https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wacht vol smart op de naderende volgende crash.
OP*quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding staat niet voor niets prominent in de TS
Instapmoment vorige week gemist? Of te vroeg weer uitgestapt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:07 schreef DaMart het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin... de eurokoers op 320... naar 250 moet die... dit is geen instapmoment.
Wat heet gemist, ik zat zelf met $250 als instapmoment en anders minimaal $267 gezien dat het vorige dieptepunt bleek te zijn. Werd niet aangetikt dus ik wacht rustig af, ik heb de tijd inmiddelsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Instapmoment vorige week gemist? Of te vroeg weer uitgestapt?
Hij gaat vanaf hier naar 2000 eind van het jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat heet gemist, ik zat zelf met $250 als instapmoment en anders minimaal $267 gezien dat het vorige dieptepunt bleek te zijn. Werd niet aangetikt dus ik wacht rustig af, ik heb de tijd inmiddels
Zou mooi wezen, maar ik denk dat naar mate de implementatie van BTC toeneemt in het normale handelsverkeer door o.a. Paypal en co, naar mate de koers minder snel ooit het vorige hoogtepunt weet te halen. Zodra BTC net zo 'gewoon' wordt als de usd/euro, dan wel dat de usd/euro aantrekken en BTC net als goud minder interessant is om in te vluchten, zie ik geen grote stijgingen meer er van komen eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij gaat vanaf hier naar 2000 eind van het jaar.
Ik heb sinds februari geen btc meer gekochtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Instapmoment vorige week gemist? Of te vroeg weer uitgestapt?
2000 dollarcent?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij gaat vanaf hier naar 2000 eind van het jaar.
Denk ik stiekem ook eerder dan 2000 dollar, maar het was even leuk om te zeggen.quote:
Dit dus, alts waren leuk om mee te spelen, maar zolang BTC toch fier overeind als eerste aanblijft ga ik mij daar nu maar gewoon op richten. Alts worden met paddestoelen tegelijk uit de grond gestampt, komen een tijdje tot groei, dutten een poos in, krabbelen weer op en/of komen tot groei en daarna tot nooit meer ziens want volume neemt af. Niet dat alts slecht zijn, maar tis net zoals met Napster Navigator 20 jaar geleden, die werd ook overvleugeld op den duur door Microsofts hun IE, maar ook die heeft terrein moeten inleveren aan Firefox, Chrome en Safari. Tot het moment komt dat er een nieuwe crypto BTC van de troon verstoot ga ik wel gewoon de koers checken van 1 crypto, de moeder der crypto's en niks meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind bitcoin op eens weer leuk, ook al staat ie precies op mijn buy nu
Ach, altcoins crashen en komen nooit meer terug
Je denkt aan het een en je vingers tikken het probleemloos uit terwijl je dat niet wou meenemenquote:
https://www.mintpal.com/quote:[message=43057525,noline]LED-Maniak schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:37[/message]:
Moolah is failliet, mintpal exchange per direct gesloten.
Ik hoop dat de mensen die er nog coins hadden nog iets terug gaan zien..
quote:www.mintpal.com -
Connection failed
Error code 8
The proxy failed to connect to the web server, due to TCP connection rejection (TCP Reset).
2014-10-14 22:40:04 UTC
Legit dus. Had nog 100 Mycoinstwitter:moolah_io twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 23:57:30MintPal has been taken down immediately due to a critical bug being discovered. reageer retweet
Goed.. MintpalV3 up and running wanneer?twitter:BTCarchitect twitterde op woensdag 15-10-2014 om 00:11:44@moolah_io @1ATPerformance I will buy it for 5btcfinal offer reageer retweet
Moon?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:17 schreef ZetaOS het volgende:
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.bitcoinupdate.nl%2Fuploads%2F3%2F3%2F0%2F6%2F330647%2F8112877_orig.gif&t=545&c=aU7e6kR_yY2IPQ]afbeelding[/url] ]
Ff schrikken in de middag was datquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ff schrikken in de morgen. Helaas een screenshot van een tijd geleden.
Het verbaast me niet eensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
Moolah stopt ermee: http://blog.moolah.io/201(...)-to-close-its-doors/
Mintpal krijgt wel een doorstart met nieuw management team.
Iemand nog coins daar?
* edcetera gelooft wel in een "full moon"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Winterslaap. Je geloofde toch niet echt in een moon?
En daarom verkoop je soms met verliesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Winterslaap. Je geloofde toch niet echt in een moon?
Das lang geleden, jij hierquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
* edcetera gelooft wel in een "full moon"
Net terug van vakantie/bezoek uit Zambia. Een paar heldere nachten rondom volle maan gehad op het platteland: Een hele nacht niet donkerder dan schemerlicht. 3 weken geen cryptos checken (Whatsapp ging nog net in het buitengebied) deed goed.
Tja, het gaat alleen nog over die vage cryptocoins. Kan ik niet over meepraten.quote:
Oja ik heb ook nog BC denk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb toch nog aardig wat BC gekregen, misschien het switchen niet goed getimed
Jammer dat ik ook nog NVC richting craptsy heb laten gaan met hun belachelijke fees
deze?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:09 schreef roislecxe het volgende:
Toch maar weer 10k Solar gekocht. Had die eigenlijk in de planning om een paar jaar vast te houden, maar toen ging ie moon en liet ik me verleiden.
Wel een stuk goedkoper teruggekocht dan verkocht dus das mooi.
Was aardig actief gisterenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
dit topic is ook dood aan t gaan..
Maar bitcoin nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
dit topic is ook dood aan t gaan..
Jup. Had ze al sinds januari geloof ik. Gekocht tussen de 2000 en 200. Verkocht op 2300 paar weken geleden. maar hoop eigenlijk dat ze gewoon even naar 100.000 gaan ofzo over een paar jaarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
deze?
http://www.bitcoinupdate.nl/home/nieuwe-crypto-munt-de-solarcoin
Zou opzich niet verkeerd zijn om de $275 nog een keer te testen en een double bottom te krijgen.quote:
Van mij mag ie hoor. Had al zo'n vermoeden, zit voor 75% in fiat. Laat maar komen die volgende drop, stap op 300 ofzo wel weer inquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou opzich niet verkeerd zijn om de $275 nog een keer te testen en een double bottom te krijgen.
Laat maar komen, nu de hoorcolleges/werkgroepen weer voorbij zijn en de tentamenperiode weer is aangebroken hoef ik de deur niet meer uit. Kan nu dus met gerust hart de koers volgen en erop reageren op...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou opzich niet verkeerd zijn om de $275 nog een keer te testen en een double bottom te krijgen.
zoietsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laat maar komen die volgende drop, stap op 300 ofzo wel weer in
De BTCkoers is ook weer plat. Wachtend op de volgende rode lijn waarna het weer blijft plakken rond de 350 (denk ik)quote:
Dacht het even nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De BTCkoers is ook weer plat. Wachtend op de volgende rode lijn waarna het weer blijft plakken rond de 350 (denk ik)
Denk het niet Job.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht het even niet
Hoe hoger de koers, hoe eerder ik mijn inleg terug heb
Zakgeld /jwzquote:
Stuk beter dan die scam coin e-guldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2014 23:43:58 ]
Vooral EGulden. Dat is een echte scam coin, waar zomaar honderdduizenden coins gedumpt kunnen worden door premine coins.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ach ja, alle altcoins zijn scams of onnodig. Bitcoin is prima in staat om wereldwijd alle geld en betalingsverkeer te vervangen.
"Alle", ofwel, ook eGulden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vooral EGulden. Dat is een echte scam coin, waar zomaar honderdduizenden coins gedumpt kunnen worden door premine coins.
Zeker niet kopen !
Dodge en Moon zijn geen rare dingen mee gebeurd. E-Gold wel trouwens.quote:
"Scams of onnodig".quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dodge en Moon zijn geen rare dingen mee gebeurd. E-Gold wel trouwens.
-73%quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:15 schreef SGJ het volgende:
Misschien ook een leuke om in de gaten te houden: Boomcoin
Releasen morgen een roadmap waar ze al 2 maanden aan bezig zijn
Advies van wildvreemden aannemenquote:
Jup.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Advies van wildvreemden aannemen
Even serieus, elke coin crasht bij een release
Wordt niets met Solar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jup.
Maar ik heb dr geen hoorHeb een hele boel solar ingeslagen, en ga dat voorlopig steeds een beetje bij sparen denk. Zijn er nu 10800 onderweg naar de wallet, die nog 145k blocks moet laden zie ik nu
Godsamme...
Why not?quote:
Ik vind bitcoin alleen te langzaam, het duurt soms anderhalf uur om 4 conformations te krijgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Scams of onnodig".
Ik doel op onnodig.
Bitcoin is een valuta die alle andere overbodig maakt. Het ernaast bestaan van andere coins heeft nut voor de ontwikkeling van Bitcoin maar verder niets.
Heb overigens nog LTC maar veel nut heeft het niet.
Bericht uit Februariquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Why not?
Bestaat stiekem al best lang, wordt niet extreem gehypet en opgeblazen om vervolgens af te sterven zoals de meeste coins de laatste tijd doen, en er zit eigenlijk best een aardige gedachtegang achter toch.
Ja die link heb ik een paar dagen terug al gezien. Maar dan nog. Ik denk dat een coin als Solar 100x meer kans maakt dan een willekeurige andere coin die 2 weken bestaat en afsterft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bericht uit Februari
Volgens duurzaam bedrijfsleven is deze coin de bitcoin killer.
Wij denken van niet!
http://www.bitcoinupdate.nl/home/nieuwe-crypto-munt-de-solarcoin
MOONquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja die link heb ik een paar dagen terug al gezien. Maar dan nog. Ik denk dat een coin als Solar 100x meer kans maakt dan een willekeurige andere coin die 2 weken bestaat en afsterft.
Betaling is er in seconden, snel genoegquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik vind bitcoin alleen te langzaam, het duurt soms anderhalf uur om 4 conformations te krijgen.
Ik had m'n 0,72btc aan Dope-ongelukje moeten vasthouden. Nu staat het 5x zo hoog op Trexquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Dat zeiden ze ook over KEY, en daar is wel veel over gepraat.
Meen je nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had m'n 0,72btc aan Dope-ongelukje moeten vasthouden. Nu staat het 5x zo hoog op Trex
Echt hequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meen je niet
Daar gaat mijn 0.03 die erin zat
Zoiets.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Echt he
maar wanneer was dat? In april ofzo
Je wallet.dat sowieso even back-uppen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:32 schreef roislecxe het volgende:
Oke, dus ik zond gister 10k solar naar mijn wallet, die (bleek later) nog helemaal gesynct moest worden. Dat is nu sinds gister aan de gang en hij blijft steeds steken met nog 34000 blocks te gaan. Wat nu?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 11:48:00  { "version" : 1050000, "protocolversion" : 70002, "walletversion" : 60000, "balance" : 0.00000000, "blocks" : 344817, "timeoffset" : -10, "connections" : 13, "proxy" : "", "difficulty" : 26.70104373, "testnet" : false, "keypoololdest" : 1389428295, "keypoolsize" : 102, "paytxfee" : 0.00100000, "mininput" : 0.00001000, "errors" : "" } |
Tnx! Ga het even proberenquote:Op zondag 19 oktober 2014 10:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je wallet.dat sowieso even back-uppen.
Je hebt de nieuwste client?
Als je de nieuwste client hebt en hij synct niet, sluit dan de client af en gooi de volgende map leeg, behalve de wallet.dat:
C:\Users\roislecxe\AppData\Roaming\SolarCoin
Hij moet dan wel weer opnieuw syncen.
Update: heb voor de gein de nieuwe v1.5 client geïnstalleerd, was in 20 minuten gesynchroniseerd.
[ code verwijderd ]
Succes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:00 schreef roislecxe het volgende:
Ja oepsie dus
Multibit is ook al leeg![]()
Misschien heb ik nog wallet.dat's daarvan op een stickie staan. Even bidden
Nee gelukkig heb ik het gros terug op BTC-e staan sinds 2 weken ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:30 schreef Nattekat het volgende:
Is dat inclusief die 1,5btc?![]()
![]()
Dat is toch wat anders dan falen op de beurs...
Tnxquote:
Zo... dat noem ik pas gelukquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee gelukkig heb ik het gros terug op BTC-e staan sinds 2 weken ofzo
In de wallet zat nog 0,35 geloof ik. En 0,2 aan Solar.
Ik ben bezig met de faal van de maand, dat stickie is ook hartstikke kwijt natuurlijk![]()
Truequote:
Dat blijktquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn Android wallet (dat is dus echt mijn knooppunt) gecodeerd op Dropbox gezet, en als wallet.dat op mijn computer staan, naar mijn idee is dat het beste wat je kunt doen.
Zo'n usb stick is toch iets wat makkelijk kwijt raakt of kapot gaat.
Mogelijk willen ze niet opgedoekt worden door de overheid.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:46 schreef tofastTG het volgende:
Wat een onzin, dat je tegenwoordig je IBAN nummer moet verifiëren bij bitonic. Helemaal lekker als de koers morgen weer eens -10% doet.
Zal allemaal best, maar de communicatie vooraf is niet heel duidelijk. Nu laten ze je eerst vrolijk geld overmaken en dan zie je daarna ineens dat je nog geverifieerd moet worden. Volgens mij moet dat net zo makkelijk andersom kunnen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mogelijk willen ze niet opgedoekt worden door de overheid.
Alternatief www.Koop-bitcoin.nlquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:46 schreef tofastTG het volgende:
Wat een onzin, dat je tegenwoordig je IBAN nummer moet verifiëren bij bitonic. Helemaal lekker als de koers morgen weer eens -10% doet.
Kijk de eerste hier heeft de site al gebruikt, thanks :-)quote:Op maandag 20 oktober 2014 03:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Alternatief www.Koop-bitcoin.nl
Maar net nog bitonic gebruikt, niks geen iban problemen.
Uitbetaling volgende werkdag voor 14:00 uur is de melding.
Ah bedankt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 03:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Alternatief www.Koop-bitcoin.nl
Maar net nog bitonic gebruikt, niks geen iban problemen.
Uitbetaling volgende werkdag voor 14:00 uur is de melding.
Nu in de toekomst ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:59 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ah bedankt.Beetje jammer alleen dat die transactie bij Bitonic niet te annuleren is.
Vroeger kreeg je je BTC toch gewoon direct?
Het is maar eenmalig, dus dat scheelt. Hierna heb je altijd binnen 1 min de BTC op de wallet staanquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:46 schreef tofastTG het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:39 schreef roislecxe het volgende:
Woensdag maar eens een betere zoekactie op touw zetten naar dat onding
Oja das toch op de route. Morgen moet ik wel werken van half 9 tot 6 maar ik zal aan je denkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Drenthe, zal ik ook even langs Breda komen?
Laat maar, ga al naar Katwijk om de NW storm icm vloed te aanschouwenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja das toch op de route. Morgen moet ik wel werken van half 9 tot 6 maar ik zal aan je denken
Das wel tofquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat maar, ga al naar Katwijk om de NW storm icm vloed te aanschouwen
Ik hoop dat ik meer geluk heb, een beetje vertraging en mijn ritje Katwijk gaat niet doorquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das wel tof
De laatste échte storm van NL (ik gok even op 17 januari 2009) was ik ook naar het strand. 3 uur op het strand geweest, 11 uur onderweg met de trein/bus omdat heel Nederland plat lag.![]()
Mooi was dat, we hadden zelfs al slaapplekken uitgezocht, ik geloof in Rotterdam, waren hele zalen met veldbedden voor gestrande mensen.
Uiteindelijk toch nog thuis gekomen om 2 uur snachts met de allerlaatste en enige trein die zuidwaarts ging, en Breda als eindbestemming had. Mazzel
Je woont praktisch aan zee jij. Fietsenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik meer geluk heb, een beetje vertraging en mijn ritje Katwijk gaat niet door
Uhhhhhhh..... bus is sneller en veel tijd heb ik niet, ik kan nu een kwartier blijven of een half uur als het echt gaaf is en ik geen honger krijg. En ik mag al vanaf Leiden CS naar Leiderdorp fietsen, genoeg nattigheidquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je woont praktisch aan zee jij. Fietsen
Dat had ik echt dolgraag willen meemaken vorig jaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Deze storm valt ook in het niet bij die van 2009. Kracht 11 rond je oren, echt absurd.
Met de wind meelopen ging wel, ertegenin niet meer. Ook leuk als je daar pas na een half uur met de wind meelopen achter komtDus we konden maar letterlijk 1 kant op tot er een trap de duinen in ging
Kregen we nog zeiknat en verzopen en helemaal onder het zand een lift van zo'n keiduur autootje
Mooi hoor.
Volgende keer echt gewoon doen. Ik had hier nooit harder dan kracht 6 of 7 gezien denk. Veel te diep landinwaarts enzo. En dan kracht 11quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had ik echt dolgraag willen meemaken vorig jaar
Maar toen om een of andere reden niet gegaan...
Is dit iets waar je nog wel op tijd kan instappen en roi bent binnen een maand?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:03 schreef ZetaOS het volgende:
Wederom een tevreden mining klant, nu met GAWminers hashlets
https://bitcointalk.org/index.php?topic=752824.0
Neeeeeejh,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit iets waar je nog wel op tijd kan instappen en roi bent binnen een maand?
Logisch. Het duurt te lang tot de volgende koersdalingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die nieuwelingen zijn weer afgehaakt
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch. Het duurt te lang tot de volgende moon.
Behoor jij tot de groep die bitcoin graag ziet zakken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:50 schreef roislecxe het volgende:
Jahoor, PPC op 88ctGvd zeg.
Naja, vasthouden maar ofzo...
Nee nu mag het stijgenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behoor jij tot de groep die bitcoin graag ziet zakken?
En je usb al gevonden?
Damart kom der maar inquote:
Nog genialer als je over 50/60 jaar ofzo die usb-stick ergens hebt liggen, jouw erfgenamen daar achter komen en jouw erfenis dankzij die 0,3BTC plots 3 ton waard blijkt te zijn o.i.d.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:13 schreef roislecxe het volgende:
Ik behoor straks tot de groep die over 10 jaar een usbstick vindt met 0.3 btc erop die ineens 50.000 waard is.
Ja dag, dan heb ik er zelf niks aanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:13 schreef Joosie200 het volgende:
Nog genialer als je over 50/60 jaar ofzo die usb-stick ergens hebt liggen, jouw erfgenamen daar achter komen en jouw erfenis dankzij die 0,3BTC plots 3 ton waard blijkt te zijn o.i.d.
Klopt.. plus voor hetzelfde geldt valt zo'n usb-stick over 50/60 jaar niet meer uit te lezenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dag, dan heb ik er zelf niks aan
De planning was ook niet echt om het er 50/60 jaar op te laten staanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt.. plus voor hetzelfde geldt valt zo'n usb-stick over 50/60 jaar niet meer uit te lezenHandig heur, een backup op een medium die niet meer uit te lezen valt dan
Ik heb al 6 jaar niet meer in het openbaar vervoer gezetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf vandaag haat ik de NS, over mijn traject kwam er per station 1 minuut vertraging bij waardoor ik mijn overstap van 5 minuten miste, moet nu met een sprinter
Voor de enige echte FOK!STOK heb ik het er graag voor overquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb al 6 jaar niet meer in het openbaar vervoer gezeten
Waarom had jij vanochtend een trein gesloopt? We reden weg uit Leiden, moesten wachten op een tegenligger en die bleek kapot te zijn, waarna we maar weer teruggingen naar Leidenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf vandaag haat ik de NS, over mijn traject kwam er per station 1 minuut vertraging bij waardoor ik mijn overstap van 5 minuten miste, moet nu met een sprinter
Vast dezelfde trein die gisteren ergens tussen Almere en Lelystad de geest gaf, waar ik in zatquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom had jij vanochtend een trein gesloopt? We reden weg uit Leiden, moesten wachten op een tegenligger en die bleek kapot te zijn, waarna we maar weer teruggingen naar Leiden.
Was die ook snel gemaakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast dezelfde trein die gisteren ergens tussen Almere en Lelystad de geest gaf, waar ik in zat
10 minuten vertraging uiteindelijkquote:
Zo lang stond die trein bij Leiden ook stil, geloof ik. Leverde mij wel half uur vertraging op trouwensquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10 minuten vertraging uiteindelijk
Was trouwens dinsdag, tijd vliegt.
Speculatie is een stom ding, want dat zorgt voor een duikeling doordat de happy few whales tig procent van de hoeveelheid bestaande BTC in handen hebben. Dus BTC is geen stom ding, het is de speculatie die voor zulke koersschommelingen zorgt. Kom maar door heur met 300quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:51 schreef roislecxe het volgende:
BTC gaat gewoon op het gemakje weer terug naar 300. Stom ding.
Als ie nog een keer door de 300 omlaag gaat koop ik deze keer misschien wel wat erbij. Maar ik verkoop nu niet meer hoor, na net weer een dag of 5 ingestapt te zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Speculatie is een stom ding, want dat zorgt voor een duikeling doordat de happy few whales tig procent van de hoeveelheid bestaande BTC in handen hebben. Dus BTC is geen stom ding, het is de speculatie die voor zulke koersschommelingen zorgt. Kom maar door heur met 300
twitter:MintPalExchange twitterde op zondag 19-10-2014 om 22:49:28We do not know Ryan's current location, and he is unfortunately the only one with access to customer funds. reageer retweet
Ook heerlijk zo vlak voor het weekend, dus grote kans dat hij nog wat verder zakt de komende dagenquote:
Zak maar door in het weekend jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook heerlijk zo vlak voor het weekend, dus grote kans dat hij nog wat verder zakt de komende dagen.
Met andere woorden: moooooon!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet dat je dan wat kunt kopen momenteel... Bitonic is door de Bitcoins heen.
Hehe jij zag hetzelfde dus gebeuren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
2 minuten later hadden ze er alweer meer dan 1000.
Ja, ik zag dat ook gebeurenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hehe jij zag hetzelfde dus gebeuren?Wel apart 'aaaaaaaaaaaaand it's gone' 1000+ btc (in 60 secondes) om even snel terug te schieten. Iemand die soms wou uittesten hoeveel voorraad ze hadden?
Geen fee betalenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:15 schreef ZetaOS het volgende:
Hmmm,
Ik heb 1 "dust"betaling die maar niet doorkomt op mijn wallet. datee#rt van 13 oktober, Seen by one peer.
Seen by 1 peer. Pending/unconfirmed.
from 16JLbXYe5xmxGNX8hiqooyTUJnhitNNqTh
Hoelang kan een transactie duren zonder fee![]()
Het is dust (stof) waarschijnlijk reclame/spam betaling.quote:
Zegt https://www.laxotrade.com jou iets?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is dust (stof) waarschijnlijk reclame/spam betaling.
Staat alleen zo slordig in mijn wallet
Nope, eerste keer dat ik het zie,. spammer!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt https://www.laxotrade.com jou iets?
Daar komt alles vandaan.
Waarom nou weer spammer? Ik volgde dat adres en zag dat het aardig verbonden was met die sitequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nope, eerste keer dat ik het zie,. spammer!
Kon ook niet kijken waar het vandaan kwam want: https://blockchain.info/t(...)2b6f825eace00cb4cb6b
Aha, het was ook meer een aanname aangezien het zo`n laag bedrag was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom nou weer spammer? Ik volgde dat adres en zag dat het aardig verbonden was met die site
Misschien moet ik maar weer gaan traden, en moeten anderen mee gaan doenquote:
Ik heb heul niet veel zin meer eigenlijk. Ben zelfs te lam om naar die stick te zoeken terwijl dat verdomde ding hier ergens moet zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer gaan traden, en moeten anderen mee gaan doen
Bitcoins via de bank?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:03 schreef Knuck-les het volgende:
Ik nu sinds een aantal weken wat geld gestopt in een viertal (think) ETF's. Kom er nu achter dat deze ETF's ook dividend uitkeren. Is het mogelijk om dit bij Binck automatisch (en vooral gratis) te laten herbeleggen. Zo ja; hoe dan? Als ik over die herbeleggingen namelijk ook transactiekosten moet gaan betalen heeft het weinig zin namelijk.
Cycles from spacequote:Op zondag 26 oktober 2014 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zijn dat eigenlijk? E.T.-Fietsen?.
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:01 schreef Nattekat het volgende:
0.00086707BTC gisteren, de horror
Gelukkig ging het minen vandaag weer beter
Hé, ik heb wel genoeg bitcoins nu om weer te tradenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Ftfyquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, ik heb wel genoeg bitcoins nu om weer kwijt te raken aan whales
Nah, vorige keer verloor ik mijn laatste 0,20btc aan FUD'ers, stelletje mongolenquote:
Dat is een kwartje in euro's. Niet echt rendabel wel?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:01 schreef Nattekat het volgende:
0.00086707BTC gisteren, de horror
Gelukkig ging het minen vandaag weer beter
Nope, wat ik krijg is 100% winst. Of dit bruto of netto is weet ik niet zekerquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is een kwartje in euro's. Niet echt rendabel wel?
Stel je haalt elke dag het dubbele; dan gaat het nog maar om 15 euro per maand. Denk dat je die wel kwijt bent aan stroomkosten of niet?
BOOM.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, wat ik krijg is 100% winst. Of dit bruto of netto is weet ik niet zeker
Zo lang dit gemiddeld 10mBTC per dag blijft heb ik halverwege Februari mijn totale aanschafkosten terug.
Gewoon weer zorgtoeslag eraan verspelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BOOM.
Beter gewoon 50 eu storten en die verspelen of niet dan... Dit schiet toch ook niet op.
72 p/m storten dusquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon weer zorgtoeslag eraan verspelen
(72¤)
En liever op een lagere koers.
Liteoshiquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:22 schreef ZetaOS het volgende:
Moon coin heeft vandaag weer een top gedraaid en de 20 litetoshi aangetikt.
Twintig keer hoger dan paar maanden geleden
Vorig jaar heeft hij (zit volgens mij maar 1 persoon achter) ook al eens zoiets gedaan en is de site een aantal maanden uit de lucht geweest. Dat er überhaupt nog mensen daar traden is me een raadsel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Een lesje: Hoe maak ik mijn bedrijf kapot...
Winst is niet zoveel hoor, had nog maar 0,03 btc op Trex staanquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Wat is de winst?![]()
En hoe kom je daar op eens bij?
89 waaat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:54 schreef ZetaOS het volgende:
Mooncoin tript hem ook hard
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
89 waaat.
Stond die niet eeuwnlang rond de 10?
Onder mijn sell op 94quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
89 waaat.
Stond die niet eeuwnlang rond de 10?
Haha ik weet t ook niet hequote:
Hoe ging dat eigenlijk met al die andere coins met amper volume, waarbij het omhoog schiet?fquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha ik weet t ook niet he
Weet alleen dan hij sowieso niet delisted wordt en dus nog een hele tijd de kans heeft te herstellen ofwel een pump te krijgen.
Ja, niet echt bijgehouden... denk dat het een beetje eraan ligt of het in het verleden veel volume had of niet. Of mensen er bij gebaat zijn om het in leven te houden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe ging dat eigenlijk met al die andere coins met amper volume, waarbij het omhoog schiet?f
Ja die stinkBC ben ik ook kwijt door mn harde schijf faal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Heb trouwens 0,001BTC op Bittrex, deels in BTC en deels vast in BC
Het is de schuld van de minimumtradegrootte
Zo denk ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Even kijken... ik stuur 0,01BTC naar Bittrex. Als ik daar 0,1 van kan maken ben ik in één klap van al mijn problemen met genesis-mining af
Hoeveel stak je erin en hoeveel heb je er nu uit eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Wat is die app retetraag geworden zeg
MIsschien even iets overleggen met genesis-mining, dit wordt met de dag erger...
72¤ erin, tegen huidige wisselkoers heb ik 15,49¤quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoeveel stak je erin en hoeveel heb je er nu uit eigenlijk?
Schiet niet echt op dus...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
72¤ erin, tegen huidige wisselkoers heb ik 15,49¤
ROI staat gepland rond 22 maart, met een 1000% is dit 15 December
Ooit was 0.01 btc nog iets waard. Nu 1 lekker biertje in stad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Okay... als dit zo blijft ben ik mijn 0,01 kwijt
Ze willen geen gezeik om een paar euro denkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Ok, BTC op Bittrex aangekomen. En nu?
Bij genesis-mining zijn ze wel snel met antwoorden zeg
Wel met een lichtelijk geïrriteerd toontje, alsof mijn ticket zo aanvallend was
Ging over langere betalingscycli (nu 24u) en transacties verkleinen. Blijkbaar zijn ze daar fel op tegenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze willen geen gezeik om een paar euro denk
Kan ik al veilig kopen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:55 schreef roislecxe het volgende:
Heee m'n MIN-order is gedeeltelijk erdoor. Hopelijk een goeie keus om die troep aan te schaffen
Informeer mij eerst eensquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:40 schreef roislecxe het volgende:
Zo, op FIREcoin ook even een 315% gepakt
Mja nu weet ik het even ook niet zo goed. Kan mn MIN met winst verkopen maar dat wil ik eigenlijk nog niet.quote:
BTC noteerde 330 vanmiddag gemiddeld, nu beweegt ie weer omhoog. Gaat pas leuk worden rond de 300quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:09 schreef roislecxe het volgende:
BTC beweegt, nobody cares
Bitfinex:
[ afbeelding ]
Als je wisdom op 30min zet is het een imponerende lijn. Op de grotere afstanden is het niet veel bijzondersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BTC noteerde 330 vanmiddag gemiddeld, nu beweegt ie weer omhoog. Gaat pas leuk worden rond de 300
Ach van 331 naar 351 is toch een leuk beetje speelgeld erbij. Maar idd op de 30min lijkt het veel, op de andere afstanden zal dit de dalende lijn die duidelijk ingezet is niet gaan breken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je wisdom op 30min zet is het een imponerende lijn. Op de grotere afstanden is het niet veel bijzonders
Waarschijnlijk niet nee, maar wat dan wel, en op welke hoogte. Wisten we dat maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach van 331 naar 351 is toch een leuk beetje speelgeld erbij. Maar idd op de 30min lijkt het veel, op de andere afstanden zal dit de dalende lijn die duidelijk ingezet is niet gaan breken.
Moon?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:09 schreef roislecxe het volgende:
BTC beweegt, nobody cares
Bitfinex:
[ afbeelding ]
heb ik ff weggezet. Moet maar eens afgelopen zijn met dat gedaal het hele jaar.quote:
Aardig van jequote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
heb ik ff weggezet. Moet maar eens afgelopen zijn met dat gedaal het hele jaar.
Toch maar ff 1000btc verkocht op 344. Sorry.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:04 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Aardig van je![]()
December gewoon weer $1000?
Godver, wat een geld heb jijquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch maar ff 1000btc verkocht op 344. Sorry.
Volgende keer een fatsoenlijke wall bouwen![]()
Zo jammer dit...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch maar ff 1000btc verkocht op 344. Sorry.
Volgende keer een fatsoenlijke wall bouwen![]()
En dan ben ik ook nog mn stickie met 0,2btc kwijt. Kun je nagaan wat ik anders voor wall had kunnen kwekenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godver, wat een geld heb jij
Ik kan maar hooguit 40BTC kopen met alles wat ik bezit
(inclusief mobiel, computer, stereo)
20 maarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Hopla, even 20BTC afgetikt, en wat een moon zullen we krijgen
Zal me niks verbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
Die wall op 346 nu. 3000+ btc.
Kijken of iemand hem in 1x opeet![]()
Het komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben maar een arme student, ok?
Het wappert nu wel heel erg met deze cijfers. Beetje tussen 340 en 352.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:25 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Wat moet het toch leuk zijn om met zulke aantallen te handelen.
En weer terug gekocht. 1851 buyquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
1994btc sellNondeju zeg.
[ afbeelding ]
Niet? Ik zie hem nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:43 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
En weer terug gekocht. 1851 buy
?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gedoe om de belasting zeg
Poeh, poeh, Max ¤200 op een heel jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |