Matthijs weer even helemaal gek maken en voor lul zetten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
Die gekke professor moet weer eens langskomen, Leeuwin.
Die speelt bij Utrecht toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
Die gekke professor moet weer eens langskomen, Leeuwin.
Niemand geeft een fuck om Tanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, vanavond topshow bij Humberto
dat is zonder dopingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik dacht altijd dat die turners er na een jaar of 25 mee stopten.
Daar deed hij allerlei proefjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die speelt bij Utrecht toch?
DJ's, nou boeiend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, vanavond topshow bij Humberto
Boven op de tafel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:19 schreef DeeBee het volgende:
Matthijs weer even helemaal gek maken en voor lul zetten.
heb jij de bar al gezien? daar is escha meestalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]die gaat vast een nummertje spelen.
De bar is niet in de studio dus helaas voor jouquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb jij de bar al gezien? daar is escha meestal
Moet je wel heel veel trappen lopen he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
leuk joh dit college, wil ik echt niet missen. Ik ga mij gelijk inschrijven aan de uva
Voor 1 keertje. Daarna is het irritant.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
Van hem college krijgen lijkt me wel tof.
Bedankt voor je pincode.quote:
Ik zou meteen een andere studie kiezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
Van hem college krijgen lijkt me wel tof.
Voor dat soort mensen is enkel werk dat beweert dat negers genetisch inferieur zijn echte wetenschap.quote:
Is heel normaal man met private banking.quote:
en op Kenny Rogers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:24 schreef Webschip het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op vader Abraham.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Geldt dat alleen voor kelders of ook voor zolders?
Laten we het Stijn vragen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Tussenweg is in de garage opsluiten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Beiden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
weet niet, hou niet echt van mannen in pak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef schoolstudent het volgende:
Die benen achter Matthijs, shiiit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Jackquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
NPO moet kapot bezuinigd worden zolang ze toptalenten 500.000 euro per jaar kunnen betalen
Die zijn een heel eind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef schoolstudent het volgende:
Bij Sparta was echt heel slecht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:31 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de oude VI afleveringen dat nog wel eens bij een club langs gingen zoals bij NEC of Sparta
Met een boze Jules Deelders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:31 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de oude VI afleveringen dat nog wel eens bij een club langs gingen zoals bij NEC of Sparta
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef schoolstudent het volgende:
Doet straks alleen de VI-intro gok ik.quote:
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Oe Gijpie keek niet echt op zijn gemak.
Ze hebben ook maar 10 minuten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Nah dit valt wel een beetje tegen hoor. Derksen praat opeens ook veel sneller lijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |