Wat doe je met mijn portemonneequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef Spees_Eend het volgende:
http://winterwaterfactory.com
Prijzig. Maar zo mooi
Ja, er is een kopje sale. Maar is relatief hoor, nog steeds meerdere tientjes (in dollars) voor een jumpsuit. Maar misschien verkoop je het ook wel weer door voor een goede prijs, geen idee...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat doe je met mijn portemonnee. $36 voor een longsleeve
![]()
![]()
Maar idd, wel mooie dingen. Weet je of ze wel eens sale hebben![]()
Oh, waarom herinner je me daar nou weer aan ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef Spees_Eend het volgende:
http://winterwaterfactory.com
Prijzig. Maar zo mooi
Dan verwacht ik vanwege de tip wel een cadeaubonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:40 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ok, het wordt tijd dat de kinderbijslag verhoogd wordt, of dat ik de loterij win
Ik zag heel vluchtig een aantal toffe longsleeves en vestenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dan verwacht ik vanwege de tip wel een cadeaubon
Wat ga je dan kopen?
Als het goed is heb ik mijn pakket morgen binnen, dan kan ik je updatenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:55 schreef Lijnloos het volgende:
Dat Billy LIlly, hoe vallen die maten? Ik durf echt nauwelijks meer dingen in 110-116 te kopen voor de winter want bang dat ze dat niet eens haalt :S
boksquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Over ski-jassen/pakken gesproken.
Ik dat nou handig voor een baby? M'n moeder had er 1 gekocht voor F maar afgezien van de te kleine maat zie ik niet echt het nut voor zo'n ding. Of mis ik iets
Thanks, precies wat ik al dacht dus. M'n moeder opperde nog dat het ook handig zou zijn voor in de draagzak, nahquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
boksIk heb een skipak voor mijn liggende baby nooit gebruikt, ondanks enthousiast wintersporter en ook in NL een koude winter. Pas toen hij groter werd en kon staan, lopen en er in de sneeuw te spelen viel vond ik het nuttig worden. Maar ik kan me zomaar voorstellen dat dat met een tweede kindje anders is, die gaat toch meer mee naar buiten.
In skipak in de auto lijkt me sowieso afschuwelijk warm, maar ook te dik om de gordeltjes goed te laten werken. Ik heb ooit iets gelezen over dat een winterjas/dikke trui eigenlijk uit moet in de autostoel, omdat die gordeltjes strak op het lichaam moeten zitten om goed te functioneren. Maar dat is wel een beetje een klok/klepel verhaal hoor!
Ik vond het ideaal voor in het fietsstoeltje in de winter. Maar dan heb je het dus over 9+ maand-kinderen. Voor liggende baby's of kindjes die nog niet op een fietsstoel mogen heb je er niet bijzonder veel aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Over ski-jassen/pakken gesproken.
Ik dat nou handig voor een baby? M'n moeder had er 1 gekocht voor F maar afgezien van de te kleine maat zie ik niet echt het nut voor zo'n ding. Of mis ik iets
Ik heb mijn bestelling binnen, superleuke dingen. Omdat 1 ding niet leverbaar was ook nog een leuk kadootje erbij gekregenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:55 schreef Lijnloos het volgende:
Dat Billy LIlly, hoe vallen die maten? Ik durf echt nauwelijks meer dingen in 110-116 te kopen voor de winter want bang dat ze dat niet eens haalt :S
oh jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:52 schreef miss_sly het volgende:
... en herhaaldelijk vertellen dat ze op moet passen dat alles niet in de wc hangt tijdens het plassen
Ja..en dan gaat de bel... David, iemand voor jou, kom je naar buiten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat doet S ook nog steeds het liefste, hoor
Oh wat een ontzettend gave! Waar?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:38 schreef lily het volgende:
De dunne shirt jurkjes wil ze ook niet nee. Dat zit niet lekker want komt over haar billen...
zucht
deze leek me wel wat bijvoorbeeld..maar ja...de wc
[ afbeelding ]
Ik vind deze ook zo leuk voor meisjes (de 3e en de 5e voor deze tijd van t jaar) met een lm shirt/ romper eronder: http://www.4funkyflavours(...)oupName%7Casc%7Cpostquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:37 schreef danic het volgende:
[..]
Oh wat een ontzettend gave! Waar?
Eva is 3,5 en houdt van onesies. Het liefst draagt ze niets anders. Met pyjama's kreeg ik die mededeling al een beetje, dus ik zoek nageven naar leuke (die van de Hema heb ik al).
Maar ze heeft dus totaal geen problemen met een onesie als ze naar het toilet gaat.
Aan de andere kant....thuis is het toilet goed schoon. Hoe is het op school als er 25 4/5 - jarige van dat toilet gebruik maken op een dag? Dan hangt het bovenste deel misschien op de grond
Het is niet mijn eigen webshop, wilde het graag delen omdat er allemaal webshops stonden. Sorry voor het ongemak.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:32 schreef mousemicky het volgende:
Je hebt je aangemeld om dit even te melden? Dat doet spam vermoeden, niet helemaal de bedoeling...
Verder niks mis met 2e hand kleding, ik koop en verkoop alleen liever via Fok! en verschillende facebookgroepen.
op Fok! onder je eigen naam schrijven lijkt me trouwens ook niet zo handig...
mwhehe nouja misschien valt het wel heel erg mee hoor. Hier is het vooral de jongste die eisen stelt. Oudste boeit het niet zo erg allemaal, het liefst een jurk maar als dat niet kan dan doet ze niet moeilijk over iets anders. Jongste is wat ehm standvastiger zeg maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik lees met verwondering mee en bereid me vast voor op wat nog komen gaat![]()
Een eigen mening en smaak. Al heel vroeg hierquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Met de smaak van S zou ik dan geen moeite hebben!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een eigen mening en smaak. Al heel vroeg hier
Krijg je bijvoorbeeld dit [ link | afbeelding ]
Leuk setje van je meisje
Hahaha, van mij ook niet, maar dat was haar nieuwste aanwinst: een heuse My Little Pony beaniequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met de smaak van S zou ik dan geen moeite hebben!
Nou vooruit, de muts had niet gehoeven
Twinkle toe Skechers? Hier ook, zie fotoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:34 schreef octopussy het volgende:
Treggings en jeggings van bijvoorbeeld H&M, C&A en Zara zijn echt heel fijn en zien er net wat gekleder uit dan leggings die je onder een rokje of jurkje draagt. Zijn ook niet zo duur gelukkig we hebben hier dan ook een flinke stash broeken en onderbroeken nodig![]()
En dan heb ik voor de meisjes ook vaak shirts of dunne truitjes van de Zara erbij (want mooie prints en kleuren).
We zijn hier in de fase beland van de glitter- en lampjesschoenenDe laatste principes zijn overboord
![]()
Hello Kitty heeft haar weg gevonden naar mijn huis, Disney prinsessen zijn geïnfiltreerd in dagkleding en de slaapkamers zijn suikerspinroze. Kan iemand me voorbereiden voor het volgende?
Met een beetje pecht duurt het niet lang meer.... volgens mij heeft Minke al ruim een jaar geen broek meer aangehad (tenzij met hockeyen, dan lukt het nog net).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook liever een maillot om die reden idd, het staat zo knullig. Maar als als, dan trek ik ze eerst die sokken aan, daarna de legging, dus zodat de sokken onder de legging zitten. Ze hebben allebei laarsjes als schoenen dus dat zie je dan niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Met een beetje pecht duurt het niet lang meer.... volgens mij heeft Minke al ruim een jaar geen broek meer aangehad (tenzij met hockeyen, dan lukt het nog net).![]()
Lastig hoor Lily... hoop dat je wel wat kunt vinden voor je kleine grote dame.
Hoe doen jullie dat trouwens met leggings en sokken dan? Want ik neem toch aan dat je ze niet met blote pootjes in een laars of schoen zet? Ik vind het zo onhandig en suf eruit zien?!
Maar ik ben allang blij dat sokken weer gedoogd worden (want RANDJES![]()
![]()
)
Ja, die komen wel door de keuring inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:47 schreef mignonne het volgende:
Lily wat lastig zeg. Wij hebben wat van die jeans-leggings, zachte stof, superflexibel, zit als een legging maar ziet eruit als een skinny. komt zoiets wel door de keuring bij haar?
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Lily, ik heb voor mijn trainingsbroek-liefhebber een soort joggingachtige broek gekocht met een hangkruis bij Zara. Volgens mij hebben ze die ook op de kinderafdeling. En voor meisjes. Mijn middelste is ook nogal lastig met kleren en deze is dus goed bevonden
Wat een dotjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef Omentielvo het volgende:
Omg. Ik zie het kerstjurkje voor Riley![]()
[ link | afbeelding ]
Alleen beetje prijzig
Oi, herkenbaar. Lastig he? Mijn oudste van 6 heeft ook zo zijn ideetjes over kleding, en die gaan met name over hoe lekker het zit, of juist niet. Op het moment leeft hij in joggingbroeken. Ik vind het afschuwelijk, echt, maar hij vindt het zo fijn, zo lekker zitten. Ondergoed en sokken zitten standaard niet lekker, hij heeft wel eens maanden gedaan met maar 2 paar sokken die hij afwisselde, hij heeft twee vesten die hij leuk vindt en daar onder draagt hij de basic shirts van de hema (volgens hem zitten die shirts wel lekker, hebben ook geen labels ofzo) dus die sla ik maar groots in. Verder geen tips ofzo, alleen herkenning. Ik heb echt de tofste dingen in de kast liggen, maar hij draagt het gewoon niet. Hij probeert wel eens iets, maar hij wordt er oprecht helemaal kriegel van, dus we willen hem daarin ook niet dwingen. Ooit gaat het over. Hoop ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:33 schreef lily het volgende:
Denk eens even mee; mijn dochter van bijna 5 is heel moeilijk met kleding. Drama's iedere dag.
Ze wil geen broeken aan en zeker geen jeans. Ook geen truien en eigenlijk ook geen lange mouwen (en geen sokken)
Alles moet van flexibele stof zijn. Vooral leggings is haar favoriet maar dat ziet niet zo best uit vind ik zelf.
Ik heb een lading leggings en rokjes en jurkjes/tuniekjes. Keus genoeg natuurlijk en we hebben de leukste setjes.
maar nee..
Ze wil de rokjes en jurkjes niet meer aan. Alleen de leggings en flexibele truitjes. Die kruipen dan natuurlijk op (met haar nog bolle buikje) en ze maakt zich dan ook nog eens iedere dag heel smerig (ik weet het niet maar volgens mij vegen ze met haar de vloer aan onder de kasten ofzo) dus: Ma Flodder in de dop (ja, de roze regenlaarzen draagt ze ook graag, zonder sokken welteverstaan)
Ik baal daar een beetje van dus ik dacht; jumpsuits!
Er zijn ontzettend leuke te krijgen maar is dat niet lastig met naar de wc gaan?
Nog niet gemaakt, het was nog te rommeligquote:
Duhhhh natuurlijk!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef L-E het volgende:
Dus een grotere kast kopen is de manier om voor jezelf goed te praten dat er meer kleding nodig is?![]()
![]()
*kastkopengaat*
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag E's nieuwe kledingkast ingeruimd (en dus de kleertjes geïnventariseerd), en ohhhhh boy ik mag echt los op kleertjes!! Het was vrij belachelijk om te zien namelijk; een kast van 1.30 breed en 2m hoog, en de kleertjes uit de huidige maat pasten allemaal makkelijk op 2 plankjes en 1 roede![]()
En de stapel rompers was behoorlijk karig, dus ik ga ff inslaan als de Hema weer 3voor2 doet op de stretchrompersEn ik had een Zara-romper van iemand overgenomen en die was ook fijn! Hebben anderen ook de indruk dat die redelijk lang en smal vallen?
De mijne kan ook zo slecht tegen dingetjes in z'n kleding. Sokken gaan tegenwoordig binnenstebuiten. Anders stonden we elke drie meter stil ivm een kriebel aan z'n voet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oi, herkenbaar. Lastig he? Mijn oudste van 6 heeft ook zo zijn ideetjes over kleding, en die gaan met name over hoe lekker het zit, of juist niet. Op het moment leeft hij in joggingbroeken. Ik vind het afschuwelijk, echt, maar hij vindt het zo fijn, zo lekker zitten. Ondergoed en sokken zitten standaard niet lekker, hij heeft wel eens maanden gedaan met maar 2 paar sokken die hij afwisselde, hij heeft twee vesten die hij leuk vindt en daar onder draagt hij de basic shirts van de hema (volgens hem zitten die shirts wel lekker, hebben ook geen labels ofzo) dus die sla ik maar groots in. Verder geen tips ofzo, alleen herkenning. Ik heb echt de tofste dingen in de kast liggen, maar hij draagt het gewoon niet. Hij probeert wel eens iets, maar hij wordt er oprecht helemaal kriegel van, dus we willen hem daarin ook niet dwingen. Ooit gaat het over. Hoop ik.
Softshelljas misschien?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef rebel-angel het volgende:
hebben jullie tips voor regenkleding ?
ik wil eigenlijk graag een poncho want makkelijk op de fiets,
maaaar het moet niet van dat plastic spul zijn maar dat spul waar je eigen regenjas ook van gemaakt is.
ik zoek me suf en kan niks vinden, dus doe ik nu maar een beroep op jullie shop skills
Ik heb van m'n schoonzus een poncho van Jip en Janneke gekregen, dat was wel gewoon van materiaal waar ook regenbakken van zijn (volgens mij, maar heb al 100 jaar geen regenpak meer aangehad) dus ik vermoed bij de Hema. Al was dit ook wel een 2e handse van geen idee hoe oud, dus ook niet zeker of ze ze nog hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef rebel-angel het volgende:
maaaar het moet niet van dat plastic spul zijn maar dat spul waar je eigen regenjas ook van gemaakt is.
ik zoek me suf en kan niks vinden, dus doe ik nu maar een beroep op jullie shop skills
Softshell is wel wind, maar niet waterdicht. Bij een echte regenbui word je dan gewoon zeiknatquote:
Neeee maar dat doen de meeste mensen toch ook niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Best wat, al ben ik wel kritisch denk ikDie paar genderneutrale Hema newborn setjes had ik achteraf niet moeten kopen geloof ik, denk niet dat ze die ooit gaat dragen
maar ben wel blij dat ik niet naar schoonmoeder heb geluisterd want ik heb nog niet 1 pakje in een kleine maat gekregen
Ik kwam deze toevallig tegen, is dit wat je zoekt? Is jongens, maar de rode kan evt ook voor een meisje. Is regenjassenspul.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef rebel-angel het volgende:
De verzendkosten zijn zo duur bij hen helaasquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg op mijn fb-tijdlijn een reclame van Zulily.co.uk, en er komen denk ik binnenkort nog wat meer pakjes deze kant op
Ja soort Limango inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:27 schreef mousemicky het volgende:
Dat zulily lijkt een beetje de Britse Limango. Daar vind ik het vaak lang duren voordat je het binnen hebt, maar wel goede deals soms![]()
Wat zijn de verzendkosten, zag t zo snel niet staan...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]![]()
De groene gekocht voor Sillie.
Leuk hequote:
Woohoo. En size-wise, wat heb jij voor S. gedaan? Ik zoek 86/92, is dat 2/3 of 3/4 jaar in Chinese/Koreaanse matenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nogwat 365. Ik ga even het linkje zoeken.
http://m.ebay.co.uk/itm/301099628074?_mwBanner=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |