mwhehe nouja misschien valt het wel heel erg mee hoor. Hier is het vooral de jongste die eisen stelt. Oudste boeit het niet zo erg allemaal, het liefst een jurk maar als dat niet kan dan doet ze niet moeilijk over iets anders. Jongste is wat ehm standvastiger zeg maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik lees met verwondering mee en bereid me vast voor op wat nog komen gaat![]()
Een eigen mening en smaak. Al heel vroeg hierquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Met de smaak van S zou ik dan geen moeite hebben!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een eigen mening en smaak. Al heel vroeg hier
Krijg je bijvoorbeeld dit [ link | afbeelding ]
Leuk setje van je meisje
Hahaha, van mij ook niet, maar dat was haar nieuwste aanwinst: een heuse My Little Pony beaniequote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met de smaak van S zou ik dan geen moeite hebben!
Nou vooruit, de muts had niet gehoeven
Twinkle toe Skechers? Hier ook, zie fotoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:34 schreef octopussy het volgende:
Treggings en jeggings van bijvoorbeeld H&M, C&A en Zara zijn echt heel fijn en zien er net wat gekleder uit dan leggings die je onder een rokje of jurkje draagt. Zijn ook niet zo duur gelukkig we hebben hier dan ook een flinke stash broeken en onderbroeken nodig![]()
En dan heb ik voor de meisjes ook vaak shirts of dunne truitjes van de Zara erbij (want mooie prints en kleuren).
We zijn hier in de fase beland van de glitter- en lampjesschoenenDe laatste principes zijn overboord
![]()
Hello Kitty heeft haar weg gevonden naar mijn huis, Disney prinsessen zijn geïnfiltreerd in dagkleding en de slaapkamers zijn suikerspinroze. Kan iemand me voorbereiden voor het volgende?
Met een beetje pecht duurt het niet lang meer.... volgens mij heeft Minke al ruim een jaar geen broek meer aangehad (tenzij met hockeyen, dan lukt het nog net).quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook liever een maillot om die reden idd, het staat zo knullig. Maar als als, dan trek ik ze eerst die sokken aan, daarna de legging, dus zodat de sokken onder de legging zitten. Ze hebben allebei laarsjes als schoenen dus dat zie je dan niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:30 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Met een beetje pecht duurt het niet lang meer.... volgens mij heeft Minke al ruim een jaar geen broek meer aangehad (tenzij met hockeyen, dan lukt het nog net).![]()
Lastig hoor Lily... hoop dat je wel wat kunt vinden voor je kleine grote dame.
Hoe doen jullie dat trouwens met leggings en sokken dan? Want ik neem toch aan dat je ze niet met blote pootjes in een laars of schoen zet? Ik vind het zo onhandig en suf eruit zien?!
Maar ik ben allang blij dat sokken weer gedoogd worden (want RANDJES![]()
![]()
)
Ja, die komen wel door de keuring inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:47 schreef mignonne het volgende:
Lily wat lastig zeg. Wij hebben wat van die jeans-leggings, zachte stof, superflexibel, zit als een legging maar ziet eruit als een skinny. komt zoiets wel door de keuring bij haar?
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Lily, ik heb voor mijn trainingsbroek-liefhebber een soort joggingachtige broek gekocht met een hangkruis bij Zara. Volgens mij hebben ze die ook op de kinderafdeling. En voor meisjes. Mijn middelste is ook nogal lastig met kleren en deze is dus goed bevonden
Wat een dotjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:43 schreef Omentielvo het volgende:
Omg. Ik zie het kerstjurkje voor Riley![]()
[ link | afbeelding ]
Alleen beetje prijzig
Oi, herkenbaar. Lastig he? Mijn oudste van 6 heeft ook zo zijn ideetjes over kleding, en die gaan met name over hoe lekker het zit, of juist niet. Op het moment leeft hij in joggingbroeken. Ik vind het afschuwelijk, echt, maar hij vindt het zo fijn, zo lekker zitten. Ondergoed en sokken zitten standaard niet lekker, hij heeft wel eens maanden gedaan met maar 2 paar sokken die hij afwisselde, hij heeft twee vesten die hij leuk vindt en daar onder draagt hij de basic shirts van de hema (volgens hem zitten die shirts wel lekker, hebben ook geen labels ofzo) dus die sla ik maar groots in. Verder geen tips ofzo, alleen herkenning. Ik heb echt de tofste dingen in de kast liggen, maar hij draagt het gewoon niet. Hij probeert wel eens iets, maar hij wordt er oprecht helemaal kriegel van, dus we willen hem daarin ook niet dwingen. Ooit gaat het over. Hoop ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:33 schreef lily het volgende:
Denk eens even mee; mijn dochter van bijna 5 is heel moeilijk met kleding. Drama's iedere dag.
Ze wil geen broeken aan en zeker geen jeans. Ook geen truien en eigenlijk ook geen lange mouwen (en geen sokken)
Alles moet van flexibele stof zijn. Vooral leggings is haar favoriet maar dat ziet niet zo best uit vind ik zelf.
Ik heb een lading leggings en rokjes en jurkjes/tuniekjes. Keus genoeg natuurlijk en we hebben de leukste setjes.
maar nee..
Ze wil de rokjes en jurkjes niet meer aan. Alleen de leggings en flexibele truitjes. Die kruipen dan natuurlijk op (met haar nog bolle buikje) en ze maakt zich dan ook nog eens iedere dag heel smerig (ik weet het niet maar volgens mij vegen ze met haar de vloer aan onder de kasten ofzo) dus: Ma Flodder in de dop (ja, de roze regenlaarzen draagt ze ook graag, zonder sokken welteverstaan)
Ik baal daar een beetje van dus ik dacht; jumpsuits!
Er zijn ontzettend leuke te krijgen maar is dat niet lastig met naar de wc gaan?
Nog niet gemaakt, het was nog te rommeligquote:
Duhhhh natuurlijk!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:05 schreef L-E het volgende:
Dus een grotere kast kopen is de manier om voor jezelf goed te praten dat er meer kleding nodig is?![]()
![]()
*kastkopengaat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |