SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komende weken lekker vertrouwen tanken. Eerst even naar Enschede en Barcelona om vervolgens thuis te spelen tegen GAE en Dordrecht. Ook nog Putten wegtikken, genot.
10 10 10.![]()
Urk bedoel je?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende weken lekker vertrouwen tanken. Eerst even naar Enschede en Barcelona om vervolgens thuis te spelen tegen GAE en Dordrecht. Ook nog Putten wegtikken, genot.
10 10 10.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Met tien tegentreffers en 10 goals in totaal mogen we tevreden zijn lijkt me.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
10 10 10.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Knappe, mooie goal van Milik. Goed vrijgelopen en een prachtig schot.
Maar verder speelde hij niet sterk, had er nog minimaal één moeten maken en kwam niet veel in het spel voor. Toch mag hij nu wel een keer voor langere tijd de kans krijgen in Ajax1 wat mij betreft.![]()
Ik hoorde van mijn collega dat hij tegen Duitsland wel de hele wedstrijd echt goed wasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:08 schreef S15 het volgende:
Knappe, mooie goal van Milik. Goed vrijgelopen en een prachtig schot.
Maar verder speelde hij niet sterk, had er nog minimaal één moeten maken en kwam niet veel in het spel voor. Toch mag hij nu wel een keer voor langere tijd de kans krijgen in Ajax1 wat mij betreft.![]()
Maakte een knappe goal, had twee mooie actie's. Verder ook niet veel uit kunnen richten. Maar goed, Duitsland was dan ook drie klasses beter dan Polen. Dus daar kon Milik niet zo veel aan doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn collega dat hij tegen Duitsland wel de hele wedstrijd echt goed was![]()
Zijn er geruchten? Ik kan me best voorstellen dat hij verder wil kijken, dat hij een team op kan bouwen met optimaal resultaat weet hij nu wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Overigens: Frank de Boer moet blijven![]()
Nee het AD roept om Frank de Boer als bonbondscoachquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn er geruchten? Ik kan me best voorstellen dat hij verder wil kijken, dat hij een team op kan bouwen met optimaal resultaat weet hij nu wel.![]()
![]()
Na 10 kampioenschappen met Ajax mag hij bondscoach worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee het AD roept om Frank de Boer als bonbondscoach![]()
nog maar 6 jaar Frank?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Na 10 kampioenschappen met Ajax mag hij bondscoach worden.![]()
![]()
Is hij wel de beste kandidaat voor maar denk toch dat hij eerst verder wil als clubtrainerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee het AD roept om Frank de Boer als bonbondscoach![]()
Daarnaast zou ik mn vingers niet willen branden aan dit team.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij wel de beste kandidaat voor maar denk toch dat hij eerst verder wil als clubtrainer![]()
De Blonde Willems met brancard van t veld af en een lichte hersenschudding. Dat scheelt een hoop ergernissen komend weekend.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
nu leg je de lat wel erg hoog. 1x CL en 1x EL ben ik ook tevreden mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja en twee CL-titels. Dan mag er wel een keer een ander komen![]()
Hij kan alleen maar tegenvallen. Elke typische Nederlands elftal supporter verwacht dan dat we Europees Kampioen worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Frank de Boer nu al bondscoach wil worden.![]()
Op zich het ideale instapmoment, maar gelukkig is Danny een vriend van hem dus hij zal het sowieso nu zeker niet doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarnaast zou ik mn vingers niet willen branden aan dit team.![]()
Laten we dit seizoen inderdaad maar beginnen met de ELquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nu leg je de lat wel erg hoog. 1x CL en 1x EL ben ik ook tevreden mee.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
De Boer: Ik word alleen bondscoach, wanneer IJsland mij vraagt![]()
![]()
Wat is dit voor iets debielsquote:Informatie Paris Saint Germain - Ajax
15 oktober 2014
Afgelopen maandag heeft in Parijs een vooroverleg plaatsgevonden voor de wedstrijd Paris Saint Germain - Ajax. In dit overleg, dat is bijgewoond door afvaardigingen van beide clubs, de Nederlandse en Franse politie en de UEFA is door de Franse autoriteiten uitgesproken dat zij overwegen om restricties op te leggen aan het aantal Ajax-supporters dat de wedstrijd mag bezoeken. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat een verplichte vervoersregeling zal gelden voor het wedstrijdbezoek.
Ajax heeft in dit overleg aangegeven aanspraak te willen maken op het volledige contingent kaarten, met vrij vervoer, dat conform de UEFA reglementen is voorgeschreven (5% van de stadioncapaciteit). Aangezien de lokale autoriteiten in de positie zijn om aanwijzingen te geven die de UEFA reglementen overstijgen, is het op dit moment nog onzeker hoeveel kaarten Ajax kan verkopen. De verwachting is dat er binnen twee weken meer bekend wordt. Ajax zal de kaartverkoop daarna zo spoedig mogelijk starten.![]()
![]()
#workhardtwitter:arekmilik9 twitterde op woensdag 15-10-2014 om 13:24:38I woke up at 6:00 and I'm flying back to Amsterdam to fight for first squad. reageer retweet
![]()
Goeie grap. No way dat ik met een combi ga.quote:
Dan ga ik wel thuisvak of in de kroeg/wijnbar daar.![]()
Was het maar een grapquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Goeie grap. No way dat ik met een combi ga.
Dan ga ik wel thuisvak of in de kroeg/wijnbar daar.![]()
![]()
Wat een mentaliteit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
#workhardtwitter:arekmilik9 twitterde op woensdag 15-10-2014 om 13:24:38I woke up at 6:00 and I'm flying back to Amsterdam to fight for first squad. reageer retweet
![]()
![]()
Hier ook, sowieso ga ik niet in een fucking combi naar Parijs.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is nog niet zeker he.
Hotel en treintje is al geboekt![]()
Er zijn 2 opties voor zaterdag.quote:
1. Hij start niet in de basis
2. Hij start in de basis en moet zich gelijk bewijzen anders zet hij Sigthorsson weer in in de eerste volgende wedstrijd![]()
het wordt toch optie 1.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn 2 opties voor zaterdag.
1. Hij start niet in de basis
2. Hij start in de basis en moet zich gelijk bewijzen anders zet hij Sigthorsson weer in in de eerste volgende wedstrijd![]()
Trein/vlieg combi met aankomst dag van te vorenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Hier ook, sowieso ga ik niet in een fucking combi naar Parijs.![]()
![]()
Geen combiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Trein/vlieg combi met aankomst dag van te voren![]()
![]()
Op zich niet zo heel gek verzoek, gezien de europese statussen van PSG en Ajax.. Zal niet zonder ongereldheden verlopen als je niks doet verwacht ik, helaas.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Niet iedereen is zo hardcore als jij natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet met de bus/auto gaanstelletje treinfappers
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:46 schreef superniger het volgende:
Milik maakte de afgelopen paar dagen weken een betere indruk dan Sigthorson.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-10-2014 om 12:51:07Overmars krijgt bijna 4 ton bonus bij Ajax. Super. Je doet niets op de transfermarkt en Frank de Boer red je al 4 jaar. Goede deal reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-10-2014 om 14:43:58Nuance bonus Overmars. Marc blijkt relatief laag salaris te hebben en krijgt pas grote bonus bij met name het behalen van kampioenschap reageer retweet
Sjek weet ook niet veel meer, waarschijnlijk nooit echt wat geweten ook.
![]()
Samuel?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je vriend heeft gescoord bij Kameroen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Neequote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel een rooie gepakt mag ik hopen ?![]()
![]()
Sjek is dan ook voor AFC.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-10-2014 om 12:51:07Overmars krijgt bijna 4 ton bonus bij Ajax. Super. Je doet niets op de transfermarkt en Frank de Boer red je al 4 jaar. Goede deal reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-10-2014 om 14:43:58Nuance bonus Overmars. Marc blijkt relatief laag salaris te hebben en krijgt pas grote bonus bij met name het behalen van kampioenschap reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Een bonus van bijna 4 ton bij een salaris van 270.000 euro. Jezus, het is wat. Hij verkoopt spelers voor prima bedragen.![]()
vergeleken met zijn voorgangers en Brands/van Geel is het ook nog stukken lagerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:42 schreef Kopsterk het volgende:
Een bonus van bijna 4 ton bij een salaris van 270.000 euro. Jezus, het is wat. Hij verkoopt spelers voor prima bedragen.![]()
Zullen het maar niet over zijn inkoopjes hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:42 schreef Kopsterk het volgende:
Een bonus van bijna 4 ton bij een salaris van 270.000 euro. Jezus, het is wat. Hij verkoopt spelers voor prima bedragen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom zou je in een bus gaan zitten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet met de bus/auto gaanstelletje treinfappers
Wij nemen lekker om 9u het treintje naar Parijs. Biertje erbij, hopsakee. In 5 uur ben je er.Gourmetten of steengrillen?![]()
redquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
kutfransen
Wij gaan overigens met de auto of misschien met de trein als er nog goedkope tickets zijn. Eerst maar eens kaarten voor de wedstrijd zien te krijgen.![]()
Sjek is inderdaad bijzonder zuur de laatste jaren, heel dat kliekje bij de NOS eigenlijk sinds de revolutie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Jack kan zeggen wat hij wil, maar Marc doet tenminste nog iets voor zijn riante salaris.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb de indruk dat Sjek en David Endt matties waren en daar ook zijn informatie vandaan haalde.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sjek is inderdaad bijzonder zuur de laatste jaren, heel dat kliekje bij de NOS eigenlijk sinds de revolutie.
Nu Endt er uitgegooid is en Sjek niets meer te horen krijgt is ie inderdaad behoorlijk gefrustreerd,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: