Is de waarheid te hard voor je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vooroordeel?
Deze manquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd slaat nergens op. Iedereen weet toch dat je bij alle vrouwen gezeik krijgt
quote:
Je hebt gelijk, sorryquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Silk, luisteren dit is onze eckte alpha advies man.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze man
[..]
[..]
Je hebt gelijk, sorry
De waarheid is duidelijk hardquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze man
[..]
[..]
Je hebt gelijk, sorry
En bi.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:09 schreef Roypsv het volgende:
vrouwen op tinder zijn te makkelijk man
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef Roypsv het volgende:
vrouwen op tinder die niet opzoek naar seks zijn, liegen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:35 schreef Roypsv het volgende:
zeg de juiste dingen en ze trekken hun broek net zo snel uit als de rest
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vrouwen zijn simpel, je kunt ze zo gek maken als je zelf wilt
wie is dima ? ik wil wel 100 euro doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik wed voor een euro dat dit Dima is.
dat weet ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh ik kom niet uit de hemel hoor.
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dipsy heeft een extra speeltje op zijn hoofd, bij LaLa zit er een rare spiraal in en bij die andere twee kan je er helemaal niks mee.
jotchquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
T loopt weer heerlijk rap hier.
Welkom bij de dagelijkse date-handel. Wie bied meer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik wed voor een euro dat dit Dima is.
De zelfkennis siert jequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh ik kom niet uit de hemel hoor.
450. Het was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:16 schreef Roypsv het volgende:
hoeveel tinderdates hebben jullie gehad?
Yats is verzuurdquote:
Ja toch.quote:
365 nu, morgen weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:16 schreef Roypsv het volgende:
hoeveel tinderdates hebben jullie gehad?
Eerder sweet like chocolat. Alleen niets voor jouquote:
nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja toch.
Nee maar even serieus er zijn nog mannen die zo openen op Tinder..
"Deed het pijn" Gast please
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
450. Het was echt fantastisch.
oke dus twee keer 0 hier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
365 nu, morgen weer
[..]
Eerder sweet like chocolat. Alleen niets voor jou
Ik heb m'n chocola liever bitter inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
365 nu, morgen weer
[..]
Eerder sweet like chocolat. Alleen niets voor jou
Ach, wie het laatst lacht. Ik vind het vooral grappig dat jij jezelf behoorlijk overschat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef SiIk het volgende:
Ik moet altijd zo hard lachen als yats denkt dat ie kutopmerkingen naar me maakt die pijn doen en dan vervolgens huilie huilie gaat doen als ik eens wat tegen hem zeg.
Fout gedachtquote:
En dan zeggen mensen dat ik soms te serieus reageerquote:
Oké yats.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, wie het laatst lacht. Ik vind het vooral grappig dat jij jezelf behoorlijk overschat.
mij hoor je niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat ik soms te serieus reageer
Sorry dat ik het zeggen moet silk, maar ik vind jou of jouw mening niet interessant.quote:
Brb even huilen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeggen moet silk, maar ik vind jou of jouw mening niet interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
Silk heeft een epische kont, die vergeef ik alles wel.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Brb even huilen.Right...Zoals ik al zei, je roept maar wat je roepen wil,er komt toch alleen maar onzin uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Oké yats.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Right...Zoals ik al zei, je roept maar wat je roepen wil,er komt toch alleen maar onzin uit.
Ik ontken, wat krijg ik nu?quote:
Ik lees hier mee voor de leuke anekdotes, maar dat had ik er zo nog niet uitgehaald eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, wie het laatst lacht. Ik vind het vooral grappig dat jij jezelf behoorlijk overschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |