Dat is wat ik constant constateer, de haatbaarden weten maar al te goed hoe ze de gewone moslim aan hun kant moeten krijgen door zaken te presenteren als anti-Islamitisch.quote:
Een combinatie van een alledaagse strontgeur, borderline en pvv sympathie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij ziet iets dat op een moslimnaam lijkt en gaat dus schuimbekken.
Kan je dat verder ook toelichten?quote:
Volgens de regels van de (propositie)logica wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Dubbel negatied is positief..... okee
Negatied?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Kan je dat verder ook toelichten?
Wanneer men protesteert tegen ISIS en ik ga het verstoren door er stenen in te gooien. Dan ben ik toch anti anti-isis? Dus pro-
[..]
Volgens de regels van de (propositie)logica wel.
P |= ¬¬P
¬¬P |= P
Ze wilden geen extreem rechts in de wijk. Wtf is daar zo moeilijk aan te begrijpen mensen ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Kan je dat verder ook toelichten?
Wanneer men protesteert tegen ISIS en ik ga het verstoren door er stenen in te gooien. Dan ben ik toch anti anti-isis? Dus pro-
[..]
Volgens de regels van de (propositie)logica wel.
P |= ¬¬P
¬¬P |= P
Assyriërs waren mee en niet Koerden. Niet zoveel lullenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Turken verwijten met cCc te sympathiseren (Koerdenfobie)
Zelf met kaalkopaapjes-apen sympathiseren omdat je bang bent voor de schilderswijk
Over hilariteit gesproken
En dus gooi je maar met stenen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze wilden geen extreem rechts in de wijk. Wtf is daar zo moeilijk aan te begrijpen mensen ?
Ja dit is dus al een compleet debiele redenering.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef Halcon het volgende:
Extreem rechts zijn een stel mongolen natuurlijk, maar wel minder fout, minder gewelddadig en minder gevaarlijk dan extreem links.
Ik vind salafisten enger dan fascisten ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Turken verwijten met cCc te sympathiseren (Koerdenfobie)
Zelf met kaalkopaapjes-apen sympathiseren omdat je bang bent voor de schilderswijk
Over hilariteit gesproken
Ja 6e klas basischool tegenwoordig groep 8quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Dat kan, maar je hakt in op de verkeerde, beetje sad wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is wat ik constant constateer, de haatbaarden weten maar al te goed hoe ze de gewone moslim aan hun kant moeten krijgen door zaken te presenteren als anti-Islamitisch.
Das natuurlijk niet netjes. Maar iedereen die Den Haag een beetje kent weet dat dit vrij normale gang van zaken is. Dit is niet vreemd. Iedereen hier in Den Haag wist dat dit gebeuren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
En dus gooi je maar met stenen?
Uhu, negatief is positief.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja 6e klas basischool tegenwoordig groep 8
Werd daarvoor ook al gedaan bij dubbelle ontkenning en correct gebruik van de comma:
Niet gelogen = de waarheid verteld
Niet ontkend = bevestigd
Niet nalaten = gedaan hebben
Tegen iets zijn = voor het tegenovergestelde zijn
Wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Assyriërs waren mee en niet Koerden. Niet zoveel lullen
Ken die kerk niet...quote:
Nee, zijn feiten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja dit is dus al een compleet debiele redenering.
Uhh nee, kijk nog maar eens terugquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Die typefout heb jij gemaakt
Bij de demonstratie in den haag. Het waren extreem rechtse mensen en paar Assyriërs.quote:
Waar ik mij al sinds die tijd aan stoor in hoe zij de kant kiest van de bebaarde ISIS vlag dragers. Daar is geen excuus voor. Dat zij als Arabische niet veel op heeft met het deel fascisten in die groep kan ik prima begrijpen (hoewel ze dus zoals gezegd de feite verdraait) maar laten we eerlijk zijn, de fascisten zijn ongevaarlijke puppies vergelijken met de baardmongolen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat kan, maar je hakt in op de verkeerde, beetje sad wel.
Kijk zelf anders maar terug.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Nou doe mij een geweer met een kogel ....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik vind salafisten enger dan fascisten ja.
Vorige topic, post 299 schatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Kijk zelf anders maar terug.
Ontkennen dat die er wel zijn valt ook niet te verdedigen toch? We hebben de zwarte vlaggen allemaal gezien. Om hoeveel het gaat is dan de vraag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ken die kerk niet...
Ben het alleen niet mee eens dat mensen beweren dat de schilderswijk vol zit met extreme haatbaarden.
Hoebedoel je aannames. Je gaat maar door met dat al die jongens fervente isis aanhangers waren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waar ik mij al sinds die tijd aan stoor in hoe zij de kant kiest van de bebaarde ISIS vlag dragers. Daar is geen excuus voor. Dat zij als Arabische niet veel op heeft met het deel fascisten in die groep kan ik prima begrijpen (hoewel ze dus zoals gezegd de feite verdraait) maar laten we eerlijk zijn, de fascisten zijn ongevaarlijke puppies vergelijken met de baardmongolen.
Ik vind ebola ook enger dan Hiv, maar dan word ik geen promotor van AIDSquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik vind salafisten enger dan fascisten ja.
Oeoeoe een paar zwarte vlaggen. Wat denk je? Dat ze elke dag met die vlaggen hier paraderen ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ontkennen dat die er wel zijn valt ook niet te verdedigen toch? We hebben de zwarte vlaggen allemaal gezien. Om hoeveel het gaat is dan de vraag.
De politie moet die gasten oppakken, net zoals ze de Syriëgangers moeten oppakken, maar nee die laten ze vrij loslopen omdat mensen als Yasmin vervolgens komen om het te betichten van nazisme, islamofobie en kruisvaarderij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nou doe mij een geweer met een kogel ....
En zet beide groepen tegenover elkaar... Ik knal met liefde de laatste af maakt niet uit welke partij het is.
Helaas moet ik eerlijk toegeven dat zolang we Salafisten hebben in NL ik maar wat blij ben dat we een extreem rechts hebben (Wat heet: het zijn watjes die niet eens door een cordon politie breken om wat Sallafisten op hun bek te slaan) Want De politiek zijn nog grotere laffaards
Voetbalveldje... Hollands spoor?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeoeoe een paar zwarte vlaggen. Wat denk je? Dat ze elke dag met die vlaggen hier paraderen ?
Vraag dat maar aan de 80 mensen die in Duitsland in vredestijd zijn vermoord door die figuren afgelopen decennia.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waar ik mij al sinds die tijd aan stoor in hoe zij de kant kiest van de bebaarde ISIS vlag dragers. Daar is geen excuus voor. Dat zij als Arabische niet veel op heeft met het deel fascisten in die groep kan ik prima begrijpen (hoewel ze dus zoals gezegd de feite verdraait) maar laten we eerlijk zijn, de fascisten zijn ongevaarlijke puppies vergelijken met de baardmongolen.
Die bewuste demo was op de Hoefkade.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Voetbalveldje... Hollands spoor?
Syriegangers moet je lekker laten gaan, en niet terug laten komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef IPA35 het volgende:
....
En zet beide groepen tegenover elkaar... Ik knal met liefde de laatste af maakt niet uit welke pa
Kan welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeoeoe een paar zwarte vlaggen. Wat denk je? Dat ze elke dag met die vlaggen hier paraderen ?
Dat zijn toch salafisten, ofniet? Nazi's lopen ook niet de hele dag met hakenkruizen te zwaaien, maar die zijn er ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik spreek over diegene die zijn teruggekeerd. Die lopen vrij rond, in plaats van dat wij hen uitleveren aan Syrië voor de misdaden die zij hebben begaan aldaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Syriegangers moet je lekker laten gaan, en niet terug laten komen
Weet je wat het opsluiten van zo'n eikel kost
Hoe kom je erbij dat ik het over Koerden heb dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij de demonstratie in den haag. Het waren extreem rechtse mensen en paar Assyriërs.
Ja maar het beeld wordt geschetst alsof heel schilderswijk veranderd is in een IS. Kalifaat. En dat is niet zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat zijn toch salafisten, ofniet? Nazi's lopen ook niet de hele dag met hakenkruizen te zwaaien, maar die zijn er ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |