Hebben we eindelijk een vrouw in het topic?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:46 schreef richolio het volgende:
Andere richting;
Wel geil. De stem van Chet Faker sowieso wel.Of hij zelf.
Laatste jaar daar zat mijn Nederlands docente allemaal op te scheppen dat hij bij haar in de klas zat, nou big one hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Was deze al voorbij gekomen trouwens? Nieuwe Stott.
https://soundcloud.com/modernlove/andy-stott-faith-in-strangers
Nope, hehehequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk een vrouw in het topic?
Volgens mij ben ik de enige hier die dit nog niet geluisterd heb. Norrage, Moody? Moet ik het proberen? Of is het tijdverspilling?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef richolio het volgende:
Jungle heeft ook een van de beste albums van het jaar. Samen met Royal Blood en Typhoon.
Gisteren geluisterd, begon wel leuk, maar ik heb echt te weinig geduld voor dit soort platen denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wist dat ie er aankwam maar had hem nog niet gezien. Vet. Ben benieuwd
Ik vind het kut. Weet niet wat Moody ervan vind.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier die dit nog niet geluisterd heb. Norrage, Moody? Moet ik het proberen? Of is het tijdverspilling?
Ja meestal is de mediaan van jullie meningen wat ik ervan vind, dus daaromquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het kut. Weet niet wat Moody ervan vind.
Ik kan tenminste opscheppen over de Eddy Zoeys, Filemons, Bracha van Doesburgs en Arnold Brugginks van deze wereldquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Huhuhu, nog mooie anecdotes?
Ik weet maar 1 bekend persoon die op onze school zat, op wat Jupiler League voetballers na:
[ afbeelding ]
Nee, joah en nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef richolio het volgende:
Jungle heeft ook een van de beste albums van het jaar. Samen met Royal Blood en Typhoon.
Heb weleens wat tracks geluisterd en dat vond ik tijdverspilling.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier die dit nog niet geluisterd heb. Norrage, Moody? Moet ik het proberen? Of is het tijdverspilling?
Op zich goed, dan kunnen we je niet wegjagen.quote:
Dan sla ik hem lekker over, bedankt heren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kan tenminste opscheppen over de Eddy Zoeys, Filemons, Bracha van Doesburgs en Arnold Brugginks van deze wereld.
[..]
Nee, joah en nee.
[..]
Heb weleens wat tracks geluisterd en dat vond ik tijdverspilling.
Tja Bob kan dan zijn testikelen weer niet onder controle houdenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op zich goed, dan kunnen we je niet wegjagen.
Blonde on Blonde, Blood on The Tracks, Highway 61 Revisited, Bringing it All Back Home zijn mijns inziens zijn hoogtepunten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:50 schreef Kerftminister het volgende:
Oja ik heb opeens wel zin gekregen in Bob Dylan. Heb alleen nog Highway Revisited gehoord. Welke moet ik luisteren zo?
Ik kan er maar 1tje luisteren zo, welke is het meest Kerft-ig?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Blonde on Blonde, Blood on The Tracks, Highway 61 Revisited, Bringing it All Back Home zijn mijns inziens zijn hoogtepunten.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kan er maar 1tje luisteren zo, welke is het meest Kerft-ig?
Highway 61, maar die ken je kennelijk al. Doe dan maar Blood on the Tracks. Of misschien John Wesley Harding, die is wat wereldserquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Begin gewoon van voren. Het is sowieso wel interessant om de evolutie van Dylans sound te volgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Highway 61 Revisited is top en alles er omheen ook. Latere platen als Desire zijn ook top. Gewoon chronologisch zijn discography luisteren. Beetje verdiepen in de groten der aarde joh.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken, je wil niet weten hoe vaak ik dat geprobeerd heb bij artiesten, is me nog nooit gelukt het af te ronden. Behalve Outkast dan, maar dat zijn er maar een paar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Begin gewoon van voren. Het is sowieso wel interessant om de evolutie van Dylans sound te volgen.
Jep, heb ik een 8.9 gegeven dus die beviel me zeer. Ik ga John Wesley Harding wel proberen, heb ik nog nooit eerder genoemd zien worden, maar Americana-invloeden is altijd wel cool.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Highway 61, maar die ken je kennelijk al. Doe dan maar Blood on the Tracks. Of misschien John Wesley Harding, die is wat wereldser
Alle tijd voor, zijn zoveel groten der aarde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Highway 61 Revisited is top en alles er omheen ook. Latere platen als Desire zijn ook top. Gewoon chronologisch zijn discography luisteren. Beetje verdiepen in de groten der aarde joh.
All Along the Watchtowerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:59 schreef Norrage het volgende:
Tsja John Wesley Harding is wel een unieke plaat in zijn oeuvre. Heel veel mondharmonica, heel veel. En zulk ongelooflijk sterk drumwerk. En All Along the Watchtower dus.
Die scoort ook hoog op de lijst van "liedjes waarvan mensen niet weten dat het covers zijn".quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
All Along the WatchtowerHeb gewoon nooit het origineel gehoord he, wat slecht.
Je weet wel dat dit niet het origineel is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
All Along the WatchtowerHeb gewoon nooit het origineel gehoord he, wat slecht.
Gewoon doen. Dan kom je al snel dit soort pareltjes tegen:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken, je wil niet weten hoe vaak ik dat geprobeerd heb bij artiesten, is me nog nooit gelukt het af te ronden. Behalve Outkast dan, maar dat zijn er maar een paar.
Dat wist ik iig wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die scoort ook hoog op de lijst van "liedjes waarvan mensen niet weten dat het covers zijn".
Uiteraard. Mn covers ken ik wel, ben van de meeste ook geen fan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Je weet wel dat dit niet het origineel is?
Net boven/onder Hey Joe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die scoort ook hoog op de lijst van "liedjes waarvan mensen niet weten dat het covers zijn".
Ook hoog op de lijst van "liedjes waarvan ik niet weet of de cover nou beter of slechter is dan het origineel omdat ze allebei zo ontiegelijk goed zijn"quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou ook vrij bijzonder zijn, aangezien er al decennia lang boeken worden volgeschreven over waar dat nummer precies vandaan komt. Ergens in de 19e eeuw, ergens in 't westen van de VS, zover zijn ze ondertussen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou je daar oprecht het origineel niet van kunnen noemen.
Gelukkig. Where did you sleep last night van Nirvana is ook zo'n spooknummer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat zou ook vrij bijzonder zijn, aangezien er al decennia lang boeken worden volgeschreven over waar dat nummer precies vandaan komt. Ergens in de 19e eeuw, ergens in 't westen van de VS, zover zijn ze ondertussen.
Jimi is toch het origineel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou je daar oprecht het origineel niet van kunnen noemen.
Aahquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat zou ook vrij bijzonder zijn, aangezien er al decennia lang boeken worden volgeschreven over waar dat nummer precies vandaan komt. Ergens in de 19e eeuw, ergens in 't westen van de VS, zover zijn ze ondertussen.
Ik zou zeggen:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:06 schreef Moody het volgende:
Beste 3 van 'm:
Eigenlijk niet te doen....
Bekend probleem. Ik heb me ook vaker dan eens verbaasd dat de Red Hot Chili Peppers Radiohead zouden coveren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
(waar ik gemiddeld rond dit tijdstip slechts Alien kan produceren)
Niks mis mee, je kan nooit alle geprezen acts goed vinden, zou wel erg saai worden. Ik heb niks met The Beach Boys en Radiohead bijvoorbeeld.quote:
Van die eerste vind ik ook driekwart niks, alleen God Only Knows zit wel heel goed in elkaar moet ik zeggen. En Sloop John B ook wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niks mis mee, je kan nooit alle geprezen acts goed vinden, zou wel erg saai worden. Ik heb niks met The Beach Boys en Radiohead bijvoorbeeld.
Dat compenseer je dan wel weer met je onbegrensde liefde voor Kendrick.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niks mis mee, je kan nooit alle geprezen acts goed vinden, zou wel erg saai worden. Ik heb niks met The Beach Boys en Radiohead bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |