Misschien een ander onderwerpquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
De TT is er niet echt beter op geworden alleen, Tijntje..
Ach, er word op mij ingehakt. Dus ik incasseer het wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Please keep it there. Verklaart wel waarom m'n DM opeens stil is, denk ik.
Tegen mijquote:
Waarom ga je dan op TC? Zelfkastijding?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, er word op mij ingehakt. Dus ik incasseer het wel.
[..]
Tegen mij
Huh, why?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Tegen mij
Blijf dan gewoon hierquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Tegen mij
Daar schijn ik van te houden. Wel interessant wat ik hoor dat anderen over mij gezegd zouden hebben. Er gaat een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom ga je dan op TC? Zelfkastijding?
Kan er geen andere motor in dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh my.. de 2015 Ford Mustang ziet er wel gaaf uit![]()
Alleen de motor.. Is een beetje mweh
Doe het niet man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Daar schijn ik van te houden. Wel interessant wat ik hoor dat anderen over mij gezegd zouden hebben. Er gaat een wereld voor me open.
De jouwe mag er ook wezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind Fax vooral een goed kapsel hebben
Don't botherquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Daar schijn ik van te houden. Wel interessant wat ik hoor dat anderen over mij gezegd zouden hebben. Er gaat een wereld voor me open.
Tja laat die figuren, dan ook gewoon. Het zijn gewoon van die types die interessant proberen te doen door een beetje anderen af te kraken. Vertaling: Ik heb niks boeiends te zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Normaal geeft Kaneel mij dat soort dingen door.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Normaal geeft Kaneel mij dat soort dingen door.
Hoe weet je dat? Alleen op de middelbare school kreeg ik nog weleens dingen over mezelf te horenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Mensen zeggen ook de naarste dingen over mij, part of life
.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
De jouwe mag er ook wezenZeer mannelijk
Oh, soms hoor je watquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Alleen op de middelbare school kreeg ik nog weleens dingen over mezelf te horen
Ik heb er spijt van ja. Ik ben niet blij met wat ik gehoord heb.quote:
Is het waar? Dan is het kut. Is het niet waar, dan is het alsnog kut, maar weet je ook dat het onzin is en is het makkelijker om het links te laten liggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van ja. Ik ben niet blij met wat ik gehoord heb.
Wat zei ik dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een keer op TC gezeten. Toe kreeg ik een uitbrander van Fas en dat was het einde van -een op het oog- mooie start van een tijdperk.
Vast wel..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan er geen andere motor in dan?
Nja je had het ook kunnen maken om je vakantiegevoel te versterken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Het groeit hier niet aan een boom he.
yepquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben en jerry's zeker, met chocolade ?
emissierechtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel..
Maar een 2,3liter 4 cylinder EcoBoost in een Musclecar.. wie verzint zoiets
Had ik je dat moeten melden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je had het ook kunnen maken om je vakantiegevoel te versterken.
Ik weet toch niet dat je daar de supermarkt bent gegaan.
Ik probeerde m'n cam werkend te krijgen en drukte op elke CTA in beeld. Toen maakte ik ineens screenshots en je was over de zeikquote:
Is voor het milieu Joof.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel..
Maar een 2,3liter 4 cylinder EcoBoost in een Musclecar.. wie verzint zoiets
Goedenavond alleenquote:
Dit deed wel pijn, zeker omdat de persoon in kwestie mij goed kent en het ook gewoon face to face had kunnen zeggen maar mij iets compleet anders vertelde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Mensen zeggen ook de naarste dingen over mij, part of life
.
Nah, want de GT heeft nog wel de 5+ liter V6 dacht ik.. En is bijna 2000 Dollar goedkoper..quote:
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon om mij te pesten. Ik geloof er niks meer van.
Was bang dat je me met die foto ging pesten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik probeerde m'n cam werkend te krijgen en drukte op elke CTA in beeld. Toen maakte ik ineens screenshots en je was over de zeik
Er komt alsnog wel 310pk uit, dat dan weer wel.. Maar ik blijf het vaag vinden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is voor het milieu Joof.
En lekker zuinig.
Dan neem je die tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, want de GT heeft nog wel de 5+ liter V6 dacht ik.. En is bijna 2000 Dollar goedkoper..
Hmmm, dan is het helemaal kutquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dit deed wel pijn, zeker omdat de persoon in kwestie mij goed kent en het ook gewoon face to face had kunnen zeggen maar mij iets compleet anders vertelde.
Of het waar is weet ik niet. Maar het doet zeker pijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het waar? Dan is het kut. Is het niet waar, dan is het alsnog kut, maar weet je ook dat het onzin is en is het makkelijker om het links te laten liggen.
En waarom zou ik tegen je liegen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Ik ben natuurlijk bad-ass, zou je niet tegen durven liegen.
Hij zou slechts andere vrouwen jaloers maken hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was bang dat je me met die foto ging pesten.
Mja, ik snap 't wel, hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Of het waar is weet ik niet. Maar het doet zeker pijn.
Mijn hart vertoonde scheurtjes. Ooit wil ik wel weer eens meeten via TC, als ik in ieder geval met m'n MacBook kan cammen via TC. Onmogelijk dat het aan m'n JS instellingen lag. (Denk ik)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was bang dat je me met die foto ging pesten.
Waarmee ben je dan te lokken?quote:
Ik neem niksquote:
Lastig hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen.
Ook niet je vriendin?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem niks
Ook, mocht het allemaal doorgaan, als ik naar de US zou moven.. Dan koop ik toch gewoon weer een Honda
Maar de kans dat de NSX er dan is, is wel groot
Chocolade ijs Roy. Chocolade ijs.quote:
Ooit komt die er 1.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem niks
Ook, mocht het allemaal doorgaan, als ik naar de US zou moven.. Dan koop ik toch gewoon weer een Honda
Maar de kans dat de NSX er dan is, is wel groot
Ik hoef ook niemand te lokkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen.
Maar dan heb ik zelf niks meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Chocolade ijs Roy. Chocolade ijs.
Eerlijk zullen we alles delen toch?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Chocolade ijs Roy. Chocolade ijs.
Deel jij eerlijk dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen toch?
Ik denk dat yvie aanvalt op het ijs en naar me gromt als ik dan te dichtbij kom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen toch?
Ow die weet ik nog welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
Het was overigens de memorabele avond met de niets verhullende schaduw op Yats' muur. Hij verweet het de lamp, laten we het daar maar op houden.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan straciatella trouwens.quote:
Dat doet ze met alles wat ze lekker vind. Je had haar moeten zien toen ze paaseitjes kreeg. Het is dat die ketting sterk genoeg was, anders hadden we het niet na kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat yvie aanvalt op het ijs en naar me gromt als ik dan te dichtbij kom.
Over het algemeen wel ja.quote:
En daar ben jij bang voor?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat yvie aanvalt op het ijs en naar me gromt als ik dan te dichtbij kom.
Paaseitjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doet ze met alles wat ze lekker vind. Je had haar moeten zien toen ze paaseitjes kreeg. Het is dat die ketting sterk genoeg was, anders hadden we het niet na kunnen vertellen.
[..]
Over het algemeen wel ja.
italiaans schepijsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan straciatella trouwens.
Walnoten/pecannotenquote:
Was ook tijdens Pasen in Scheveningen tijdens een meet.quote:
Wat zei ik nou, Roy? Je graaft enkel een dieper graf zo.quote:
Heb ik dat gemist, of heb ik dat uit mijn geheugen verdrongen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was ook tijdens Pasen in Scheveningen tijdens een meet.
Die kuil ga ik nooit meer uitkomen denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat zei ik nou, Roy? Je graaft enkel een dieper graf zo.
Lol, dat was net voor de hele donker/wit discussie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist, of heb ik dat uit mijn geheugen verdrongen?
Dat laatste Tijn. Dat laatste.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist, of heb ik dat uit mijn geheugen verdrongen?
Geen zorgen, ik red je wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kuil ga ik nooit meer uitkomen denk ik.
Haha, even het verslag teruglezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, dat was net voor de hele donker/wit discussie.
Dat moet ik ook nog horen ja.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allen.. ik duik er eens vroeg(er) in dan normaal.
Kusjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
trusten Lolaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten jongedame!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Wat ben jij de laatste tijd mooi op tijd.quote:
Jawel, het is soms gewoon een beetje frustrerend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij alweer een beetje over je sollicitatiedipje heen?
Dat kan, begrijpelijk ook. Maar zonde om daar je vakantietijd aan te verspillen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, het is soms gewoon een beetje frustrerend.
Ken het gevoel man. Vooral als het allemaal te lang duurt en je blijft hopen, en dan ineens een afwijzing krijgt. De aanhouder wintquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, het is soms gewoon een beetje frustrerend.
Boksen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
Net even een partij terug gekeken van een kennis van me, dan kriebelt het toch wel weer om het weer eens te gaan proberen in de ring.
Hij is 3 jaar ouder en heeft ook jaren niks meer gedaan en zit na een half jaar trainen toch weer op een aardig niveau, dus het zou mogelijk moeten zijn.
Even de frustratie van je af slaan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
Net even een partij terug gekeken van een kennis van me, dan kriebelt het toch wel weer om het weer eens te gaan proberen in de ring.
Hij is 3 jaar ouder en heeft ook jaren niks meer gedaan en zit na een half jaar trainen toch weer op een aardig niveau, dus het zou mogelijk moeten zijn.
Dat klinkt niet als de juiste motivatie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even de frustratie van je af slaan?
Soms helpt het best. Even lekker los gaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als de juiste motivatie.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan, begrijpelijk ook. Maar zonde om daar je vakantietijd aan te verspillen.
Ik alleen bij sommige openingstunes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dan kijk je naar een serie, dan komt er een onbekend nummer voorbij maar ben je toch na 15 seconden al helemaal verkocht?
Ja, en het nummer krijgt dan vaak ook meer kracht door de scene waar het aan verbonden is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dan kijk je naar een serie, dan komt er een onbekend nummer voorbij maar ben je toch na 15 seconden al helemaal verkocht?
Ja, helemaal waar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en het nummer krijgt dan vaak ook meer kracht door de scene waar het aan verbonden is.
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en het nummer krijgt dan vaak ook meer kracht door de scene waar het aan verbonden is.
Uit welke serie komt die dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Net deze eindelijk gevonden gelukkig. Super blij ermee!
Komt niet echt uit een serie ofzo, er komt gewoon 15 sec van dat nummer voor in maar 1 scene.quote:
Trustequote:
Welterusten.quote:
Slimmeke bende ook he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Sh*t helemaal enthousiast door de muziek. Kan helemaal niet slapen zo.
Niet handig weer dit.
Ben je een beetje in een romantische mood Yv?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Uuhhg en mn playlist is deze maand ook nog eens wat aan de romantische kant,
ook niet echt handig. Nee... soms dan doe ik inderdaad geen slimme dingen.
Niemand is perfect hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Niet? Dus ik kan ophouden met zoeken?quote:
Nee, maar had flink wat oldies erin gezet, en tsja... dan gaan dat soort dingen ineens zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je een beetje in een romantische mood Yv?
Yv toch...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Dus ik kan ophouden met zoeken?
[..]
Nee, maar had flink wat oldies erin gezet, en tsja... dan gaan dat soort dingen ineens zo.
Dat trekt wel weer bij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar had flink wat oldies erin gezet, en tsja... dan gaan dat soort dingen ineens zo.
Jaquote:
En wellicht slaap je dan zo. Zoals ik nu ga doen. Allen welterusten gewenst, morgen om 7 uur de wekker want ik wil om half 8 in dat zwembad liggen. Adieu!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JaPitbull ft. John Ryan - Fireball maar opgezet,
om even de sfeer om te gooien, misschien helpt het.
Bye!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wellicht slaap je dan zo. Zoals ik nu ga doen. Allen welterusten gewenst, morgen om 7 uur de wekker want ik wil om half 8 in dat zwembad liggen. Adieu!
En daar gebruik je dat nummer voor?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
JaPitbull ft. John Ryan - Fireball maar opgezet,
om even de sfeer om te gooien, misschien helpt het.
Ja, simpel en oppervlakkig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar gebruik je dat nummer voor?
Vind ik al iets beterquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, simpel en oppervlakkig.
Nu bij Jessie J, Ariana Grande & Nicki Minaj - Bang bang
Ja daar zijn die nummers goed voor. Betekenis zit er niet in.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeft ook niet goed te zijn, als het maar niet ´zwaar´ is.
Juist!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar zijn die nummers goed voor. Betekenis zit er niet in.
Haten op Pitbullquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar gebruik je dat nummer voor?
Ik vind het echt helemaal niks WT.quote:
Meeste mensen beoordelen pitbull op al zijn nieuwe grut, maar da's niet helemaal eerlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles niet, of gewoon bepaalde nummers niet
Ik heb eigenlijk nog geen nummer van hem gehoord wat ik tof vond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles niet, of gewoon bepaalde nummers niet
Sorry, ik heb er niets meequote:
Het is gewoon een goedgemaakte liedjesfabriek. Hij is een merk, niet echt een artiest meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen nummer van hem gehoord wat ik tof vond.
Maar ik ben natuurlijk old school he, lyrics b4 melody
Niet stiekem hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meeste mensen beoordelen pitbull op al zijn nieuwe grut, maar da's niet helemaal eerlijk natuurlijk.
Alhoewel die Fireball stiekem echt wel leuk is.
Zoals alle 13 in een dozijn "artiesten" tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is gewoon een goedgemaakte liedjesfabriek. Hij is een merk, niet echt een artiest meer.
Mja heeft niet, zolang er af en toe wat goeds uitkomt.
Zij maken de muziek dan ook niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoals alle 13 in een dozijn "artiesten" tegenwoordig.
Met tegenwoordig bedoel je neem ik aan rond 1900 ofzo, toen muziek aan het volk werd gegeven min of meer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoals alle 13 in een dozijn "artiesten" tegenwoordig.
Ik luister wel gewoon naar underground shit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij maken de muziek dan ook niet.
Zolang alle producers nog maar met wat origineels komen af en toe maakt het mij echt niet uit onder welke naam dat wordt uitgegeven hoor, of wie het mag inzingen. Als het maar oké klinkt vind ik het best
Nee de nieuwere shit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met tegenwoordig bedoel je neem ik aan rond 1900 ofzo, toen muziek aan het volk werd gegeven min of meer?
Ik luister naar wat ik leuk vind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik luister wel gewoon naar underground shit.
Dat is ook zeker het doel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik luister naar wat ik leuk vind.
En of dat nou een meisje is dat pas 5 nummers heeft gemaakt en toevallig 15sec op de achtergrond in een aflevering van een bekende serie te horen is, of dat dat nep/gemaakte top 40 is of rock waar ik niks van kan verstaan, of de mooiste gevoelige jazz-soul is die er bestaat, als ik het maar mooi vind en er van kan genieten op dat moment, dat is tenslotte het doel.
Altijd goed nieuws!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Barbusse het volgende:
She thinks she's in love with me, too
Top man! Heb je het haar gevraagd?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Barbusse het volgende:
Omdat hij je teddybeer kan laten praten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Als ik later groot ben ga ik met Seth Macfarlane trouwen heb ik zojuist besloten
Goed bezig kerel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Barbusse het volgende:
Dat speelt mee ja.. al moet ik zeggen dat het met de huidige TT een beetje creepy is om te zeggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat hij je teddybeer kan laten praten?
a dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat speelt mee ja.. al moet ik zeggen dat het met de huidige TT een beetje creepy is om te zeggen.
Komt vast goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:10 schreef Barbusse het volgende:
Oi, het is allemaal nogal prematuur
Maarzij
is
de vlinders zijn nog wel te bedwingen of is die hoop vervlogenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:10 schreef Barbusse het volgende:
Maarzij
is
Aww wat schattigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:10 schreef Barbusse het volgende:
Maarzij
is
Every hope for humanity flew away the moment I saw her beautiful eyes and the world simply stopped turning for there was no need for it anymorequote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
de vlinder zijn nog wel te bedwingen of is die hoop vervlogen
Helemaal week nuquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Every hope for humanity flew away the moment I saw her beautiful eyes and the world simply stopped turning for there was no need for it anymore
Help me man the fuck up please?quote:
Whisky is opperdepop. En ik ga geen kostuum aantrekken for the sake of it.quote:
Aahhw dat is je gegund!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Barbusse het volgende:
Ah, jouw schuld dusquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben eens een avondje weg en meteen een rel.Nou ja, misschien maar beter ook. Truste!
Geen Maltese dame toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Barbusse het volgende:
Succesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 07:15 schreef Max23 het volgende:
Hm, de dame op wie ik een oogje heb loopt vandaag voor het laatst stage (we hebben dezelfde stageplaats).. En aangezien we wel op een verschillende opleidingsinstituut zitten, "moet" ik haar dus vandaag wel mee uitvragen. Wens me succes
quote:
fixed itquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:43 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.Vandaag bakken met Robert van Backhoven.
nou succes danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 07:15 schreef Max23 het volgende:
Hm, de dame op wie ik een oogje heb loopt vandaag voor het laatst stage (we hebben dezelfde stageplaats).. En aangezien we wel op een verschillende opleidingsinstituut zitten, "moet" ik haar dus vandaag wel mee uitvragen. Wens me succes
Zo'n nacht heb ik wel eens gehad. Maar dat was helaas niet vannacht.quote:
Nou ja rel? Er was wat op TC inderdaad. Maar erg verhelderend allemaal en ik weet nu ook iets meer over een paar mensen.quote:
Ben ik genoemd? :s :Squote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja rel? Er was wat op TC inderdaad. Maar erg verhelderend allemaal en ik weet nu ook iets meer over een paar mensen.
Same, maar misschien werd ik als voorbeeld gebruikt. "Wees wat meer als VA, weet je hoe cool hij is!"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:29 schreef Myraela het volgende:
Wat was er dan?
Ik mis altijd alle goede dingen. Of het moet over mij zijn gegaan, maar dat kan ik me niet voorstellen want ik ben awesome.
Waarom zo vroeg al?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:23 schreef Myraela het volgende:
Om 9 uur 's ochtends al bloemkool staan koken.
/burgerlijke huisvrouw.
Neequote:
Ik moet zo weg en ben pas laat thuis. Dus ik maak even vast een ovenschotel klaar en dan hoeft twi vanavond alleen even de oven aan te zetten.quote:
Hou het erop dat ik nu weet hoe bepaalde mensen over mij denken en wat er achter mijn rug om gezegd word over mij door mensen die tegen mij heel anders doen (inclusief sommige quotes)quote:
Dat zou wel kunnen ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same, maar misschien werd ik als voorbeeld gebruikt. "Wees wat meer als VA, weet je hoe cool hij is!"
Lief van jequote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet zo weg en ben pas laat thuis. Dus ik maak even vast een ovenschotel klaar en dan hoeft twi vanavond alleen even de oven aan te zetten.
Hij kan ook koken overigens, maar hij werkt al zo hard.
Ik ben ook zo leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ging de rel alleen over jou of ook over anderen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:31 schreef yats het volgende:
[..]
Hou het erop dat ik nu weet hoe bepaalde mensen over mij denken en wat er achter mijn rug om gezegd word over mij door mensen die tegen mij heel anders doen (inclusief sommige quotes)
Ik heb vandaag de bakworkshop en boeklancering van meesterbakker Robert van Beckhoven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van je
Wat ga je voor leuks doen?
Dude, watskeburt?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:31 schreef yats het volgende:
[..]
Hou het erop dat ik nu weet hoe bepaalde mensen over mij denken en wat er achter mijn rug om gezegd word over mij door mensen die tegen mij heel anders doen (inclusief sommige quotes)
Heb je wel een visum aangevraagd?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de bakworkshop en boeklancering van meesterbakker Robert van Beckhoven.Maar dat is helemaal in Oisterwijk.
Oeh, dat klinkt leuk. Veel plezier.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de bakworkshop en boeklancering van meesterbakker Robert van Beckhoven.Maar dat is helemaal in Oisterwijk.
Ik ben een Brabander oorspronkelijk, dus ik neem mijn geboortebewijs gewoon mee en praat weer met een zachte G.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je wel een visum aangevraagd?
Cool!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet er anders een goed Rotterdams accent uit slaan danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander oorspronkelijk, dus ik neem mijn geboortebewijs gewoon mee en praat weer met een zachte G.
Mede-Brabanderquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander oorspronkelijk, dus ik neem mijn geboortebewijs gewoon mee en praat weer met een zachte G.
Schijt aan hebben. Ik neem je wel eens in de maling maar verder ben je een toffe kerel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:31 schreef yats het volgende:
[..]
Wow.quote:
Nee, dat wist ik al. En ik geef je geen ongelijk, ik ben ook een lul,dat ga ik niet ontkennenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:32 schreef Myraela het volgende:
Ging het over mij Yats?Want ik zeg in je gezicht ook dat ik je een lul vind.
Tenzij dat gisteren niet gezegd is, dan heb ik niets gezegd.
Vooral over mij jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ging de rel alleen over jou of ook over anderen?
Leuke plaats. Sowieso is Brabantquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik werd eerst even door de mangel gehaald dat mensen mijn posts irritant vinden (wat soms best terecht is, maar dat heeft zijn redenen). Daarna dat ze het nog irritanter vonden dat ik gisteren klaar was met 'mr nice guy' zijn en vervelend terug ging doen. Guess what, ik ben niet altijd aardig/lief. En als klapper kwamen er wat opmerkingen van anderen (waaronder een paar mensen die mij erg goed kennen en een enkeling hier post) over mij om het eerder gezegde te bevestigen. Maargoed, fuck them. Ze zoeken het maar uit.quote:
Fuck them inderdaad. Toegegeven, je bent soms wat vervelend en post soms alsof je een maandelijkse bloeding hebt, maar je bent een aardige en toffe kerel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik al. En ik geef je geen ongelijk, ik ben ook een lul,dat ga ik niet ontkennen
[..]
Vooral over mij ja
[..]
Leuke plaats. Sowieso is BrabantVeel plezier daar in ieder geval!
[..]
Ach, ik werd eerst even door de mangel gehaald dat mensen mijn posts irritant vinden (wat soms best terecht is, maar dat heeft zijn redenen). Daarna dat ze het nog irritanter vonden dat ik gisteren klaar was met 'mr nice guy' zijn en vervelend terug ging doen. En als klapper kwamen er wat opmerkingen van anderen (waaronder een paar mensen die mij erg goed kennen en een enkeling hier post) over mij om het eerder gezegde te bevestigen. Maargoed, fuck them. Ze zoeken het maar uit.
Dat doen er wel meer. En soms nog erger dan yats vind ik. En na hem gemeet te hebben zou het zowat mijn jongere broer kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Fuck them inderdaad. Toegegeven, je bent soms wat vervelend en post soms alsof je een maandelijkse bloeding hebt, maar je bent een aardige en toffe kerel.
Ik ben de eerste om dat toe te geven,maar de reden daarvoor weet je als het goed is. Maar thxs iigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Fuck them inderdaad. Toegegeven, je bent soms wat vervelend en post soms alsof je een maandelijkse bloeding hebt, maar je bent een aardige en toffe kerel.
O, ik zeg nergens dat hij de enige is hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer. En soms nog erger dan yats vind ik. En na hem gemeet te hebben zou het zowat mijn jongere broer kunnen zijn.
Weet ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om dat toe te geven, maar de reden daarvoor weet je als het goed is. Maar thxs iig
Dit inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, niet zo druk over makenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik al. En ik geef je geen ongelijk, ik ben ook een lul,dat ga ik niet ontkennen
[..]
Vooral over mij ja
[..]
Leuke plaats. Sowieso is BrabantVeel plezier daar in ieder geval!
[..]
Ach, ik werd eerst even door de mangel gehaald dat mensen mijn posts irritant vinden (wat soms best terecht is, maar dat heeft zijn redenen). Daarna dat ze het nog irritanter vonden dat ik gisteren klaar was met 'mr nice guy' zijn en vervelend terug ging doen. Guess what, ik ben niet altijd aardig/lief. En als klapper kwamen er wat opmerkingen van anderen (waaronder een paar mensen die mij erg goed kennen en een enkeling hier post) over mij om het eerder gezegde te bevestigen. Maargoed, fuck them. Ze zoeken het maar uit.
Zolang ik maar je oudere broer ben. "Sure you can borrow dad's car!"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer. En soms nog erger dan yats vind ik. En na hem gemeet te hebben zou het zowat mijn jongere broer kunnen zijn.
Opkroppen is ook niet alles, dat doe ik al te vaak. Dat laatste doe ik overigens ook, alleen is het jammer dat sommige mensen het dan nog nodig vinden je een mes in de rug te steken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:47 schreef Fera het volgende:
Weet ik.Maar zoals ik tegen Thijs zeg, soms kun je misschien beter voor je houden. Of er met iemand privé over praten.
Weet ik, maar ik hou er gewoon niet van als ik mensen dingen waar ik mee zit in vertrouwen vertel om dat dan ineens rond te horen gaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, niet zo druk over makenhet zijn slechts internetposts.
Ik heb het ook niet over opkroppen, maar het posten in een SC (soms met een snauw naar een user) heeft ook niet zoveel zin. Daarom kun je beter je hart luchten bij een goede vriend ipv stekende opmerkingen maken. Just saying.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:53 schreef yats het volgende:
[..]
Opkroppen is ook niet alles, dat doe ik al te vaak. Dat laatste doe ik overigens ook, alleen is het jammer dat sommige mensen het dan nog nodig vinden je een mes in de rug te steken.
[..]
Weet ik, maar ik hou er gewoon niet van als ik mensen dingen waar ik mee zit in vertrouwen vertel om dat dan ineens rond te horen gaan.
Ben je ouder dan 32 dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang ik maar je oudere broer ben. "Sure you can borrow dad's car!"
Dat laatste zuigt wel inderdaad. En ja, sommige mensen halen daar hun voldoening uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:53 schreef yats het volgende:
[..]
Opkroppen is ook niet alles, dat doe ik al te vaak. Dat laatste doe ik overigens ook, alleen is het jammer dat sommige mensen het dan nog nodig vinden je een mes in de rug te steken.
[..]
Weet ik, maar ik hou er gewoon niet van als ik mensen dingen waar ik mee zit in vertrouwen vertel om dat dan ineens rond te horen gaan.
Relletjes zijn vaak wel inzichtelijk ja. Iets met ware aard.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja rel? Er was wat op TC inderdaad. Maar erg verhelderend allemaal en ik weet nu ook iets meer over een paar mensen.
Agreed...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over opkroppen, maar het posten in een SC (soms met een snauw naar een user) heeft ook niet zoveel zin. Daarom kun je beter je hart luchten bij een goede vriend ipv stekende opmerkingen maken. Just saying.
quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je ouder dan 32 dan?
[..]
Dat laatste zuigt wel inderdaad. En ja, sommige mensen halen daar hun voldoening uit.
Oh crap. Ah well, at least I'm more fitquote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh crap. Ah well, at least I'm more fit
Als ik Barb zijn cocktail-drinkende avonturen moet geloven, dan durf ik die aanname wel te makenquote:
No need, ik geloof je directquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik Barb zijn cocktail-drinkende avonturen moet geloven, dan durf ik die aanname wel te maken
Al zal ik aardig zijn
Zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Relletjes zijn vaak wel inzichtelijk ja. Iets met ware aard.
Dat hoeft niet per definitie zo te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik Barb zijn cocktail-drinkende avonturen moet geloven, dan durf ik die aanname wel te maken
Al zal ik aardig zijn
Ah, oké.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al zal ik aardig zijn
Cheers mate!quote:
Ik ben ook niet de fitste maar zwem puur op conditie de meesten eruit, pa incluis. Al is die 62 bijnaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké.
Want mijn vader is bijvoorbeeld 53 en veel fitter dan ik ben.
Ongetwijfeld. Als ik ooit eens geld heb gaat de motor mee en kom ik die kant op.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1 weekje hier, broeder, en je zit op mijn niveau. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Malta is niet echt een motor land hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Als ik ooit eens geld heb gaat de motor mee en kom ik die kant op.
Oh damnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta is niet echt een motor land hoor
Dag koekjequote:
Alhoewel fok een makkelijke dumpplaats voor je gezeik is merkte ik de afgelopen weekquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik zeg nergens dat hij de enige is hoor.Alleen soms denk ik dat hij bepaalde opmerkingen beter achterwege kan laten. Ook voor hemzelf.
[..]
Weet ik.Maar zoals ik tegen Thijs zeg, soms kun je misschien beter voor je houden. Of er met iemand privé over praten.
Dat is het zeker. En van jou was het geen gezeik, het is een begrijpelijke reactie nadat je gedumpt bent.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alhoewel fok een makkelijke dumpplaats voor je gezeik is merkte ik de afgelopen week
Lovelyquote:
Dat kan hier wel heel mooiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh damn
Dan maar stevige schoenen meenemen!
[..]
Dag koekje
Wanneer liep je te zeiken dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alhoewel fok een makkelijke dumpplaats voor je gezeik is merkte ik de afgelopen week
Sowieso is het toch 1 klaagbaakforum... of het nu KLB is of elders. En dat moet soms gewoon ook kunnen..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mee eens met deze meneer...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:42 schreef Solique het volgende:
Ach, dit topic is sowieso een dumpplek voor van alles en nog wat.
Zelf bepalen wat je er kwijt wilt en wat niet.
[..]
Lovely
en hey Barquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan hier wel heel mooi
[ afbeelding ]
En hey LoLa
De afgelopen 7 dagen over dat ik ineens weer single ben?quote:
Maarja, beetje positiviteit mist dan welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het zeker. En van jou was het geen gezeik, het is een begrijpelijke reactie nadat je gedumpt bent.
laat de huillach dan achter wegenquote:
Dat komt vanzelf wel weer...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De afgelopen 7 dagen over dat ik ineens weer single ben?
[..]
Maarja, beetje positiviteit mist dan wel
welke wegenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
laat de huillach dan achter wegen
Ik bof wel met mijn vrienden hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel weer...
Gewoon met positieve mensen omgaan
Zolang ik niets positiefs heb, is er weinig positiefs te meldenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
Sowieso is het toch 1 klaagbaakforum... of het nu KLB is of elders. En dat moet soms gewoon ook kunnen..
Ik mis de reboundvriendenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bof wel met mijn vrienden hoor
Vrouwvrienden voor uithuilen, advies enzo, manvrienden voor afleiding en bier. Heerlijck
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang ik niets positiefs heb, is er weinig positiefs te melden
Als jij iemand kan vinden die me wil ballen, stuur maar doorquote:
Bij mij is het de week van negatieve dingen, maar ooit komt het goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ben wel positief
Heb alweer 5 vacatures gevonden waar ik straks even mijn best op ga doen...
Ja doeiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij iemand kan vinden die me wil ballen, stuur maar door
Hier gaat het ook niet lekker, maar er komt wel een keerpunt hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij mij is het de week van negatieve dingen, maar ooit komt het goed
Kijk, relax. Zou mooi wezen als er iets bij zit
Okayquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doeiDat doe je zelf maar
[..]
Hier gaat het ook niet lekker, maar er komt wel een keerpunt hoor
Begrijpelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je hebt nog een stuk gemist gisterenquote:
Dude, dat is geen zeikenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De afgelopen 7 dagen over dat ik ineens weer single ben?
[..]
Maar je bent jezelf er toch van bewust ook dat je soms irritant post? Ik bedoel het is meerdere keren gezegd. Kan niet als een hele verrassing meer komen dan lijkt mij.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:02 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk
[..]
Je hebt nog een stuk gemist gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |