Dat is wat ik constant constateer, de haatbaarden weten maar al te goed hoe ze de gewone moslim aan hun kant moeten krijgen door zaken te presenteren als anti-Islamitisch.quote:
Een combinatie van een alledaagse strontgeur, borderline en pvv sympathie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij ziet iets dat op een moslimnaam lijkt en gaat dus schuimbekken.
Kan je dat verder ook toelichten?quote:
Volgens de regels van de (propositie)logica wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Dubbel negatied is positief..... okee
Negatied?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Kan je dat verder ook toelichten?
Wanneer men protesteert tegen ISIS en ik ga het verstoren door er stenen in te gooien. Dan ben ik toch anti anti-isis? Dus pro-
[..]
Volgens de regels van de (propositie)logica wel.
P |= P
P |= P
Ze wilden geen extreem rechts in de wijk. Wtf is daar zo moeilijk aan te begrijpen mensen ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Kan je dat verder ook toelichten?
Wanneer men protesteert tegen ISIS en ik ga het verstoren door er stenen in te gooien. Dan ben ik toch anti anti-isis? Dus pro-
[..]
Volgens de regels van de (propositie)logica wel.
P |= P
P |= P
Assyrirs waren mee en niet Koerden. Niet zoveel lullenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Turken verwijten met cCc te sympathiseren (Koerdenfobie)
Zelf met kaalkopaapjes-apen sympathiseren omdat je bang bent voor de schilderswijk
Over hilariteit gesproken
En dus gooi je maar met stenen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze wilden geen extreem rechts in de wijk. Wtf is daar zo moeilijk aan te begrijpen mensen ?
Ja dit is dus al een compleet debiele redenering.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef Halcon het volgende:
Extreem rechts zijn een stel mongolen natuurlijk, maar wel minder fout, minder gewelddadig en minder gevaarlijk dan extreem links.
Ik vind salafisten enger dan fascisten ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Turken verwijten met cCc te sympathiseren (Koerdenfobie)
Zelf met kaalkopaapjes-apen sympathiseren omdat je bang bent voor de schilderswijk
Over hilariteit gesproken
Ja 6e klas basischool tegenwoordig groep 8quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Dat kan, maar je hakt in op de verkeerde, beetje sad wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is wat ik constant constateer, de haatbaarden weten maar al te goed hoe ze de gewone moslim aan hun kant moeten krijgen door zaken te presenteren als anti-Islamitisch.
Das natuurlijk niet netjes. Maar iedereen die Den Haag een beetje kent weet dat dit vrij normale gang van zaken is. Dit is niet vreemd. Iedereen hier in Den Haag wist dat dit gebeuren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
En dus gooi je maar met stenen?
Uhu, negatief is positief.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja 6e klas basischool tegenwoordig groep 8
Werd daarvoor ook al gedaan bij dubbelle ontkenning en correct gebruik van de comma:
Niet gelogen = de waarheid verteld
Niet ontkend = bevestigd
Niet nalaten = gedaan hebben
Tegen iets zijn = voor het tegenovergestelde zijn
Wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Assyrirs waren mee en niet Koerden. Niet zoveel lullen
Ken die kerk niet...quote:
Nee, zijn feiten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja dit is dus al een compleet debiele redenering.
Uhh nee, kijk nog maar eens terugquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Die typefout heb jij gemaakt
Bij de demonstratie in den haag. Het waren extreem rechtse mensen en paar Assyrirs.quote:
Waar ik mij al sinds die tijd aan stoor in hoe zij de kant kiest van de bebaarde ISIS vlag dragers. Daar is geen excuus voor. Dat zij als Arabische niet veel op heeft met het deel fascisten in die groep kan ik prima begrijpen (hoewel ze dus zoals gezegd de feite verdraait) maar laten we eerlijk zijn, de fascisten zijn ongevaarlijke puppies vergelijken met de baardmongolen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat kan, maar je hakt in op de verkeerde, beetje sad wel.
Kijk zelf anders maar terug.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Nou doe mij een geweer met een kogel ....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik vind salafisten enger dan fascisten ja.
Vorige topic, post 299 schatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Kijk zelf anders maar terug.
Ontkennen dat die er wel zijn valt ook niet te verdedigen toch? We hebben de zwarte vlaggen allemaal gezien. Om hoeveel het gaat is dan de vraag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ken die kerk niet...
Ben het alleen niet mee eens dat mensen beweren dat de schilderswijk vol zit met extreme haatbaarden.
Hoebedoel je aannames. Je gaat maar door met dat al die jongens fervente isis aanhangers waren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waar ik mij al sinds die tijd aan stoor in hoe zij de kant kiest van de bebaarde ISIS vlag dragers. Daar is geen excuus voor. Dat zij als Arabische niet veel op heeft met het deel fascisten in die groep kan ik prima begrijpen (hoewel ze dus zoals gezegd de feite verdraait) maar laten we eerlijk zijn, de fascisten zijn ongevaarlijke puppies vergelijken met de baardmongolen.
Ik vind ebola ook enger dan Hiv, maar dan word ik geen promotor van AIDSquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik vind salafisten enger dan fascisten ja.
Oeoeoe een paar zwarte vlaggen. Wat denk je? Dat ze elke dag met die vlaggen hier paraderen ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ontkennen dat die er wel zijn valt ook niet te verdedigen toch? We hebben de zwarte vlaggen allemaal gezien. Om hoeveel het gaat is dan de vraag.
De politie moet die gasten oppakken, net zoals ze de Syrigangers moeten oppakken, maar nee die laten ze vrij loslopen omdat mensen als Yasmin vervolgens komen om het te betichten van nazisme, islamofobie en kruisvaarderij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nou doe mij een geweer met een kogel ....
En zet beide groepen tegenover elkaar... Ik knal met liefde de laatste af maakt niet uit welke partij het is.
Helaas moet ik eerlijk toegeven dat zolang we Salafisten hebben in NL ik maar wat blij ben dat we een extreem rechts hebben (Wat heet: het zijn watjes die niet eens door een cordon politie breken om wat Sallafisten op hun bek te slaan) Want De politiek zijn nog grotere laffaards
Voetbalveldje... Hollands spoor?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeoeoe een paar zwarte vlaggen. Wat denk je? Dat ze elke dag met die vlaggen hier paraderen ?
Vraag dat maar aan de 80 mensen die in Duitsland in vredestijd zijn vermoord door die figuren afgelopen decennia.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waar ik mij al sinds die tijd aan stoor in hoe zij de kant kiest van de bebaarde ISIS vlag dragers. Daar is geen excuus voor. Dat zij als Arabische niet veel op heeft met het deel fascisten in die groep kan ik prima begrijpen (hoewel ze dus zoals gezegd de feite verdraait) maar laten we eerlijk zijn, de fascisten zijn ongevaarlijke puppies vergelijken met de baardmongolen.
Die bewuste demo was op de Hoefkade.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Voetbalveldje... Hollands spoor?
Syriegangers moet je lekker laten gaan, en niet terug laten komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef IPA35 het volgende:
....
En zet beide groepen tegenover elkaar... Ik knal met liefde de laatste af maakt niet uit welke pa
Kan welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeoeoe een paar zwarte vlaggen. Wat denk je? Dat ze elke dag met die vlaggen hier paraderen ?
Dat zijn toch salafisten, ofniet? Nazi's lopen ook niet de hele dag met hakenkruizen te zwaaien, maar die zijn er ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik spreek over diegene die zijn teruggekeerd. Die lopen vrij rond, in plaats van dat wij hen uitleveren aan Syri voor de misdaden die zij hebben begaan aldaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Syriegangers moet je lekker laten gaan, en niet terug laten komen
Weet je wat het opsluiten van zo'n eikel kost
Hoe kom je erbij dat ik het over Koerden heb dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij de demonstratie in den haag. Het waren extreem rechtse mensen en paar Assyrirs.
Ja maar het beeld wordt geschetst alsof heel schilderswijk veranderd is in een IS. Kalifaat. En dat is niet zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat zijn toch salafisten, ofniet? Nazi's lopen ook niet de hele dag met hakenkruizen te zwaaien, maar die zijn er ook.
Dat snap ik ook niet goed. Die Robbin van Dolderen kreeg bijvoorbeeld hulp bij het vinden van een baan. Dan beloon je dat gedrag zelfs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik spreek over diegene die zijn teruggekeerd. Die lopen vrij rond, in plaats van dat wij hen uitleveren aan Syri voor de misdaden die zij hebben begaan aldaar.
"ISIS is zo slecht nog niet." is wat ze in feite hiermee zegt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat zijn toch salafisten, ofniet? Nazi's lopen ook niet de hele dag met hakenkruizen te zwaaien, maar die zijn er ook.
Die moet je terugschoppen naar Syrie...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef IPA35 het volgende:
teruggekeerd. Die lopen vrij rond, in plaats van dat wij hen uitleveren aan Syri voor de misdaden die zij hebben begaan aldaar.
Lul niet zo dom. Kom je uberhaubt wel eens in de Schilderswijk ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
"ISIS is zo slecht nog niet." is wat ze in feite hiermee zegt.
Ja ik zag het foutquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik het over Koerden heb dan.
Lees die post opnieuw.
Heb het over figuren als Halcon die gaan huilen hoe erg de Grijze Wolven zijn en vervolgens Europees extreem rechts gaan bagatelliseren.
Ik snap jouw reactie niet echt.
Oh want je mag alleen "extreem" rechts niet bagatelliseren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees die post opnieuw.
Heb het over figuren als Halcon die gaan huilen hoe erg de Grijze Wolven zijn en vervolgens Europees extreem rechts gaan bagatelliseren.
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n broeinest van baardapen in jurken. In ben al eens in Brussel Molenbeek geweest, dus ik heb al dat soort wijken wel gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Kom je uberhaubt wel eens in de Schilderswijk ?
Ach ja dit zeggen veel Turken dus over PKK'ers en Grijze wolven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Helaas moet ik eerlijk toegeven dat zolang we Salafisten hebben in NL ik maar wat blij ben dat we een extreem rechts hebben (Wat heet: het zijn watjes die niet eens door een cordon politie breken om wat Sallafisten op hun bek te slaan) Want De politiek zijn nog grotere laffaards
Als je niks van deze wijk weet waarom praat je dan ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n broeinest van baardapen in jurken. In ben al eens in Brussel Molenbeek geweest, dus ik heb al dat soort wijken wel gezien.
Nogal flauw om mensen strafbare uitlatingen in de mond te leggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
"ISIS is zo slecht nog niet." is wat ze in feite hiermee zegt.
Ja en daar is de politie net zo dapper...notquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in zo'n broeinest van baardapen in jurken. In ben al eens in Brussel Molenbeek geweest, dus ik heb al dat soort wijken wel gezien.
Buiten dat is het ook zware onzin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nogal flauw om mensen strafbare uitlatingen in de mond te leggen.
Jij bent wel in Syri geweest?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je niks van deze wijk weet waarom praat je dan ?
Oh, mogen we links Europa dan ook vergelijken met Noord Korea?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees die post opnieuw.
Tuurlijk is dat niet zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het beeld wordt geschetst alsof heel schilderswijk veranderd is in een IS. Kalifaat. En dat is niet zo.
Welke moslims?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef waht het volgende:
Aha, de moslims vinden IS niet eens zo slecht.
Hoezo? Word die te lang ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: Is het bijhouden van je baard ook verboden in salafistische kringen?
Ach zolang we dus niet meteen stenen gaan gooien of erger... en het bij wat geschreeuw blijftquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:38 schreef De_Guidance het volgende:
ja dit zeggen veel Turken dus over PKK'ers en Grijze wolven.
Best grappig hoe mensen meer op elkaar lijken dan ze denken.
Je doet toch niks anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, mogen we links Europa dan ook vergelijken met Noord Korea?
Moslima's had ik beter kunnen zeggen.quote:
Weet je, ik ben, in tegenstelling wat het soms lijkt, helemaal niet tegen Turken die nationalistisch zijn. Ik ben enkel tegen de staatsideologie die voorschrijft dat inheemse minderheden moet assimileren en hun eigen taal moeten droppen en dus geen onderwijs mogen volgen in die taal etc.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ja dit zeggen veel Turken dus over PKK'ers en Grijze wolven.
Best grappig hoe mensen meer op elkaar lijken dan ze denken.
Hij heeft niet eens baardgroeiquote:
Hmmm bedoel je mij ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef waht het volgende:
[..]
Moslima's had ik beter kunnen zeggen.
Ik heb er gewoond voordat het vernieuwd en daarmee verziekt werdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je doet toch niks anders.
En die valk in je UI heeft toch met geweldsverheerlijking te maken?
Dus dat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
IS zijn apen en veel extreem rechtsen ook.
Einde discussie
Ja, maar ik neem mijn woorden terug.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: Is het bijhouden van je baard ook verboden in salafistische kringen?
twitter:BenjaminHarvey twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 16:37:13Ankara mayor says there are people in southeast Turkey "who pass themselves off as Kurds but really have atheist Armenian roots." reageer retweet
twitter:BenjaminHarvey twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 16:40:55These atheist-Armenian Kurd impersonators don't want peace or an end to war and are "enemies of Islam," according to Ankara's mayor. reageer retweet
Zie jij dan niet het intrinsieke geweldsaspect in doorgeslagen nationalisme?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Weet je, ik ben, in tegenstelling wat het soms lijkt, helemaal niet tegen Turken die nationalistisch zijn. Ik ben enkel tegen de staatsideologie die voorschrijft dat inheemse minderheden moet assimileren en hun eigen taal moeten droppen en dus geen onderwijs mogen volgen in die taal etc.
Ik ben ook niet tegen Nederlandse nationalisten die tegen salafisten zijn, zolang zij de normale persoon uit het Midden-Oosten verder met rust laten. Gelukkig is er in Nederland weinig geweld tegen moslims.
Er is geen kalifaat !!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef desiredbard het volgende:
Extreem Recht = Extreem Nationalistisch
Als je Kalifaat als een Nationaliteit zou zien is het dus extreem rechts tegen extreem rechts
plus wat stinkend linksertjes die de op het verkeerde paard/geit wedden
Gkcek kan ook wat Duct tape op zijn mond gebruiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef SadPanda het volgende:
twitter:BenjaminHarvey twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 16:37:13Ankara mayor says there are people in southeast Turkey "who pass themselves off as Kurds but really have atheist Armenian roots." reageer retweet
twitter:BenjaminHarvey twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 16:40:55These atheist-Armenian Kurd impersonators don't want peace or an end to war and are "enemies of Islam," according to Ankara's mayor. reageer retweet
Wat rookt die vent?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef SadPanda het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef SadPanda het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef mrstylo het volgende:
@ColdKurd: #Sere_kaniye Western Front
#YPG kill 13 #ISIS terrorist in battles since the morning .... the clashes continue
@ColdKurd: #kobane
Rain coming down heavily in these moments ....
Clashes continue in southern and eastern front
Oh Oh daar gaat de Nato bondgenoot... we zijn vijanden van de islamquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef SadPanda het volgende:
Kut wat is dat dan dat die gastjes van IS uitgeroepen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef SadPanda het volgende:
Niemand snapt het meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef waht het volgende:
Ik mis de tijd dat het enkel Assad vs. rebellen was, of enkel sjiiet vs. soenniet.
Er lopen mensen met ISIS vlaggen rond en als er dan mensen zijn die hier op tegen zijn dan wil jij ze niet in je wijk hebben. Daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die zag je niet aankomen met hun stance de afgelopen dagen?quote:
Er is een verschil tussen patriottisme en nationalisme.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Weet je, ik ben, in tegenstelling wat het soms lijkt, helemaal niet tegen Turken die nationalistisch zijn. Ik ben enkel tegen de staatsideologie die voorschrijft dat inheemse minderheden moet assimileren en hun eigen taal moeten droppen en dus geen onderwijs mogen volgen in die taal etc.
Ik ben ook niet tegen Nederlandse nationalisten die tegen salafisten zijn, zolang zij de normale persoon uit het Midden-Oosten verder met rust laten. Gelukkig is er in Nederland weinig geweld tegen moslims.
Maar alleen als het niet Nederlanders zijn vermoedelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen patriottisme en nationalisme.
Ga jij maar de volgende keer gewoon fijn met extreem dom rechts mee lopen. En daarna op Joden haten en alles wat niet Autochtoon is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er lopen mensen met ISIS vlaggen rond en als er dan mensen zijn die hier op tegen zijn dan wil jij ze niet in je wijk hebben. Daar komt het op neer.
Moet ik je nog n keer herinneren aan wat ISIS doet?
Hier dan:
http://www.liveleak.com/view?i=8b0_1409276034
http://www.liveleak.com/view?i=7fd_1406604477
http://www.joshualandis.c(...)laving-yazidi-women/
Maar nee, ik wil die boze mensen niet in mijn wijk hebben. Ze zwaaien immers niet elke dag met ISIS vlaggen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef desiredbard het volgende:
Extreem Recht = Extreem Nationalistisch
Als je Kalifaat als een Nationaliteit zou zien is het dus extreem rechts tegen extreem rechts
plus wat stinkend linksertjes die de op het verkeerde paard/geit wedden
Eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef UpsideDown het volgende:
Amnesty zit ondertussen alleen maar af te geven op de shia crimes, dat is niet ok idd, maar nu is ISIS even belangrijker lijkt me. Zonder het die shia-milities valt ISIS ook niet te verslaan, geweld dient met geweld te worden bestreden.
Kijk hier heb je het, de boze blanke man is tegen mijn soortgenootjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga jij maar de volgende keer gewoon fijn met extreem dom rechts mee lopen. En daarna op Joden haten en alles wat niet Autochtoon is.
En dat verschilt in hoeverre met jouw mening betreffende die lieve schilderswijk bewoners die stenen gooien naar boze vlanke mannen op klompen met hooivorken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga jij maar de volgende keer gewoon fijn met extreem dom rechts mee lopen. En daarna op Joden haten en alles wat niet Autochtoon is.
Amnesty wil altijd dingen onder aandacht brengen die onderbelicht zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef UpsideDown het volgende:
Amnesty zit ondertussen alleen maar af te geven op de shia crimes, dat is niet ok idd, maar nu is ISIS even belangrijker lijkt me. Zonder het die shia-milities valt ISIS ook niet te verslaan, geweld dient met geweld te worden bestreden.
K ben zelf ook blank dommerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kijk hier heb je het, de boze blanke man is tegen mijn soortgenootjes. Kom laat ik hem van racisme beschuldigen. Orintaals tribalisme ten top
.
Nou het is van aardappelen in de vioolkist naar AK 47 in de vioolkist volgens mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Maar alleen als het niet Nederlanders zijn vermoedelijk
Precies. Hoe hypocriet was die hele demo dan wel niet ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En dat verschilt in hoeverre met jouw mening betreffende die lieve schilderswijk bewoners die stenen gooien naar boze vlanke mannen op klompen met hooivorken.
Amnesty heeft wel vaker last van het niet kunnen onderscheiden van balken en splinters.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef UpsideDown het volgende:
Ja roots. Ben geen volbloed Arabier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]Je hebt Arabische roots zei je? Je bent dus niet blank
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Hoe hypocriet was die hele demo dan wel niet ?
Bron?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef UpsideDown het volgende:
Still, je bent nog niet blank. Tenzij 80% ofzo van jouw familie Nederlands is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja roots. Ben geen volbloed Arabier.
Dat maakt het des te erger dat je de ISIS mensen prefereert die sympathiseren met zij die duizenden mensen hebben gedood, ontvoerd en in huwelijken hebben gedwongen vanwege hun religie boven enkele rechtse (fascisme is overigens links) mensen.quote:
Resterende deel is Nederlands en meest Duits...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Still, je bent nog niet blank. Tenzij 80% ofzo van jouw familie Nederlands is?
Wat is dit nu weer voor simplistisch geneuzel? er bestaat zelfs blanke volbloed Arabieren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Stil, je bent nog niet blank. Tenzij 80% ofzo van jouw familie Nederlands is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
... Vaders kant Nederlands? Of Moeders kant?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Resterende deel is Nederlands en meest Duits...
Ja ga maar door met aannames. Je past prima in die demo thuisquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat maakt het des te erger dat je de ISIS mensen prefereert die sympathiseren met zij die duizenden mensen hebben gedood, ontvoerd en in huwelijken hebben gedwongen vanwege hun religie boven enkele rechtse (fascisme is overigens links) mensen.
De NVU hebben 16 miljoen joden vermoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat maakt het des te erger dat je de ISIS mensen prefereert die sympathiseren met zij die duizenden mensen hebben gedood, ontvoerd en in huwelijken hebben gedwongen vanwege hun religie boven enkele rechtse (fascisme is overigens links) mensen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:54 schreef waht het volgende:
Volbloed Arabier:Die zijn echt prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volbloed Arabier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volbloed Arabier:Wat een prachtige beesten zijn dat toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader is Duits. En voor wat die smiley ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
... Vaders kant Nederlands? Of Moeders kant?
Halve berber kankuh snol dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja roots. Ben geen volbloed Arabier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Lijkt me nogal onverstandig om een andere terrorist strakker in het zadel te helpenquote:
I know that feel broquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:45 schreef waht het volgende:
Ik mis de tijd dat het enkel Assad vs. rebellen was, of enkel sjiiet vs. soenniet.
Oh okequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn vader is Duits. En voor wat die smiley ?
Ah het was dus waar, walgelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
http://m.bbc.com/news/world-middle-east-29603272
Met z'n twintigen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De NVU hebben 16 miljoen joden vermoord.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Halve berber kankuh snol dusDus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij bent 16quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Still, je bent nog niet blank. Tenzij 80% ofzo van jouw familie Nederlands is?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met z'n twintigen?Lijkt me sterk eigenlijk.
Ze hadden Assad vanaf het begin moeten steunen. Dan hadden we al deze ellende niet gehad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Lijkt me nogal onverstandig om een andere terrorist strakker in het zadel te helpen
[..]
I know that feel bro
Het kan alsnog.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze hadden Assad vanaf het begin moeten steunen. Dan hadden we al deze ellende niet gehad.
twitter:USEmbassySyria twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 20:58:15Airstrikes near #Kobani damaged 1 #ISIL staging location, 2 ISIL buildings, and three ISIL compounds. #Syria reageer retweet
twitter:USEmbassySyria twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 21:00:23As part of these strikes, 7 #ISIL staging areas, 2 mortar positions, 3 occupied buildings and an artillery storage facility were struck. reageer retweet
Ze kunnen alsnog Assad gaan steunen. Niet dat dat gaat gebeuren, maar ze zouden het kunnen doen.quote:
Kut filmquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:59 schreef mrstylo het volgende:
The Mummy op RTL7.
Daar doen ook paar jihadstrijders mee.
De mensen daar hadden er blijkbaar geen probleem mee. Maar toen de boze buitenstaanders er wat aan wilde gaan doen werd ze ineens pissig. Blijkbaar zijn Assyrirs en wat PVV'ers erger dan ISIS-sympathisanten. Maar ja, dat lijkt tegenwoordig een soort standaard doctrine te zijn in de Linkse Kerk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zou ook geen extreem-rechts in mijn wijk accepteren, evenals IS vlaggen.
Maar ben ook geen internetheld. Dus zou het via de legale wegen proberen tegen te houden en daarna misschien als tegendemonstratie.
Geen IS of andere idioten in mijn wijk bitte.
Nee, want Isral, Turkije, Saoedi Arabi en ook veel in de VS willen dat niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze kunnen alsnog Assad gaan steunen. Niet dat dat gaat gebeuren, maar ze zouden het kunnen doen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:59 schreef desiredbard het volgende:
Sorry Yasmin
Maar ik had je voor slimmer ingeschat
Je irriteert me echt mateloos met het verdedigen van die stenengooiers.
Zal best dat er ongerelateerde raddraaiers bijzaten (zoals aan BEIDE) kanten maar geef dat dan ookm toe als ook dat er een zooitje enge salafisten bijzat.
Daar kun je alleen maar respect mee verdienen.
Ben je tegen een (vorm) van moslim ben je meteen tegen alles en extreem rechts
Beetje nuance is op zijn plaats maar het wordt maar van een kant verwacht
Het is voetbalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:59 schreef mrstylo het volgende:
The Mummy op RTL7.
Daar doen ook paar jihadstrijders mee.
Willen dat niet, daar zeg je het goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, want Isral, Turkije, Saoedi Arabi en ook veel in de VS willen dat niet.
Wel voorlopig lijkt vernigen tegen IS me raadzamerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, want Isral, Turkije, Saoedi Arabi en ook veel in de VS willen dat niet.
Pijnlijke constatering, maar helaas waar. Beter dan nietsdoen. Het zou hebben geleidt tot een paar duizend doden maar die escalatie van vandaag zouden we waarschijnlijk niet hebben gehad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze hadden Assad vanaf het begin moeten steunen. Dan hadden we al deze ellende niet gehad.
Gaat alleen maar meer ellende opleveren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze kunnen alsnog Assad gaan steunen. Niet dat dat gaat gebeuren, maar ze zouden het kunnen doen.
twitter:USEmbassySyria twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 21:00:38One strike near #Dayr_az_Zawr struck a modular oil refinery and initial indications are that this strike was successful. #Syria reageer retweet
Met je laatste zin en vooral het laatste woord heb je jezelf gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De mensen daar hadden er blijkbaar geen probleem mee. Maar toen de boze buitenstaanders er wat aan wilde gaan doen werd ze ineens pissig. Blijkbaar zijn Assyrirs en wat PVV'ers erger dan ISIS-sympathisanten. Maar ja, dat lijkt tegenwoordig een soort standaard doctrine te zijn in de Linkse Kerk.
Kan iemand die vent ff een enkeltje IS gebied geven?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:44 schreef SadPanda het volgende:
Waarom? Mag ik geen kritiek hebben op de dominante links-liberale eenheidsworst?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Met je laatste zin en vooral het laatste woord heb je jezelf gediskwalificeerd.
Je mag gaan Twitteren met Geenstijl en Thierry Baudet.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Willen dat niet, daar zeg je het goed.
Het is tijd dat de VS de vriendenlijst eens door gaat lichten.
Links kan daar niet goed tegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom? Mag ik geen kritiek hebben op de dominante links-liberale eenheidsworst?
Ben jij links dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach. Kritiek is prima. Dingen verzinnen niet.
Dat verongelijkte Geenstijl toontje is nogal vermoeiend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom? Mag ik geen kritiek hebben op de dominante links-liberale eenheidsworst?
Dus...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
Zo verkracht je je kinderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees eens wat ze geschreven hebben. Zijn gewoon Nederlandersquote:
Ah, nog meer tegenstanders van de links-liberale eenheidsworst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zegt dat ik het niet gelezen heb ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lees eens wat ze geschreven hebben. Zijn gewoon Nederlanders
Wat een mongolenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon blijven volhouden met dit verzonnen verhaalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:08 schreef IPA35 het volgende:
Links-liberalen hebben de neiging om de gemiddelde PVV stemmer te minachten vanuit hun vermeende ethische superioriteit. Maar als deze doorsnee arbeider een hekel heeft aan extremistische moslims dan kiezen ze partij voor deze gasten. "Vrijheid van religie" en zo krijgen we dan. Dus staat Nederland inmiddels vol door met Golf-geld gefinancierde moskeen en ditto gefinancierde predikers. Tsja, maar de gewone man is het grote kwaad, hij is immers de onverlichte racist.
Waar heb je dit van?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit klopt wel ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:08 schreef IPA35 het volgende:
Links-liberalen hebben de neiging om de gemiddelde PVV stemmer te minachten vanuit hun vermeende ethische superioriteit. Maar als deze doorsnee arbeider een hekel heeft aan extremistische moslims dan kiezen ze partij voor deze gasten. "Vrijheid van religie" en zo krijgen we dan. Dus staat Nederland inmiddels vol door met Golf-geld gefinancierde moskeen en ditto gefinancierde predikers. Tsja, maar de gewone man is het grote kwaad, hij is immers de onverlichte racist.
Nee nee, het waren er toch zeker vijftigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met z'n twintigen?Lijkt me sterk eigenlijk.
Ik wilde het gewoon aanwijzen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet gelezen heb ?
Ja, dan kan het makkelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:09 schreef .Exe het volgende:
[..]
Nee nee, het waren er toch zeker vijftig
Zo is dat!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zal wel in de Schilderswijk zijn.quote:
Hmmm... laat dat gezin maar even een "autoongeluk" krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de SGP is rechts-conservatief hoor. Die hebben weinig macht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:10 schreef De_Guidance het volgende:
Wie is er hier voor met Golf-gif gebouwde moskeen?
De golf arabieren zijn juist de vriendjes van rechts-conservatieven.
Daarom wordt ze ook geen strobreed in de weg gelegd
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hmmm... laat dat gezin maar even een "autoongeluk" krijgen.
Was voor iedereen en niet alleen voor jouquote:
Waarom ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op de boot terug naar Somali, kunnen ze zich bij Shabaab aansluiten of zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Typisch hipstergedrag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Alleen de SGP is rechts-conservatief hoor. Die hebben weinig macht.
Ok dan is het goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat het salafisten aanhangers zijn he
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik wil James Bond taferelen in Nederland
In sommige landen ziet men salafisten niet als mensen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan moet je genocide plegen in sommige landen.
Zoals welke?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In sommige landen ziet men salafisten niet als mensen.
Bekeren met het zwaard mag ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan moet je genocide plegen in sommige landen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat niet alle Salafisten een aantoonbaar gevaar zijn, jihadi salafisten wel.
Hoe toon je dat aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat niet alle Moslims een aantoonbaar gevaar zijn, salafisten wel.
Als je een ideologie volgt die staat voor leed en verderf dan ben je een gevaar. Natuurlijk ben ik niet serieus van mening dat wij deze mensen moeten doden, maar hard optreden is noodzakelijk.quote:
De Balkan, Algerije moeten het toch ook niet hebben van Salafisten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel meer landen zijn er niet, ik was een beetje aan het stoken.
Ik ben tegen pro IS demonstraties.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je een ideologie volgt die staat voor leed en verderf dan ben je een gevaar. Natuurlijk ben ik niet serieus van mening dat wij deze mensen moeten doden, maar hard optreden is noodzakelijk.
Pro ISIS demonstraties moeten kunnen, maar als ze ook maar het lef hebben om iets te doen dat tegen onze wetten ingaat : keihard optreden.
Waarom probeer jij "rechts-conservatisme" te koppelen aan de Amerikaanse neocons?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Typisch hipstergedrag.
Zo met definities spelen dat het exclusief lijkt.
Verder moet je dit sowieso internationaal bekijken.
Golf Arabieren en Isral zijn vooral vrienden van rechts-conservatieven.
En die eerste groep is al decennia bezig in landen als Turkije en Indonesi om het volk conservatiever (lees dommer) te maken.
En als ze het nu ook in Europa doen is het plots de schuld van links-liberalisme?
Nogal koekoek.
Ik ben niet tegen pro ISIS demonstraties.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben tegen pro IS demonstraties.
Maar ik dacht altijd dat niet elke salafist en jihadist was. Laat staan IS fan.
Wat mij betreft niet voor mensen die vrijheid van meningsuiting willen afschaffen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen pro ISIS demonstraties.
Vrijheid van meningsuiting is er voor iedereen.
Zolang de NVU mag demonsteren dan mogen salafisten dat ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet voor mensen die vrijheid van meningsuiting willen afschaffen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen pro ISIS demonstraties.
Vrijheid van meningsuiting is er voor iedereen.
Jij gooit ook alles wat je haat op een links liberale hoop. Ook niet echt onderscheid makend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom probeer jij "rechts-conservatisme" te koppelen aan de Amerikaanse neocons?
Dat zijn juist meer klassieke liberalen (of zeg maar libertarirs, die gekkies kun je een subforum verderop vinden) met een nadruk op protestantse "family values".
"Zij mogen het ook" argumentenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang de NVU mag demonsteren dan mogen salafisten dat ook.
Vrijheid beperken om vrijheid te beschermen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"Zij mogen het ook" argumenten
NVU mag ook verboden worden als ze tegen vrijheid van meningsuiting zijn.
Dat is nu een heel goed argument, slimpie..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"Zij mogen het ook" argumenten
NVU mag ook verboden worden als ze tegen vrijheid van meningsuiting zijn.
Algerije heb je gelijk in trouwens, daar sturen ze zo het leger af op Wannabe IS knaapjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Balkan, Algerije moeten het toch ook niet hebben van Salafisten?
Precies ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vrijheid beperken om vrijheid te beschermen?
Walgelijk, Buma is trots op je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Precies ja.
Paradoxaal maar dat moet nou eenmaal.
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 21:23:24#YPG tour through regained areas of #Kobane - video shows hiw devastating strikes on #ISIS were https://t.co/UnC74qbTMq reageer retweet
Dat zeg ik dan toch ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is nu een heel goed argument, slimpie..
Je kan toch als overheid niet zeggen: De NVU mag wel demonsteren en de salafisten niet? De NVU standpunten druisen keihard tegen de grondwetten in.
Rechts is meer een verzamelnaam voor zij die meer een maatschappijbeeld hebben van een kleine overheid naar mijn weten, maar links en rechts zijn vervelende benamingen. Hoe ik links zou definiren? Als het spectrum van ideologien die voort zijn gekomen uit de Franse Revolutie. Maar in feite bedoelde in met "links" in mijn posts zojuist een veel engere definitie, namelijk de gevestigde orde in Nederland: links-liberaal. Ik schaar hier alle grote partijen onder: PvdA, D66 en ook VVD. PVV valt daar buiten maar CDA schurkt er tegenaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij gooit ook alles wat je haat op een links liberale hoop. Ook niet echt onderscheid makend.
Maar wat is jouw rechts conservatief dan? (graag voorbeelden van partijen of landen/
Het is geen toeval dat de SGP die jij noemt ook nadruk legt op protestante family values
Dat lijkt mij wel een goede verwoording.quote:“To be conservative, then, is to prefer the familiar to the unknown, to prefer the tried to the untried, fact to mystery, the actual to the possible, the limited to the unbounded, the near to the distant, the sufficient to the superabundant, the convenient to the perfect, present laughter to utopian bliss.”
― Michael Oakeshott, Rationalism in Politics and Other Essays
Conservatisme kenmerkt zich in het gebrek aan de wil tot vooruitgang en het overdreven slijmen met tradities.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Rechts is meer een verzamelnaam voor zij die meer een maatschappijbeeld hebben van een kleine overheid naar mijn weten, maar links en rechts zijn vervelende benamingen. Hoe ik links zou definiren? Als het spectrum van ideologien die voort zijn gekomen uit de Franse Revolutie. Maar in feite bedoelde in met "links" in mijn posts zojuist een veel engere definitie, namelijk de gevestigde orde in Nederland: links-liberaal. Ik schaar hier alle grote partijen onder: PvdA, D66 en ook VVD. PVV valt daar buiten maar CDA schurkt er tegenaan.
Wat is conservatisme?
[..]
Wat is "vooruitgang"?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Conservatisme kenmerkt zich in het gebrek aan de wil tot vooruitgang en het overdreven slijmen met tradities.
quote:
Betere gezondheidszorg, wetenschappelijke vooruitgang (nieuwe uitvindingen, nieuw kennis, nieuwe medicijnen), betere technologie enz enz.quote:
Conservatisme is daar absoluut niet op tegen. Dit soort dingen komen juist voort uit onderzoek aan Universiteiten en private ondernemingenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Betere gezondheidszorg, wetenschappelijke vooruitgang (nieuwe uitvindingen, nieuw kennis, nieuwe medicijnen), betere technologie enz enz.
quote:
twitter:KSchatteman twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 21:35:51#Servi en #Albani nemen 'voetbal is oorlog' wel heel erg letterlijk. #waanzin #Euro2016Qualifiers reageer retweet
Maar je hebt geen voorbeeld van jouw politieke ideaal waardoor het mooi buiten kritiek verheven is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Rechts is meer een verzamelnaam voor zij die meer een maatschappijbeeld hebben van een kleine overheid naar mijn weten, maar links en rechts zijn vervelende benamingen. Hoe ik links zou definiren? Als het spectrum van ideologien die voort zijn gekomen uit de Franse Revolutie. Maar in feite bedoelde in met "links" in mijn posts zojuist een veel engere definitie, namelijk de gevestigde orde in Nederland: links-liberaal. Ik schaar hier alle grote partijen onder: PvdA, D66 en ook VVD. PVV valt daar buiten maar CDA schurkt er tegenaan.
Wat is conservatisme?
[..]
Conservatisme is hier wel degelijk tegen. Wij zij vaak zeggen is namelijk: "we zijn niet tegen conservatisme, maar de manier waarop vinden we belangrijk"...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Conservatisme is daar absoluut niet op tegen. Dit soort dingen komen juist voort uit onderzoek aan Universiteiten en private ondernemingen.
"waanzin" zegt die kill...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:39 schreef UpsideDown het volgende:
[..]twitter:KSchatteman twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 21:35:51#Servi en #Albani nemen 'voetbal is oorlog' wel heel erg letterlijk. #waanzin #Euro2016Qualifiers reageer retweet
Holy fuck. Maar dat die gasten daar zo rustig over straat lopen joh. Die IS apen kunnen toch vanuit overal aanvallen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef .Exe het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 21:23:24#YPG tour through regained areas of #Kobane - video shows hiw devastating strikes on #ISIS were https://t.co/UnC74qbTMq reageer retweet
Conservatisme is in feite niets anders dan het verwerpen van een bepaald door de overheid ingezet streven naar een utopische samenleving. Conservatieven accepteren zaken zoals die zijn. Bijvoorbeeld conservatieven, in tegenstelling tot liberalen, verwerpen de leer dat de mens vrij geboren is. Vandaar dat het ook absurd is de libertarirs die bijvoorbeeld dwepen met Mill af te schilderen als conservatieven en te gaan roepen dat "conservatieven" tegen zaken als sociale zekerheid zijn en zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar je hebt geen voorbeeld van jouw politieke ideaal waardoor het mooi buiten kritiek verheven is.
Daarentegen gooi je fundamenteel verschillende partijen in Nederland op een hoop en plak je er een in mijn ogen nogal simplistisch labeltje op, want dat links-liberaal is nogal een lege huls. Meer een soort afkeer term voor jou. Zoals velen "neo-cons" of neoliberalen gebruiken om te schoppen tegen van alles.
Voor iemand met veel boekenkennis vind ik dit wel jammer en erg utopisch denken, maar wellicht hoort dat er juist bij.
Het grappige aan dit soort definities is dat het afspraken zijn tussen mensen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Conservatisme is in feite niets anders dan het verwerpen van een bepaald door de overheid ingezet streven naar een utopische samenleving. Conservatieven accepteren zaken zoals die zijn. Bijvoorbeeld conservatieven, in tegenstelling tot liberalen, verwerpen de leer dat de mens vrij geboren is. Vandaar dat het ook absurd is de libertarirs die bijvoorbeeld dwepen met Mill af te schilderen als conservatieven en te gaan roepen dat "conservatieven" tegen zaken als sociale zekerheid zijn en zo.
twitter:AmedDcle twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 21:20:46Message from Kobane Spokesperson, Idriss Nassan Nassan: http://t.co/8Ss6RSdjlf reageer retweet
Halve stad weer in puin, Kobane was n van de weinige steden die nog redelijk gespaard was. Fucking jihadisten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef .Exe het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 21:23:24#YPG tour through regained areas of #Kobane - video shows hiw devastating strikes on #ISIS werehttps://t.co/UnC74qbTMq reageer retweet
Conservatieven streven gewoon naar het in stand houden van een acceptabele en werkbare maatschappelijke orde, en deze niet te laten vernietigen door radicalen die liever hun huidige, functionerende orde willen afbreken en vervangen door (een poging tot!) hun utopie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"waanzin" zegt die kill...
Wat een kneus
quote:“In political activity . . . men sail a boundless and bottomless sea; there is neither harbour for shelter nor floor for anchorage, neither starting-place nor appointed destination. The enterprise is to keep afloat on an even keel.”
― Michael Oakeshott
Nooit gelezen, hij was toch meer een econoom?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:47 schreef De_Guidance het volgende:
Wat vind je van Friedman dan, IPA?
twitter:yeh1a twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 19:54:18#IS warning its fighters to adhere to social media blackout as some of them were killed by their geo-located tweets reageer retweet
1: Conservatieve kunnen niet omgaan met veranderingen (een soort beroeps-autisten), en dus zijn ze tegen vooruitgang. Want vooruitgang = verandering.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Conservatieven streven gewoon naar het in stad houden van een acceptabele en werkbare maatschappelijke orde, en deze niet te laten vernietigen door radicalen die liever hun huidige, functionerende orde willen afbreken en vervangen door (een poging tot!) hun utopie.
Aangezien politiek bedrijven voor conservatieven in feite geen begin of eind heeft* is het ook vreemd om hen te verwijten zich druk te maken over technologische vooruitgang. In tegendeel, zij geven juist de ruimte aan de "civil society" om met innovatie te komen. Het bereiken van innovatie is echter geen doel voor de staat. Net zoals het creren van gelijkheid geen doel is van de staat, iets wat het voor zowel socialisten en liberalen ieder op hun eigen manier wel is.
*
[..]
quote:'Effect Amerikaanse luchtaanvallen op IS in Kobani beperkt'
Het effect van de Amerikaanse luchtaanvallen op de terroristen van Islamitische Staat (IS) in en rond de Syrische grensplaats Kobani is beperkt.
Dat komt volgens een woordvoerder van het Witte Huis omdat er niet voldoende grondtroepen zijn die na de luchtaanval actie kunnen ondernemen om de belegering te doorbreken.
De woordvoerder sprak niet lang nadat het Amerikaanse ministerie van Defensie had laten weten dat de jongste luchtaanvallen op Kobani de zwaarste zijn geweest die daar tot dusverre tegen IS zijn uitgevoerd.
Het gaat om meer dan twintig Amerikaanse luchtaanvallen op maandag en dinsdag.
Amerikaanse politici hebben Turkije verwijten gemaakt dat het land veel te terughoudend is jegens IS. Het land zou meer moeten doen voor de internationale coalitie tegen IS.
Ankara wil dat eerst aan voorwaarden wordt voldaan, zoals het duidelijk vastleggen van de strategie en de doeleinden. Maar de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, John Kerry, heeft dinsdag tijdens een overleg in Parijs gezegd dat Turkije en de VS op n lijn zitten over de strijd tegen IS.
Informatie uitwisselen
Tijdens het overleg in Parijs sprak Kerry ook met zijn Russische collega Sergej Lavrov. Tijdens deze gesprekken is afgesproken dat de VS en Rusland nauwer gaan samenwerken bij het uitwisselen van informatie in de strijd tegen IS, zo heeft Kerry dinsdagavond laten weten.
Lavrov schatte dat wel vijfhonderd Russen zich hebben aangesloten bij IS en hij denkt dat de beide landen samen veel doelmatiger kunnen optreden tegen IS, aldus persbureau RIA Novosti. Kerry en Lavrov spraken elkaar drie uur. Het gesprek ging niet alleen over IS, maar ook over Oekrane en Iran.
Door: ANP
Turkse schuld, er zijn genoeg Koedische vrijwilligers die de huidige troepen in Kobane willen aanvullen.quote:Dat komt volgens een woordvoerder van het Witte Huis omdat er niet voldoende grondtroepen zijn die na de luchtaanval actie kunnen ondernemen om de belegering te doorbreken.
Hilarisch dit..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:02 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
[..]
Turkse schuld, er zijn genoeg Koedische vrijwilligers die de huidige troepen in Kobane willen aanvullen.
Shiiit, heb je Marx gelezen of zo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Conservatieve kunnen niet omgaan met veranderingen (een soort beroeps-autisten), en dus zijn ze tegen vooruitgang. Want vooruitgang = verandering.
Kijk, conservatieve en eigenlijk iedereen met een bepaalde ideologie wil zich vastklampen aan een bepaalde gedachtepatroon en dat is verkeerd. Simpelweg omdat de realiteit niet op die manier werkt.
De maatschappij is constant aan het veranderen, deal with it. Neem bijvoorbeeld machines, Machines zijn simpelweg energie-efficinter in de productie van goederen dan handarbeid dat heeft allemaal niets te maken met een bepaalde ideologische gedachtegang. nee, het is gewoon keiharde patroon herkenning, en veel ideologische quasi intellectuelen zien dit niet in. Wie hier niet mee ingaat (mee evolueren) die zal op den duur verdwijnen.
Daarom dat ik ook nooit zo snap waarom mensen zich druk maken om wat losgeslagen Jehova getuigen, want deze mensen verdwijnen op een begeven moment gewoon. Als je niet mee wil gaan met de hedendaagse snelle technologische ontwikkeling, dan zul je het niet meer bijbenen. En jij als conservatief moet dit ook gaan inzien.
2: Het is natuurlijk wel degelijk een doel van de staat, van wie zijn dat anders een doel moeten zijn?
Je snapt er weer eens helemaal niets van. Het is uitermate ironisch hoe jij denigrerend doet over achterlijke culturen maar wel de ontwikkeling van de maatschappij waarin jij leeft wil vertragen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Shiiit, heb je Marx gelezen of zo?
Laat de nestor der conservatieven dan maar een poging doen om uit te leggen wat conservatisme is. Jij kakelt gewoon de hippe aantijgingen na van de progressieven zonder dat je weet waarover je spreekt. Sterker nog, je draait en hergebruikt reeds ontkrachte argumenten. Ik kan daar niks mee.
Welke ontwikkeling?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens helemaal niets van. Het is uitermate ironisch hoe jij denigrerend doet over achterlijke culturen maar wel de ontwikkeling van de maatschappij waarin jij leeft wil vertragen.
De populaire mentale-stoornis van de conservatief.
Jazeker, wetenschappelijke/technologische ontwikkeling = ethische ontwikkeling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Welke ontwikkeling?
Jij doelt op het begrip "vooruitgang".
Maar in feite bestaat er niets dan technologische vooruitgang (verbetering), voor de rest is ""vooruitgang"" natuurlijk niets anders dan jou eigen utopisch ideaalbeeld. (Jij wilt naar mijn weten alle mensen in een reuzecomputer downloaden of zo.) Of wil jij soms beweren dat de mensheid over tijd ook een daadwerkelijke morele, ethische of spirituele vooruitgang (verbetering) doormaakt?
Nu begrijp ik deze opmerking van jou laatst ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Welke ontwikkeling?
Jij doelt op het begrip "vooruitgang".
Maar in feite bestaat er niets dan technologische vooruitgang (verbetering), voor de rest is ""vooruitgang"" natuurlijk niets anders dan jou eigen utopisch ideaalbeeld. (Jij wilt naar mijn weten alle mensen in een reuzecomputer downloaden of zo.) Of wil jij soms beweren dat de mensheid over tijd ook een daadwerkelijke morele, ethische of spirituele vooruitgang (verbetering) doormaakt?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zegt de man die alle mensen in computers wil downloaden.
Jij denkt dat jij ethisch beter bent dan een Cicero, een Ibn Sina of een Edmund Burke omdat jij wel een MacBook hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:17 schreef theunderdog het volgende:
Jazeker, wetenschappelijke/technologische ontwikkeling = ethische ontwikkeling.
Kijk, hier zit dus exact het probleem. Een conservatief is niet instaat om technologisch gezien op langer termijn te denken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij ethisch beter bent dan een Cicero, een Ibn Sina of een Edmund Burke omdat jij wel een MacBook hebt?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga echt niet bij meneer Vooroordeel in het team...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:23 schreef UpsideDown het volgende:
theunderdog is gewoon een verdwaalde KLB-er die gegijzeld wordt in NWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |