SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Volgens mij pompoenen soepquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pompoensoep....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niemand helpt dan ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
Nico gaat het weer niet op tijd redden![]()
Begrijpelijk,ik zou instortenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:01 schreef Cir het volgende:
Aardpeer is een bietje hysterisch aan het doen![]()
Harrie`s Bar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Worstenlul, heeft uitzicht op de tieten van Nico.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Gio gaat er trots op dat hij Isa gek krijgt. en dan nog liegen over die pannenkoeken Hij gooide Isa die pannenkoek in haar gezicht. Klein misselijk kind. En er nu dan zo misselijk over spreken. Ben eerlijk Gio naar Isa toe.![]()
Gay radar?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijf het zeggen... Gio is een sadist...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik hoor Vanessa en Laura, maar zie ze niet.
Laura: Gaan we dat hier eten?
Vanessa: Dat gaat makkelijk hoor.
Ah, het gaat om vlees, anders lussen ze het niet.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
op zijn minst een vals mannetje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Scherzo het volgende:
Blijf het zeggen... Gio is een sadist..."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
oh Kaas is als toetje Kirrt Anita Jhon moet er nog wat over zeggen
mensen pakken al
ALARM wat een toestand
Kaas Gate![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Scherzo het volgende:
Blijf het zeggen... Gio is een sadist...![]()
Prima...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
In Vanes hem keukenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, het gaat om vlees, anders lussen ze het niet.![]()
zijn ze zelf zeker weer het eerste aan het vreten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma moet er vlees bij, haar zwakzinnige kleindochter ook."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma moet er vlees bij, haar zwakzinnige kleindochter ook.![]()
![]()
Lot zit al met een bord en glasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:15 schreef heks29 het volgende:
[..]
zijn ze zelf zeker weer het eerste aan het vreten!
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Wordt je toch verdrietig van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, het gaat om vlees, anders lussen ze het niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, op zijn minst een aanmatigend pest/treiterkoppie...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Maar ook een masochistquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Scherzo het volgende:
Blijf het zeggen... Gio is een sadist...
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
deze blijft leuk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ook een masochist
[ afbeelding ]
kaasplateau was het toetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Super gezellig zonder Joey.![]()
Dat zijn nooit 60 gasten.
A,John vraagt naar de naam van het restaurant van Pa Muis en waar het zit/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lot heeft een ezelsbruggetje voor 'De Dikke Muis'; Ik heet Muis van mijn achternaam en mijn vader is kok.
Wat een opschepster.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot heeft een ezelsbruggetje voor 'De Dikke Muis'; Ik heet muis van mijn achternaam en mijn vader is kok.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot heeft een ezelsbruggetje voor 'De Dikke Muis'; Ik heet Muis van mijn achternaam en mijn vader is kok.![]()
![]()
![]()
koekoek!
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Zóóólekker Sjon...súperrrlekker gewoon jongbelegen Aldus Sjonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Super gezellig zonder Joey.
En legt de rest weg na een hap sausGluiperd
![]()
![]()
La grande bouffe....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Heel de dag zijn er al hele vreemde streamwissels aan de gangquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:24 schreef formule het volgende:
Ik weet niet hoe het in een regieruimte werkt,maar degene die Nico moet volgen heeft het druk
SOONY![]()
Een orgastisch genoegen?quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Weer een saai e stream avond,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanes mag wel oppassen,er is een nieuwe kok opgestaan....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is niet voor niets dat Vanessa ineens zo nodig moest regelen dat er weer met de hele groep gegeten moet worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vanes mag wel oppassen,er is een nieuwe kok opgestaan....
Ik denk dat iedereen uit het groepje van Vanessa aangegeven had naar Nico te willen overstappen![]()
![]()
Oehhhhh Nico gaat weer stemmen krijgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vanes mag wel oppassen,er is een nieuwe kok opgestaan....
SOONY![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Annelies1980 het volgende:
huh, wat heeft jopie over die hond gezegd dan?
De pompoen soep is een beetje scherp. ja Charlotte heeft hem afgemaakt en die komt uit Indonesie![]()
zegt Nico
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens Laura b is het spelletje al stiekem al een tijdje aan de gang.
Dat je bij hem in bed duikt?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Laura B moet van Lot zeggen dat ze geen speelgoed is.
Lot: Mijn oma zegt altijd 'Seks is lekkerder dan een gebakje'...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
De oma van Charlotte zegt altijd dat seks lekkerder is dan een gebakje, en Lot vindt dat ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laura b: Hij zegt ook tegen mij 'Jij bent het eerste meisje waar ik nuchter mee hebt gezoend.'
Nee, Laura B heeft dit tegen Joey gezegdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura B moet van Lot zeggen dat ze geen speelgoed is.
zal wel weer een verkapte poging van Lot geweest zijn om de soep te verpestenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:31 schreef Dotteke het volgende:
De pompoen soep is een beetje scherp. ja Charlotte heeft hem afgemaakt en die komt uit Indonesie![]()
zegt Nico
![]()
![]()
Meneer verteld aan Nico dat hij haar vanmiddag gegoogeld heeft,
DJ Nic O'Lean is dus een disc -Jockey
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oei oeiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura b: Hij zegt ook tegen mij 'Jij bent het eerste meisje waar ik nuchter mee hebt gezoend.'
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je had bijna 4 op een rij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Laura b is het spelletje al stiekem al een tijdje aan de gang.
Dat je bij hem in bed duikt?
Lekker gesprek tussen LauB en Lot tussen de gasten in ha ha haWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RKV geeft weer eens toe dat ze Lauw alleen gebruikt omdat geen enkele piemel haar wil neuken.wooblabalurg![]()
lot valt niet op vrouwen ja natuurlijk je doet alles met laura dan moet je toch wel op vrouwen vallen hoor![]()
Lot alsof haar dikke tieten leuk waren voor Joey.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik was Nico aan het volgen,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds super gezellig zonder Joey.
maar Lot en LauB hebben het over Joey en Laura heeft er ook mee te maken volgens Lot,
gaat het eigenlijk over LauB en Joey? ik ben het spoor bijster
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef puzziepie het volgende:
Meneer verteld aan Nico dat hij haar vanmiddag gegoogeld heeft,
DJ Nic O'Lean is dus een disc -JockeyZe heeft zelfs in de Supperclub gedraaid.
Ik wissel ook van streams, vang slechts flarden op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was Nico aan het volgen,
maar Lot en LauB hebben het over Joey en Laura heeft er ook mee te maken volgens Lot,
gaat het eigenlijk over LauB en Joey? ik ben het spoor bijster
Maar ik vermoed dat Laura B van achter het meer over haar gevoelens moet hebben.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Afgeschoten schiphol ganzen levertjes en kroketjes... Leuk hé...
En gezellig ook...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
wel duurzaam.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Scherzo het volgende:
Afgeschoten schiphol ganzen levertjes en kroketjes... Leuk hé...
En gezellig ook...
John verspild geen voedsel, hij eet zelfs brood met een schimmeltje zegt AnitaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laatste nieuws![]()
"Billy en ruud zijn wezen shoppen voor kleding" volgens facebook.
Bij gebrek aan journalisten en fotografen hebben ze zelf maar een foto gemaakt en doorgestuurd naar de fanpagina![]()
![]()
![]()
![]()
Okay thnx , ik was het ff kwijtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wissel ook van streams, vang slechts flarden op.
Maar ik vermoed dat Laura B van achter het meer over haar gevoelens moet hebben.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Laatste nieuws
Bij gebrek aan journalisten en fotografen hebben ze zelf maar een foto gemaakt en doorgestuurd naar de fanpagina![]()
![]()
![]()
wooblabalurg![]()
waar lezen jullie alles over billy en ruud?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Wat een duf toneelstuk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Dotteke het volgende:
Lekker gesprek tussen LauB en Lot tussen de gasten in ha ha ha
Dan nog liever pompoensoep met een pepertje.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Laatste nieuws
![]()
![]()
![]()
Waar zijn ze geweest? Pc Hooft of Wibra.
Ja, en ik heb gezocht naar iets van haar qua muziek , wilde graag horen hoe ze draait,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ze heeft zelfs in de Supperclub gedraaid.
maar kon niets vindenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en ze halen dj's van buitenaf. utopipologica.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ze heeft zelfs in de Supperclub gedraaid.
![]()
dit is wel de muziek die ze leuk vindtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, en ik heb gezocht naar iets van haar qua muziek , wilde graag horen hoe ze draait,
maar kon niets vinden
https://www.youtube.com/user/niekoolien![]()
wij haten hier thuis voedselverspilling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
John verspild geen voedsel, hij eet zelfs brood met een schimmeltje zegt Anita"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Facebook, zoek op ruud en Billy en je krijgt twee accounts met dezelfde foto'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waar lezen jullie alles over billy en ruud?
Vooral de beheerder is zo leuk. Ik citeer;
Dit is een fan facebook over Billy Bakker.
Deze word voor haar beheert.
Zij is hiervan op de hoogte en vind het erg leuk :-)
Geheel foutloos![]()
![]()
Ja had ik ook gevondenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:46 schreef danilel het volgende:
[..]
dit is wel de muziek die ze leuk vindt
https://www.youtube.com/user/niekoolien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
YT DJ nico `lean....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, en ik heb gezocht naar iets van haar qua muziek , wilde graag horen hoe ze draait,
maar kon niets vinden
tegen voedselverspillingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Op de barricades voor voedselverspilling."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Aan de stijl te zien bij h en m.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar zijn ze geweest? Pc Hooft of Wibra.
![]()
Het hele Utopia is momenteel een groot toneel stuk, groten deels in handen van Hornbachquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Wat een duf toneelstuk.
Dan nog liever pompoensoep met een pepertje.
Daarom zal ik ook never en nooit iets kopen bij Hornbach want die maakt van Utopia een klusbedrijf
quote:
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Laura b: Vanmiddag voor we Centraal gingen had hij mijn hand vast.
Gelukkig heeft ze geen gevoelens voor hem.
Ze raakt niet uitgepraat over Joey.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik type het in en gelijk bovenaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niets gevonden
heb me rot gezocht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze raakt niet uitgepraat over Joey.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
https://www.youtube.com/user/niekoolienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niets gevonden
heb me rot gezocht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stromae okay...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
staat niks van haar zelf alleen wat zij leuk vindtTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
een mix van haar?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik type het in en gelijk bovenaan.
of bedoel je de muziek die zij zelf leuk vind op YT
want dat is wat ik alleen kan vinden van haarMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Over stemmen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik val net binnen en lees allemaal posts over Joey. Er is toch niets met hem?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze raakt niet uitgepraat over Joey.![]()
Ze willen wel neuken, ze willen niet neuken, ze zijn jaloers als een ander neukt ...
Wat een geNEUZel.![]()
Ja die ken ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/niekoolien
allemaal muziek die zij tof vond
niets van haar
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laura B houdt van opblazen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik val net binnen en lees allemaal posts over Joey. Er is toch niets met hem?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
gevonden fb pagina van die twee
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Mark kreeg in zijn post: Je moet Laura b pakken want die Joey is geen aanpakker.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Laura: Elk chickie die die kan krijgen pakt 'ie gewoon. ( tegen Mark over Joey)
Ik zoek even verder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die ken ik
allemaal muziek die zij tof vond
niets van haar
Ik heb ook liever een vent die alles naait wat er te naaien valt.quote:
Wat zou het leuk zijn als mark zou zeggen
Ik neukte me ook het lazerus buiten de poort. Effe proberen?![]()
![]()
Maar nooit tegen Vanessa zelf, hoop dat Vanessa dit eens in een van haar brieven krijgt zal leuke streams geven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hier meer info over nicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Dan maakt ze juh kapot jonguh!!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom zegt niemand nou nooit eens iets rechtstreeks tegen de Fless![]()
Lot: Ik ben een net Gooisch meisje en ik ben met allerlei boeven omgegaan.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ach, lotje legt de horecatrucs even uit hoe je de boel belazeren kunt...
Zo gaat dat met armbandjes etc ook...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Die vader van dr is een dikke boef die zijn eigen bedrijf op de fles heeft laten gaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot: Ik ben een net Gooisch meisje en ik ben met allerlei boeven omgegaan.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nooit tegen Vanessa zelf, hoop dat Vanessa dit eens in een van haar brieven krijgt zal leuke streams geven.![]()
Lot Zegt mensen altijd alles recht in hun gezicht , ze is namelijk een net Goois meisje
en ze is gepest natuurlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dan ga ik wel weer kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Een rls van John en Anita zou niet eens zo gek zijn.
Die twee pakken iedereen in."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Vooral oudere kerels, was het tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot: Ik ben een net Gooisch meisje en ik ben met allerlei boeven omgegaan.![]()
Maar dit gaat Vanessa natuurlijk wel in haar post krijgen, het gaat nu regelmatig over haar sjoemelpraktijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lot Zegt mensen altijd alles recht in hun gezicht , ze is namelijk een net Goois meisje
en ze is gepest natuurlijkOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
er ligt nog een wereld vol boeven openquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot: Ik ben een net Gooisch meisje en ik ben met allerlei boeven omgegaan.
zo jong nog en nu al zo wijs
Top van Walter & Co![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dit gaat Vanessa natuurlijk wel in haar post krijgen, het gaat nu regelmatig over haar sjoemelpraktijken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lot krijgt weer veren in de reet voor het zingen
Zijn wij nu echt zo doof dat we niet horen dat ze goed zingen kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is faalangstig met zingen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Zijn wij nu echt zo doof dat we niet horen dat ze goed zingen kan.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik ga twijfelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Zijn wij nu echt zo doof dat we niet horen dat ze goed zingen kan.![]()
![]()
En ze zat net helemaal vol. Waar laat ze het het!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus nog maar weer ff eten opscheppen
Daar is ze een stuk minder faalangstig in. Sterker nog daar is ze heel zelfverzekerd in en net nog zeggen dat ze zo vol zat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus nog maar weer ff eten opscheppenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Misschien moet ze eens naar haar oma luisterenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze zat net helemaal vol. Waar laat ze het het!![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Heeft lot iets neergelegd op de plee voor Laura b?
Ze is zelf net geweest en stuurt nu Laura b naar het toilet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Luisteren kan ze niet zo goed. Zij denk: een gebakje is beter dan sex.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens naar haar oma luisteren![]()
Dan moet ze het lekker latenquote:
Het kan aan mij liggen maar ik zie regelmatig iemand naar de plee gaan maar niemand zijn handen wassen![]()
![]()
![]()
Lot glipt de zenderkamer in...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ging een beetje sneaky zoals ze rende en omkeekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Lot glipt de zenderkamer in...![]()
![]()
![]()
zometeen in het kakhuisquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze zat net helemaal vol. Waar laat ze het het!![]()
Ja, sowieso is hard lopen niks voor haar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:10 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Ging een beetje sneaky zoals ze rende en omkeek
Ik zie regelmatig iemand de stal uitmesten en ook nooit haar kort gekloven klauwen wassen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:09 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik zie regelmatig iemand naar de plee gaan maar niemand zijn handen wassen
Hoeft eigenlijk ook niet, vaak likt ze haar handen af.......![]()
volgens mij word utopia met de minuut nepper. dit gezellige avondje kletsen met laub over joey is volgens mij ook een groot toneelstuk. lot heeft echt de taak van billy overgenomen tv maken![]()
tja, iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef miertje36 het volgende:
volgens mij word utopia met de minuut nepper. dit gezellige avondje kletsen met laub over joey is volgens mij ook een groot toneelstuk. lot heeft echt de taak van billy overgenomen tv maken
Net als die van Isa en Gio ,.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:11 schreef formule het volgende:
Kan de zender van Laub niet wat zachter,veel te luid komt ze door
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik begin steeds meer fan te worden van supervouw Nicoline
Die gleuf kan bijna alles, echt geil, maar ook een beetje eng![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef Zelus het volgende:
Die gleuf kan bijna alles, echt geil, maar ook een beetje engNico is een Top Gleuf!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Superfijn! Ik heb echt heel veel waardering voor je. En sorry dat ik af en toe zo ingewikkeld doe.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Laura B is gewend om met mannen om te gaan.
Jan en alleman.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Vanes zal als ze thuis is en de beschuldigingen van lot en ook wel Lau en ook Bil (haar dikke nieuwe vriendin) ziet zich flink op haar lip bijten. Ze noemt bv Isa een oneerlijk mens die achter haar rug om praat. En dan haar beste vriendinnen die het hardste over praten.![]()
Nieuw script.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
Beetje vreemd dat Lotjeknor al de hele avond met Laura B optrekt en Lautje is nergens te bekennen
Vanavond mag lau weer op lot liggen en laub weer op Joey.![]()
Lot raadt LauraHAHAHA B aan dat ze duidelijk moet zijn naar Ivan.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Huh...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot raadt LauraHAHAHA B aan dat ze duidelijk moet zijn naar Ivan.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Kutje B hangt toch graag bij kerels om nekken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je weet: LauBquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef formule het volgende:
Laub liegt ,Joey heeft haar gezegt niets met haar te willen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef Zelus het volgende:
Die gleuf kan bijna alles, echt geil, maar ook een beetje engeens. lees haar website ook eens.
O, zo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kutje B hangt toch graag bij kerels om nekken.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
lau: ben je dronken?
lau B : nee tweede glaasje
lot: we kletsen gewoon wat
lau heeft geïrriteerd toontje
lot: doe eens relaxed![]()
Nico is mijn favo samen met Jopie. Lekker je eigen ding doen zonder al teveel rekening te houden met gezeur van de restquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef Zelus het volgende:
Die gleuf kan bijna alles, echt geil, maar ook een beetje engTeam Jopie&Nico
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vogels die onze veiligheid verpesten
ratten die de dijken ondermijnen
Dieren soms door onszelf gekweekt
voor vlees, bont of sier
Uiteindelijk ontsnapt en zonder vijanden
Leven ze vrij en jongen maar raak
en Wij,
wij zitten ermee in onze maag!!!
De Keuken van het Ongewenst Dier
Zegt!!!
niet zomaar vernietigen
geen zinloze destructie
Eten zullen we !!!
Deze keer op het Menu
Croquet van Schipholgans
In volgende edities van de
Keuken van 't Ongewenst Dier
Billetjes van Muskusrat
Rivierkreeftsoep uit de Amsterdamse grachten
Eendemossels
wolhandkrab![]()
Lot zegt tegen LauB dat ze zo lief is en SL.. haha.. dat willen we idd niet in de buitenwereld horen.. Maar er gebeurde vast iets op andere stream![]()
![]()
Ach weggooien is zonde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef Cir het volgende:
iemand trek an een een broodje schipholganzenkroket
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik zie Patrick niet.
Staat hij soms te douchen
Vermomd als meneer Wijdbeens op de bank.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Schipholganzenkroketten...
Ze vliegen zo je mond binnen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik heb nog steeds het vermoeden dat er iets niet klopt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vermomd als meneer Wijdbeens op de bank.![]()
Patrick is Undercover![]()
Groothoek of een panoramalens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zit de brede lens weer in de camera?![]()
Ik dacht dat jij niet kon streamen?quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Op de cap gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet kon streamen?
Werewolf![]()
O, oké dan...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
weet iemand misschien nog wie die meneer was
die tegen Nico zei dat hij haar vanmiddag gegoogeld had ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
patrick is vandaag al afgeserveerd in centraal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het vermoeden dat er iets niet klopt.
Patrick is Undercover
hij kwam binnen met het idee van een soort pelletkachel en dat doen ze niet."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Volgens mij die ganzenleverman...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef puzziepie het volgende:
weet iemand misschien nog wie die meneer was
die tegen Nico zei dat hij haar vanmiddag gegoogeld had ?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Muh fadurrr is kok
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Nico: een eigen restaurant, eigen schilderwerk aan de muur, lezingen regelen, muziekfeesten daar ...
Die meid kan het echt ver schoppen.
Ze heeft de gave om de meeste mensen te enthousiasmeren.![]()
Patrickquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het vermoeden dat er iets niet klopt.
Patrick is Undercover
ik heb ook een vaag gevoel over hem
zou mij ook niet verbazen ( ik heb het eigenlijk ook bij Nicole)
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, mijn faduuuuhr is cock....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
lieve meidquote:
klein roddeltje af en toe
nu heel toevallig tegen stookneus over Ivan
komt door de gans kroket, zo doet ze anders nooit![]()
Dat vind ik zielig en gemeenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef heks29 het volgende:
[..]
patrick is vandaag al afgeserveerd in centraal.
hij kwam binnen met het idee van een soort pelletkachel en dat doen ze niet.![]()
![]()
zij is waarschijnlijk een van de weinigen waar we nog wel wat over gaan horen in de toekomst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nico: een eigen restaurant, eigen schilderwerk aan de muur, lezingen regelen, muziekfeesten daar ...
Ze heeft de gave om de meeste mensen te enthousiasmeren."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Die rondleiding die ze Beau van Erven Dorens gaf, was meesterlijk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ze heeft de gave om de meeste mensen te enthousiasmeren.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ja, komt echt door die kroketten van de Polderbaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef Cir het volgende:
[..]
lieve meid
komt door de gans kroket, zo doet ze anders nooit![]()
wat zei ze dan over ivan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef Cir het volgende:
[..]
lieve meid
komt door de gans kroket, zo doet ze anders nooitTEAM TAFEL![]()
Ik hoop het!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef heks29 het volgende:
[..]
zij is waarschijnlijk een van de weinigen waar we nog wel wat over gaan horen in de toekomst.
en ik wil haar zien/horen draaien![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is kromme hutspot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef Cir het volgende:
voedselverspilling geklep
recept kromme peen en ui stamp
maar het is toch belachelijk dat kromme wortels en komkommers bijna niet in de winkel verkocht worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef Cir het volgende:
voedselverspilling geklep
recept kromme peen en ui stamp
en dat bonen en witlof ed. even groot moeten zijn?
hebben zelf een groentetuin gehad en daar was dat ook niet."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
geen idee, iets over zn houding zn schoenen dingen leuk vinden voor evenquote:
bladie bla . het houd niet op , over geile kreeft gerotzooi
![]()
o wacht ik roddel nu ook![]()
Lot en Laura B praten weer verder over piemels.
Laura B denkt dat het voor Ivan niet hetzelfde is als voor Vanessa.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
mag niet, je kunt beter de rotjoggies uitnodigen en margaret.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het!!!
en ik wil haar zien/horen draaien
Absoluut.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ze heeft de gave om de meeste mensen te enthousiasmeren.![]()
zou leuk zijn als dat echt zo isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef heks29 het volgende:
[..]
zij is waarschijnlijk een van de weinigen waar we nog wel wat over gaan horen in de toekomst.
een vorkje gaan prikken bij Nicolien tzt
eerst ff die studie afmaken, deze dame vergeten we niet snel![]()
en dat hinniklachje neem je dan voor lief toch?quote:"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ik zie Isa helemaal niet .To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee, het is al Charlotte vanavond...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Wil degene die dadelijk een nieuwe opent even op de nummering letten...Deze klopt nl niet moet COS#4668 zijn
Dus de volgende#4669![]()
oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:39 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nee, het is al Charlotte vanavond...
wie moeten ze anders in de tv uitzendingen knallen![]()
quote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
RVK zou LS zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ijsjes staat die bolle al in de rij
ehm zijn smooties en die zit al in het strotje heur
tszzz ,![]()
Wieke stond vooraan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ijsjes staat die bolle al in de rij![]()
Kom op regie, laat Isa eens zien!To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties Forumhop: Hop naar: