Oehoe!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
In het succesvolle Grenzeloos Verliefd emigreren dappere Nederlandse vrouwen naar hun liefde in het buitenland. Ze volgen hun hart en verlaten Nederland om bij hun grote, buitenlandse liefde te gaan wonen. De vrouwen laten alles achter en moeten in het vreemde land zien te wennen aan een heel andere cultuur.
Donderdags om 20:30 uur op Net5
Facebook: https://www.facebook.com/#!/grenzeloosverliefd?fref=ts
Website Net5: http://www.net5.nl/programmas/grenzeloos-verliefd
roep maar!quote:
uhh, ik heb geen inspiratie geloof ik... bedenk jij maar watquote:
ditquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef Starlie het volgende:
Dit is wel echt cliché zeg.... ze is volgens mij ehh niet bijster intelligent...
Wat deed ze voor werk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef Starlie het volgende:
Dit is wel echt cliché zeg.... ze is volgens mij ehh niet bijster intelligent...
bij een supermarkt deed ze iets, maar zat niet op te letten watquote:
en ze kunnen niet op de bruiloft komen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Ouders hebben hem nog nooit gezien.![]()
no way dat ik mijn kind dan zou laten gaan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Ouders hebben hem nog nooit gezien.![]()
Of ze weet wat het in gaat houden maar heeft het voor hem over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het kind behoorlijk naïef.
Zoals zij praat. Neu.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze weet wat het in gaat houden maar heeft het voor hem over.
Mijn ouders zouden me opsluiten denkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
no way dat ik mijn kind dan zou laten gaan!
Ach ja, supermarktmeisjequote:
Alsof het een afscheid is voor een 10 daagse vakantie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef Mylene het volgende:
Afscheid van haar ouders en zus was maar een koude bedoeling. Vader een kus op de mond en doei maar. Ze keer ook niet achterom. Of het zal de montage wel zijn.
Ik heb nog niet eerder gezien dat iemand bij zo'n afscheid gedag zegt op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef Mylene het volgende:
Afscheid van haar ouders en zus was maar een koude bedoeling. Vader een kus op de mond en doei maar. Ze keer ook niet achterom. Of het zal de montage wel zijn.
Dan zou ik bij een meisje naar Tunesië toch nog even binnen op Schiphol uitzwaaienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alsof het een afscheid is voor een 10 daagse vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |