Wat moet ik in de jungle?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel en anders ga je maar terug naar de jungle ofzo. En anders komen er aanslagen op kleurpieten denk ik.
Niet wat ik bedoelde helaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
6 december mag hij weer ophoepelen idd.
dat heb ik niet gezegt, maar wij zijn inde meerderheid dus wij bepalen dat gewoon.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar racistisch is meneer niet hoor!
Wij?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegt, maar wij zijn inde meerderheid dus wij bepalen dat gewoon.
Nee klopt, 6 december is hij weg iedereen weer blij!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
En geweld schuwt ie ook niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel en anders ga je maar terug naar de jungle ofzo. En anders komen er aanslagen op kleurpieten denk ik.
Fixed. 10%, je overschat ze.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee klopt, 6 december is hij weer weg iedereen blij! En dan kunnen wij rond augustus hier weer een nieuw topic openen en met z`n allen weer gaan klagen met 3% van de bevolking hoe racistisch het allemaal wel niet is #1111
Ik zeg tocfh denk ik, misschien ook wel niet. Maar misschien wel snap je.quote:
Ja, want uiteindelijk is Sinterklaas gewoon een geloof!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Mensen moeten gewoon niet raar opkijken als er terrorisme komt op kleurpieten. Als ik op pro-zwartepiet facebook pagina lees zijn er veel mensen die dat willen weet je wel.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Mensen moeten gewoon niet raar opkijken als er terrorisme komt op kleurpieten. Als ik op pro-zwartepiet facebook pagina lees zijn er veel mensen die dat willen weet je wel.
Natuurlijk niet, ik vind het zelf ook een fucking schande maar verwacht niet dat het tij nog zal keren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zwicht jij nu ook al voor die leugens joh? Had je wel hoger ingeschat.
Ik bespeur daarbij totaal geen racistische motieven inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist. Kinderen gaan het verschil niet zien tussen de witte pipo-de-clownpiet, de kaaspiet, de stroopwafelpiet en de van kleur verspringende regenboogpiet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef JackHerrer het volgende:
Je vergeet dat kinderen dom zijn. Er zijn al jaren verschillende Sinterklazen en Zwarte Pieten op tv, en dan komen in de familie en op school vaak ook nog andere langs. Toch zien de meeste kinderen het verschil niet en zijn ze alleen geïnteresseerd in cadeaus en snoepgoed.
Een beetje een slim kind ziet het verschil op den duur heus wel. Maar dat wordt uitgelegd met "hulpsinterklazen".quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef JackHerrer het volgende:
Je vergeet dat kinderen dom zijn. Er zijn al jaren verschillende Sinterklazen en Zwarte Pieten op tv, en dan komen in de familie en op school vaak ook nog andere langs. Toch zien de meeste kinderen het verschil niet en zijn ze alleen geïnteresseerd in cadeaus en snoepgoed.
jij bepaalt nog niet welke onderbroek je aan gaat trekken joh, doe ff rustigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegt, maar wij zijn inde meerderheid dus wij bepalen dat gewoon.
Door zeikende volwassenen zoals jij ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist. Kinderen gaan het verschil niet zien tussen de witte pipo-de-clownpiet, de kaaspiet, de stroopwafelpiet en de van kleur verspringende regenboogpiet.Wees gewoon mans genoeg om toe te geven dat het feest compleet om zeep geholpen wordt op deze manier, moedwillig.
Dus dan kunnen we voor gekleurde pieten ook wel een domme smoes verzinnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Een beetje een slim kind ziet het verschil op den duur heus wel. Maar dat wordt uitgelegd met "hulpsinterklazen".
Door overdreven toegevelijke correctmensen, vooral wanneer de gesprekspartner in enige mate getint is en wel eens achtergesteld/benadeeld zou kunnen zijn. Dan kunnen ze niet ver genoeg gaan om te tonen wat een goed volk zij wel niet zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Door zeikende volwassenen zoals jij ja.
Het enige wat maakte dat je nog zo lang in sinterklaas kon geloven was dat het overal hetzelfde was, en ook altijd zo geweest is. Nu lijkt het meer een alles-wat-we-maar-kunnen-bedenken-fantasiefestijn. Tja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:32 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dus dan kunnen we voor gekleurde pieten ook wel een domme smoes verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |