovic':
Kijk deze eens voor je verder zwetst
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:43 schreef Tjacka het volgende:
Hier iemand die een parkeerplaats weet bij duivendrecht station?
Even gratis svp.
Garages van flats Hakfort, Hogevecht, etc. Wel al je waardevolle spullen eruit halen en checken of er niet ergens een vervaagde blauwe zone streep is getrokken.quote:
gewoon vertrouwen op frank!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:17 schreef Heeinz het volgende:
Serero weer op cvm zie ik? Weet niet of dat zo verstandig is tegen Twente
Die zijn gratis? Thx.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Garages van flats Hakfort, Hogevecht, etc. Wel al je waardevolle spullen eruit halen en checken of er niet ergens een vervaagde blauwe zone streep is getrokken.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon vertrouwen op frank!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Maar even serieus, weet iemand wat er zou bijzonder is aan Twente? Ik zie het echt niet.
Net serero.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij kan eigenlijk gewoon niets, geen bal aannemen, geen fatsoenlijke pass, kaatsen mislukt, dribbelen en hij is de bal kwijt, schieten op goal is 90% van de tijd waardeloos.
Zo heel af en toe legt hij er 1 in ja, maar daarvan had ik er ook zeker 50% van gemaakt.
Die vind ik eerder heel wisselvallig. Heeft ook vaak genoeg een prima wedstrijd gespeeld, hoewel scoren altijd een probleem is.quote:
Ja en neequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die zijn gratis? Thx.
Ga je ook twente uit?
Wat is er de laatste tijd zo bijzonder aan ons?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon vertrouwen op frank!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Maar even serieus, weet iemand wat er zou bijzonder is aan Twente? Ik zie het echt niet.
Vaak genoeg? Die goede wedstrijden van Serero zijn makkelijk op 1 hand te tellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die vind ik eerder heel wisselvallig. Heeft ook vaak genoeg een prima wedstrijd gespeeld, hoewel scoren altijd een probleem is.
Goeie keuze juist nu. Er is sneller voetbal van achteruit nodig, een middenvelder die in staat is gols en assists te geven en wat meer actie van de buitenspelers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:17 schreef Heeinz het volgende:
En ik maar denken dat die Bart Sanders vermoeiend was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax Showtime is weer eens met een flutartikel komen aanzetten over dat Ajax miljoenen verspilt door VDH, Duarte, Zivkovic in JL te laten spelen.. Kan het niveau daar nog lager?
Serero is een baas op cvm.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:17 schreef Heeinz het volgende:
Ajax showtime is dan ook echt pure aids.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax Showtime is weer eens met een flutartikel komen aanzetten over dat Ajax miljoenen verspilt door VDH, Duarte, Zivkovic in JL te laten spelen.. Kan het niveau daar nog lager?
Pleit voor Frank dat hij in dit soort lastige uitwedstrijden risicovolle beslissingen durft te nemen. Ben benieuwd of Serero zich verdedigend staande kan houden tegen Ziyech.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie keuze juist nu. Er is sneller voetbal van achteruit nodig, een middenvelder die in staat is gols en assists te geven en wat meer actie van de buitenspelers.
Nu moet er alleen nog een nieuwe spits in het elftal.
dat moet wel lukken, als hij het goed doet loopt Ziyech achter de feiten aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Pleit voor Frank dat hij in dit soort lastige uitwedstrijden risicovolle beslissingen durft te nemen. Ben benieuwd of Serero zich verdedigend staande kan houden tegen Ziyech.
Daar ben ik het zeker mee eens, maar wat Kopsterk ook zegt, hij moet zich verdedigend wel staande houden tegen een speler als Ziyechquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie keuze juist nu. Er is sneller voetbal van achteruit nodig, een middenvelder die in staat is gols en assists te geven en wat meer actie van de buitenspelers.
Nu moet er alleen nog een nieuwe spits in het elftal.
Ik vond de aankoop van Duarte vrij kansloos, verder snapte ik niet dat ze in Hoorn wel 3/4 miljoen wilden investeren en in iemand als Narsingh niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |