En nog steeds heeft Instagram een lelijk iOS 6 achtig icoon.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Facebook en Instagram ge-update voor de iPhone 6 plus.
Dat heb ik uiteraard al eerst gedaan, alleen is dat ding hier in de nabije omgeving niet of nauwelijks te krijgenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik liep vandaag binnen in de winkel voor een iPhone 6+ en kreeg het direct mee. Misschien kun je het beter in een fysieke winkel halen als je twijfelt over Typhone?
(Bij 3 winkels hadden ze 't overigens gewoon liggen en anders kwam het bij een enkele volgende week binnen.)
The Phonehouse.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:47 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard al eerst gedaan, alleen is dat ding hier in de nabije omgeving niet of nauwelijks te krijgenWaar heb jij hem vandaan als ik vragen mag? Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien!
Kun je in instellingen van betreffende agenda aangeven of voor Family Sharing kiezen. Sync gaat automatisch en ander krijgt meldingen van gezamenlijke activiteiten die je inplant.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:08 schreef daniela_007 het volgende:
Kan je je agenda met iemand (bijv je partner) delen? Zo ja, hoe kun je de agenda synchroniseren?
de normale 6 grey 64gb ligt echt nooit ergensquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik liep vandaag binnen in de winkel voor een iPhone 6+ en kreeg het direct mee. Misschien kun je het beter in een fysieke winkel halen als je twijfelt over Typhone?
(Bij 3 winkels hadden ze 't overigens gewoon liggen en anders kwam het bij een enkele volgende week binnen.)
Met hoeveel GB wil je? Want bij studentmobiel.nl is de 16 GB ook nog leverbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:47 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard al eerst gedaan, alleen is dat ding hier in de nabije omgeving niet of nauwelijks te krijgenWaar heb jij hem vandaan als ik vragen mag? Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien!
Schuifje bij instellingen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:59 schreef Luxuria het volgende:
Kan het automatisch synchroniseren (van mail bijv.) uitgezet worden?
Zo ja, hoe?
Had het zo snel nog niet kunnen vinden of dat ergens mogelijk was bij de instellingen.quote:
Had ik binnen een week met verlengen via T-Mobile. Keurig op tijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
de normale 6 grey 64gb ligt echt nooit ergens
Ja, kan, maar ik weet nu niet wat je precies bedoelt. Je kunt iig onder je mailinstellingen het een en ander vindenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:59 schreef Luxuria het volgende:
Kan het automatisch synchroniseren (van mail bijv.) uitgezet worden?
Zo ja, hoe?
Ja met abonnement wel, daar verdienen bedrijven goed aan. Ik bedoel gewoon los kopen simlock vrij, overal uitverkocht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Had ik binnen een week met verlengen via T-Mobile. Keurig op tijd.
Mjah, logisch lijkt me?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja met abonnement wel, daar verdienen bedrijven goed aan. Ik bedoel gewoon los kopen simlock vrij, overal uitverkocht.
Dat is het probleem juistquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Met hoeveel GB wil je? Want bij studentmobiel.nl is de 16 GB ook nog leverbaar.
Ik heb die van mij (6 silver) net op tijd besteld zie ik (maandag), nu is hij niet meer op voorraad
Daarom online besteld bij applestore, nu geen omkijken meer aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor toestellen zonder abonnement kun je bij de Apple stores terecht. Is het niet verstandiger gewoon een treinkaartje te kopen in plaats van je elke keer verbijten dat de lokale telefoonboer ze niet heeft?
Zo jammer, zo'n fantastisch toestel met maar 16gb. Maar ok databundel kan inderdaad veel compenseren, dat is waar. Ik werk veel in het buitenland, dan is steeds on the go streamen wat lastigerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik had geen keuze, maar 16GB voldoet wel voor mij, heb wel een behoorlijke databundel (5GB) erbij dus ik hou het meeste lekker in de cloud/spotify etc.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:31 schreef Apekoek het volgende:
Helaarsch. Dan maar afwachten er stond zoiets als 7-10 dagen levertijd en vervolgens 3-6 november aflever datum. Een contradictie.
Gisteravond per toeval nog eens naar de status gekeken, bleek dat hij vandaag geleverd zou worden. Ik was vanmiddag nog geen 10 seconden thuis of UPS stond voor de deur.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:18 schreef elcastel het volgende:
Hier een levertijd van +/- 11 dagen, maar er stond ook hier in eerste instantie 7-10 dagen en dan bij de data een tijd van 15-18 dagen. Gaat om een 64Gb 6.
Ja, dan is het een beetje weinig idd, maar goed, ik krijg hem natuurlijk van mijn werk, dus ik kan niet gaan klagenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zo jammer, zo'n fantastisch toestel met maar 16gb. Maar ok databundel kan inderdaad veel compenseren, dat is waar. Ik werk veel in het buitenland, dan is steeds on the go streamen wat lastiger
Oh dat is inderdaad prima. Ik ook voor mijn werk, maar mocht gelukkig een stapje boven de instapper gaan zittenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan is het een beetje weinig idd, maar goed, ik krijg hem natuurlijk van mijn werk, dus ik kan niet gaan klagen.
Ik was al de eerste, en door leveringsproblemen de laatste, dus ik hou me maar gedeisdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad prima. Ik ook voor mijn werk, maar mocht gelukkig een stapje boven de instapper gaan zitten
Had jij niet ook al een gewone zes van je werk gekregen? Heb je die nu doorgeschoven, of houd je ze allebei?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan is het een beetje weinig idd, maar goed, ik krijg hem natuurlijk van mijn werk, dus ik kan niet gaan klagen.
Nee, die 6+ is dus echt niet voor mij, maar ik doe wel alle bestellingen, dus hij is gewoon nog niet binnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Had jij niet ook al een gewone zes van je werk gekregen? Heb je die nu doorgeschoven, of houd je ze allebei?
Ah, op die fiets. Je kunt vervelendere taken hebben dan met iPhones spelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die 6+ is dus echt niet voor mij, maar ik doe wel alle bestellingen, dus hij is gewoon nog niet binnen.
Ik doe er normaal niets mee hoor, ik ben alleen de enige die bestellingen mag plaatsen, uitleveren etc doet iemand anders,maar die is nu heel toevallig vrij, dus ik heb me even opgeofferd, zo ben ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Je kunt vervelendere taken hebben dan met iPhones spelen
Ja, de enige echt reden om niet te switchen is eindelijk weg, schermomvang.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:20 schreef Q. het volgende:
Ik zie op Facebook allemaal mensen die (terug) switchen van Android naar de iPhone 6. Volgens mij gaat Apple er aardig wat verkopen.
Welke versie van iOS stond in de oude reservekopie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:03 schreef elcastel het volgende:
Blijftt apart; reservekopie oude iPhone op de nieuwe zetten lukt niet. Taal naar Engels en het loopt allemaal vloeiend. Bugje wat bij sommigen opduikt ?
Oude iPhone (4) was 7.1.2 nieuwe iPhone (6) 8.0.2quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:07 schreef Ynske het volgende:
Welke versie van iOS stond in de oude reservekopie?
En wat staat er nu op?
iTunes back up of iCloud back up?
Dat zou normaal geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Oude iPhone (4) was 7.1.2 nieuwe iPhone (6) 8.0.2
Ow ja, via iTunes dus. Ik had geen zin om eerst via iCloud de helft te doen en dan de boel te updaten. Taal naar Engels en het spul liep vanzelf. In het Nederlands dus gedoe; reservekopie wilde niet, eerst de iPhone configureren ofzoiets. Ik heb het al achter me gelaten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:14 schreef Ynske het volgende:
Dat zou normaal geen probleem zijn.
iTunes of iCloud?
Configureer de nieuwe als een nieuwe iPhone en start dan de set up assistent via instellingen en dan wissen
Probeer dan de reservekopie terug te zetten.
Mijn Spotify verbruikt al 3.5 gb....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik had geen keuze, maar 16GB voldoet wel voor mij, heb wel een behoorlijke databundel (5GB) erbij dus ik hou het meeste lekker in de cloud/spotify etc.
Ehh ja das te weinig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:29 schreef davedavy het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb de mijne voor 300 weggedaan.![]()
![]()
Yep. Ik had vraagprijs 475 maar kwam veel mensen gingen niet verder dan rond de 425.quote:
Ah oke en als het eventueel zonder bon maar wel met doos is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:35 schreef CklokC het volgende:
[..]
Ehh ja das te weinig.
[..]
Yep. Ik had vraagprijs 475 maar kwam veel mensen gingen niet verder dan rond de 425.
Mjah, krijg vanaf volgende maand 2gb internet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Daarom geeft die ook aan te streamen....
Wat men ervoor wil geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ah oke en als het eventueel zonder bon maar wel met doos is?
Of ipv 16gb -> 32gb
Ja oke wil mezelf alleen niet uit de markt prijzen voor deze sloeber dingen weetje welquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef CklokC het volgende:
[..]
Wat men ervoor wil geven.![]()
Geen idee, ik heb mijn 5S met doos en factuur verkocht uiteindelijk.
Oh wacht bleek toch een 5 te zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef CklokC het volgende:
[..]
Wat men ervoor wil geven.![]()
Geen idee, ik heb mijn 5S met doos en factuur verkocht uiteindelijk.
Ik zou 'm omwisselen. Krijg je er een met een geel scherm gaat die toch ook weer terug?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn home button op de iPhone 6 plus zit een beetje los. Ik kan deze terugbrengen en omruilen voor een nieuwe, maar dan zou ik het scherm wat ik nu heb (perfect met een lichte blauwtint) moeten afstaan en het risico lopen om een geel scherm ervoor in de plaats te krijgen. Is dit makkelijk te vervangen zonder dat de behuizing beschadigt raakt door Apple of toch maar omwisselen?
Stront uit je oren halenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:28 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb ineens geen geluid meer op Instagram. Geluid staat gewoon op vol, mute staat ook gewoon uit.
Iemand enig idee?
Idem op iPhone 5 zal wel de app zelf zijn. Na muten en unmuten doet het geluid het wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:28 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb ineens geen geluid meer op Instagram. Geluid staat gewoon op vol, mute staat ook gewoon uit.
Iemand enig idee?
Zelfde met Swype, wel de app porten, maar het nl.txt bestandje laat alweer een maand op zich wachtenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef Baghdaddy het volgende:
WhatsApp team. Eerst lang over doen om de stijl van iOS 7 over te nemen en nu weer langzaam met het updaten van de app voor iPhone 6/6 Plus. Ben benieuwd hoe lang het nog zal duren.
Aan de andere kant: Dropbox heeft een update voor de nieuwe iOS apparaten en heeft eindelijk Touch ID support.
Same for SwiftKey. Belangrijkste user-functie van iOS 8 is in Nederland dus nog niet echt bruikbaar. Nou ja, Path is er wel maar dat is ook niet alles.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfde met Swype, wel de app porten, maar het nl.txt bestandje laat alweer een maand op zich wachten.
Kan je dat niet gewoon cancellen dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:39 schreef Armageddon het volgende:
We gaan week 4 in met wachten via GSMweb.
Als ik dit zo lees denk ik het niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon cancellen dan?
Er zijn vandaag weer 6 gouden 6+ op voorraad bij CPquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees denk ik het niet.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=25&t=124579
Das toch raar dan. Heb zo'n groen geel vermoeden dat ze gewoon wachten totdat ze een hele berg bestellingen hebben en dan pas een order zetten bij Apple.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vandaag weer 6 gouden 6+ op voorraad bij CP.
Die hebben toch elke dag wel een paar modellen liggen.
Ik heb er vorige week 1 besteld, was de dag erna gewoon binnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Das toch raar dan. Heb zo'n groen geel vermoeden dat ze gewoon wachten totdat ze een hele berg bestellingen hebben en dan pas een order zetten bij Apple.
Bij GSMweb?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week 1 besteld, was de dag erna gewoon binnen.
Dat kan, scherm is leuk. Maar ik vind de 6+ echt ongelooflijk kut en onhandig in de hand liggen, veel te groot. Het is echt iets waar je beide handen continue bij nodig hebt en ik vind persoonlijk dat je een telefoon met 1 hand moet kunnen vasthouden en ook enigszins moet kunnen bedienen met 1 hand, dit is niet het geval bij de 6+.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik zat heel zwaar te twijfelen of ik die 6+ een weekend zou "lenen" maar kans is dat ik mijn eigen 6 dan te klein zou gaan vinden, dus maar niet gedaan.
Ik heb er vrijdag wel even een tijdje mee gespeeld, ook even meegenomen om te testen hoe hij in de broekzak zit etc.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat kan, scherm is leuk. Maar ik vind de 6+ echt ongelooflijk kut en onhandig in de hand liggen, veel te groot. Het is echt iets waar je beide handen continue bij nodig hebt en ik vind persoonlijk dat je een telefoon met 1 hand moet kunnen vasthouden en ook enigszins moet kunnen bedienen met 1 hand, dit is niet het geval bij de 6+.
Lijkt mij veel te groot voor in de broekzak, we zitten toch niet meer in het Dready jeans tijdperk? Daarbij is de 6+ ook nog eens groter dan bijna alle 5,5inch concurrenten, niet des Apples in mijn beleving.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er vrijdag wel even een tijdje mee gespeeld, ook even meegenomen om te testen hoe hij in de broekzak zit etc.
Het is dat ik al een 6 heb, anders kocht ik meteen een 6+.
Ik heb gewoon een normale spijkerbroek aan hoor, ding had alle ruimte.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lijkt mij veel te groot voor in de broekzak, we zitten toch niet meer in het Dready jeans tijdperk? Daarbij is de 6+ ook nog eens groter dan bijna alle 5,5inch concurrenten, niet des Apples in mijn beleving.
Nouja ik om de bovengenoemde redenen dus niet. Maar ieder zijn ding dusquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een normale spijkerbroek aan hoor, ding had alle ruimte.
Ik vind het gewoon echt een heel mooi apparaat, schijnt ook beter te verkopen dan de gewone 6. Ik snap dat wel.
Daarom maken ze ook 2 verschillende modellen iddquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nouja ik om de bovengenoemde redenen dus niet. Maar ieder zijn ding dus
Dat is waar, maar los van het broekzak argument vind ik het nog altijd apart dat Apple een apparaat uitbrengt dat groter is dan de concurrent 5,5inch versies. Apple behoort juist te staan voor minimalistisch design, ook als het gaat om formaat van apparatuur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom maken ze ook 2 verschillende modellen idd.
Sja, de hele wereld riep dat het nu wel eens afgelopen zou zijn met de hype, alle verwachtingen van de experts was dat er geen run op zou komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:33 schreef BigSmurf het volgende:
De levertijden worden nu toch wel een beetje ergerlijk. Dat de eerste 3-4 weken na de release een tekort is is niet meer dan logisch, maar dat zelfs Apple zelf 7-10 werkdagen levertijd heeft, en alle retailers niet eens weten wanneer ze weer voorraad krijgen slaat echt nergens op.
Eentje nodig?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:33 schreef BigSmurf het volgende:
De levertijden worden nu toch wel een beetje ergerlijk. Dat de eerste 3-4 weken na de release een tekort is is niet meer dan logisch, maar dat zelfs Apple zelf 7-10 werkdagen levertijd heeft, en alle retailers niet eens weten wanneer ze weer voorraad krijgen slaat echt nergens op.
Zal idd wel een markt voor zijn, ik wil nooit meer terug. Ik zat zo te wachten op een fatsoenlijk schermformaat, heb moeten lijden met mijn Galaxy s4quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:47 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat ze met de iPhone 7 een classic uitbrengen, in het oude formaat.
volgens mij rollen er sneller iPhones van dan jij tot tien kan tellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de hele wereld riep dat het nu wel eens afgelopen zou zijn met de hype, alle verwachtingen van de experts was dat er geen run op zou komen.
Nou had Apple beter moeten weten, maar ik denk dat ze even de kat uit de boom gekeken hebben,helaas met als gevolg dat er wat tekorten zijn.
Ik vind "wat tekorten" een lichte understatement als de levertijden na een maand nog steeds op 7-10 dagen bij de Apple store en 3-4 weken minimaal bij retailers ligt. Dan zit er in je productie- en distributieproces ergens iets fout. Lekker ook voor alle retailers die nu "nee" moeten verkopen, die klanten komen de volgende keer dus niet meer terug en bestellen voortaan rechtstreeks bij de Apple store.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de hele wereld riep dat het nu wel eens afgelopen zou zijn met de hype, alle verwachtingen van de experts was dat er geen run op zou komen.
Nou had Apple beter moeten weten, maar ik denk dat ze even de kat uit de boom gekeken hebben,helaas met als gevolg dat er wat tekorten zijn.
Ik woon niet bepaald in de buurt van een Apple Store. En ik heb ook geen zin om hem online te bestellen en dan maar af te wachten hoe lang de levering daadwerkelijk gaat duren. Dus ik wacht wel tot ze weer normale levertijden hebben en/of ik gewoon bij een retailer naar binnen kan lopen en er eentje mee kan nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eentje nodig?
http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl
iPhone 7 Mini.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:47 schreef remlof het volgende:
Ach voor een fatsoenlijk schermformaat heb ik m'n iPad alquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal idd wel een markt voor zijn, ik wil nooit meer terug. Ik zat zo te wachten op een fatsoenlijk schermformaat, heb moeten lijden met mijn Galaxy s4.
Duurt idd veel te lang. Het zou voor dit weekend toch geregeld moeten zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef Baghdaddy het volgende:
WhatsApp team. Eerst lang over doen om de stijl van iOS 7 over te nemen en nu weer langzaam met het updaten van de app voor iPhone 6/6 Plus. Ben benieuwd hoe lang het nog zal duren.
Aan de andere kant: Dropbox heeft een update voor de nieuwe iOS apparaten en heeft eindelijk Touch ID support.
Ik zou het iig niet eens ergerlijk vinden, de 6 bedient niet heel lekker als alle "terug" knoppen en dergelijke bovenin zitten, even op de fiets wat lezen als ik in de avond door de polder naar huis fiets zit er niet bij...quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:47 schreef remlof het volgende:
Smerige link, vrindquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eentje nodig?
http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl
sliden vriendquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet eens ergerlijk vinden, de 6 bedient niet heel lekker als alle "terug" knoppen en dergelijke bovenin zitten
Safari wel ja, genoeg apps die dan naar een andere categorie springen, ander artikel of iets dergelijks. Dan is de terugknop linksboven vaak de enige optie.quote:
Die apps zijn slecht ontworpen. Kan me daar ook door aan ergeren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Safari wel ja, genoeg apps die dan naar een andere categorie springen, ander artikel of iets dergelijks. Dan is de terugknop linksboven vaak de enige optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |