SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
DI 28-10 Nominatie
WO 29-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Volgens mij pompoenen soepquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pompoensoep....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niemand helpt dan ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
Nico gaat het weer niet op tijd redden![]()
Begrijpelijk,ik zou instortenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:01 schreef Cir het volgende:
Aardpeer is een bietje hysterisch aan het doen![]()
Harrie`s Bar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Worstenlul, heeft uitzicht op de tieten van Nico.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Gio gaat er trots op dat hij Isa gek krijgt. en dan nog liegen over die pannenkoeken Hij gooide Isa die pannenkoek in haar gezicht. Klein misselijk kind. En er nu dan zo misselijk over spreken. Ben eerlijk Gio naar Isa toe.![]()
Gay radar?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijf het zeggen... Gio is een sadist...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik hoor Vanessa en Laura, maar zie ze niet.
Laura: Gaan we dat hier eten?
Vanessa: Dat gaat makkelijk hoor.
Ah, het gaat om vlees, anders lussen ze het niet.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
op zijn minst een vals mannetje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Scherzo het volgende:
Blijf het zeggen... Gio is een sadist..."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
oh Kaas is als toetje Kirrt Anita Jhon moet er nog wat over zeggen
mensen pakken al
ALARM wat een toestand
Kaas Gate![]()
hoezo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Scherzo het volgende:
Blijf het zeggen... Gio is een sadist...![]()
Prima...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
In Vanes hem keukenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, het gaat om vlees, anders lussen ze het niet.![]()
zijn ze zelf zeker weer het eerste aan het vreten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma moet er vlees bij, haar zwakzinnige kleindochter ook."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma moet er vlees bij, haar zwakzinnige kleindochter ook.![]()
![]()
Lot zit al met een bord en glasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:15 schreef heks29 het volgende:
[..]
zijn ze zelf zeker weer het eerste aan het vreten!
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Wordt je toch verdrietig van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, het gaat om vlees, anders lussen ze het niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, op zijn minst een aanmatigend pest/treiterkoppie...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Maar ook een masochistquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Scherzo het volgende:
Blijf het zeggen... Gio is een sadist...
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
deze blijft leuk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ook een masochist
[ afbeelding ]
kaasplateau was het toetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Super gezellig zonder Joey.![]()
Dat zijn nooit 60 gasten.
A,John vraagt naar de naam van het restaurant van Pa Muis en waar het zit/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lot heeft een ezelsbruggetje voor 'De Dikke Muis'; Ik heet Muis van mijn achternaam en mijn vader is kok.
Wat een opschepster.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot heeft een ezelsbruggetje voor 'De Dikke Muis'; Ik heet muis van mijn achternaam en mijn vader is kok.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot heeft een ezelsbruggetje voor 'De Dikke Muis'; Ik heet Muis van mijn achternaam en mijn vader is kok.![]()
![]()
![]()
koekoek!
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Zóóólekker Sjon...súperrrlekker gewoon jongbelegen Aldus Sjonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Super gezellig zonder Joey.
En legt de rest weg na een hap sausGluiperd
![]()
![]()
La grande bouffe....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Heel de dag zijn er al hele vreemde streamwissels aan de gangquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:24 schreef formule het volgende:
Ik weet niet hoe het in een regieruimte werkt,maar degene die Nico moet volgen heeft het druk
SOONY![]()
Een orgastisch genoegen?quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Weer een saai e stream avond,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanes mag wel oppassen,er is een nieuwe kok opgestaan....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is niet voor niets dat Vanessa ineens zo nodig moest regelen dat er weer met de hele groep gegeten moet worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vanes mag wel oppassen,er is een nieuwe kok opgestaan....
Ik denk dat iedereen uit het groepje van Vanessa aangegeven had naar Nico te willen overstappen![]()
![]()
Oehhhhh Nico gaat weer stemmen krijgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vanes mag wel oppassen,er is een nieuwe kok opgestaan....
SOONY![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Annelies1980 het volgende:
huh, wat heeft jopie over die hond gezegd dan?
De pompoen soep is een beetje scherp. ja Charlotte heeft hem afgemaakt en die komt uit Indonesie![]()
zegt Nico
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens Laura b is het spelletje al stiekem al een tijdje aan de gang.
Dat je bij hem in bed duikt?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Laura B moet van Lot zeggen dat ze geen speelgoed is.
Lot: Mijn oma zegt altijd 'Seks is lekkerder dan een gebakje'...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
De oma van Charlotte zegt altijd dat seks lekkerder is dan een gebakje, en Lot vindt dat ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laura b: Hij zegt ook tegen mij 'Jij bent het eerste meisje waar ik nuchter mee hebt gezoend.'
Nee, Laura B heeft dit tegen Joey gezegdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura B moet van Lot zeggen dat ze geen speelgoed is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zal wel weer een verkapte poging van Lot geweest zijn om de soep te verpestenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:31 schreef Dotteke het volgende:
De pompoen soep is een beetje scherp. ja Charlotte heeft hem afgemaakt en die komt uit Indonesie![]()
zegt Nico
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |