Softshell is wel wind, maar niet waterdicht. Bij een echte regenbui word je dan gewoon zeiknatquote:
Neeee maar dat doen de meeste mensen toch ook niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Best wat, al ben ik wel kritisch denk ikDie paar genderneutrale Hema newborn setjes had ik achteraf niet moeten kopen geloof ik, denk niet dat ze die ooit gaat dragen
maar ben wel blij dat ik niet naar schoonmoeder heb geluisterd want ik heb nog niet 1 pakje in een kleine maat gekregen
Ik kwam deze toevallig tegen, is dit wat je zoekt? Is jongens, maar de rode kan evt ook voor een meisje. Is regenjassenspul.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef rebel-angel het volgende:
hebben jullie tips voor regenkleding ?
ik wil eigenlijk graag een poncho want makkelijk op de fiets,
maaaar het moet niet van dat plastic spul zijn maar dat spul waar je eigen regenjas ook van gemaakt is.
ik zoek me suf en kan niks vinden, dus doe ik nu maar een beroep op jullie shop skills
De verzendkosten zijn zo duur bij hen helaasquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg op mijn fb-tijdlijn een reclame van Zulily.co.uk, en er komen denk ik binnenkort nog wat meer pakjes deze kant op
Ja soort Limango inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:27 schreef mousemicky het volgende:
Dat zulily lijkt een beetje de Britse Limango. Daar vind ik het vaak lang duren voordat je het binnen hebt, maar wel goede deals soms![]()
Wat zijn de verzendkosten, zag t zo snel niet staan...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]![]()
De groene gekocht voor Sillie.
Leuk hequote:
Woohoo. En size-wise, wat heb jij voor S. gedaan? Ik zoek 86/92, is dat 2/3 of 3/4 jaar in Chinese/Koreaanse matenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nogwat 365. Ik ga even het linkje zoeken.
http://m.ebay.co.uk/itm/301099628074?_mwBanner=1
Exact datquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:30 schreef mousemicky het volgende:
Erg fout, maar wel tof!
Ik moet die ebayshops toch eens opslaan, ik krijg ze zelf anders nooit gevonden. Eh voor die paar euro is zo'n kerstshirt bv wel leuk, meer dan een ¤10 wil ik daaraan eigenlijk niet uitgeven...
Dat was dus ook mijn ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:30 schreef mousemicky het volgende:
Erg fout, maar wel tof!
Ik moet die ebayshops toch eens opslaan, ik krijg ze zelf anders nooit gevonden. Eh voor die paar euro is zo'n kerstshirt bv wel leuk, meer dan een ¤10 wil ik daaraan eigenlijk niet uitgeven...
Kun jij shoppen in ponden bij Next? Hier altijd euro's, via de nextdirect.com site. De co.uk site accepteert geen bestellingen uit Nederland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
Hangt een beetje af van wat voor maillot en wat voor schoentjes / laarsjes denk ik!
Foto's dus
Oh en someone stop me, ik heb een mandje van 85 pond(!!) bij de Next
haha, dat had ik met een traktatie! Dat ik serieus nadacht of een soepstengel te kinderachtig zou zijn voor een tweejarigequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Leuk heik twijfelde even of hij niet te babyachtig was voor een grote jongen, en toen realiseerde ik me dat hij nog geen twee jaar oud is
Hoe zat dat ook weer met het overschatten van oudere kinderen na de geboorte van een baby?
Ik heb tnt alleen bij Vaenait en Fox-town 365 besteld geloof ik, dus ik kan je niet verder helpen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef Cathmar het volgende:
Als iemand eens een lijstje shops hier weg kan zetten....![]()
Verder dan Veanait ben ik nog niet gekomen.
Gewoon proberen, wat is er tegen? Als jij het leuk vindt staan, prima! Met een vrolijke maillot kan het best denk ik. Ik heb er zelf weinig boodschap aan of iets zogenaamd mode is, zeker bij mijn kind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:10 schreef hilliebillie het volgende:
Even een rare vraag en ik denk dat ik het antwoord ook al wel weer hoor, maar toch![]()
Ik heb als kraamcadeau een leuk driekwart broekje gekregen in de maat die ze nu past. Beetje jammer aangezien het volgens mij een best duur (en leuk) broekje was (vingino). Is het te doen om een driekwart (spijker)broek over een maillot aan te doen? Net als een korte broek
(Denk het niet hè?)
Of wat vinden jullie (ik ben echt een nitwit qua mode of kledingcombi's)
Tja en anders is het gewoon jammer van her broekje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:59 schreef Franny_G het volgende:
Fazz, superleuke kleertjes! Dat eekhoornbroekje.
Mijn vriend en ik gingen gisteren even samen met I de stad in. Komen we in de H&M wijst mijn vriend naar een bordje: oh kijk, op de 1e verdieping zijn de kinderkleertjes.
En ik: ja duh. Denk je dat ik dat niet weet?.
Maar goed, een mooi moment. Want hij heeft voor het eerst ook iets uitgezocht voor onze dochter. Het is deze trui geworden..
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/S00%200238478%20001%2032%208202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
E begint dat nu ook echt te krijgenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind die soepele Zarabroekjes zo leuk altijdmaar Silvijn ziet er dan uit als een reuzechampignon, zo'n grote peuterbuik boven twee van die relatief dunne pootjes
Maar niet getreurd verder want nieuwe baby
lol, ik besefte me toen ik dit las 'quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:59 schreef Franny_G het volgende:
Mijn vriend en ik gingen gisteren even samen met I de stad in. Komen we in de H&M wijst mijn vriend naar een bordje: oh kijk, op de 1e verdieping zijn de kinderkleertjes.
En ik: ja duh. Denk je dat ik dat niet weet?.
Vaenait, daar hebben ze zoveel leuksquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
OMG dat zaraspul!Oh en burdie, je jumpsuits! Van eBay? Linkje?
Okee, vraag die vast al 19273 keer gesteld is.
Welke babysokken blijven zitten? Ik word knettergek van de ronddwalende sokken en de blauwe voetjes
sock ons over sokken doen. Ook handig als ze moedwillig aan sokken gaan trekken.....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Welke babysokken blijven zitten? Ik word knettergek van de ronddwalende sokken en de blauwe voetjes
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
En maillotjes! Mijn baby heeft eigenlijk altijd een maillot aan, extra laagje, geen gedoe met sokken en babybeentjes in maillots zijn gewoon
Ik heb nog een paar witte en (ongebruikte) zwarte socks on als je wilt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toch echt net een paar broekjes besteld voor een jongetjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik zie die leuke dingen die jullie posten echt nooit op de zarasite...en de meeste dingen zien er uit als meisjesdingen (niet wat ik hier zag, maar wat ik nu op de site zie... ik word er altijd een beetje moedeloos van.
ah dan kijk ik inderdaad verkeerd!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:40 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb toch echt net een paar broekjes besteld voor een jongetje![]()
Kijk je ook bij 3-24 maanden? Iig niet die minibaby. Want dat is vooral wit/crème/geslachtsloos ja. Vind ik ook niet zo.
Dat geel/blauw pak burdie 😍 brings back memories, ik had er ook een paar (wel andere kleuren), dat stond zo lief.
Ik vind dat wolkenpakje wat Vaenait nu heeft ook zo leuk!
ik heb vandaag de badstof sokjes van Hema meegenomen evenals een setje bambino. Die van Hema slagen vooralsnog prima voor de test!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las net wel dat ze alleen kleding verkopen via een party-systeem. Dus je komt t zo vooral tweedehands tegen. Blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:53 schreef Tally het volgende:
Kent hier iemand het merk Tom-Du? Wat ik graag wil weten is of dat een duur merk is? Ik kan nergens prijzen vinden op hun site. Of ik kijk er overheen
Ik ben dus uitgenodigd voor zo'n partij. Maar als ik 60 euro voor een jurkje moet betalen dan heb ik wel iets anders te doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik las net wel dat ze alleen kleding verkopen via een party-systeem. Dus je komt t zo vooral tweedehands tegen. Blijkbaar.
Frendz sokjes van de V&D! Die hebben een driedubbele omslag en blijven daardoor heel goed zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag de badstof sokjes van Hema meegenomen evenals een setje bambino. Die van Hema slagen vooralsnog prima voor de test!
Le Collégien!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:36 schreef Burdie het volgende:
heeft iemand tips voor andere leuke jongensslofjes? Ik vind maar weinig slofjes leuk van wat ik zo tegen kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |