Wat wil je nu zeggen? Jij denkt dat het enige streven van de OVERHEID (of zelfs de samenleving an such) is het perfectioneren (iets wat niet eens kan, omdat er ook hier geen eindpunt is voor zover wij weten) van technologie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, hier zit dus exact het probleem. Een conservatief is niet instaat om technologisch gezien op langer termijn te denken.
Het gaat niet om de MacBook (heb er geen trouwens).
twitter:ResistanceER twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 22:04:25#ISIS did infact retreat in East #Kobane and #YPG recaptures Tal alshaeer. #Syria#TwitterKurds #KURDSagainstISIS #AynAlArab reageer retweet
Stop eens met dat focussen op de overheid, de overheid is niets meer dan een abstractie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Jij denkt dat het enige streven van de OVERHEID (of zelfs de samenleving an such) is het perfectioneren (iets wat niet eens kan, omdat er ook hier geen eindpunt is voor zover wij weten) van technologie?
En dat conservatisme niet in staat is om technologische ontwikkeling te genereren terwijl ik jou al heb uitgelegd dat technologische ontwikkeling hoofdzakelijk voortvloeit uit de private sector?
Naar mijn weten zijn het bedrijven als Google, Microsoft, SpaceX en dergelijke die met de technologische ontwikkelingen komen, niet het Binnenhof.
Foucault, ben jij dat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stop eens met dat focussen op de overheid, de overheid is niets meer dan een abstractie.
Ja, dat lijkt mij verstandig...quote:Maar goed, lets agree to disagree.
Truequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is maar wat je kwaliteit vind Vigen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Foucault, ben jij dat?
[..]
Ja, dat lijkt mij verstandig...
Kijk! Goed nieuws eindelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:26 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:ResistanceER twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 22:04:25#ISIS did infact retreat in East #Kobane and #YPG recaptures Tal alshaeer. #Syria#TwitterKurds #KURDSagainstISIS #AynAlArab reageer retweet
quote:ISIS fighter in Kobanê: “Erdoğan has helped us a lot”
ISIS defiant as Syria’s civil war threatens to spill over into Turkey: “Erdoğan has helped us a lot, but we don’t need him anymore. Turkey is next.”
-knip-
quote:
quote:Now ISIS is under attack from guerrillas itself: Ultra-secret White Shroud group strike fear into terrorists by picking off fighters one by one
http://www.dailymail.co.u(...)ighters-one-one.html
Omdat het van de dailymail komt, en het leest allemaal nogal bombastisch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou dat sensatienieuws zijn?
Kijk eens aan, het pokerspelletje van Erdogan begint tegen hem te werken. Speltip nummer 8: bluf niet elk potje dat je speelt.quote:
True, maar ik las dit ook al ergens anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat het van de dailymail komt, en het leest allemaal nogal bombastisch.
Aan de ene kant goed nieuws, aan de andere kant is die hele stad de kanker in gebombardeerd. Voor de stukken die ze hebben heroverd op IS is al honderden miljoenen nodig om dat weer netjes op te bouwen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:26 schreef UpsideDown het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:44 schreef De_Guidance het volgende:
We don't need him anymore?
Omdat het zo goed met ze gaat?
En waarom zou je ineens tegen iemand keren waar je zoveel aan hebt.
Gewoon verzonnen quote
De quote mag dan wel verzonnen zijn, toch is Erdogan hoogst naïef als hij denkt dat IS Turkije met rust gaat laten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:44 schreef De_Guidance het volgende:
We don't need him anymore?
Omdat het zo goed met ze gaat?
En waarom zou je ineens tegen iemand keren waar je zoveel aan hebt.
Gewoon verzonnen quote
Jij denkt dat er geen propaganda is?quote:
twitter:TelegraphNews twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 22:25:50US launches its heaviest bombardment yet in support of Kurdish forces fighting for Kobane http://t.co/cVOGUCM12x reageer retweet
Ik denk niet dat hij het denkt. Ik denk zelf dat er ze er best bang voor zijn als regering.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De quote mag dan wel verzonnen zijn, toch is Erdogan hoogst naïef als hij denkt dat IS Turkije met rust gaat laten.
Dit kan best propaganda zijn, maar je denkt dat Turkije niet "next" kan zijn ben je toch wel naïef hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen propaganda is?
Als Erdogan IS daadwerkelijk zou helpen, hebben ze hem nu harder nodig dan ooit.
"We don't need him anymore, Turkey is next"
Gewoon typisch oorlogspropaganda.
Door ISIS geen stro breed in de weg te liggen kan ook al als 'hulp' beschouwd worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geloofwaardige quote ook.
Waarom zou je ooit zoiets zeggen
Nee dat Turkije next kan zijn is juist evident.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit kan best propaganda zijn, maar je denkt dat Turkije niet "next" kan zijn ben je toch wel naïef hoor.
Daarom had hij nu volop in de aanval moeten gaan. De beste verdediging is de aanval. Hij had tienduizend IS ratten van zijn grens kunnen wegvagen en zich populair kunnen maken bij de Koerden in één klap (zelfs als het hem niet om de Koerden te doen was, je wil die ratten niet aan je poort hebben staan). Waar was IS dan geweest met hun grote mond?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het denkt. Ik denk zelf dat er ze er best bang voor zijn als regering.
Dan hoef je nog steeds geen quotes te verzinnen op Twitter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:47 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Door ISIS geen stro breed in de weg te liggen kan ook al als 'hulp' beschouwd worden.
Niet in de weg zitten kan ook helpen zijn, maja whatever.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee dat Turkije next kan zijn is juist evident.
Maar een IS strijder die zegt Bedankt Erdogan, we hebben je niet meer nodig, jullie zijn next.
Is erg ongeloofwaardig. Vooral in combinatie met 'Hij heeft ons echt geholpen".
Als dat zo is, hebben ze hem juist nu nodig.
Verzonnen quotes
sgeen twitter G.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan hoef je nog steeds geen quotes te verzinnen op Twitter.
Iran verklaarde al bijna de oorlog aan Turkije toen ze het uberhaupt in het parlement bespraken. Ze doen ook moeilijk over de handel tussen Turkije en Iran nu en Iran heeft zelfs in het vrijdaggebed gezegt dat Erdogan slecht was omdat ze Syrië willen binnenvallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom had hij nu volop in de aanval moeten gaan. De beste aanval is de verdediging. Hij had tienduizend IS ratten van zijn grens kunnen wegvagen en zich populair kunnen maken bij de Koerden in één klap (zelfs als het hem niet om de Koerden te doen was, je wil die ratten niet aan je poort hebben staan). Waar was IS dan geweest met hun grote mond?
Nee das een andere heuvel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:51 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/KoerdenNL/status/522123520416182272
Er deden zich geruchten rond dat IS teruggedrongen was uit dit deel van Kobane. Dit is alleen niet waar
[ afbeelding ]
Godverdomme, kun je nu zelfs de Koerden omtrent hun eigen onderwerpen niet meer vertrouwen??quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:52 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee das een andere heuvel.
Oostkant.
Ow sorry, volgende keer zal ik weer braaf CNN Turk of Todays Zaman qouten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Insta Face twitta Tumblr BBC allemaal zelfde G
Als Turkije tegen IS wil vechten is Iran het laatste land wat ze tegen zou houden. Waar Iran op tegen is zijn de haast imperialistische trekjes van de sultan. Hij wil een deel van Syrië bezetten en de huidige regering omver werpen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iran verklaarde al bijna de oorlog aan Turkije toen ze het uberhaupt in het parlement bespraken. Ze doen ook moeilijk over de handel tussen Turkije en Iran nu en Iran heeft zelfs in het vrijdaggebed gezegt dat Erdogan slecht was omdat ze Syrië willen binnenvallen.
Syrië, Rusland idem. Tevens zit de YPG ook niet te wachten op Turkse soldaten. Hebben ze duidelijk gezegd.
Jij denkt dat je zomaar een ander land kunt binnenvallen?
En dan vechten tegen Syrië, Iran, YPG en IS tegelijk?
Ik denk eerder de nerdjes die aan het fotosoepen zijn geslagen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Godverdomme, kun je nu zelfs de Koerden omtrent hun eigen onderwerpen niet meer vertrouwen??
Weet jij toevallig meer over die aanvallen op de Koerden in Irak?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als Turkije tegen IS wil vechten is Iran het laatste land wat ze tegen zou houden. Waar Iran op tegen is zijn de haast imperialistische trekjes van de sultan. Hij wil een deel van Syrië bezetten en de huidige regering omver werpen.
Die nederlandse Koerden leek echt een oprechts twitteraar, helaas.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik denk eerder de nerdjes die aan het fotosoepen zijn geslagen.
Syrië kan hem niks maken, die heeft geen leger in de buurt van zijn grens. Iran is een hoop bluf, maar als hij daadwerkelijk tienduizend IS ratten had weggevaagd was er niks gebeurd. De reden dat ze dat niet toestaan, is omdat ze weten dat Erdogan dat deel dan direct zou inlijven bij Turkije.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iran verklaarde al bijna de oorlog aan Turkije toen ze het uberhaupt in het parlement bespraken. Ze doen ook moeilijk over de handel tussen Turkije en Iran nu en Iran heeft zelfs in het vrijdaggebed gezegt dat Erdogan slecht was omdat ze Syrië willen binnenvallen.
Syrië, Rusland idem. Tevens zit de YPG ook niet te wachten op Turkse soldaten. Hebben ze duidelijk gezegd.
Jij denkt dat je zomaar een ander land kunt binnenvallen?
En dan vechten tegen Syrië, Iran, YPG en IS tegelijk?
Ze hebben een sterk leger, maar dat kunnen ze niet hoor.
Ik denk dat er een misverstand is en dat het om gebieden binnen Turkije zelf gaat, aan de grens met Irak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet jij toevallig meer over die aanvallen op de Koerden in Irak?
Goed artikel vandaag hoor!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ow sorry, volgende keer zal ik weer braaf CNN Turk of Todays Zaman qouten.
Beide geen Erdogan fans.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ow sorry, volgende keer zal ik weer braaf CNN Turk of Todays Zaman qouten.
Ik lees toch liever Hurriyet Daily omdat Zaman nogal boter op hun hoofd heeft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Goed artikel vandaag hoor!
http://www.todayszaman.co(...)so-angry_361585.html
Heldere column, lezen Turken het zelf het ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Goed artikel vandaag hoor!
http://www.todayszaman.co(...)so-angry_361585.html
http://www.hurriyetdailyn(...)=72969&NewsCatID=341quote:Istanbul University students concerned about campus attacks by ISIL supporters
Gadverdamme, is ze aangevallen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:01 schreef De_Guidance het volgende:
Dit meisje maakt anti-IS poster op een Turkse universiteit.
[ afbeelding ]
[..]
http://www.hurriyetdailyn(...)=72969&NewsCatID=341
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |