NEe, moet tennissenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:17 schreef Xrenity het volgende:
Gaat er zaterdag nog iemand naar Hopkins & Four Tet in Trouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Lineupje hoor nog met Floating Points erbijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
NEe, moet tennissenohja, het is 's nachts natuurlijk
Is het uitverkocht?
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:37 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe Ben Howard gelekt
Het hele album kut of Ben Howard zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I Forgot Where We Were vind ik toch wel een aardig nummertje.
Ben Howard zelf....die stem....waarom moeten al die singer-songwriters zo'n vervelende nasale piepstem hebben om succesvol te zijn :/quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het hele album kut of Ben Howard zelf?![]()
I Forgot Where We Were vind ik toch wel een aardig nummertje.
Jup.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
NEe, moet tennissenohja, het is 's nachts natuurlijk
Is het uitverkocht?
dat vraag ik me ook al tijden afquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:42 schreef Norrage het volgende:
Ben Howard zelf....die stem....waarom moeten al die singer-songwriters zo'n vervelende nasale piepstem hebben om succesvol te zijn :/
Wesseltoft heeft al vaker genres fantastisch bij elkaar gecombineerd, maar dat is dan toch vaak op een ingetogen manier. Dit is echt dansbaar, het knalt je speakers uit maar is tegelijkertijd ook vaak minimalistisch. Echt een beetje zoals Darkside, dus een aanrader aan alle fansquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
Bugge Wesseltoft is sowieso goed.Ik zal de plaat morgen eens luisteren, als ik hem kan vinden.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben Howard zelf....die stem....waarom moeten al die singer-songwriters zo'n vervelende nasale piepstem hebben om succesvol te zijn :/
Toch is hij een stuk beter dan de gemiddelde singer songwriter. Ben ook best benieuwd naar het nieuwe album. Volgens mij meer diepgang en minder Standaard.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:52 schreef Vatta het volgende:
[..]
Toch is hij een stuk beter dan de gemiddelde singer songwriter. Ben ook best benieuwd naar het nieuwe album. Heeft denk ik meer diepgang en minder standaard.
Omdat je Ben Howard had opstaan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:21 schreef Vatta het volgende:
Haha kreeg een epileptische aanval tijdens het typen
Het album Last Spring van Wesseltoftquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wesseltoft heeft al vaker genres fantastisch bij elkaar gecombineerd, maar dat is dan toch vaak op een ingetogen manier. Dit is echt dansbaar, het knalt je speakers uit maar is tegelijkertijd ook vaak minimalistisch. Echt een beetje zoals Darkside, dus een aanrader aan alle fansWel veel sterkere nadruk op jazz, dat wel.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het album Last Spring van Wesseltoft
Kwam er helaas te laat achter, wat een droomavond.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:17 schreef Xrenity het volgende:
Zoals elk jaar met ADE heb ik tentamenweek.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:17 schreef Xrenity het volgende:
Allebei fantastisch. Funeral vind ik een tikje beter maar ze ontlopen elkaar niet veel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
The Suburbs, prima album. Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen over Arcade Fire.
Al had ik Funeral ook 4 sterren gegeven, maar daar is me echt niks van bijgebleven.
Ben het wel met je eens. Over die nieuwe ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:01 schreef Grobbel het volgende:
The Suburbs had van mij wel 4 nummers korter mogen zijn. Nu is ie eigenlijk te lang om echt als album te werken.
...Dan weet je meteen hoe ik over die nieuwe plaat denk.
Zakt inderdaad wel weg rond het eind. Reflektor was helemaal niet mijn ding dus daar zeg ik maar niks over, voordat ik dalijk mensen in het verkeerde keelgat ga schietenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:01 schreef Grobbel het volgende:
The Suburbs had van mij wel 4 nummers korter mogen zijn. Nu is ie eigenlijk te lang om echt als album te werken.
...Dan weet je meteen hoe ik over die nieuwe plaat denk.
De basis is wel vet, maar het is veel te chaotisch en onsamenhangend. Kan er niet echt iets mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe track van James Blake. Begint ergens rond 0:20.
Het einde heeft wel Sprawl, Deep Blue en We Used To Wait welke geniaal zijn. Vooral het middenstuk is een beetje saai. Alhoewel, eigenlijk is elk nummer afzonderlijk wel gewoon goed, maar is het gewoon teveel...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zakt inderdaad wel weg rond het eind. Reflektor was helemaal niet mijn ding dus daar zeg ik maar niks over, voordat ik dalijk mensen in het verkeerde keelgat ga schieten
Ja, precies. Er is geen zwak moment op The Suburbs maar het is te lang om comfortabel te luisteren. Vind ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het einde heeft wel Sprawl, Deep Blue en We Used To Wait welke geniaal zijn. Vooral het middenstuk is een beetje saai. Alhoewel, eigenlijk is elk nummer afzonderlijk wel gewoon goed, maar is het gewoon teveel...
En dat is ook precies het geval met Reflektor. Ook daar is het niet comfortabel het de hele duur te luisteren, ondanks dat er weinig zwakke momenten inzitten. Sowieso heb ik dat met bijna alle lange (dubbel) albums. Ik kan er eigenlijk geen een noemen, hoe goed ook, die ik kan uitzitten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Er is geen zwak moment op The Suburbs maar het is te lang om comfortabel te luisteren. Vind ik.
Ik vind Reflektor wel zwakker dan The Suburbs. Sowieso is Supersymmetry een waardeloze track met dat outtro. Ook Here Comes the Night Time II had ik geen seconde gemist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat is ook precies het geval met Reflektor. Ook daar is het niet comfortabel het de hele duur te luisteren, ondanks dat er weinig zwakke momenten inzitten. Sowieso heb ik dat met bijna alle lange (dubbel) albums. Ik kan er eigenlijk geen een noemen, hoe goed ook, die ik kan uitzitten.
Ik ben natuurlijk een Reflektor fanboy, dus ben het niet helemaal met je eens. Maar Night Time II mag geskipped ja. Sowieso zit er (tenminste bij mijn versie) ook een vervelende stilte na Joan of Arc. En tsja, Supersymmetry kan je gewoon uitzetten na 3 minutenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Reflektor wel zwakker dan The Suburbs. Sowieso is Supersymmetry een waardeloze track met dat outtro. Ook Here Comes the Night Time II had ik geen seconde gemist.
Ja dit precies.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De basis is wel vet, maar het is veel te chaotisch en onsamenhangend. Kan er niet echt iets mee.
Ja, je kunt een album met tien rotnummers ook gewoon niet luisteren en dan is het geen slecht albumquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een Reflektor fanboy, dus ben het niet helemaal met je eens. Maar Night Time II mag geskipped ja. Sowieso zit er (tenminste bij mijn versie) ook een vervelende stilte na Joan of Arc. En tsja, Supersymmetry kan je gewoon uitzetten na 3 minuten
Het is het laatste nummer, en die outro is gewoonweg overbodig en volgens mij niet eens serieus bedoeld. Dat lijkt me toch een ander verhaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, je kunt een album met tien rotnummers ook gewoon niet luisteren en dan is het geen slecht album
Beter laat dan nooit! Topalbum. Leuke remix van Jaar ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef Tchock het volgende:
Ik begin steeds meer verliefd te worden op Shields.
[ afbeelding ]
Die ligt hier op vinyl.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit! Topalbum. Leuke remix van Jaar ook
Zonde, die laatste track is zo fenomenaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ligt hier op vinyl.Kende Sleeping Ute ook wel, maar de rest niet echt.
Niet Big Bear?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:31 schreef Norrage het volgende:
Ik vond Shields echt een tegenvaller. Is gewoon de volle mep precies binnen de randjes. Er gebeurt eigenlijk helemaal niks, het is van noot A tot noot Z volstrekt van een papiertje afgespeeld. Meermaals dacht ik het leuk te vinden, maar telkens besefte dat ik het maar 2 nummres achter elkaar trek....
Maar sowieso ben ik niet echt een Grizzly Bear fan. Doe mij maar Panda Bear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |