https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wacht vol smart op de naderende volgende crash.
OP*quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding staat niet voor niets prominent in de TS
Instapmoment vorige week gemist? Of te vroeg weer uitgestapt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:07 schreef DaMart het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin... de eurokoers op 320... naar 250 moet die... dit is geen instapmoment.
Wat heet gemist, ik zat zelf met $250 als instapmoment en anders minimaal $267 gezien dat het vorige dieptepunt bleek te zijn. Werd niet aangetikt dus ik wacht rustig af, ik heb de tijd inmiddelsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Instapmoment vorige week gemist? Of te vroeg weer uitgestapt?
Hij gaat vanaf hier naar 2000 eind van het jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat heet gemist, ik zat zelf met $250 als instapmoment en anders minimaal $267 gezien dat het vorige dieptepunt bleek te zijn. Werd niet aangetikt dus ik wacht rustig af, ik heb de tijd inmiddels
Zou mooi wezen, maar ik denk dat naar mate de implementatie van BTC toeneemt in het normale handelsverkeer door o.a. Paypal en co, naar mate de koers minder snel ooit het vorige hoogtepunt weet te halen. Zodra BTC net zo 'gewoon' wordt als de usd/euro, dan wel dat de usd/euro aantrekken en BTC net als goud minder interessant is om in te vluchten, zie ik geen grote stijgingen meer er van komen eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij gaat vanaf hier naar 2000 eind van het jaar.
Ik heb sinds februari geen btc meer gekochtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Instapmoment vorige week gemist? Of te vroeg weer uitgestapt?
2000 dollarcent?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij gaat vanaf hier naar 2000 eind van het jaar.
Denk ik stiekem ook eerder dan 2000 dollar, maar het was even leuk om te zeggen.quote:
Dit dus, alts waren leuk om mee te spelen, maar zolang BTC toch fier overeind als eerste aanblijft ga ik mij daar nu maar gewoon op richten. Alts worden met paddestoelen tegelijk uit de grond gestampt, komen een tijdje tot groei, dutten een poos in, krabbelen weer op en/of komen tot groei en daarna tot nooit meer ziens want volume neemt af. Niet dat alts slecht zijn, maar tis net zoals met Napster Navigator 20 jaar geleden, die werd ook overvleugeld op den duur door Microsofts hun IE, maar ook die heeft terrein moeten inleveren aan Firefox, Chrome en Safari. Tot het moment komt dat er een nieuwe crypto BTC van de troon verstoot ga ik wel gewoon de koers checken van 1 crypto, de moeder der crypto's en niks meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind bitcoin op eens weer leuk, ook al staat ie precies op mijn buy nu
Ach, altcoins crashen en komen nooit meer terug
Je denkt aan het een en je vingers tikken het probleemloos uit terwijl je dat niet wou meenemenquote:
https://www.mintpal.com/quote:[message=43057525,noline]LED-Maniak schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:37[/message]:
Moolah is failliet, mintpal exchange per direct gesloten.
Ik hoop dat de mensen die er nog coins hadden nog iets terug gaan zien..
quote:www.mintpal.com -
Connection failed
Error code 8
The proxy failed to connect to the web server, due to TCP connection rejection (TCP Reset).
2014-10-14 22:40:04 UTC
Legit dus. Had nog 100 Mycoinstwitter:moolah_io twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 23:57:30MintPal has been taken down immediately due to a critical bug being discovered. reageer retweet
Goed.. MintpalV3 up and running wanneer?twitter:BTCarchitect twitterde op woensdag 15-10-2014 om 00:11:44@moolah_io @1ATPerformance I will buy it for 5btcfinal offer reageer retweet
Moon?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:17 schreef ZetaOS het volgende:
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.bitcoinupdate.nl%2Fuploads%2F3%2F3%2F0%2F6%2F330647%2F8112877_orig.gif&t=545&c=aU7e6kR_yY2IPQ]afbeelding[/url] ]
Ff schrikken in de middag was datquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ff schrikken in de morgen. Helaas een screenshot van een tijd geleden.
Het verbaast me niet eensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
Moolah stopt ermee: http://blog.moolah.io/201(...)-to-close-its-doors/
Mintpal krijgt wel een doorstart met nieuw management team.
Iemand nog coins daar?
* edcetera gelooft wel in een "full moon"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Winterslaap. Je geloofde toch niet echt in een moon?
En daarom verkoop je soms met verliesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Winterslaap. Je geloofde toch niet echt in een moon?
Das lang geleden, jij hierquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
* edcetera gelooft wel in een "full moon"
Net terug van vakantie/bezoek uit Zambia. Een paar heldere nachten rondom volle maan gehad op het platteland: Een hele nacht niet donkerder dan schemerlicht. 3 weken geen cryptos checken (Whatsapp ging nog net in het buitengebied) deed goed.
Tja, het gaat alleen nog over die vage cryptocoins. Kan ik niet over meepraten.quote:
Oja ik heb ook nog BC denk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb toch nog aardig wat BC gekregen, misschien het switchen niet goed getimed
Jammer dat ik ook nog NVC richting craptsy heb laten gaan met hun belachelijke fees
deze?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:09 schreef roislecxe het volgende:
Toch maar weer 10k Solar gekocht. Had die eigenlijk in de planning om een paar jaar vast te houden, maar toen ging ie moon en liet ik me verleiden.
Wel een stuk goedkoper teruggekocht dan verkocht dus das mooi.
Was aardig actief gisterenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
dit topic is ook dood aan t gaan..
Maar bitcoin nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
dit topic is ook dood aan t gaan..
Jup. Had ze al sinds januari geloof ik. Gekocht tussen de 2000 en 200. Verkocht op 2300 paar weken geleden. maar hoop eigenlijk dat ze gewoon even naar 100.000 gaan ofzo over een paar jaarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
deze?
http://www.bitcoinupdate.nl/home/nieuwe-crypto-munt-de-solarcoin
Zou opzich niet verkeerd zijn om de $275 nog een keer te testen en een double bottom te krijgen.quote:
Van mij mag ie hoor. Had al zo'n vermoeden, zit voor 75% in fiat. Laat maar komen die volgende drop, stap op 300 ofzo wel weer inquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou opzich niet verkeerd zijn om de $275 nog een keer te testen en een double bottom te krijgen.
Laat maar komen, nu de hoorcolleges/werkgroepen weer voorbij zijn en de tentamenperiode weer is aangebroken hoef ik de deur niet meer uit. Kan nu dus met gerust hart de koers volgen en erop reageren op...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou opzich niet verkeerd zijn om de $275 nog een keer te testen en een double bottom te krijgen.
zoietsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laat maar komen die volgende drop, stap op 300 ofzo wel weer in
De BTCkoers is ook weer plat. Wachtend op de volgende rode lijn waarna het weer blijft plakken rond de 350 (denk ik)quote:
Dacht het even nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De BTCkoers is ook weer plat. Wachtend op de volgende rode lijn waarna het weer blijft plakken rond de 350 (denk ik)
Denk het niet Job.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht het even niet
Hoe hoger de koers, hoe eerder ik mijn inleg terug heb
Zakgeld /jwzquote:
Stuk beter dan die scam coin e-guldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2014 23:43:58 ]
Vooral EGulden. Dat is een echte scam coin, waar zomaar honderdduizenden coins gedumpt kunnen worden door premine coins.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ach ja, alle altcoins zijn scams of onnodig. Bitcoin is prima in staat om wereldwijd alle geld en betalingsverkeer te vervangen.
"Alle", ofwel, ook eGulden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vooral EGulden. Dat is een echte scam coin, waar zomaar honderdduizenden coins gedumpt kunnen worden door premine coins.
Zeker niet kopen !
Dodge en Moon zijn geen rare dingen mee gebeurd. E-Gold wel trouwens.quote:
"Scams of onnodig".quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dodge en Moon zijn geen rare dingen mee gebeurd. E-Gold wel trouwens.
-73%quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:15 schreef SGJ het volgende:
Misschien ook een leuke om in de gaten te houden: Boomcoin
Releasen morgen een roadmap waar ze al 2 maanden aan bezig zijn
Advies van wildvreemden aannemenquote:
Jup.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Advies van wildvreemden aannemen
Even serieus, elke coin crasht bij een release
Wordt niets met Solar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jup.
Maar ik heb dr geen hoorHeb een hele boel solar ingeslagen, en ga dat voorlopig steeds een beetje bij sparen denk. Zijn er nu 10800 onderweg naar de wallet, die nog 145k blocks moet laden zie ik nu
Godsamme...
Why not?quote:
Ik vind bitcoin alleen te langzaam, het duurt soms anderhalf uur om 4 conformations te krijgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Scams of onnodig".
Ik doel op onnodig.
Bitcoin is een valuta die alle andere overbodig maakt. Het ernaast bestaan van andere coins heeft nut voor de ontwikkeling van Bitcoin maar verder niets.
Heb overigens nog LTC maar veel nut heeft het niet.
Bericht uit Februariquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Why not?
Bestaat stiekem al best lang, wordt niet extreem gehypet en opgeblazen om vervolgens af te sterven zoals de meeste coins de laatste tijd doen, en er zit eigenlijk best een aardige gedachtegang achter toch.
Ja die link heb ik een paar dagen terug al gezien. Maar dan nog. Ik denk dat een coin als Solar 100x meer kans maakt dan een willekeurige andere coin die 2 weken bestaat en afsterft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bericht uit Februari
Volgens duurzaam bedrijfsleven is deze coin de bitcoin killer.
Wij denken van niet!
http://www.bitcoinupdate.nl/home/nieuwe-crypto-munt-de-solarcoin
MOONquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja die link heb ik een paar dagen terug al gezien. Maar dan nog. Ik denk dat een coin als Solar 100x meer kans maakt dan een willekeurige andere coin die 2 weken bestaat en afsterft.
Betaling is er in seconden, snel genoegquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik vind bitcoin alleen te langzaam, het duurt soms anderhalf uur om 4 conformations te krijgen.
Ik had m'n 0,72btc aan Dope-ongelukje moeten vasthouden. Nu staat het 5x zo hoog op Trexquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Dat zeiden ze ook over KEY, en daar is wel veel over gepraat.
Meen je nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had m'n 0,72btc aan Dope-ongelukje moeten vasthouden. Nu staat het 5x zo hoog op Trex
Echt hequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meen je niet
Daar gaat mijn 0.03 die erin zat
Zoiets.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Echt he
maar wanneer was dat? In april ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |