Misschien een ander onderwerpquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
De TT is er niet echt beter op geworden alleen, Tijntje..
Ach, er word op mij ingehakt. Dus ik incasseer het wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Please keep it there. Verklaart wel waarom m'n DM opeens stil is, denk ik.
Tegen mijquote:
Waarom ga je dan op TC? Zelfkastijding?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, er word op mij ingehakt. Dus ik incasseer het wel.
[..]
Tegen mij
Huh, why?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Tegen mij
Blijf dan gewoon hierquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Tegen mij
Daar schijn ik van te houden. Wel interessant wat ik hoor dat anderen over mij gezegd zouden hebben. Er gaat een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom ga je dan op TC? Zelfkastijding?
Kan er geen andere motor in dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh my.. de 2015 Ford Mustang ziet er wel gaaf uit![]()
Alleen de motor.. Is een beetje mweh
Doe het niet man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Daar schijn ik van te houden. Wel interessant wat ik hoor dat anderen over mij gezegd zouden hebben. Er gaat een wereld voor me open.
De jouwe mag er ook wezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind Fax vooral een goed kapsel hebben
Don't botherquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Daar schijn ik van te houden. Wel interessant wat ik hoor dat anderen over mij gezegd zouden hebben. Er gaat een wereld voor me open.
Tja laat die figuren, dan ook gewoon. Het zijn gewoon van die types die interessant proberen te doen door een beetje anderen af te kraken. Vertaling: Ik heb niks boeiends te zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Normaal geeft Kaneel mij dat soort dingen door.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Normaal geeft Kaneel mij dat soort dingen door.
Hoe weet je dat? Alleen op de middelbare school kreeg ik nog weleens dingen over mezelf te horenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Mensen zeggen ook de naarste dingen over mij, part of life
.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
De jouwe mag er ook wezenZeer mannelijk
Oh, soms hoor je watquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Alleen op de middelbare school kreeg ik nog weleens dingen over mezelf te horen
Ik heb er spijt van ja. Ik ben niet blij met wat ik gehoord heb.quote:
Is het waar? Dan is het kut. Is het niet waar, dan is het alsnog kut, maar weet je ook dat het onzin is en is het makkelijker om het links te laten liggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van ja. Ik ben niet blij met wat ik gehoord heb.
Wat zei ik dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een keer op TC gezeten. Toe kreeg ik een uitbrander van Fas en dat was het einde van -een op het oog- mooie start van een tijdperk.
Vast wel..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan er geen andere motor in dan?
Nja je had het ook kunnen maken om je vakantiegevoel te versterken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Het groeit hier niet aan een boom he.
yepquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben en jerry's zeker, met chocolade ?
emissierechtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel..
Maar een 2,3liter 4 cylinder EcoBoost in een Musclecar.. wie verzint zoiets
Had ik je dat moeten melden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je had het ook kunnen maken om je vakantiegevoel te versterken.
Ik weet toch niet dat je daar de supermarkt bent gegaan.
Ik probeerde m'n cam werkend te krijgen en drukte op elke CTA in beeld. Toen maakte ik ineens screenshots en je was over de zeikquote:
Is voor het milieu Joof.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel..
Maar een 2,3liter 4 cylinder EcoBoost in een Musclecar.. wie verzint zoiets
Goedenavond alleenquote:
Dit deed wel pijn, zeker omdat de persoon in kwestie mij goed kent en het ook gewoon face to face had kunnen zeggen maar mij iets compleet anders vertelde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Mensen zeggen ook de naarste dingen over mij, part of life
.
Nah, want de GT heeft nog wel de 5+ liter V6 dacht ik.. En is bijna 2000 Dollar goedkoper..quote:
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon om mij te pesten. Ik geloof er niks meer van.
Was bang dat je me met die foto ging pesten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik probeerde m'n cam werkend te krijgen en drukte op elke CTA in beeld. Toen maakte ik ineens screenshots en je was over de zeik
Er komt alsnog wel 310pk uit, dat dan weer wel.. Maar ik blijf het vaag vinden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is voor het milieu Joof.
En lekker zuinig.
Dan neem je die tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, want de GT heeft nog wel de 5+ liter V6 dacht ik.. En is bijna 2000 Dollar goedkoper..
Hmmm, dan is het helemaal kutquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dit deed wel pijn, zeker omdat de persoon in kwestie mij goed kent en het ook gewoon face to face had kunnen zeggen maar mij iets compleet anders vertelde.
Of het waar is weet ik niet. Maar het doet zeker pijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het waar? Dan is het kut. Is het niet waar, dan is het alsnog kut, maar weet je ook dat het onzin is en is het makkelijker om het links te laten liggen.
En waarom zou ik tegen je liegen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Ik ben natuurlijk bad-ass, zou je niet tegen durven liegen.
Hij zou slechts andere vrouwen jaloers maken hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was bang dat je me met die foto ging pesten.
Mja, ik snap 't wel, hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Of het waar is weet ik niet. Maar het doet zeker pijn.
Mijn hart vertoonde scheurtjes. Ooit wil ik wel weer eens meeten via TC, als ik in ieder geval met m'n MacBook kan cammen via TC. Onmogelijk dat het aan m'n JS instellingen lag. (Denk ik)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was bang dat je me met die foto ging pesten.
Waarmee ben je dan te lokken?quote:
Ik neem niksquote:
Lastig hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen.
Ook niet je vriendin?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem niks
Ook, mocht het allemaal doorgaan, als ik naar de US zou moven.. Dan koop ik toch gewoon weer een Honda
Maar de kans dat de NSX er dan is, is wel groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |