Ja, er zijn echt smerig veel rassen... Keuze is zo moeilijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niks voor mij dus.
Ik was een beetje aan het kijken wat bij ons zou passen qua hond.
Whippet en toller waren min of meer t beste. Maar is lastig, want er zijn er zoooooveel!
Ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik huil nu een beetje vanwege de tt.
Net zo erg. Zo niet erger.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en ze heeft trouwens geen chihuahua maar een Yorkshire![]()
Nouja zeg, waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof iemand geloofd dat dat het eerste is waar jij aan dacht Faxman.
Het is wel een tof beestje, als ze je eenmaal kentquote:
Vooroordelen, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja zeg, waar heb ik dit aan verdiend?
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn we al op dit niveau aanbeland ja?
Dat krijg je door al die vunzige posts van je, niemand neemt je normale posts meer serieus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja zeg, waar heb ik dit aan verdiend?
DISKRIMINASIEquote:
ik zou geen teckel willen. Vind ze wel leuk om te zien, maar heb een beetje negatieve ervaringen met de buurteckel. Stom beest was datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt smerig veel rassen... Keuze is zo moeilijk.
Ik wil sowieso weer een teckel. Een ruwhaar. Die ga ik Napoleon of Archimedes noemen. Of Popov.
toch geen teacup geval he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en ze heeft trouwens geen chihuahua maar een Yorkshire![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |